Hoi lieve meiden!
![]()
Hier weer even een update-berichtje van Ma-Maatje. Met nog tien dagen te gaan voor "De Datum" voel ik me kiplekker! Ik ben heerlijk in huis aan het keutelen en wordt daarbij prima geholpen door Grote Zus. De nesteldrang slaat hier behoorlijk toe: ik vind het heerlijk om hier en daar een raam te lappen of een keukenkastje uit te soppen!
Ik heb net samen met Grote Zus heel veel foto's gemaakt van mijn superbolle buik (ouderwets rolletje, dus geen foto-spam helaas) en dat ga ik zo ook doen van de babykamer. Geïnspireerd door Githa heb ik gisteren nog drie kleine schilderijtjes met knuffeltjes gemaakt en opgehangen, staat erg leuk! Daarnaast ben ik alle spulletjes bij elkaar aan het zoeken voor mijn ziekenhuistasje. Daar ben ik geloof ik wel een beetje laat mee, maar ik heb ook nog geen steekje voorwerk gevoeld, dus ik ga er eigenlijk al vanuit dat dit ukkie net als Grote Zus met 42 weken pas komt.
DaanBanaantje, fijn om weer een berichtje van je te lezen! Heel veel succes met je 'Bix-imitatie' meisje (qua volhouden dan, niet dat je ook voor de 42 weken + 6 dagen gaat). En probeer nog even te genieten van dat gespartel in je buikie, want dat zou je wel eens kunnen gaan missen...
Gomorrah, ik hoop voor jullie dat het strippen inmiddels iets op gang gebracht heeft... Hopelijk horen we snel goed nieuws van je!
Edje34, jullie zijn hopelijk al lang aan het genieten hè? Daarom horen we natuurlijk niets, je hebben wel wat anders aan je hoofd!
Melonovy, voor jou nog maar 10 weken zie ik in je avatar! Wat gaat dat ook snel zeg!
Groetjes aan iedereen van Ma-Maatje!
P.S. Maart-mama's hoe is het met jullie?
TearSong,
Luisa,
Mevrouw Fonk/de Magiër,
Weirdmiss, is jullie verlof bijvoorbeeld al ingegaan?
[ Bericht 2% gewijzigd door Ma-Maatje op 11-02-2005 14:12:49 ]