abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218429887
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes:
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Peacefulll
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
-------------------------------------------------------------

Belangrijke data

In het vorige topic uitgezwaaid:
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_218429944
Vorige deel was dicht zag ik, dus even een nieuwe gestart :) (mods al gevraagd te reeksen).

Eind juli heb ik n.a.v. 2e bloedonderzoek, samen met man gesprek gehad bij de gyn. Dit was eigenlijk niet helemaal wat we verwachten - de waardes waren een stuk minder slecht dan de keer ervoor. Nog steeds hogere waardes dan gewenst en de interne echo loog er natuurlijk niet om qua (gebrek aan) eitjesvoorraad, maar mijn lijf lijkt dus nog wel prima in staat zelf een eisprong te initiëren.

Parallel daaraan hebben we natuurlijk wel gesprekken gehad over de kinderwens, hoe sterk die is, wel/niet een IVF traject willen. We merken toch allebei dat we om meerdere redenen een ziekenhuis traject niet willen. Misschien is dat een beetje vloeken in de kerk hier, en als ik nog wel spontaan zwanger raak gaan we er ook echt voor, maar zoals iemand in het vorige topic schreef: kinderwens ja, maar leven eerst. We hebben geen direct vangnet om de hoek, familie woont op afstand, het is gewoon best pittig zonder the village zeg maar.

Omdat er tussen mijn eerste en 2e bloedonderzoek geen 4 weken zat, wilde de gyn om echt zekerheid te hebben toch dat ik nog 1x bloed laat afnemen, zodat we m.b.t. de overgang meer duidelijkheid hebben. Ook zodat we, als we TOCH tot IVF besluiten over te gaan, al een kloppend dossier hebben. Dus nu is het even afwachten wanneer mijn menstruatie weer aanbreekt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:06:47 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_218448819
Gereekst!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')