Mwoa, dus als jij iemand op straat ziet lastiggevallen worden, dan haal je je schouders op en denk je: ik heb geen blauw pakkie aan en oom agent wel, dus oom agent mag het lekker oplossen als ie een keer voorbij komt?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:12 schreef ThunderChild het volgende:
Met deze "briljante uitspraak" wek je de suggestie op dat mensen je moeten vertellen hoe je je werk moet doen en dat je zelf geen eigen initatief toont om het één en ander in banen te leiden.
En stel dat dat zo is. Wat dan?quote:Doen jullie dat wel, dan ben ik van mening dat jullie de verkeerde mensen zijn.
Beter laat dan nooit zegt jou zeker niets?quote:Daar hadden ze maanden terug mee moeten beginnen ipv nu.
B.s.quote:Leuk voor de moeders, 48 uur en je bent yesterday's news en mag je weer tussen andere moeders gaan begeven.
Welnee, Catootje heeft gisteren in het babietjestopic bix nog gefeliciteerd met Anna en ik zie die opmerking niet ge-edit, jij wel? Ik denk dat je ook wel snapt dat een felicitatie ook na 48 uur heus nog wel mag.quote:Wat dan voor degeen die hier niet zo vaak kunnen komen ?? Zij missen dan de kans om de nieuwe moeder te kunnen feliciteren en in andere topics wordt het dan volgens het nieuwe beleid als "off topic" beschouwd. Lekkere domper zo . . .
Verklaar je nader? Kijk, ik weet heus wel dat ik een van de mensen ben die heeft lopen afgeven op het 'beleid'. Ik ben eerlijk gezegd best blij dat er nu een en ander wordt aangepakt. Ik zeg er wel eerlijk bij dat ik me er laaaaaang niet zo druk over maak als in het verleden, dat helpt ook wel mee, maar ik heb niet het idee dat er met dit beleid ook maar iemand weggejaagd of de mond gesnoerd wordt. In elk geval niet meer dan in de overige fora. Daar kan je ook niet alles zeggen wat je goeddunkt, waar het je goeddunkt. Simpel toch?quote:Waar moet dit eindigen ?? Tot op het punt dat je hier helemaal niks meer of over mag zeggen ?? Die kant gaat het wel zo op . . .
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
B.s.
Ik post hier mee sinds de geboorte van Joshua, Joshua had geen goktopic en geen eigen topic, Liam overigens ook niet. Heb niet het idee dat lewis of belana zich yesterday's news hebben gevoeld, hoor, maar daar kunnen ze zelf beter over oordelen dan ik
Nou, dat is dan ook weer opgehelderdquote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:04 schreef Belana het volgende:
Ik heb geen eigentopic gehad voor Liam voor zover ik me kan herinneren en I really couldn't care less. Alle felicitaties waren er evengoed wel hoor en ik kon evengoed mijn ei wel kwijt.
Dat vroeg ik me dus ook af. Waar het volgens mij op neerkomt (na het nogmaals doorlezen van zijn posts) is dat dit maanden eerder had moeten gebeuren. Misschien wel, misschien niet. We kunnen hier nog lang of kort over door blijven praten maar het is gewoon niet gebeurd, klaar! Wees blij dat het nu wel gebeurd.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:25 schreef phileine het volgende:
TC, nogmaals, wat WIL je nu met je opmerkingen?
Forza NSB ole ole.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:50 schreef Anitra het volgende:
ff vraagje waarom mag het Topic van Xanthe d'r dochter dan wel open blijven? Die 2 dagen zijn toch ook allang voorbij?
Op mij komt het meer over dat de meesten hem nog een zetje mee willen geven...quote:Op zondag 13 februari 2005 13:42 schreef LittleWoodstock het volgende:
Nou nou, dus als TC van de brug springt, springen jullie ook?
Misschien flauw, maar zo komt het wel op mij over nu.
Dan kunnen we lang wachtenquote:Op zondag 13 februari 2005 14:18 schreef Karin het volgende:
Ja zo is het wel weer genoeg. TC is er nu zelf ook niet op hierop in te gaan. Laten we even op hem wachten zodat hij het nog even uit kan leggen en daarna is het klaar.
Huhquote:Op zondag 13 februari 2005 14:18 schreef Karin het volgende:
Ja zo is het wel weer genoeg. TC is er nu zelf ook niet op hierop in te gaan. Laten we even op hem wachten zodat hij het nog even uit kan leggen en daarna is het klaar.
Wat ik bedoel is dat het niet leuk is dat we met zijn allen over TC heenvallen terwijl hij nu niet zelf terug kan reageren, nu is dat wel weer genoeg totdat hij hier zelf weer is vind ik.quote:Op zondag 13 februari 2005 19:34 schreef melonovy het volgende:
[..]
Huh
Het is hier geen chat hoor!
Maar waarvoor ik even kwam, ik vind het berichtje van Lady-wrb in Z&G weinig van toegevoegde waarde, erg off topic in mijn ogen. Zwangerschap & Geboorte #127
Niet doen want dat is absoluut niet nodig. Ik begrijp jouw reactie wel maar nodig is het absoluut niet. Naar mijn idee werd er helemaal nog niet gezeurd.quote:Op zondag 13 februari 2005 19:52 schreef DaanBanaantje het volgende:
voelde me nogal erg aangesproken..
Ik hoef niks meer uit te leggen, alles wat ik wou zeggen staat hier al. Dat jullie dat niet willen inzien door jullie oogkleppen of het onbreken van wat punten in de IQ dat er overdreven gereageerd wordt en dat het op de lange termijn alleen maar meer schade toebrengt dan dat het oplost, is niet mijn probleem . . .quote:Op zondag 13 februari 2005 14:18 schreef Karin het volgende:
Sommige hebben ook activiteiten waarbij geen computer voor nodig is, zou je ook eens moeten proberen, misschien knap je er van opquote:Op zondag 13 februari 2005 19:33 schreef easy-going het volgende:
Dan kunnen we lang wachten
Eerdere akkefietjes kennende laat hij zich gewoon een paar weken niet zien en verschijnt dan weer alsof er niets gebeurd is![]()
quote:Op zondag 13 februari 2005 20:12 schreef Lois het volgende:
[..]
Niet doen want dat is absoluut niet nodig. Ik begrijp jouw reactie wel maar nodig is het absoluut niet. Naar mijn idee werd er helemaal nog niet gezeurd.
quote:
Mag ik even zeggen dat jij af en toe echt klinkt als mijn omaquote:Op zondag 13 februari 2005 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar ik maak me dr niet druk om hoor, ik ben alweer weg daar. en zo blijft er steeds minder van dit forum over wat me boeit.
vind ik jammer, want ik kwam hier toch alweer een paar jaar met veel plezier
ik heb van een boel vrouwen hier het wel en wee gevolgd, maar het lijkt de laatste tijd wel of het wee zich niet alleen beperkt tot de bevalling.
Heel weinig.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:17 schreef melonovy het volgende:
[..]
Een smile in het niets,zeker in het kader van de botte bijlen actie!
Wat is nu 't verschil tussen een kotsende smiley en deze?
Lois gebruikt in de eerste plaats helemaal geen kotssmilie.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:37 schreef Neva het volgende:
als een user eensmiley gebruikt dan wordt er door de moderators commentaar geleverd
nu gebruikt lois zo'n smiley en dan kan het wel vind ik niet kloppen
als wij gewone users dat doen wordt er ge-edit of krijgt men een standje o.i.d. en nu doen e het zelf en dan is het logisch![]()
Beste TC, als jij weigert te lezen wat er gezegd wordt en zelfs insinuaties gaat maken over de intelligentie van de modjes hier zou ik bijna gaan hopen op een flame richting jou waarbij men geen spaan van je heel laat... En dan mag je waarschijnlijk op zoek naar een andere 'blauwe' dan Lois, Karin of BE om je te hulp te komen want volgens mij heb je het goed verbruid. Als ik in hun schoenen zou staan, zou ik geen vinger meer uit steken...quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Gezien het gedonder van de laatste maanden gaan we nu het roer maar eens omgooien:
*Alle offtopic posts of posts die thuishoren in andere fora worden verwijderd en er wordt verwezen naar de betreffende fora.
(dit kan niet altijd direct gebeuren, de mods zijn nu eenmaal niet 24/7 aanwezig)
ik heb moderators geen commentaar zien leveren op eenquote:Op zondag 13 februari 2005 22:37 schreef Neva het volgende:
als een user eensmiley gebruikt dan wordt er door de moderators commentaar geleverd
nu gebruikt lois zo'n smiley en dan kan het wel vind ik niet kloppen
als wij gewone users dat doen wordt er ge-edit of krijgt men een standje o.i.d. en nu doen e het zelf en dan is het logisch![]()
de smiley die los gebruikte komt op het zelfde neer .. ik snap de irritaties helemaalquote:Op zondag 13 februari 2005 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lois gebruikt in de eerste plaats helemaal geen kotssmilie.
En ten tweede, ik kan me wel voorstellen dat je ff geen zin hebt om aardig en taktisch te blijven als je wordt uitgemaakt voor iemand met oogkleppen op en laag iq in je kop.
Gevalletje ´omstandigheden van het geval´ en zo.
Ik vind je tekst behoorlijk warrig, ik hoop dat ik je goed begrepen heb, dus...quote:Op zondag 13 februari 2005 23:03 schreef Neva het volgende:
[..]
de smiley die los gebruikte komt op het zelfde neer .. ik snap de irritaties helemaal
maar vind dat het wel op een andere manier kan dan want doet een user het dan mag het niet het is niet dat ik de irritatie niet snap ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben.. maar regelmatig worden users er op aangesproken als e eenof een
smiley gebruiken en in mijn ogen komt de smiley die lois gebruikte op het zelfde neer en behoort zij juist leuk of net leuk het goede voorbeeld daar in te geven
het is geen aanval vind het alleen scheef over komen...
Ik doe de discussie ook niet mee af van "jullie hebben oogkleppen op", da's een constatering van wederom dat iedereen weer over mij valt om iets wat ik zeg zonder dat er echt gelezen wordt wat er staat (eerste keer was over m'n vrouw, dat niemand weet hoe het zit terwijl ik het echt duidelijk meerdere keren uitgelegd heb) en dus ook inhoudelijk niet op gereageerd wordt. Jullie mogen dan wel beweren dat jullie geen oogkleppen op hebben of die IQ punten gewoon hebben, op hetzelfde moment walsen jullie blindelings over mensen heen die wat kritische kanttekeningen plaatsten of er een andere mening op na houden waar jullie in het geheel weer over vallen. Ik ben niet de eerste waar jullie het bij doen, zijn er meerdere geweest en als iedereen niet de opmerking over de verkeerde teen niet hebben zien aankomen, tja I rest my case zal ik maar zeggen . . .quote:Op zondag 13 februari 2005 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
TC, ten eerste is het heel onwijs makkelijk om een discussie af te doen met ´jullie hebben oogkleppen op en ikke lekker niet´. Dan ben je vrij snel uitgepraat. Ten tweede verwijt je de mensen gebrek aan IQ, wat ik sowieso een zwaktebod vind, maar sta dan ook eens stil bij het gebrek aan EQ dat je zelf hebt. Ik doel dan op de botte en gevoelloze dingen die je soms weet te zeggen (bijvoorbeeld hier, maar ook je opmerking over de vader van rewimo op het speeltuinbankje).
Wordt toch al gedaan sinds dat ik hier ben, daar veranderd weinig in. Ik val niet echt in de doelgroep dus proberen de dames hier je weg te treiteren . . .quote:Op zondag 13 februari 2005 22:51 schreef Reese het volgende:
Beste TC, als jij weigert te lezen wat er gezegd wordt en zelfs insinuaties gaat maken over de intelligentie van de modjes hier zou ik bijna gaan hopen op een flame richting jou waarbij men geen spaan van je heel laat... En dan mag je waarschijnlijk op zoek naar een andere 'blauwe' dan Lois, Karin of BE om je te hulp te komen want volgens mij heb je het goed verbruid. Als ik in hun schoenen zou staan, zou ik geen vinger meer uit steken...
Ja, maar dit is voor mij nu echt iets van ´wat verwacht je nou´. For what it´s worth, ik weet prima hoe het zit met je vrouw, maar buiten het feit dat ik er weinig mee ´kan´, is jouw botte manier van posten (en daar lul je nu weer lekker overheen, zoals gewoonlijk) voor mij oprecht geen reden om medelijden of medeleven te tonen. Als jij je zo gedraagt tegen rewimo (en ja, dat zit me hoog ja, ik ken de spanning en de angst van als je vader op een operatietafel ligt), hoef je dat van mij dus niet te verwachten, klaar. En dat is niet het eerste voorval, maar wel het meest recente.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:40 schreef ThunderChild het volgende:
(eerste keer was over m'n vrouw, dat niemand weet hoe het zit terwijl ik het echt duidelijk meerdere keren uitgelegd heb) en dus ook inhoudelijk niet op gereageerd wordt.
Oke, ik doe het niet graag, maar ik geloof toch echt dat ik op de universiteit zit en mijn punten haal omdat ik die iqpunten wel degelijk heb. Mocht je daarover twijfelen, mag je ze wat mij betreft bellen.quote:Jullie mogen dan wel beweren dat jullie geen oogkleppen op hebben of die IQ punten gewoon hebben,
Oprecht geen flauw idee waar je het over hebt. Juist IK ben iemand geweest met veel kritiek op het modbeleid hier. Vaak dwars tegen de mening van mods en veel users in. Ik ben er ook nog, met kritische mening, en ik ben trots op het beleid dat de mods hebben uitgestippeld. En je laatste zin snap ik niet echt, de opmerking over de teen niet zien aankomen... dat misschien wel, want je bent gewoon ontzettend bot, maar leuk issie daarmee niet.quote:Ik ben niet de eerste waar jullie het bij doen, zijn er meerdere geweest en als iedereen niet de opmerking over de verkeerde teen niet hebben zien aankomen, tja I rest my case zal ik maar zeggen . . .
quote:Op maandag 14 februari 2005 00:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
sorry ff heel flauw hoor maaruh Happy valentijn en nu even geen geruzie en gevit op elkaar, het is de dag van de![]()
![]()
Het is nu eenmaal ook een veelgebruikte smiley op FOK! geworden, de uitdrukking van deze smiley kan nu eenmaal op diverse manieren worden uitgelegd.quote:Op maandag 14 februari 2005 08:56 schreef piglet het volgende:
Mag ik even opmerken dat ik het ontzettend jammer vind dat detegenwoordig zo ontzettend vaak als vorm van sarcasme wordt gebruikt. Het gebeurt nu zo vaak dat ik er zelfs nog een raar/naar gevoel bij krijg als iemand hem wel serieus als emo gebruikt
![]()
Erg jammer.
quote:Op maandag 14 februari 2005 09:26 schreef yvonne het volgende:
de discussie is gevoerd,
regels zijn aangepast en nu gaan we eerst een kijken hoe dit werkt,
klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Dat begrijp ik, en is in principe ook niet zo erg. Maar in het kader van de steken onder water zie ik 'm hier in OUD wel heel vaak opduiken. En dat vind ik jammer, want inmiddels gaan mijn nekharen recht overeind staan als ik 'm zie. Dus ook als hij wel lief bedoeld is.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal ook een veelgebruikte smiley op FOK! geworden, de uitdrukking van deze smiley kan nu eenmaal op diverse manieren worden uitgelegd.
Misschien is het handig als al die langlopende centrale topics geen 'nummer zoveel' in de TT hebben, maar gewoon de datum van de openingspost? Daar heb je nu niets aan mbt het oude topic dat je zoekt, maar het maakt zoeken in de toekomst wel gemakkelijker.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:45 schreef Luckepuk het volgende:
Is het stom toevallig heel misschien een leuk en grappig en handig idee om in het overzichttopic (die met alle linkjes naar alle voorgaande topics!) de datum achter het topic te zetten van de openingspost? Ik zoek me een beetje de plu naar het topic waar de geboorte van Suus is aangekondigd..![]()
Kort maar krachtig,quote:Op maandag 14 februari 2005 11:09 schreef piglet het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, en is in principe ook niet zo erg. Maar in het kader van de steken onder water zie ik 'm hier in OUD wel heel vaak opduiken. En dat vind ik jammer, want inmiddels gaan mijn nekharen recht overeind staan als ik 'm zie. Dus ook als hij wel lief bedoeld is.
Verder wilde ik het alleen maar even kwijt omdat het me dwars zat. Maar misschien ben ik wel de enige met dit probleem, dus dan ga ik gewoon leren er overheen te lezen.
Dit is dus wat ik zie....quote:Op maandag 14 februari 2005 23:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie een prachtigesmiley, ik weet niet waar dat aan kan liggen...
Je kan het beste even een topic openen in Feedback en het daar vragen. Ik kan me ook niet herinneren hier eerder iets over gezien te hebben...
Als je met je rechtermuisknop er op klikt en dan afbeelding weergeven, doet hij het dan ook niet? Ik heb dit ook wel eens, maar meestal is het plaatje dan nog niet helemaal weergegeven.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:04 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik zie....
[afbeelding]
*naar feedback hobbelt*
voor !quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:51 schreef Leah het volgende:
Zou het leuk zijn om een topic te openen over het hebben van een tweede kind? Ik mis dat eigenlijk een beetje, het lijkt nergens echt op zijn plek, en ik loop toch best wel tegen dingen aan, aandacht verdelen ed.
Maar misschien vinden jullie dat het best wel in de bestaande topics kan?
*kuch* De Officiële downtijd fok!baby: Welkom Saskia Janne!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
De aparte felicitatie topics voor verse babietjes worden na 2 dagen (48 uur) gesloten.
Er zullen nog wel meer oude felicitatie-topics open zijn, het lijkt me moeilijk om al die topics na te zoekenquote:Op woensdag 23 februari 2005 07:45 schreef Merisse het volgende:
[..]
*kuch* De Officiële downtijd fok!baby: Welkom Saskia Janne!!
Dit felicitatietopic staat inmiddels een jaar open en zou volgens de regels dicht moeten.
niet persoonlijk bedoeld en ik vind het ook helemaal geen leuke regel (2 dagen = te kort) maar als dit nou eenmaal de nieuwe regels zijn, dan ook gelijke monniken...
Beter verwijder je die NSB achtige opmerkingen, wat een kut mentaliteit zeg. En het dan verpakken in een "ja ik ben het ook niet met de nieuwe regels eens en heb er zelf geen problemen mee, maar..... en dan een (topic van) ander gaan "aangeven".quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Zuigopmerkingen verwijderd!
Als je zonodig commentaar moet hebben op iemand doe je dat maar lekker via mail of msn, maar niet hier!
Ik vond die opmerking ook een beetje 'mierenneuken', maar als je volgens de nieuwe regels gaat kijken heeft ze gelijk, en dus ging er een slotje op.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:08 schreef DIGGER het volgende:
Beter verwijder je die NSB achtige opmerkingen, wat een kut mentaliteit zeg. En het dan verpakken in een "ja ik ben het ook niet met de nieuwe regels eens en heb er zelf geen problemen mee, maar..... en dan een (topic van) ander gaan "aangeven".
Oh, nou dan weten we dat ook weerquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond die opmerking ook een beetje 'mierenneuken'
Maar wel even vlug even zeggen dat je een verzoek om je eigen nieuwe regels consequent toe te passen maar 'mierenneuken' vindt....quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond die opmerking ook een beetje 'mierenneuken', maar als je volgens de nieuwe regels gaat kijken heeft ze gelijk, en dus ging er een slotje op.
Nee, juist dus niet muts!quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:50 schreef moussy het volgende:
Het nieuwe beleid, "we meten met 2 maten moderatie"
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Zuigopmerkingen verwijderd!
Als je zonodig commentaar moet hebben op iemand doe je dat maar lekker via mail of msn, maar niet hier!
Sorry, dat bedoelde ik dan weer 'vriendelijk' met eenquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:03 schreef moussy het volgende:![]()
Is het dan de "hoe de wind staat, waait mijn jasje moderatie" ?
En mod is een user met wat extra rechten en taken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:56 schreef Troel het volgende:
Tja, ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken, maar ik dacht dat een modje juist zijn persoonlijk gevoel uit moest schakelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |