over kutopmerkingen gesproken...quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, dat bedoelde ik dan weer 'vriendelijk' met eenmaar ik was even vergeten dat jij pissig bent sinds je ban... Sorry...
Dacht het niet...quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:16 schreef Troel het volgende:
over kutopmerkingen gesproken...
Wil je die even verwijderen?
Sterker nog, je hebt zelfs gemailed naar mijn 2 mede-modjes, ik heb hem niet gekregen, dus voelde me ook niet eerder geroepen iets te doen tot ik je vraag hier zag. Ik heb het topic zelf niet gelezen, dus ook je hints niet gezien.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:21 schreef Merisse het volgende:
Waarom is het precies gezeur en gemiereneuk als ik vraag om gewoon de regels toe te passen? Ik heb het geprobeerd met hints maar daar werd niet op gereageerd. Nee, iemand moest er in het MOD-topic expliciet om vragen en toen moest het wel (met overduidelijke tegenzin). De enige conclusie die ik hieruit kan trekken is dat of je niet achter jullie eigen regels staat of dat de regels kennelijk niet voor iedereen gelden.
Some animals...
Die had je wat mij betreft gewoon kunnen laten staan hoor. Maar bedankt voor de moeitequote:Op woensdag 23 februari 2005 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dacht het niet...
Daar zoeken jullie maar iemand anders voor... Ik zit aan mijn verwijder-tax van vandaag. Oa ook een paar niet zo heel erg aardige opmerkingen (die niet eens zo heel erg waren) om de tere zieltjes hier te beschermen...
Your welcome, ik bedoelde overigens andere opmerkingen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:28 schreef m@x het volgende:
Die had je wat mij betreft gewoon kunnen laten staan hoor. Maar bedankt voor de moeite![]()
Als je zo graag mod wil spelen moet je ook één lijn kunnen aanhouden en je aan je eigen regels houden. Waarom zou een opmerking die door een user wordt gemaakt wel zuigen en een opmerking die door een mod wordt gemaakt niet.
Ach, jij kent de andere users ook al begrijp ik?quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:35 schreef Belana het volgende:
Ach jezus alsjeblieft, M@x, Merisse, Troel, Moussy, jullie zoeken spijkers op laag water. Jullie zijn het niet eens met nieuwe regels en zullen alles aangrijpen om een mod hierover aan te spreken. Jullie missen de big picture hoor denk ik. Dit is allemaal begonnen vanwege vreselijk veel gezeur. Het begon net een beetje beter weer te gaan en nu komen jullie hier op alle slakken zout leggen. er zal toch altijd wel iets zijn waar je het niet mee eens bent oid, laat het! Lekker belangrijk! Get a life!
Zo kwam ie in ieder geval wel over. MIsschien een idee om in het vervolg er dan dequote:Op woensdag 23 februari 2005 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Your welcome, ik bedoelde overigens andere opmerkingen.
Omdat, en dat meen ik echt heel serieus, mijn opmerking niet bedoelt was als zuigactie naar Moussy toe, echt niet...
Ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen. Ik ben het wel eens met de nieuwe regels mits ze ook consequent gehanteerd worden en dat gebeurde in dit geval niet. En dan maakt het me niet uit of het over felicitatie-topics of zuigopmerkingen gaat. Als kritiek door users op de acties/uitspraken van een mod dan als spijkers op laag water zoeken bestempeld wordt, so be it. En nu ga ik lekker terug naar mijn life.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:35 schreef Belana het volgende:
Ach jezus alsjeblieft, M@x, Merisse, Troel, Moussy, jullie zoeken spijkers op laag water. Jullie zijn het niet eens met nieuwe regels en zullen alles aangrijpen om een mod hierover aan te spreken. Jullie missen de big picture hoor denk ik. Dit is allemaal begonnen vanwege vreselijk veel gezeur. Het begon net een beetje beter weer te gaan en nu komen jullie hier op alle slakken zout leggen. er zal toch altijd wel iets zijn waar je het niet mee eens bent oid, laat het! Lekker belangrijk! Get a life!
En daar heb je ook helemaal gelijk in!quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:55 schreef Loena-tik- het volgende:
[...]
Ik blijf maar gewoon bij mijzelf, ik vind mijn kindjes lekker toch 10 keer specialer dan ieder ander kind dan ook, maar welke ouder niet, laten we wel wezen?! Juist daarom vind ik dat er niet verschillende regeltjes gehanteerd moeten worden, de basis is: ieder kind is speciaal voor zijn ouders dus heeft elke ouder op Fok dezelfde rechten. [...]
quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:36 schreef clauwheee het volgende:
Maar verder no big deal, ik vin gewoon regels zijn regels, en tuurlijk was het een bijzonder topic..vond ik ook. En als ie dan toevallig weer opduikt, moet er een slotje op. Een jaar ipv 2 dagen is dan een mooie termijn![]()
quote:Dutchie:
Laten we het dan zo afspreken, alle oude geboortetopics en goktopics die nu omhoog gekicked worden krijgen alsnog een slotje. Zo doe ik dat ook in FEE en bijna iedereen kan daarmee leven. Dus laat ze lekker staan waar ze staan, ik vind het gewoon jammer als wij toch genoodzaakt zijn het topic te sluiten. Dus mooi laten staan en nu gaan we gewoon weer verder met de orde van de dag.
Raar misschien, maar ik geloof dat ik zelf voor een strenger beleid wasquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:35 schreef Belana het volgende:
Over en uit. Ik gebruik 'muts' heel vaak als half 'liefkozend', hoe zeg je dat... Je weet wel, met zo'n elleboogstootje erbij... Maar goed, nu wordt het wel weer erg soft he?quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Raar misschien, maar ik geloof dat ik zelf voor een strenger beleid wasLees maar eens terug
Het is niet zo dat ik tegen het nieuwe beleid ben, of tegen mn ban, daar moest ik smakelijk om lachen, heb toen ook tegen BE gezegd dat ik het een "ode" aan de reldel vond
Ik ben wél tegen het meten met 2 maten, wat ik hier steeds weer tegen kom tijdens het lurken
Wil je een nieuw beleid, moet je je poten ook stijf houden!!
[quote]
True...
[quote]
BE je bent altijd scheutig met smileys, vandaar dat ik muts niet zag als iets met eenklaar, over, kusje, pleister
Bijna slijmerig zelfsquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Over en uit. Ik gebruik 'muts' heel vaak als half 'liefkozend', hoe zeg je dat... Je weet wel, met zo'n elleboogstootje erbij... Maar goed, nu wordt het wel weer erg soft he?
Je vergeet het azijnpissen Sugarquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:26 schreef Sugar het volgende:
Tuurlijk: mensenwerk! Zo'n slotje missen is dus ook helemaal niet erg.
Maar BE reageert gewoon raar.
Maar whatever, niet zo zeveren en mierenneuken, muts.
Tja, het kon natuurlijk zijn dat je gewoon gigantisch veel tijd over had ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:32 schreef Lois het volgende:
Ik denk dat het inderdaad het handigst is als ouders zelf even mailen naar ons tegen de tijd dat de verjaardag nadert dat ze het topic open willen. Bedacht me net zelf ook al dat het nogal een gedoe is om bij te houden.![]()
Ik vind het geen goed plan, er zijn al verschillende topics waarin je dat zou kunnen plaatsen, zie het nut er niet van in om daarvoor het topic met de aankondiging van je kleine weer om hoog te laten kicken na een mail, en dat mag dan na 2 dagen weer dicht... Je kan je verhaal doen in het dreumus/ peuter topic, er is een topic van nul tot nu, het speeltuinbankje is ook prima geschikt om te kletsen over de tijd die om vliegt, genoeg topics die ik persoonlijk meer geschikt vind... maar das mijn mening.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:08 schreef Lois het volgende:
Wat mijn voorstel was, toen ik hoorde over dit topic, was om te vertellen dat wmb ieder naamtopic wel even open mag als de eerste (of 2e) verjaardag nadert. Het leek me wel leuk om daar ook de foto's van toen en nu in het vergelijken. En als ouders is het natuurlijk helemaal leuk nalezen. Daarna na 48 uur gewoon weer op slot.
Ik wilde dat dus voorstellen maar dat is nu een beetje mosterd na de maaltijd.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Hé...ik ben het met Melonovy eens?!![]()
Ik kan me niet voorstelen dat je nu nog net zo veel plezier in je vrijwilligerswerk hebt als pak hem beet een jaar of 2 terug, ongelooflijk wat een stel zeikmutsen hier die zich om het minste of geringste ernstig benadeeld voelen of op hun maatje '47' getrapt voelen, om het maar niet te hebben over die, leuk gecamoufleerde, opmerkingen om een topic van een ander, waar helemaal niemand last van heeft, dicht te laten metselen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:10 schreef Lois het volgende:
Ow en dan nog iets, even over het meten met 2 maten.
Dit is en blijft mensenwerk. (en dan heb ik het niet over gevoel e.d.) We zijn nu eenmaal geen machines en we zijn niet 24/7 online. We proberen zoveel mogelijk verspreid aanwezig te zijn maar het kan niet altijd.
Mochten we iets over het hoofd zien dan horen we het hier graag, kritiek is ook altijd welkom maar kan het voortaan iets minder onaardig?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Uit de tent-lok-verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |