quote:
Op dinsdag 14 december 2004 01:59 schreef victorinox het volgende:De Nederlandse Low/No Budget Martial Arts Film:
Bum-Fu : A Joint VentureEen gangsterbaas (T.J.) bezit de mooiste meisjes van brabant, behalve de allerknapste. En dat is de vriendin van een skater-loser.
Hij besluit om die skater (Mike) af te tuigen tijdens een vechtsporttoenooi en zijn vriendin (Kira) door een andere crimineel voor hem te laten ontvoeren.
Als Kira ontvoerd is, krijgt Mike hulp van een aantal zwervers die hem introduceren in de speciale vechttechniek genaamd "Bum-Fu", en hem helpen om zijn vriendin weer terug te krijgen.
Het is overal aan te zien dat deze film (die in Eindhoven is opgenomen) met zeer weinig geld is gemaakt. En de grappen zijn enorm flauw.
Maar daar staat tegenover dat de vechtpartijen (zeker naar het einde toe) van een behoorlijke kwaliteit zijn. Er is iig met veel enthousiasme aan gewerkt. En ik heb zeker genoten van deze film.
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - Extended EditionThe Lord of the Rings: The Two Towers - Extended EditionThe Lord of the Rings: The Return of the King - Extended Edition Ik heb ze alledrie achterelkaar gekeken, en dat is toch een behoorlijke zit. Maar ik heb me geen moment verveeld. Ook niet bij het lange einde van de trilogie.
Hoi victorinox !
Ik ben Elwin Rijken, 1 van de twee regisseurs van Bum Fu!
Erg leuk om te lezen dat je ondanks onze lowbudget nadelen van de film hebt kunnen genieten.
Ik had gehoopt dat de plaza andere tijden (vooral later op de dag) had, dan waren er misschien meer mensen komen kijken.
Maar we hebben toch in totaal meer dan 900 bezoekers in Eindhoven gehad (dat is inclusief alle premieres in de andere bioscopen).
Dus ik en Raphael (de co-regisseur) en ons Baaah stunt team waren zeker tevreden.
Nu zijn we bezig met de DVD en nieuwe projecten.
Met vriendelijke groeten Elwin