abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2005 @ 22:00:43 #251
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_25029354
Anna

Wat een ontzettend mooi meiske zeg. Bixister,Ghaven en Piet gefeliciteerd en heel veel genietplezier saampjes. Hopelijk zijn Bix en Anna heel snel weer thuis

Jompels,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_25030322
Heel hartelijk gefeliciteerd met de lieve kleine ANNA!!
Heel veel geluk saampjes!!
The waves you made will always be
  vrijdag 11 februari 2005 @ 08:32:07 #253
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_25035266
Bix en Anna, ik hoop dat jullie vandaag thuis komen!
Laat het (kraam)feest maar beginnen
... ♥ ik mis je ♥
pi_25036998
oh mensjes wat een lieve baby's allemaal van harte gefeliciteerd!

Ik wil de mijne ook, maar hij wil maar niet.. ik had zo gehoopt dat ie gewoon zou komen op zn verjaardag (7februari) maar hij blijft volgens mij voorlopig nog wel zitten waar ie zit. Heb totaal niet het idee dat het opschiet IK WIL MN BABY!

ps.. heb eindelijk weer internet en we wonen nu ruim een week in ons nieuwe huisje! tis helemaal af en klaar voor de kleine
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  vrijdag 11 februari 2005 @ 11:06:26 #255
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25037064
DaanBanaantje, is de verhuizing nog een beetje meegevallen? Fijn dat nu alles klaar is en ik hoop met je mee dat je baby zich nu snel laat zien.

Gommorah, hoe staat het nu bij jullie? Hopelijk gaat het bij jullie net zoals bij Githa. Lang rommelen en dan een relatief 'vlotte' bevalling.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_25037161
verhuizing is echt super gegaan! heel erg vlotjes en nergens mee hoeven helpen enzo.. waren allemaal zo ongerust! haha maar alles is echt helemaal klaar! babykamer staat mooi te wezen *EINDELIJK* en we zijn helemaal klaar voor de kleine!

Nu moet ie alleen wel willen komen ik heb nog nergens "last" van en heb ook totaal niet het idee dat ie al komt.. jammer genoeg.
pi_25037526
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:14 schreef DaanBanaantje het volgende:

ik heb nog nergens "last" van en heb ook totaal niet het idee dat ie al komt.. jammer genoeg.
Das altijd nog beter dan hier. Hier is het al ruim 3 weken voorpret, maar nog geen baby...

Pluspuntje... we staan bovenaaan de lijst!!!

Straks naar de verlos om te 'strippen' ben benieuwd of dat nog resultaat oplevert...
a marathon- At 18 mile you wonder why you do this, at 26,2 it all becomes perfectly clear!
pi_25037658
DaantjeBanaantje. lekker dat je nu helemaal verhuisd bent en dat de baby keurig op zich heeft laten wachten ,want stel je voor dat het midden in de verhuizing zou plaats vinden... Nu tijd om te relaxen en dan zul je zien dat de baby zich heel snel zal melden! Nog even, het komt goed!

Gomorrah, wat spannend joh, vandaag strippen nou dan doe ik een wilde gok dat jullie zondag papa en mama gaan worden!
Heel veel sterkte dit weekend! Zet 'm op, steun je vrouw goed en laat niet te lang op je wachten he, als het eenmaal zo ver is!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25037667
gomorrah.. ik kan me voorstellen dat dat ook heel frustrerend is ja... wachten is rot he?!
maar boven aan de lijst staan heeft ook wel iets toch?

hoop dat het strippen helpt! zal voor jullie duimen! hoop dat je vrouwtje het nog volhoudt.. ik sta namelijk al een tijdje op springen hoor, ben het nu wel zat!

melonovy.. tis inderdaad wel beter dat ie netjes is blijven zitten tijdens het verhuizen en inrichten, maar ik wil m zo graag zien, vasthouden, knuffelen. *zucht* tis echt vermoeiend zo de laatste dagen.. alles is af, er is niks meer te doen en ik zit maar te wachten.. maarja..

ik probeer net zo sterk als Bix te zijn! (is ERRRRRUG moeilijk!)
pi_25038150
Tja, bix is een bikkel, niet voor iedereen makkelijk te evenaren denk ik...
Heb je niet een digicam, kun je nog wat laatste foto's maken van je buik en de kinderkamer enzo..
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25039969
Hoi lieve meiden!

Hier weer even een update-berichtje van Ma-Maatje. Met nog tien dagen te gaan voor "De Datum" voel ik me kiplekker! Ik ben heerlijk in huis aan het keutelen en wordt daarbij prima geholpen door Grote Zus. De nesteldrang slaat hier behoorlijk toe: ik vind het heerlijk om hier en daar een raam te lappen of een keukenkastje uit te soppen!

Ik heb net samen met Grote Zus heel veel foto's gemaakt van mijn superbolle buik (ouderwets rolletje, dus geen foto-spam helaas) en dat ga ik zo ook doen van de babykamer. Geïnspireerd door Githa heb ik gisteren nog drie kleine schilderijtjes met knuffeltjes gemaakt en opgehangen, staat erg leuk! Daarnaast ben ik alle spulletjes bij elkaar aan het zoeken voor mijn ziekenhuistasje. Daar ben ik geloof ik wel een beetje laat mee, maar ik heb ook nog geen steekje voorwerk gevoeld, dus ik ga er eigenlijk al vanuit dat dit ukkie net als Grote Zus met 42 weken pas komt.

DaanBanaantje, fijn om weer een berichtje van je te lezen! Heel veel succes met je 'Bix-imitatie' meisje (qua volhouden dan, niet dat je ook voor de 42 weken + 6 dagen gaat). En probeer nog even te genieten van dat gespartel in je buikie, want dat zou je wel eens kunnen gaan missen...

Gomorrah, ik hoop voor jullie dat het strippen inmiddels iets op gang gebracht heeft... Hopelijk horen we snel goed nieuws van je!

Edje34, jullie zijn hopelijk al lang aan het genieten hè? Daarom horen we natuurlijk niets, je hebben wel wat anders aan je hoofd!

Melonovy, voor jou nog maar 10 weken zie ik in je avatar! Wat gaat dat ook snel zeg!

Groetjes aan iedereen van Ma-Maatje!

P.S. Maart-mama's hoe is het met jullie? TearSong, Luisa, Mevrouw Fonk/de Magiër, Weirdmiss, is jullie verlof bijvoorbeeld al ingegaan?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ma-Maatje op 11-02-2005 14:12:49 ]
pi_25040025
Daanbanaante ben blij te horen dat je lekker gestelled bent in het nieuwe huisje en babykamertje af is, nu alleen de kleine nog s6 voor de laatste loodjes

Gommorrah jullie ook s6 hoor is ook niet leuk zoveel voorwerk en dat het daar dan bij blijft hopelijk werkt het strippen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:11:30 #263
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25040039
Tjeetje Daanbanaantje, dat heb je rap gedaan zeg, die verhuizing!
Zou het er inderdaad niet stiekem mee te maken hebben? Met het feit dat die kleine zo lang op zich laat wachten bedoel ik... Je hoort dat vaak hè, dat baby's wachten met komen, tot alles in gereedheid is gebracht. Maarre... als we die theorie volgen, dan mag ie nu toch echt wel zo ongeveer komen!
Succes met die laatste, ongetwijfeld ware loodjes!!! Gomorrah en vrouw; jullie hetzelfde toegewenst. Hopelijk strippen ze zo grondig dat het kleine wicht er direct uitkomt!
pi_25040594
Bix gefeliciteerd met Anna!
En andere nieuwe babietjes die ik misschien vergeten ben, ook welkom!!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_25042709
Bixister en G-haven, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter
Piet, gefeliciteerd met je zusje
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:39:14 #266
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25043338
En inderdaad... maart mama's; waar zijn jullie? Het begint een beetje legig en alleenig te worden in dit topic, met al die dames die weken voor hun uitgerekende datum bevallen...
pi_25043401
Anna, welkom op de wereld!! .

Bix, Ghaven en Piet, gefeliciteerd! ! Wat een poppetje. .

Ik zei toch al dat op 9 februari extreem leuke mensen geboren worden.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25043916
*maart-mama meld zich*

Verlof is inderdaad al ingegaan, gelukkig. Eerst zou het 17 febr. zijn (4 weken vantevoren) maar ik heb m'n vakantiedagen er maar voor geplakt. Dus nu heb ik lekker 6 weken Zie dat ik inderdaad alweer flink naar boven ben geschoten in het lijstje hier

Nesteldrang begin ik nu al te merken. Kon gisteravond gewoon niet slapen omdat ik steeds moest denken aan wat er allemaal nog moest gebeuren in huis en wat ik allemaal wilde opruimen (tot de tuin aan toe...hoe kom je erbij...). Kinderkamer is gelukkig wel bijna af. Moet nog de laatste dingen doen aan een muurschildering en we wachten nog op de levering van een rolgordijn, maar dat is het ook wel zo'n beetje.

En verder gaat alles lekker. Heb volgens de VK de bloeddruk van een jonge maagd (erm..als ik daadwerkelijk een jonge maagd was had ik niet bij de VK gezeten lijkt me..), geen klachten verder gelukkig. Begin nu wel echt de kriebels te krijgen. De eerste maanden is het allemaal nog zo onwerkelijk, de middelste maanden vind ik echt zo'n niets-periode (zo van, voorlopig nog geen kind) maar nu begint het wel heel dichtbij te komen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_25046709
Gomorrah, hoe is het strippen gegaan? Of heeft het al resultaat en zijn jullie aan het ?

Daanbanaantje, wachten is gewoon moeilijk. Maar houdt moed Het gaat helemaal goed komen. Fijn dat alles er nu klaar voor is.

Tearsong, geniet lekker van je zwangerschapsverlof. Ik vond het toch wel een fijne tijd hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_25048187
Oja, ik heb boven mij avater nog 10 weken staan, maar dat is wel ruim genomen hoor, as dinsdag ben ik pas echt 30 weken zwanger, maar ik wist even geen betere text.

Verder hier alles oke, lekker kindje draag ik, laat dagelijks weer goed merken dat hij (m/v) het naar zijn zin heeft. Het slapen gaat prima, de ene keer heb ik wel een relax CD nodig om in slaap te komen, maar de druppels gebruik ik niet meer. Een goede nachtrust doet me echt goed.
En de maagklachten blijven aanhouden, maar de antagel doet goed haar best, goed spul is dat! Door dat te nemen heb ik aanzienlijk minder klachten, en nauwelijks oprispingen meer!

Ik ben een beetje bezig met het ontwerpen van een geboortekaartje, wil 'm deze keer ook zeker weer zelf maken, maar de uitvoering en opmaak en weet ik wat, dat is nog een beetje zoek.
Ik heb ook al lekker geknutseld aan de websites, een jongens en een meisjes variant staan al bijna helemaal klaar, was weer heerlijk om mee bezig te zijn
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25055495
Gefeliciteerd Bx en GHaven en Piet met jullie mooie meisje Anna Ze is wel heel kjuut hoor.
Bix ik hoop dat jij alweer thuis bent
pi_25056100
Gefeliciteerd met Anna, dat was het lange wachter zeker wel waard!!

lekker genieten...
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2005 @ 14:37:59 #273
81992 Githa
pi_25056630
Lekker Melonovy dat het slapen weer beter gaat.... nu hopen dat dat zo blijft want een kleine meid als Chiara vreet ook veel energie...

Ik ben reuze benieuwd naar je ontwerp maar dat zal nog even moeten wachten ben ik bang
  zaterdag 12 februari 2005 @ 14:42:20 #274
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25056676
Anna

Bix, G, en Piet van harte gefeliciteerd met dit mooie meisje.

Ook namens DIGGER natuurlijk.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zaterdag 12 februari 2005 @ 16:02:53 #275
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25057712
oei ik ben er laat mee dit keer
Maar zeker niet minder gemeend:

Bix en GHaven, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Anna!!!
patat ftw :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')