quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 10:24 schreef Slaapmeisje het volgende:GirlyShir, ik geloof dat kleiner dan 1 zowat gelijk staat aan 1 hoor. Wat zijn nu de vervolgstappen? Wanneer mogen jullie er nou weer voor het echie voor gaan? Het heeft nu allemaal lang genoeg geduurt hoor en ik kan niet wachten totdat ik weer jouw bolle buikkie mag bewonderen in het buikentopic
![]()
nou hier wordt ik ffies emo van
![]()
, zo lief hoe je dat zo zegt.
ze hebben het nog niet over het vervolg gehad eigenlijk. enigste wat ze me vertelde is van dat ik volgende maand weer moest.. dan zijn er 2 maanden voorbij als ik tel vanaf de dag dat ze me eigenlijk vertelde dat ik dan alleen een half jaar nog moest prikken. Dus ik neem aan dat ik in juli/augustus weer mag probere:? maar goed dat is natuurlijk als er niks tussen komt waarschijnlijk, en er geen veranderingen plaatsvinden.
Ik probeer er niet zo veel bij stil te staan, vreet aan me, het liefst zou ik me NOD al neerzetten in 2 streepjestopic. want het kriebelt heel erg. Maar voor ik hieraan kan denken heb ik eerst een andere datum om naar toe te leven, onze
![]()
wat zich 20-05-2005 gaat plaats vinden. (wat ik eigenlijk zo bizar vind, want daar kwam ik pas achter,is dat als ik de 2+5 op tel in die datums.. krijg ik 7-7 en 7 juli is precies de dag dat we mekaar leerde kennen)
sorry als het misschien of topic is,maar in relaties en psychologie voel ik me niet zo thuis eigenlijk (weet begod anders niet waar ik dit moet posten, weet de regels allemaal niet)
waar ik zo van baal is dat ik mijn broertje zo uit blijdschap had gevraagd of hij mijn getuige wilde zijn. dat zou ontzettend veel voor mij betekenen,maar het feit is dus dat hij daar te jong voor is.
zucht
ontopic:
Minoesepoes en slaapwijffiej Zou dat geweldig zijn als jullie nou eens dezelfde dag 2 streepjes kunnen showen WOEII ik ga duimen hoor
voor de andere dames HOU VOL!
liefs shir