abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:16:05 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_25213741
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sorry, dat bedoelde ik dan weer 'vriendelijk' met een maar ik was even vergeten dat jij pissig bent sinds je ban... Sorry...
over kutopmerkingen gesproken...

Wil je die even verwijderen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:21:33 #202
1087 Merisse
broddeltante
pi_25213807
Waarom is het precies gezeur en gemiereneuk als ik vraag om gewoon de regels toe te passen? Ik heb het geprobeerd met hints maar daar werd niet op gereageerd. Nee, iemand moest er in het MOD-topic expliciet om vragen en toen moest het wel (met overduidelijke tegenzin). De enige conclusie die ik hieruit kan trekken is dat of je niet achter jullie eigen regels staat of dat de regels kennelijk niet voor iedereen gelden.
Some animals...
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:23:44 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25213841
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:16 schreef Troel het volgende:
over kutopmerkingen gesproken...

Wil je die even verwijderen?
Dacht het niet...
Daar zoeken jullie maar iemand anders voor... Ik zit aan mijn verwijder-tax van vandaag. Oa ook een paar niet zo heel erg aardige opmerkingen (die niet eens zo heel erg waren) om de tere zieltjes hier te beschermen...
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:27:50 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25213880
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:21 schreef Merisse het volgende:
Waarom is het precies gezeur en gemiereneuk als ik vraag om gewoon de regels toe te passen? Ik heb het geprobeerd met hints maar daar werd niet op gereageerd. Nee, iemand moest er in het MOD-topic expliciet om vragen en toen moest het wel (met overduidelijke tegenzin). De enige conclusie die ik hieruit kan trekken is dat of je niet achter jullie eigen regels staat of dat de regels kennelijk niet voor iedereen gelden.
Some animals...
Sterker nog, je hebt zelfs gemailed naar mijn 2 mede-modjes, ik heb hem niet gekregen, dus voelde me ook niet eerder geroepen iets te doen tot ik je vraag hier zag. Ik heb het topic zelf niet gelezen, dus ook je hints niet gezien.

Je had ook gewoon niks kunnen zeggen, dan was dat topic vanzelf weggezonken, er werd amper in gereageerd, in tegenstelling tot de naamtopics waar we een limiet op gezet hebben. Het topic was al aan het weg zakken.

En waarom ik ik persoonlijk! als user! het mierenneuken vond? Vanwege de bijzonderheid van dat topic, maar hey, ook dat mag je niet zeggen hier, want iedereen is gelijk en we vinden elkaar allemaal even aardig.
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:28:14 #205
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_25213888
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dacht het niet...
Daar zoeken jullie maar iemand anders voor... Ik zit aan mijn verwijder-tax van vandaag. Oa ook een paar niet zo heel erg aardige opmerkingen (die niet eens zo heel erg waren) om de tere zieltjes hier te beschermen...
Die had je wat mij betreft gewoon kunnen laten staan hoor. Maar bedankt voor de moeite

Als je zo graag mod wil spelen moet je ook één lijn kunnen aanhouden en je aan je eigen regels houden. Waarom zou een opmerking die door een user wordt gemaakt wel zuigen en een opmerking die door een mod wordt gemaakt niet.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:35:11 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25213982
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:28 schreef m@x het volgende:
Die had je wat mij betreft gewoon kunnen laten staan hoor. Maar bedankt voor de moeite

Als je zo graag mod wil spelen moet je ook één lijn kunnen aanhouden en je aan je eigen regels houden. Waarom zou een opmerking die door een user wordt gemaakt wel zuigen en een opmerking die door een mod wordt gemaakt niet.
Your welcome, ik bedoelde overigens andere opmerkingen.

Omdat, en dat meen ik echt heel serieus, mijn opmerking niet bedoelt was als zuigactie naar Moussy toe, echt niet...
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:35:40 #207
24188 Belana
kloon van belana
pi_25213993
Ach jezus alsjeblieft, M@x, Merisse, Troel, Moussy, jullie zoeken spijkers op laag water. Jullie zijn het niet eens met nieuwe regels en zullen alles aangrijpen om een mod hierover aan te spreken. Jullie missen de big picture hoor denk ik. Dit is allemaal begonnen vanwege vreselijk veel gezeur. Het begon net een beetje beter weer te gaan en nu komen jullie hier op alle slakken zout leggen. er zal toch altijd wel iets zijn waar je het niet mee eens bent oid, laat het! Lekker belangrijk! Get a life!
stormy waters...
sailin'
pi_25214011
edit: je bedoelde andere opmerkingen

Maar verder no big deal, ik vin gewoon regels zijn regels, en tuurlijk was het een bijzonder topic..vond ik ook. En als ie dan toevallig weer opduikt, moet er een slotje op. Een jaar ipv 2 dagen is dan een mooie termijn

Joh, Belana, ik sta er niet tussen maar het is echt niet zo dat ik het bijvoorbeeld niet eens ben met de regels of spijkers op laag water zoek hoor!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:44:05 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_25214114
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:35 schreef Belana het volgende:
Ach jezus alsjeblieft, M@x, Merisse, Troel, Moussy, jullie zoeken spijkers op laag water. Jullie zijn het niet eens met nieuwe regels en zullen alles aangrijpen om een mod hierover aan te spreken. Jullie missen de big picture hoor denk ik. Dit is allemaal begonnen vanwege vreselijk veel gezeur. Het begon net een beetje beter weer te gaan en nu komen jullie hier op alle slakken zout leggen. er zal toch altijd wel iets zijn waar je het niet mee eens bent oid, laat het! Lekker belangrijk! Get a life!
Ach, jij kent de andere users ook al begrijp ik?

Dat er nieuwe regels zijn zal me aan mijn kont roesten, maar het is wel erg zielig om nieuwe regels in te voeren en je daar vervolgens niet aan te houden als modje zijnde.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:51:38 #210
3142 m@x
pi_25214223
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Your welcome, ik bedoelde overigens andere opmerkingen.

Omdat, en dat meen ik echt heel serieus, mijn opmerking niet bedoelt was als zuigactie naar Moussy toe, echt niet...
Zo kwam ie in ieder geval wel over. MIsschien een idee om in het vervolg er dan de er ook bij te zetten.
quote:
Ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen. Ik ben het wel eens met de nieuwe regels mits ze ook consequent gehanteerd worden en dat gebeurde in dit geval niet. En dan maakt het me niet uit of het over felicitatie-topics of zuigopmerkingen gaat. Als kritiek door users op de acties/uitspraken van een mod dan als spijkers op laag water zoeken bestempeld wordt, so be it. En nu ga ik lekker terug naar mijn life.
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:55:46 #211
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25214276
Sow en dan wil ik ook nog even mijn zegje doen, laten we nu even met zijn allen een beetje objectief de zaken bekijken. Er zijn in mijn ogen echt geen kindjes/situaties die specialer zijn dan de ander, tja voor jou misschien wel. Ik blijf maar gewoon bij mijzelf, ik vind mijn kindjes lekker toch 10 keer specialer dan ieder ander kind dan ook, maar welke ouder niet, laten we wel wezen?! Juist daarom vind ik dat er niet verschillende regeltjes gehanteerd moeten worden, de basis is: ieder kind is speciaal voor zijn ouders dus heeft elke ouder op Fok dezelfde rechten. Anders verzand je in mijn ogen in allerlei subregeltjes en waar stel je de grens? Wanneer ben je/je kind speciaal, na hoeveel miskramen? Hoeveel posts heeft pappa/mamma op zijn/haar naam staan? Hoe groot is de bek van mamma/pappa? En ga zo maar door...
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:01:27 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25214351
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:55 schreef Loena-tik- het volgende:
[...]
Ik blijf maar gewoon bij mijzelf, ik vind mijn kindjes lekker toch 10 keer specialer dan ieder ander kind dan ook, maar welke ouder niet, laten we wel wezen?! Juist daarom vind ik dat er niet verschillende regeltjes gehanteerd moeten worden, de basis is: ieder kind is speciaal voor zijn ouders dus heeft elke ouder op Fok dezelfde rechten. [...]
En daar heb je ook helemaal gelijk in!
En daarom is de regel gewoon toegepast, is het slotje gezet.

[ Bericht 25% gewijzigd door BE op 23-02-2005 14:06:41 ]
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:12:45 #213
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25214521
Oké oké, ik ben het eens met dat regels (zeker nieuwe) consequent moeten worden toegepast. Daarom mag ik ook meehelpen om hierop toe te zien.
Ik denk gewoon dat BE gewoon gigantisch in dubio heeft gestaan en dat Swets misschien wel dacht, even testen. Maar goed, dat weten we dus niet.
Ik zie het zo, dat het een jaar geleden een bijzondere situatie was. Fok was down en toch konden we (volgens mij voor het eerst, maar ik kan het mis hebben) bijna live meemaken dat Saskia werd geboren. Spanning was te snijden. Daarna werd het bijna schering en inslag.
Ik zat ook naar het topic te kijken van, sja wat moet ik hiermee? En ik wilde BE, Lois of Karin niet overrulen en heb het dus laten staan, niet wetende wat zij ervan dachten.

Laten we het dan zo afspreken, alle oude geboortetopics en goktopics die nu omhoog gekicked worden krijgen alsnog een slotje. Zo doe ik dat ook in FEE en bijna iedereen kan daarmee leven. Dus laat ze lekker staan waar ze staan, ik vind het gewoon jammer als wij toch genoodzaakt zijn het topic te sluiten. Dus mooi laten staan en nu gaan we gewoon weer verder met de orde van de dag.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_25214605
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:36 schreef clauwheee het volgende:
Maar verder no big deal, ik vin gewoon regels zijn regels, en tuurlijk was het een bijzonder topic..vond ik ook. En als ie dan toevallig weer opduikt, moet er een slotje op. Een jaar ipv 2 dagen is dan een mooie termijn
quote:
Dutchie:
Laten we het dan zo afspreken, alle oude geboortetopics en goktopics die nu omhoog gekicked worden krijgen alsnog een slotje. Zo doe ik dat ook in FEE en bijna iedereen kan daarmee leven. Dus laat ze lekker staan waar ze staan, ik vind het gewoon jammer als wij toch genoodzaakt zijn het topic te sluiten. Dus mooi laten staan en nu gaan we gewoon weer verder met de orde van de dag.

Eensch met Dutch!

* streep eronder zet *
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 14:21:48 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_25214647
quote:
Raar misschien, maar ik geloof dat ik zelf voor een strenger beleid was Lees maar eens terug Het is niet zo dat ik tegen het nieuwe beleid ben, of tegen mn ban, daar moest ik smakelijk om lachen, heb toen ook tegen BE gezegd dat ik het een "ode" aan de reldel vond Ik ben wél tegen het meten met 2 maten, wat ik hier steeds weer tegen kom tijdens het lurken Wil je een nieuw beleid, moet je je poten ook stijf houden!!

BE je bent altijd scheutig met smileys, vandaar dat ik muts niet zag als iets met een klaar, over, kusje, pleister
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:27:16 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25214728
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:21 schreef moussy het volgende:

[..]

Raar misschien, maar ik geloof dat ik zelf voor een strenger beleid was Lees maar eens terug Het is niet zo dat ik tegen het nieuwe beleid ben, of tegen mn ban, daar moest ik smakelijk om lachen, heb toen ook tegen BE gezegd dat ik het een "ode" aan de reldel vond Ik ben wél tegen het meten met 2 maten, wat ik hier steeds weer tegen kom tijdens het lurken Wil je een nieuw beleid, moet je je poten ook stijf houden!!
[quote]
True...

[quote]
BE je bent altijd scheutig met smileys, vandaar dat ik muts niet zag als iets met een klaar, over, kusje, pleister
Over en uit. Ik gebruik 'muts' heel vaak als half 'liefkozend', hoe zeg je dat... Je weet wel, met zo'n elleboogstootje erbij... Maar goed, nu wordt het wel weer erg soft he?

Mijn laatste woord hierover:
Regels zijn idd regels en die moeten gewoon toegepast worden. Wat ik overigens ook gedaan heb op het moment dat ik de opmerking zag hier.
Mijn opmerking met mijn mening dat ik het muggeziften vond was niet echt handig. Mijn excuses daarvoor...
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:34:36 #217
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25214844
Je zei 'mierenneuken' hoor.
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:40:18 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25214939
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:34 schreef dutchie het volgende:
Je zei 'mierenneuken' hoor.

Over azijnpissen gesproken!

† In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 14:44:11 #219
7074 moussy
kuttekop
pi_25214999
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Over en uit. Ik gebruik 'muts' heel vaak als half 'liefkozend', hoe zeg je dat... Je weet wel, met zo'n elleboogstootje erbij... Maar goed, nu wordt het wel weer erg soft he?
Bijna slijmerig zelfs
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:49:07 #220
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25218335
Het is hier altijd zo heerlijk gezellig
patat ftw :)
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 18:56:52 #221
43556 miss_dynastie
  Jubileum moderator woensdag 23 februari 2005 @ 19:04:31 #222
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25218614
De opmerking is weg, ik zag dat Justme ook al bezig was.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 19:05:39 #223
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_25218623
sorry Lois.. ik was ook al bezig
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:07:14 #224
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25218651
Dat strikte staat dit forum toch ook niet. Je ziet het, het helpt geen klote. Het gezeik om niks in het FB topic blijft toch wel. Wat dan wel een oplossing zou zijn? Geen idee.
  Jubileum moderator woensdag 23 februari 2005 @ 19:08:41 #225
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25218674
Oke ik wil nog even op de kwestie terug komen. maandagavond deed het forum het misschien 10 minuten en daarna was het voor mij niet meer bereikbaar. Ik had het topic wel gezien maar kon niks meer doen. Gisteravond was het forum helemaal niet bereikbaar en had ik dus geen idee of het topic er nog stond of niet.
Vanavond ben ik pas weer online. Ik begrijp dus dat het slotje rijkelijk laat is gezet, tsja jammer maar dat kan.
Wat mijn voorstel was, toen ik hoorde over dit topic, was om te vertellen dat wmb ieder naamtopic wel even open mag als de eerste (of 2e) verjaardag nadert. Het leek me wel leuk om daar ook de foto's van toen en nu in het vergelijken. En als ouders is het natuurlijk helemaal leuk nalezen. Daarna na 48 uur gewoon weer op slot.
Ik wilde dat dus voorstellen maar dat is nu een beetje mosterd na de maaltijd.
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator woensdag 23 februari 2005 @ 19:10:44 #226
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25218704
Ow en dan nog iets, even over het meten met 2 maten.
Dit is en blijft mensenwerk. (en dan heb ik het niet over gevoel e.d.) We zijn nu eenmaal geen machines en we zijn niet 24/7 online. We proberen zoveel mogelijk verspreid aanwezig te zijn maar het kan niet altijd.
Mochten we iets over het hoofd zien dan horen we het hier graag, kritiek is ook altijd welkom maar kan het voortaan iets minder onaardig?
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:18:59 #227
24188 Belana
kloon van belana
pi_25218831
Ok, ik wil nog even wat genuanceerder regaeren dan eerder op de dag, waarvoor excuses. Ik was het gewoon een beetje zat dat er zo vreselijk op BE, Lois en Karin gesprongen wordt zodra ook maar enigzins mogelijk. Het is echter aan hun om daarop te reageren en niet aan mij. Ik wil even sorry zeggen tegen M@x, Merisse, Troel en Moussy voor vanmiddag.
Verder kan ik alleen maar herhalen wat Lois hierboven heeft neer gezet over mensenwerk enzo.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:26:37 #228
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25218951
Tuurlijk: mensenwerk! Zo'n slotje missen is dus ook helemaal niet erg.
Maar BE reageert gewoon raar.

Maar whatever, niet zo zeveren en mierenneuken, muts.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:30:18 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_25219023
Ik snap ook best dat het mensenwerk is. Tuurlijk, niemand zit 24 uur per dag achter Fok, met de huidige servers is dat ook niet eens mogelijk. Ik denk dat het probleem van vandaag puur was dat er nogal lullig werd gereageerd op mensen die graag wilden zien dat de regels nageleefd werden.
En dat is ook wat ik vervelend vond. Dat dat topic niet direct dicht werd gegooid, dat snap ik wel, dat was hoogstwaarschijnlijk anders geweest als Fok gewoon stabiel was.

Overigens lijkt het me ook geen doen voor jullie om alle topic rond de verjaardagen weer open te gooien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:31:17 #230
3142 m@x
pi_25219042
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:26 schreef Sugar het volgende:
Tuurlijk: mensenwerk! Zo'n slotje missen is dus ook helemaal niet erg.
Maar BE reageert gewoon raar.

Maar whatever, niet zo zeveren en mierenneuken, muts.
Je vergeet het azijnpissen Sugar
  Jubileum moderator woensdag 23 februari 2005 @ 19:32:52 #231
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25219064
Ik denk dat het inderdaad het handigst is als ouders zelf even mailen naar ons tegen de tijd dat de verjaardag nadert dat ze het topic open willen. Bedacht me net zelf ook al dat het nogal een gedoe is om bij te houden.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:34:05 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_25219088
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:32 schreef Lois het volgende:
Ik denk dat het inderdaad het handigst is als ouders zelf even mailen naar ons tegen de tijd dat de verjaardag nadert dat ze het topic open willen. Bedacht me net zelf ook al dat het nogal een gedoe is om bij te houden.
Tja, het kon natuurlijk zijn dat je gewoon gigantisch veel tijd over had ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator woensdag 23 februari 2005 @ 19:37:15 #233
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25219139
Dan mag eerst het forum weleens minder bokken wil ik tijd over houden....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25219583
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:08 schreef Lois het volgende:
Wat mijn voorstel was, toen ik hoorde over dit topic, was om te vertellen dat wmb ieder naamtopic wel even open mag als de eerste (of 2e) verjaardag nadert. Het leek me wel leuk om daar ook de foto's van toen en nu in het vergelijken. En als ouders is het natuurlijk helemaal leuk nalezen. Daarna na 48 uur gewoon weer op slot.
Ik wilde dat dus voorstellen maar dat is nu een beetje mosterd na de maaltijd.
Ik vind het geen goed plan, er zijn al verschillende topics waarin je dat zou kunnen plaatsen, zie het nut er niet van in om daarvoor het topic met de aankondiging van je kleine weer om hoog te laten kicken na een mail, en dat mag dan na 2 dagen weer dicht... Je kan je verhaal doen in het dreumus/ peuter topic, er is een topic van nul tot nu, het speeltuinbankje is ook prima geschikt om te kletsen over de tijd die om vliegt, genoeg topics die ik persoonlijk meer geschikt vind... maar das mijn mening.
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:12:21 #235
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25219682
Hé...ik ben het met Melonovy eens?!
Hyves!
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:18:11 #236
1087 Merisse
broddeltante
pi_25219789
Hey, effe zeggen dat er ook no hard feelings zijn van mijn kant (als die er al waren).
OK, we zijn weer helemaal ons oude zelf, eerst rellen om het daarna af te kunnen kussen
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_25219911
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 20:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Hé...ik ben het met Melonovy eens?!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 februari 2005 @ 20:36:04 #238
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25220130
Me three...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Jubileum moderator woensdag 23 februari 2005 @ 20:40:03 #239
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25220194
Het was maar een ideetje hoor, geen nieuwe regel. Als jullie het niks vinden doen we het gewoon niet.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:45:02 #240
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25220302
Vond het idee an sich niet gek hoor Lois, vind de vergelijk-foto`s ook altijd heel erg leuk, maar is dan makkelijker/overzichtelijker in het foto-topic denk ik.
Hyves!
pi_25220852
daar heb je toch het van 0 tot nu topic voor?
  Jubileum moderator woensdag 23 februari 2005 @ 21:18:13 #242
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25220929
Jaja het punt is duidelijk geen goed idee dus Lois
Eva ♥ en Iris ♥
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 februari 2005 @ 21:21:14 #243
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25220988
Ahhhhhhhhhh
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 24 februari 2005 @ 09:14:27 #244
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25228414
Lois, spui maar lekker raak hoor!
Maar ik vind wel dat we gewoon strikt moeten zijn, regels zijn regels. Uitzonderingen nagelaten, maar om nu al gelijk eraan toe te geven uitzonderingen te maken, moesten we nog maar even niet doen.
Ja, ik weet het, mijn bijl is wat botter als die van jullie.
pi_25230874
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:10 schreef Lois het volgende:
Ow en dan nog iets, even over het meten met 2 maten.
Dit is en blijft mensenwerk. (en dan heb ik het niet over gevoel e.d.) We zijn nu eenmaal geen machines en we zijn niet 24/7 online. We proberen zoveel mogelijk verspreid aanwezig te zijn maar het kan niet altijd.
Mochten we iets over het hoofd zien dan horen we het hier graag, kritiek is ook altijd welkom maar kan het voortaan iets minder onaardig?
Ik kan me niet voorstelen dat je nu nog net zo veel plezier in je vrijwilligerswerk hebt als pak hem beet een jaar of 2 terug, ongelooflijk wat een stel zeikmutsen hier die zich om het minste of geringste ernstig benadeeld voelen of op hun maatje '47' getrapt voelen, om het maar niet te hebben over die, leuk gecamoufleerde, opmerkingen om een topic van een ander, waar helemaal niemand last van heeft, dicht te laten metselen.

Volgens mij begrijpen ook maar zeer weinigen dat die 'impopulaire' regels er alleen maar gekomen zijn omdat het aantal chronisch verongelijkte zeurkousen relatief veel te groot is, wat de boel verpeste.
En ipv dat die mensen ook maar iets van de oorzaak van die regels bij zichzelf zoeken, zoeken ze nu spijkers op laag water als een topic van een andere user niet na 'exact' 48 uur gesloten is.

Het lijkt hier goddomme dat Wijveneiland van Expeditie Robinson van een paar jaar terug wel, die kibbelaars waren daar zo ongeveer een hongersdood gestorven omdat iedereen dwars lag en geen fuck wensten uit te voeren, als ze ook maar het idee hadden dat ze ergens iets benadeeld zouden worden of wat dan ook.

Ik vind het echt bijzonder sneu voor de Modjes hier dat zij al dat gezeik over zich heen krijgen, ipv dat een bepaalde groep users hier eens aan een stukje zelfreflectie doet. Deze users mogen mijns inziens blij zijn dat ze uberhaupt nog normale feedback van de modjes krijgen.

Ik lees hier veel maar post zelden, post voornamelijk in het voetbalforum en hoewel je daar in theorie veel meer onderling gezeik zou verwachten (plus dat het daar wat drukker is dan hier) is dat totaal niet zo.
De Modjes hebben het er dan ook een stuk plezieriger en makkelijker, iets wat ik de Modjes hier ook wens.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:41:45 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25233020
Ik denk niet dat dit verhaal hier erg op zijn plek is. Dit heeft niets met de moderatie van OUD te maken.
Dus het lijkt me beter dat je dit via de mail doet Melonovy.

Zit nog even te twijfelen over het deleten van de posts. Ik bedoel, ik wil niet klakkeloos maar van alles wissen, maar de kans is zo groot dat men er over door blijft gaan als het blijft staan...
pi_25234326
gewoon deleten BE, het hoort hier niet .... bovendien slaat het nergens op, maar dat is slechts mijn mening.
Is de vorige rel al afgelopen ofzo? Want dan moet er natuurlijk wel een nieuwe rel verzonnen worden
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:14:56 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25234382
Spekkie! Toevallig dit. Ik heb ze net (na overleg) gedelete.

Nog even voor de duidelijkheid voor iedereen, dit topic is bedoeld om vragen te kunnen stellen over moderaties, TopicTitels wijzigen, lijstjes aanpassen etc. etc.
Als je iets persoonlijks hebt voor, tegen of over een mede-user dan daar graag mail, msn, IRC of iets anders voor gebruiken, maar het hoort iig niet hier in dit topic.
pi_25236281
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Uit de tent-lok-verhaal
Ik doe het niet ik doe het niet .....

Want ook ik wens de Modjes een wat makkelijkere periode toe!!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Loena-tik- op 24-02-2005 18:44:51 ]
Hyves!
pi_25248324
Ik probeer helemaal niemand uit de tent te lokken, de strekking van het verhaal is feitelijk dat de regels er juist zijn gekomen door de mensen die er nu het hardst op zeiken, maar dat deze weigeren (of niet in staat zijn) dat in te zien, want de meeste mensen hier hebben niks te zeuren omdat ze niet van die lange tenen, snel gekrenkte ego's en fok niet als mega priotiteit in hun leven hebben, etc.

En ik noem daarbij helemaal niemand, wie de schoen past, trekke hem aan.

Maar ondertussen is het voor de modjes die hier vrijwillig hun best doen gewoon amper leuk meer, en dat beseffen denk ik te weinig klagers.

En tot slot blijf ik het gewoon frapant vinden dat de sfeer in het voetbalforum, zowel tussen users onderling als tussen users en modjes, vele malen beter is.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')