Daarom vind ik ook dat die topics beter door de ouders zelf geopend kunnen worden, tenzij ze het zelf anders willen...quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:04 schreef Anitra het volgende:
Maar ff iets kleins: De tijd van het open zijn van een eigen baby topic is een beetje krap genomen, vooral als je nog een aantal dagen in het ziekenhuis ligt.
Geloof dat ze vooral pissed zijnquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:13 schreef Havoc het volgende:
Oh en Lois drop the act, er is niets sneuers als iemand die probeert hard over te komen terwijl die dat al die tijd nooit gekund heeft en ook niet in de aard zit.
Shit happensquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:18 schreef Neva het volgende:
succes met modden al moest ik wel lachen met de opening regel brighteyes![]()
Dat is de instelling! Laten we dit nu eerst maar eens allemaal invoeren.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:22 schreef piglet het volgende:
Ik vind het goed klinken, succes met de uitvoering modjes!
Al ben ik het wel eens met de opmerking dat 48 uur voor een babytopic erg krap lijkt. Maar laten we het gewoon eens aankijken, we merken vanzelf of het zo goed gaat of niet, toch?
Hè wat leuk, het woord botte bijl valt en daar is Havoc.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:13 schreef Havoc het volgende:
Jullie en strenger modereren.
Das te vergelijken als Ted met haar.
Succes,
,
.
Oh en Lois drop the act, er is niets sneuers als iemand die probeert hard over te komen terwijl die dat al die tijd nooit gekund heeft en ook niet in de aard zit.
Twee dagen is te kort, een week zou beter zijn . . .quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:07 schreef Lois het volgende:
De topics verdwijnen toch niet Anitra? Ze gaan alleen op slot.
=edit=quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Twee dagen is te kort, een week zou beter zijn . . .
Done!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:06 schreef jessie het volgende:
En dit lijkt mij dan zo'n moment.
Modden met die hap in speeltuinbankje!
Zou iemand van de modjes eens een keer wat aan die kinderachtige steekjes van haar willen doen ?? Begint vervelend te worden of is een anti-TC kliekje toegestaan hier ??quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:27 schreef easy-going het volgende:
=edit=
Valt wel op dat jouw reacties altijd na die van mij komen of mag niemand meer een individuele mening hebben ?? Alles en iedereen moet denken/doen/whatever zoals easy-going dat doet ?? Her way or the highway ??quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:28 schreef easy-going het volgende:
Sorry hoor, maar als er al 3x geopperd is dat een paar dagen wat kort is, en er alle keren op geantwoord word dat het voorlopig wel zo gaat, dan word ik een beetje slaperig als spuit 11 er nog een keertje achteraankomt met dezelfde vraag.
*** zucht***quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Valt wel op dat jouw reacties altijd na die van mij komen of mag niemand meer een individuele mening hebben ?? Alles en iedereen moet denken/doen/whatever zoals easy-going dat doet ?? Her way or the highway ??
MIJN topic, wat heb je gedaan !?!?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:58 schreef Lois het volgende:
Jullie hebben gelijk, hij gaat dicht. Het was ook de bedoeling om dat gelijk vanochtend te doen maar er kwam wat tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |