BOOO BOOO Slashers zijn coolquote:Op dinsdag 21 december 2004 03:02 schreef Sai het volgende:
Ik zag vandaag weer eens Halloween: slashers zijn natuurlijk bij uitstek kut,
Het waren idd klote-tijden bij de Plaza, daardoor moest ik hem ook in het weekend kijken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:56 schreef ElwinBpro het volgende:
Hoi victorinox !
Ik ben Elwin Rijken, 1 van de twee regisseurs van Bum Fu!
Erg leuk om te lezen dat je ondanks onze lowbudget nadelen van de film hebt kunnen genieten.
Ik had gehoopt dat de plaza andere tijden (vooral later op de dag) had, dan waren er misschien meer mensen komen kijken.
Maar we hebben toch in totaal meer dan 900 bezoekers in Eindhoven gehad (dat is inclusief alle premieres in de andere bioscopen).
Dus ik en Raphael (de co-regisseur) en ons Baaah stunt team waren zeker tevreden.
Nu zijn we bezig met de DVD en nieuwe projecten.
Met vriendelijke groeten Elwin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op dinsdag 21 december 2004 03:02 schreef Sai het volgende:
Ik zag vandaag weer eens Halloween: slashers zijn natuurlijk bij uitstek meesterlijk, en dit is geen uitzondering die de regel bevestigt. Weinig gelul en veel spanning. Carpenter's keyboard-score past goed in de film. Het blijft natuurlijk wel een slasher, en dus is de diepgang nul, maar er zitten een zooi uitstekende scenes in, en daardoor is de film eng, en daar gaat het om. 8.
Die film heb ik gehuurd samen met se7en en dragonfly..het lijkt me een hele stoere film!quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:05 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag:
Memento
Opzich is dit best een goede film. Het verhaal van een man die alles vergeet en daarom alle dingen die hij moet onthouden laat tatoeren wordt achterstevoren vertelt. De film begint dus bij het einde en langzaamaan wordt alles duidelijk. En voor het grootste gedeelte van de film pakt dit ook goed uit. Maar in ongeveer de laatste 20 minuten lijkt t wel alsof regisseur Christopher Nolan het zichzelf te moeilijk heeft gemaakt en min of meer een "uitweg heeft geforceerd". En dat resulteert in een aantal plot holes. Wat misschien ook wel de bedoeling is zodat je over de film blijft nadenken nadat ie is afgelopen. Want niet alles is me na t kijken van de film duidelijk en dus heeft de aanpak om alles achterstevoren te vertellen niet zo goed gewerkt.
Het acteerwerk is wel erg goed, net als de regie.
Al met al zeker wel een aanrader, maar de 20e plaats in de IMDB top 250 vind ik lichtelijk overdreven
IMDB Cijfer: 8,7/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
Dragonfly is een hele goede en onvoorspelbare filmquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die film heb ik gehuurd samen met se7en en dragonfly..het lijkt me een hele stoere film!
Dat vind ik knap.quote:
Het origineel zit in de imdb top 100. Moet toch een kansje waard zijn en de remake lijkt mij beinvloed door het huidige Amerikaanse "gedachtegoed" en dan krijg je dat het op een successerie van nu lijkt en een sterk Amerikaans sausje meekrijgt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:18 schreef Atreidez het volgende:
The Manchurian Candidate, 2004
Redelijke thriller met Denzel Washington, Meryl Streep en Liev Schreiber. Prestaties waren standaard, niet echt heel opmerkelijk. Het verhaal had een echt amerikaans tintje en ik vond het nog het meeste weghebben van een seizoen 24, maar dan zonder terrorismeIk vond het begin erg verwarrend maar het eind maakt netjes alles duidelijk. Overall kon die me niet heel veel boeien, maar dat komt ws. door de ongeloofwaardigheid van t verhaal, en uiteindelijk is het best een redelijke film.
[afbeelding]
Ik ben niet benieuwd naar t origineel nu, of zou ik die toch moeten kijken
Corman en Bergman en Pasolini.quote:Op woensdag 22 december 2004 02:26 schreef sampoo het volgende:
Masque of the Red Death 1964[/url]
Het verhaal deed mij een beetje(!) denken aan een combi van Pasolini's Salo (zonder al de perversiteit) en de Seventh Seal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's check out that wave, before it checks out us!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zeitgeist op 23-12-2004 00:24:51 ]The Light Is Leaving Us All
idd een hele sterk film, maar probeer dat maar eens duidelijk te maken aan al die snobs hierquote:Op woensdag 22 december 2004 02:26 schreef sampoo het volgende:
Masque of the Red Death 1964
![]()
sampoo(tm) Cijfer: 8,5
Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Eventsquote:Op woensdag 22 december 2004 23:25 schreef RijstNatie het volgende:
Heb net die nieuwe film met Jim carrey gezien.
Weet nie meer hoe die heet, had een lange titel
Score: 7
Schitterende set's, scenes en goed acteerwerk
Maar niet heel super grappig en een iets te soft verhaaltje
heb ik als klein jochie ooit gezien. vond hem intrigerend maar snapte hem toen niet zo.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:41 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
idd een hele sterk film, maar probeer dat maar eens duidelijk te maken aan al die snobs hier
quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:24 schreef Tokay het volgende:
The Day After Tomorrow
Gisteravond gekeken op DVD.
Hmmm.
Wat zal ik er van zeggen.
Viel eigenlijk best wel een beetje tegen.
De film raakte me niet, ik werd er niet warm of koud van.
Hahaha, warm of koud![]()
![]()
2 vind ik nog coolerquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:16 schreef mschol het volgende:
Ghost in The sehll..
deze behoeft geen intro, is er al vaak genoeg geweest...
wel coole film![]()
Misschien kan je wat meer vertellen? Dit zegt niet veel.quote:Op zondag 26 december 2004 00:16 schreef pascalheister het volgende:
Ronin
Goede film, met geweldige achtervolgingscenes en een zeer aardige cast.
Hij geeft toch zijn mening en als je meer wilt weten volg je de imdb link.quote:Op zondag 26 december 2004 01:03 schreef Georges het volgende:
[..]
Misschien kan je wat meer vertellen? Dit zegt niet veel.
Ja, en zo kunnen we in het vervolg wel gewoon altijd IMDB volgen. Daarmee is dit topic overbodig.quote:Op zondag 26 december 2004 01:17 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hij geeft toch zijn mening en als je meer wilt weten volg je de imdb link.
Nee want op imdb staat niet dat Pascalheister het, en ik citeer, een 'goede film, met geweldige achtervolgingscenes en een zeer aardige cast' vond.quote:Op zondag 26 december 2004 01:27 schreef Georges het volgende:
[..]
Ja, en zo kunnen we in het vervolg wel gewoon altijd IMDB volgen. Daarmee is dit topic overbodig.
Al zouden veel mensen alleen maar zeggen: 'goede film', prima, maar ik had het idee dat dit topic wat meerwaarde had. Dit lijkt me de uitgelezen gelegenheid om je mening te geven, voor je zelf, maar ook voor anderen.quote:Op zondag 26 december 2004 01:34 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nee want op imdb staat niet dat Pascalheister het, en ik citeer, een 'goede film, met geweldige achtervolgingscenes en een zeer aardige cast' vond.![]()
Het is natuurlijk leuker als er wat langere recensies staan, maar daar heb ik ook niet altijd zin in. Nou heb ik de afgelopen weken vrijwel geen films gekeken, maar normaal gesproken type ik wel een langere beschrijving neer. Maar als iemand alleen zijn mening geeft en een imdb link dan moet dat toch kunnen.
De echte nerds blijven hun lange verhalen wel typen hoor.
Het zegt inderdaad niet veel; ik ken zoveel films met achtervolgingsscenes en ze worden snel saai.quote:Op zondag 26 december 2004 01:03 schreef Georges het volgende:
gisteren eindelijk ook gezienquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:23 schreef HV het volgende:
Red Dragon
Het eerste deel van de Lecter trilogie...dus deze film speelt zich af voor Silence of the lambs en Hannibal. Dit keer moet Will Graham (ex-FBI agent) een seriemoordenaar opsporen en vraagt hij hulp aan Dr. Lecter.
Wel een spannende/leuke film en ik vond 'm iig beter dan Hannibal..
had ik deze keer niet zoveel zinquote:Op zondag 26 december 2004 01:03 schreef Georges het volgende:
[..]
en dat wist je nog niet?? ze heeft de complete oorlog in Arnhem doorgebrachtquote:Op zondag 26 december 2004 11:31 schreef Hare het volgende:
En voor de mensen met de dvd: Op de featurette Remembering Roman Holiday staat echt een stukje geschiedenis, heel erg leuk! Audrey Hepburn vertelt in de screentest (niet wetende dat ze wordt opgenomen) over de oorlog, hoe ze een artiest is geworden en dat ze heeft opgetreden voor het verzet in ArnhemEcht supercool
Heb je teveel wijn op ofzo?quote:Op zondag 26 december 2004 12:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en dat wist je nog niet?? ze heeft de complete oorlog in Arnhem doorgebracht
is idd een erg mooi, leuk maar ook best ontroerend stukje...
Zeker t kijken waard![]()
![]()
reactie via msn om off-topic te voorkomenquote:Op zondag 26 december 2004 12:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je teveel wijn op ofzo?
Waar zeg ik dat ik het nog niet wist? Ik zeg alleen dat ik het erg leuk vond om het haar zelf te zien en horen vertellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Gorro op 26-12-2004 22:37:01 ]
Ja anders vat je gewoon even de hele film samen poephoofd.quote:
Oei.... sorry hoor...quote:Op zondag 26 december 2004 18:18 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja anders vat je gewoon even de hele film samen poephoofd.![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 19:36 schreef Atreidez het volgende:
En de "Luke I am your father-Award" gaat naar...
okee dan...quote:Op zondag 26 december 2004 22:04 schreef Zeitgeist het volgende:
verklap film clou grapje
vond ik allemaal erg mee vallen. Het is idd een lange zit, maar niet TE lang IMHOquote:Op maandag 27 december 2004 00:47 schreef Sai het volgende:
Gone With the Wind: het laatste uur is een pure draak, de muziek is af en toe veel te bombastisch en dan is deze film ook nogal rascistisch en af en toe ook seksistisch.
Mwah, een 7,2 is toch wel te overtreffen? Als je het origineel nou een 9,5 had gegeven, ok...quote:Op maandag 27 december 2004 10:45 schreef Timo20 het volgende:
Belachelijk trouwens dat hier een Amerikaanse remake van wordt gemaakt. Juist omdat die remake IMHO het origineel niet kan benaderen en dus nooit zo leuk wordt ga ik m niet kijken
IMDB Cijfer: 6,6/10
Mijn Cijfer: 7,2/10
na t lezen van die recensies van de remake werd t vermoeden dat ik had (dat de remake n butt film is) nog es bevestigd...quote:Op maandag 27 december 2004 10:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Mwah, een 7,2 is toch wel te overtreffen? Als je het origineel nou een 9,5 had gegeven, ok...
Dat die remake vervolgens een slechte film blijkt, is een tweede.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het camerawerk en de acteerprestatie die Toshirô Mifune neerzet zijn trouwens één van de beste die ik ooit gezien heb. Een meesterwerk.
Als je vrouw continu op je aan het kankeren is moet je d'r gewoon even verkrachten, en ze is weer helemaal gelukkig.quote:Op maandag 27 december 2004 10:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vond ik allemaal erg mee vallen. Het is idd een lange zit, maar niet TE lang IMHO
geweldige film
hoppa, dan ben je snel klaar??quote:Op maandag 27 december 2004 13:37 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je vrouw continu op je aan het kankeren is moet je d'r gewoon even verkrachten, en ze is weer helemaal gelukkig..
Ik was allang blij dat het einde niet helemaal zo zoetsappig was dat'ie zouquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat wil een mens nog meer dan een golf en liefdesverhaal tussen twee van haar grootste vijanden?. Costner en Russo in het meest clichematige verhaal ooit verteld. Echt, ik heb lang niet zo enorm genoten tijdens het kijken naar een film. Slecht acteerwerk, prutsverhaal, de allermeest oninteressante en onuitgewerkte karakters in... een golffilm
. Geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lekker eten en de hele dag met de familie film kijken. Kan me geen leukere kerst voorstellenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:40 schreef Mik-xa het volgende:
Leuke kerst gehad? toch zo'n 12 uur film gekeken op zaterdag :S
Nou aan het einde wordt de deur naar deel 3 toch echt wagenwijd opengezet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:17 schreef pascalheister het volgende:Had zelf niet verwacht dat alles al verklapt zou worden in dit deel. Dus een Spider-man 3 zit er niet in.
Ja dat is waar maar toch vind dat er al veel is verklapt MJ en Harry weten het al, dus ben wel benieuwd naar deel 3quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:59 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nou aan het einde wordt de deur naar deel 3 toch echt wagenwijd opengezet.
wat ik dus niet snap is dat Sean Penn alom wordt geprezen om deze rol. Ok hij is ook zeeer sterk in deze film, maar ik vind toch echt dat Naomi Watts alle eer toekomt voor haar sublieme rol in deze filmquote:Op maandag 27 december 2004 23:20 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
21 Grams
Van de regiseur die ook Amorres Perros op z'n naam heeft, De film bevatte ook veel elementen wat ik in Amorres Perros ook gezien heb. 21 Grams begint sterk maar halverwege vind ik hem toch wat minder worden. Wel mooi hoe alle stukken uiteindelijk een duidelijk geheel vormen, Verder wel een sterke rol van Sean Penn. Voor mij als cijfer een 7,5
Dat is ook wel weer zo, maar als hoofdrolspeler kijk je daar eerder naarquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat ik dus niet snap is dat Sean Penn alom wordt geprezen om deze rol. Ok hij is ook zeeer sterk in deze film, maar ik vind toch echt dat Naomi Watts alle eer toekomt voor haar sublieme rol in deze film![]()
![]()
![]()
Goh, ben je het eindelijk eens met me eens?quote:
duidelijkquote:Op woensdag 29 december 2004 00:03 schreef mschol het volgende:
Mindhunters
SUPERCOOL
alles wat ik er over kan zeggen...
heb je AZUMI al gezien?quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:45 schreef Zeitgeist het volgende:
Versus
2 uur lang aktie, humor en adrenaline. Kijken
quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Goh, ben je het eindelijk eens met me eens?
Van imdb -The whole film was graded digitally on computer. The negative was scanned in with a Spirit Datacine at 2K resolution and then colors were digitally fine-tuned. The process took several weeks. The resulting digital master was output on film again with a Kodak laser recorder to create a print master. It was the first time this had been done for a whole film in Hollywood (but not in other countries).quote:Op woensdag 29 december 2004 11:34 schreef Shark.Bait het volgende:
, inclusief het magere kleurschema dat de film in mijn ogen net echter maakt dan als het een full technicolor extravaganza zou zijn geweest.
Ik zag het staan, maar ik heb Homeros nooit gelezen. Ik heb een vertaling liggen, maar klassieke schrijvers zijn moeilijk om doorheen te geraken, vooral door een boek van dat volume. Ik heb slechts het eerste hoofdstuk half gelezen voordat mijn aandacht verslapte.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:15 schreef Atreidez het volgende:
Kleuren waren idd perfectHeb je ook door gehad dat t hele verhaal de Odyssey van Homerus beschrijft?
Ik zag net dat het zelfs in de aankondiging staat, laatste zw/w tekst voordat de film verder gaat./echt begintquote:Op woensdag 29 december 2004 13:15 schreef Atreidez het volgende:
Heb je ook door gehad dat t hele verhaal de Odyssey van Homerus beschrijft?
yup en blijf Versus de betere vinden. Vind Azumi halverwege een beetje inzakken. Das de reden dat ik Versus al stuk of 7x heb gezien en Azumi nog maar 1x. Versus blijft gewoon grappig. lekker zinloos maar aktie en humor die me niet kan vervelen.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:55 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
heb je AZUMI al gezien?
die veegt d'r reet met deze film!
![]()
Ach, ach en wee.quote:Op woensdag 29 december 2004 09:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..].
Ik vond die film al de beste Hitchcock voor dat jij ooit serieus begon met film kijken, Hare.
Maar droom vooral verder.
gezellyquote:Op donderdag 30 december 2004 00:51 schreef Hare het volgende:
Ach, ach en wee.
Kom je binnenkort dan eens gezellig bij me langs om samen serieus een filmpje te gaan kijken?
![]()
Naar ons of naar de film?quote:
gezellig doetinchem is niet verquote:Op donderdag 30 december 2004 00:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Ach, ach en wee.
Kom je binnenkort dan eens gezellig bij me langs om samen serieus een filmpje te gaan kijken?
![]()
Nijmegen he, vanaf gister officieel, vanaf volgende week dinsdag echtquote:Op donderdag 30 december 2004 01:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gezellig doetinchem is niet ver
en je dvd's staan nog in doetinchem ?quote:Op donderdag 30 december 2004 01:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Nijmegen he, vanaf gister officieel, vanaf volgende week dinsdag echt
Nog wel ja, maar dat duurt ook niet lang meerquote:Op donderdag 30 december 2004 01:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je dvd's staan nog in doetinchem ?![]()
OO gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 december 2004 01:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Nijmegen he, vanaf gister officieel, vanaf volgende week dinsdag echt
quote:
We hebben ongeveer dezelfde smaak lijkt het want Helsing vond ik ook erg okay.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:45 schreef NehcslowZ het volgende:
@piere: my thoughts
Gisteraav Van Helsing gekeken. Ik had verwacht dat ik het een bout film zou vinden. Maar was toch wel erg vermakelijk. Best goede film.
God heeft James Dean vermoordt. De lul.quote:
whaha ja diequote:
*naar videotheek sprint...quote:Op vrijdag 31 december 2004 03:50 schreef Zeitgeist het volgende:
tuurlijk welgebaseerd op een boek van de man die door Johnny Depp word gespeeld.
Verder kan ik je Naked Lunch aanraden voor nog meer Drugs gerelateerde waanzin.
[ Bericht 5% gewijzigd door Wepeel2 op 01-01-2005 02:17:55 ]xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
jajaja!quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Touching The Void
Meeslepende documentaire over 2 bergbeklimmers. Je weet hoe het gaat aflopen, maar toch blijft het spannend. Veel meer ga ik er niet over zeggen. Erg mooi.
Deze film heb ik na 30 minuten uitgezetquote:Op vrijdag 31 december 2004 03:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
FEAR AND LOATHING IN LAS VEGAS
Ik was knetterstoned, en dit is de meest goddelijke film die ik ooit gezien heb, gaat echt nergens over, GEWELDIG!!!
Die Johnny Depp is echt geweldig, hoe hij praat, hoe hij kijkt, alles, ik heb me echt bijna dood gelachen...
Ja tussen de 1e en de 118e minuut zit toevallig een interessant stuk.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Deze film heb ik na 30 minuten uitgezet
Blijft dat echt de hele film zo doorgaan of gebeurt er nog een keer iets interessants ?
Je bedoelt de eindtitels? Of de begincredits? Want daartussen zat enkel onzin.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:05 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja tussen de 1e en de 118e minuut zit toevallig een interessant stuk.
Leugenaar... dat kan nooit in 22 uur !!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:00 schreef Gorro het volgende:
Ik heb dit jaar 770 films gezien, waarvan 74 in de bioscoop. Van deze 770 had ik er 27 al eens eerder gezien.
No way dude. In 23 uur en 16 minuten kan jij niet 25 films bekeken hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:26 schreef Sai het volgende:
Ik heb deze maand 25 films gezien, waarvan ik er 7 al eerder had gezien. Dat schiet niet op natuurlijk.
Tis een erg goeie Propaganda film. Tis totaal niet objectief maar je wordt wel meegesleept in een verhaaltje wat uitermate anti-Bush is. ERGO propaganda. En in dat genre is hij erg goed. Maar niet zo goed als Triumph Des Willens. Riefenstahl weet zelfs Hitler als toffe kerel afteschilderen. Dus die wint het.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:32 schreef Speedo666 het volgende:
Fahrenheit 911 gisteren gezien.
Tis gewoon kut om te kijken. Je wordt meegezogen in een quasi-deterministisch verhaal, welke je het gevoel van misselijkheid geeft, als je aan de VS. denkt.
Wat jij al zegt, maar vooral vind ik Edi het beste filmpersonage wat ik ooit in een film gezien heb. Wat een geweldige man. Vooral bewondering voor de manier waarop hij met de tegenslagen van het leven omgaat.quote:Op zondag 2 januari 2005 02:11 schreef Arcee het volgende:
Wat raakte jou met name zo aan deze film, Gorro?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je bedoelt de eindtitels? Of de begincredits? Want daartussen zat enkel onzin.
vindt dat juist een goede film, lekkere actie, leuk gefilmd, en bourne speeld het erg leukquote:Op woensdag 29 december 2004 23:13 schreef RijstNatie het volgende:
The bourne supremacy....
Heb het 1e deel ook gezien, vond het toen al niks. Deze was ook niet veel beter.
Hij krijgt van mij een 5,5
Dat heb ik nou met LOTRquote:Op maandag 3 januari 2005 02:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
TROY
Mooie effects, mooie beelden, maar verder weet ik nog niet goed wat ik er van moet denken, vond het eigenlijk allemaal het nét niet...
Soms schraal acteerwerk, weinig diepgang in de karakters, ingewikkeld al die koppen onthouden, en nog een hoop dingen die me een onbestemde indruk gaven...
Ken je Happiness en Storytelling, ook van Solondz? Wat shockerender en iets minder leuk, maar nog steeds vermakelijkquote:Op maandag 3 januari 2005 09:50 schreef Gorro het volgende:
Welcome to the Dollhouse (Todd Solondz, 1995)
Happiness heb ik al gezien. Storytelling nog niet, maar had er al wel van gehoord.quote:Op maandag 3 januari 2005 09:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ken je Happiness en Storytelling, ook van Solondz?
Mooi omschreven. Ik wou dat ik 'm ook zo beleefd had. Tot op zeker moment heb ik 'm ook zo beleefd, qua sfeer en muziek, die erg goed waren, maar op een gegeven moment schoot de film me helemaal in het verkeerde keelgat. Wil de film nog altijd een tweede kans geven. Eens kijken of ik dat gevoel van het begin dan langer vast kan houden.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vannacht 4 films gekeken (en ik zal het kort houden):
A Clockwork Orange
Geniaal. Ik kende 'm natuurlijk al maar had 'm al zo lang niet meer gezien dat ik besloot dit juweeltje maar weer eens in mijn DVD-speler te doen. En vanaf de eerste seconde is het gewoon een groot meesterwerk. Kubrick. Elke scene is met zoveel finesse in elkaar gezet. Wat ik zo waardeer aan Kubrick is dat hij zo veel tijd steekt in details. Waar een normale regisseur alleen de rode draad zou volgen, gaat Kubrick juist in op die, eigenlijk nutteloze maar oh zo leuke, details. Als klein voorbeeld noem ik het telkens laten zien van het ondertekenen van papieren. Dit maakt, vind ik, van een gewone film een Kubrick film. Al het acteerwerk is gewoon echt geweldig (en dat dank ik mede aan Kubricks perfectionisme) en de cinematografie is zo enorm Kubrick en vooral zo enorm mooi. Fantastische shots met geweldige muziek. *zwijmel*
. Meesterwerkje.
Cijfer: 9,5.
jammer.. ik heb me rot gelachen bij die film. Ik hou ook niet van dat hele powerranger achtige gedoe maar deze film was de ultieme parodie. Ik bedoel die ene badguy met zijn eigen achtergrond kamerorkestje. Hilarisch.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kyûtî Hanî (Cutie Honey)
[afbeelding]
Bijna even grote bagger als een gemiddelde Power Rangers aflevering. Maar daarom bij vlagen wel vermakelijk. Sommige actie stukjes zijn trouwens best orgineel gefilm in een soort combi van anime en live action.
cijfer: 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanrader.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zeitgeist op 04-01-2005 02:05:15 ]The Light Is Leaving Us All
Vanaf welk moment (ongeveer was dat dan?) Zelf vind ik de film namelijk veranderen vanaf het moment dat hij de (nieuwe) therapie ondergaat. Misschien viel dat bij jou niet zo goedquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mooi omschreven. Ik wou dat ik 'm ook zo beleefd had. Tot op zeker moment heb ik 'm ook zo beleefd, qua sfeer en muziek, die erg goed waren, maar op een gegeven moment schoot de film me helemaal in het verkeerde keelgat. Wil de film nog altijd een tweede kans geven. Eens kijken of ik dat gevoel van het begin dan langer vast kan houden.
Ook ik lach af en toe wel in deuk, zeker bij die belachelijke vijanden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:50 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
jammer.. ik heb me rot gelachen bij die film. Ik hou ook niet van dat hele powerranger achtige gedoe maar deze film was de ultieme parodie. Ik bedoel die ene badguy met zijn eigen achtergrond kamerorkestje. Hilarisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natural City (2003)
Zuid koreaanse film over een politie agent die verliefd is geworden op zijn cyborg die bijna bij de houdbaarheids datum isEn wat hij dan allemaal doet om zijn Cyborg te redden. De film is lekker over the top, en zit ook best leuk in elkaar kwa verhaal.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
Dat was exact het punt dat het mij enorm tegen begon te staan, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 05:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vanaf welk moment (ongeveer was dat dan?) Zelf vind ik de film namelijk veranderen vanaf het moment dat hij de (nieuwe) therapie ondergaat. Misschien viel dat bij jou niet zo goed.
Ik ook, dank je.quote:Ik hoop trouwens echt dat je 'm meer kan gaan waarderen.
Hehe.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
The Apartment
Zeker een aanrader. Moviewise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |