Ik zeg kliniek maar het is wel onderdeel van een ziekenhuis. Heb tijdens KID een aanvullend onderzoek gehad, die was zo geregeld. Maar ik houd de opties open na deze rondequote:Op vrijdag 13 december 2024 20:35 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Wat een hoop veranderingen en stappen Zombabe! Goed dat je zo met jezelf aan het werk bent. Ben je wel op je plek op je nieuwe werkplek?
Fijn dat je wat aan de tips hebt gehad. Een kliniek of ziekenhuis maakt ook nog wel verschil tussen behandelingen en vrijheid in procedures. Mocht je ooit, ooit nog verder gaan kijken (hoop het uiteraard niet), dan zijn ziekenhuis in Gent en kliniek in Heinsberg nog een tip.
Geef je Chinese mannetje even de tip van het Paulus Protocol! Prikken rondom de terugplaatsing. Wie weet levert zoiets jullie net zo'n wonder op als bij ons
nou. ondanks dat het een aardig "dood" topic is, toch een kick van mijn zijde..quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:38 schreef Zombabe het volgende:
[..]
Pff wat shit dat jullie ervaring zo is
Het traject is al kl*te genoeg, dan is het extra belangrijk dat het proces eromheen goed verloopt..
Wat ik wel fijn vind om te lezen is dat jullie een eigen modus operandi hebben gevonden.
Ik hoop dat de 2e ronde beter verloopt, met resultaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:02 schreef freak1 het volgende:
[..]
nou. ondanks dat het een aardig "dood" topic is, toch een kick van mijn zijde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:02 schreef freak1 het volgende:
[..]
nou. ondanks dat het een aardig "dood" topic is, toch een kick van mijn zijde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:08 schreef Zombabe het volgende:
Even van me afschrijven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:08 schreef Zombabe het volgende:
Even van me afschrijven:Ik ga heeel hard duimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat fijnquote:Op donderdag 3 april 2025 18:49 schreef Zombabe het volgende:
Hartje gezien![]()
Alles zag er goed uit8+1, zit vandaag op 8 weken.
Vanwege medisch verleden word ik overgedragen aan het ziekenhuis. Mogelijk dat ik in een latere fase alsnog naar de verloskundige kan, dat zien we dan wel weer.
Voor nu blijdschap en verwondering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
quote:Op donderdag 10 april 2025 09:18 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wij zijn doorverwezen naar een ander ziekenhuis. Dat was in november / december. Konden pas deze week terecht. Ze dachten dat we pas in het begin van ons traject stonden maar we hebben al 4x iui gehad. Ze hadden het dossier niet.
Nu gehoord dat m’n man eerst een afspraak moet maken bij de uroloog. Dit is nooit gedaan of besproken bij het vorige ziekenhuis. Dit had dus prima in de maanden kunnen gebeuren die net verstreken zijn. Maar omdat ze het dossier niet hadden… wat ik gek vind. Dat zou overgezet worden en we hebben al 383824x aangegeven dat onze dossiers gedeeld mochten worden met andere ziekenhuizen/huisartsen.
We moeten nu weer tot eind juni wachten. Ik ben zo ontzettend teleurgesteld. Heb vrij genomen vandaag en een potje zitten janken net. Er zijn bizar veel zwangere om me heen de laatste jaren. Afgelopen 5 maanden waren er vijf op het werk, nu twee erbij. Normaal trek ik dit prima. Maar nu even niet.
Afhankelijk van de uitslag van de uroloog wordt er een traject gestart. Kan zijn dat eerst gewerkt wordt aan z’n zaadkwaliteit. Maar kan ook zijn dat we dan starten met icsi.
Ik heb het gevoel dat dit weer een onderzoek is waaar wat negatiefs uit komt. Het liefst start ik direct met icsi. Ik begreep nooit waarom mensen 10+ jaar in het ziekenhuis komen ivm dit soort trajecten, maar als je steeds maaaanden moet wachten, dan snap ik het wel. Het maakt me zo boos.Wat een domper zeg, waardeloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zien jullie de uroloog voor eind juni of is dan pas de afspraak met de uroloog?
quote:Op donderdag 10 april 2025 09:18 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wij zijn doorverwezen naar een ander ziekenhuis. Dat was in november / december. Konden pas deze week terecht. Ze dachten dat we pas in het begin van ons traject stonden maar we hebben al 4x iui gehad. Ze hadden het dossier niet.
Nu gehoord dat m’n man eerst een afspraak moet maken bij de uroloog. Dit is nooit gedaan of besproken bij het vorige ziekenhuis. Dit had dus prima in de maanden kunnen gebeuren die net verstreken zijn. Maar omdat ze het dossier niet hadden… wat ik gek vind. Dat zou overgezet worden en we hebben al 383824x aangegeven dat onze dossiers gedeeld mochten worden met andere ziekenhuizen/huisartsen.
We moeten nu weer tot eind juni wachten. Ik ben zo ontzettend teleurgesteld. Heb vrij genomen vandaag en een potje zitten janken net. Er zijn bizar veel zwangere om me heen de laatste jaren. Afgelopen 5 maanden waren er vijf op het werk, nu twee erbij. Normaal trek ik dit prima. Maar nu even niet.
Afhankelijk van de uitslag van de uroloog wordt er een traject gestart. Kan zijn dat eerst gewerkt wordt aan z’n zaadkwaliteit. Maar kan ook zijn dat we dan starten met icsi.
Ik heb het gevoel dat dit weer een onderzoek is waaar wat negatiefs uit komt. Het liefst start ik direct met icsi. Ik begreep nooit waarom mensen 10+ jaar in het ziekenhuis komen ivm dit soort trajecten, maar als je steeds maaaanden moet wachten, dan snap ik het wel. Het maakt me zo boos.Pff wat frustrerend! het is allemaal al spannend genoeg, dan wil je dat gepruts van ziekenhuizen er niet bij hebben.. Goed zo dat je ff tijd hebt gepakt om wat emoties eruit te latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat was de reden om naar een ander ziekenhuis te gaan? Doen ze bij het oude ziekenhuis geen ivf/icsi?
Ik hoop dat die onderzoeken snel achter de rug zijn zodat jullie weer verder kunnen in het traject zelfwachttijden zijn stom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |