vond ik allemaal erg mee vallen. Het is idd een lange zit, maar niet TE lang IMHOquote:Op maandag 27 december 2004 00:47 schreef Sai het volgende:
Gone With the Wind: het laatste uur is een pure draak, de muziek is af en toe veel te bombastisch en dan is deze film ook nogal rascistisch en af en toe ook seksistisch.
Mwah, een 7,2 is toch wel te overtreffen? Als je het origineel nou een 9,5 had gegeven, ok...quote:Op maandag 27 december 2004 10:45 schreef Timo20 het volgende:
Belachelijk trouwens dat hier een Amerikaanse remake van wordt gemaakt. Juist omdat die remake IMHO het origineel niet kan benaderen en dus nooit zo leuk wordt ga ik m niet kijken
IMDB Cijfer: 6,6/10
Mijn Cijfer: 7,2/10
na t lezen van die recensies van de remake werd t vermoeden dat ik had (dat de remake n butt film is) nog es bevestigd...quote:Op maandag 27 december 2004 10:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Mwah, een 7,2 is toch wel te overtreffen? Als je het origineel nou een 9,5 had gegeven, ok...
Dat die remake vervolgens een slechte film blijkt, is een tweede.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het camerawerk en de acteerprestatie die Toshirô Mifune neerzet zijn trouwens één van de beste die ik ooit gezien heb. Een meesterwerk.
Als je vrouw continu op je aan het kankeren is moet je d'r gewoon even verkrachten, en ze is weer helemaal gelukkig.quote:Op maandag 27 december 2004 10:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vond ik allemaal erg mee vallen. Het is idd een lange zit, maar niet TE lang IMHO
geweldige film
hoppa, dan ben je snel klaar??quote:Op maandag 27 december 2004 13:37 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je vrouw continu op je aan het kankeren is moet je d'r gewoon even verkrachten, en ze is weer helemaal gelukkig..
Ik was allang blij dat het einde niet helemaal zo zoetsappig was dat'ie zouquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat wil een mens nog meer dan een golf en liefdesverhaal tussen twee van haar grootste vijanden?. Costner en Russo in het meest clichematige verhaal ooit verteld. Echt, ik heb lang niet zo enorm genoten tijdens het kijken naar een film. Slecht acteerwerk, prutsverhaal, de allermeest oninteressante en onuitgewerkte karakters in... een golffilm
. Geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lekker eten en de hele dag met de familie film kijken. Kan me geen leukere kerst voorstellenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:40 schreef Mik-xa het volgende:
Leuke kerst gehad? toch zo'n 12 uur film gekeken op zaterdag :S
Nou aan het einde wordt de deur naar deel 3 toch echt wagenwijd opengezet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:17 schreef pascalheister het volgende:Had zelf niet verwacht dat alles al verklapt zou worden in dit deel. Dus een Spider-man 3 zit er niet in.
Ja dat is waar maar toch vind dat er al veel is verklapt MJ en Harry weten het al, dus ben wel benieuwd naar deel 3quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:59 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nou aan het einde wordt de deur naar deel 3 toch echt wagenwijd opengezet.
wat ik dus niet snap is dat Sean Penn alom wordt geprezen om deze rol. Ok hij is ook zeeer sterk in deze film, maar ik vind toch echt dat Naomi Watts alle eer toekomt voor haar sublieme rol in deze filmquote:Op maandag 27 december 2004 23:20 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
21 Grams
Van de regiseur die ook Amorres Perros op z'n naam heeft, De film bevatte ook veel elementen wat ik in Amorres Perros ook gezien heb. 21 Grams begint sterk maar halverwege vind ik hem toch wat minder worden. Wel mooi hoe alle stukken uiteindelijk een duidelijk geheel vormen, Verder wel een sterke rol van Sean Penn. Voor mij als cijfer een 7,5
Dat is ook wel weer zo, maar als hoofdrolspeler kijk je daar eerder naarquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat ik dus niet snap is dat Sean Penn alom wordt geprezen om deze rol. Ok hij is ook zeeer sterk in deze film, maar ik vind toch echt dat Naomi Watts alle eer toekomt voor haar sublieme rol in deze film![]()
![]()
![]()
Goh, ben je het eindelijk eens met me eens?quote:
duidelijkquote:Op woensdag 29 december 2004 00:03 schreef mschol het volgende:
Mindhunters
SUPERCOOL
alles wat ik er over kan zeggen...
heb je AZUMI al gezien?quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:45 schreef Zeitgeist het volgende:
Versus
2 uur lang aktie, humor en adrenaline. Kijken
quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Goh, ben je het eindelijk eens met me eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |