lief van je hoor, maar dat komt wel goedquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:29 schreef minoes_ het volgende:
Girly.....ik zou willen,dat ik met 100%zekerheid kon zeggen,dat het de volgende keer goed komt,maar helaas......dat kan ik niet..........
Toch hoop ik,dat je eruitkomt met jezelf.Laat je koppie niet hangen,kop op en zeur maar lekker,doen wij ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Groetjes,Minoesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja het was idd te mooi geweest, maar toch zit je dan te hopen van "misschien ben ik gewoon op dit gebied een laatbloeier en waren alle zorgen voor niets geweest..."quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Balen dat het nu weer zo laat is Leonieke, maar ja, het had ook bijna te mooi geweest als je eerst jaren niets had en nu ineens zomaar regelmatig. Ik hoop dat je menstruatie snel weer komt!
Oh, maar hoe hard we ook jompelen voor haar, dat neemt niet weg dat elke maand wachten voor ieder ander net zo irritant is hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:44 schreef leonieke het volgende:
Maar idd.. ook al mijn aandacht gaat nu uit naar Slaapmeisje. Ik wil er gerust een maandje menstruatie voor overslaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou hier wordt ik ffies emo vanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
GirlyShir, ik geloof dat kleiner dan 1 zowat gelijk staat aan 1 hoor. Wat zijn nu de vervolgstappen? Wanneer mogen jullie er nou weer voor het echie voor gaan? Het heeft nu allemaal lang genoeg geduurt hoor en ik kan niet wachten totdat ik weer jouw bolle buikkie mag bewonderen in het buikentopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*breekt even in*quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:31 schreef Girly het volgende:
[..]
waar ik zo van baal is dat ik mijn broertje zo uit blijdschap had gevraagd of hij mijn getuige wilde zijn. dat zou ontzettend veel voor mij betekenen,maar het feit is dus dat hij daar te jong voor is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop