![]()
Ma-maatje, wat spannend joh, whaaaahhh...
![]()
Hoe voel je je nu?? Mag ik al vast even mee puffen met je?
![]()
Sterkte alvast!! Het gaat je lukken!!
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 23:34 schreef Merisse het volgende:Mel, ik wilde nog even zeggen dat ik je "kaartjes" in de geboortetopics altijd erg leuk vind
Thanx! Ik vind ze ook leuk en leuk om persoonlijke kaartjes te creeren
![]()
quote:
Op zondag 13 februari 2005 08:01 schreef renzell het volgende:Mel- werkt dat serieus... zo'n relax cd? Bizar zeg, had ik nooit verwacht! Wel fijn dat het slapen weer beter gaat!
Ik begin er zelf weer steeds meer moeite mee te krijgen, maar niet zozeer met het inslapen, als wel met het midden in de nacht zeshonderd keer wakker worden en vervolgens de slaap niet meer kunnen vatten... balen hoor, maar ja. Je er niet te veel zorgen over maken helpt volgens mij nog het beste, dus dat probeer ik maar gewoon...
Enne, bijna 30 weken schiet toch ook al lekker op! over een paar weekjes gaat jouw verlof zeker ook in?
Het inslapen ging een tijdje wat moeizaam omdat ik oorwurmen had, je kent het misschien wel van die liedjes die zich maar blijven herhalen in je hoofd. Nu als tegenhanger heb ik wel eens een een relax CD nodig, dan hoor ik dat, ipv die CD in mijn hoofd, en het helpt erg goed.
Verder slaap ik nog steeds de hele nacht door, word niet wakker om te plassen, das ook wel fijn! Het is idd balen als je je slaap niet weer kunt hervatten, er zijn verschillende ontspanningesoefeningen he om toe te passen, misschien zit er wel wat voor je tussen...
En mijn verlof, tja, ik neem wel eens een freelance klus aan, heb nog een nieuwe klus op me wachten, maar verder ben ik hoofdzakelijk huismoeder, en daar kreeg ik geen verlof voor
![]()
Daaaaaantje, nog even genieten van de rust in je nieuwe huis, alles schoon, netjes en gestreken? Dan maar lekker met de beentjes omhoog en relaxen! Je komt er wel door heen!
O, nog even iets, zo leuk. Vandaag hadden we visite met een baby van 3 maanden oud, en Chiara is zo lief met dat kindje, steeds alles benoemen bij dr, "Babytje schoot, babytje schoot" zei ze heel lief, ze zat er steeds zo heerlijk bovenop als de baby een voeding kreeg, of een schone luier, ze vonde het helemaal geweldig... Ik hoop dat ze dat straks met dr eigen brusje ook zo leuk gaat vinden, tuurlijk zullen er momenten zijn dat ze het minder leuk vind door het aandacht te kort enzo, maar verder lijkt ze me echt een heel lieve zus!