Misschien kan je wat meer vertellen? Dit zegt niet veel.quote:Op zondag 26 december 2004 00:16 schreef pascalheister het volgende:
Ronin
Goede film, met geweldige achtervolgingscenes en een zeer aardige cast.
Hij geeft toch zijn mening en als je meer wilt weten volg je de imdb link.quote:Op zondag 26 december 2004 01:03 schreef Georges het volgende:
[..]
Misschien kan je wat meer vertellen? Dit zegt niet veel.
Ja, en zo kunnen we in het vervolg wel gewoon altijd IMDB volgen. Daarmee is dit topic overbodig.quote:Op zondag 26 december 2004 01:17 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hij geeft toch zijn mening en als je meer wilt weten volg je de imdb link.
Nee want op imdb staat niet dat Pascalheister het, en ik citeer, een 'goede film, met geweldige achtervolgingscenes en een zeer aardige cast' vond.quote:Op zondag 26 december 2004 01:27 schreef Georges het volgende:
[..]
Ja, en zo kunnen we in het vervolg wel gewoon altijd IMDB volgen. Daarmee is dit topic overbodig.
Al zouden veel mensen alleen maar zeggen: 'goede film', prima, maar ik had het idee dat dit topic wat meerwaarde had. Dit lijkt me de uitgelezen gelegenheid om je mening te geven, voor je zelf, maar ook voor anderen.quote:Op zondag 26 december 2004 01:34 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nee want op imdb staat niet dat Pascalheister het, en ik citeer, een 'goede film, met geweldige achtervolgingscenes en een zeer aardige cast' vond.![]()
Het is natuurlijk leuker als er wat langere recensies staan, maar daar heb ik ook niet altijd zin in. Nou heb ik de afgelopen weken vrijwel geen films gekeken, maar normaal gesproken type ik wel een langere beschrijving neer. Maar als iemand alleen zijn mening geeft en een imdb link dan moet dat toch kunnen.
De echte nerds blijven hun lange verhalen wel typen hoor.
Het zegt inderdaad niet veel; ik ken zoveel films met achtervolgingsscenes en ze worden snel saai.quote:Op zondag 26 december 2004 01:03 schreef Georges het volgende:
gisteren eindelijk ook gezienquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:23 schreef HV het volgende:
Red Dragon
Het eerste deel van de Lecter trilogie...dus deze film speelt zich af voor Silence of the lambs en Hannibal. Dit keer moet Will Graham (ex-FBI agent) een seriemoordenaar opsporen en vraagt hij hulp aan Dr. Lecter.
Wel een spannende/leuke film en ik vond 'm iig beter dan Hannibal..
had ik deze keer niet zoveel zinquote:Op zondag 26 december 2004 01:03 schreef Georges het volgende:
[..]
en dat wist je nog niet?? ze heeft de complete oorlog in Arnhem doorgebrachtquote:Op zondag 26 december 2004 11:31 schreef Hare het volgende:
En voor de mensen met de dvd: Op de featurette Remembering Roman Holiday staat echt een stukje geschiedenis, heel erg leuk! Audrey Hepburn vertelt in de screentest (niet wetende dat ze wordt opgenomen) over de oorlog, hoe ze een artiest is geworden en dat ze heeft opgetreden voor het verzet in ArnhemEcht supercool
Heb je teveel wijn op ofzo?quote:Op zondag 26 december 2004 12:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en dat wist je nog niet?? ze heeft de complete oorlog in Arnhem doorgebracht
is idd een erg mooi, leuk maar ook best ontroerend stukje...
Zeker t kijken waard![]()
![]()
reactie via msn om off-topic te voorkomenquote:Op zondag 26 december 2004 12:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je teveel wijn op ofzo?
Waar zeg ik dat ik het nog niet wist? Ik zeg alleen dat ik het erg leuk vond om het haar zelf te zien en horen vertellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Gorro op 26-12-2004 22:37:01 ]
Ja anders vat je gewoon even de hele film samen poephoofd.quote:
Oei.... sorry hoor...quote:Op zondag 26 december 2004 18:18 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja anders vat je gewoon even de hele film samen poephoofd.![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 19:36 schreef Atreidez het volgende:
En de "Luke I am your father-Award" gaat naar...
okee dan...quote:Op zondag 26 december 2004 22:04 schreef Zeitgeist het volgende:
verklap film clou grapje
vond ik allemaal erg mee vallen. Het is idd een lange zit, maar niet TE lang IMHOquote:Op maandag 27 december 2004 00:47 schreef Sai het volgende:
Gone With the Wind: het laatste uur is een pure draak, de muziek is af en toe veel te bombastisch en dan is deze film ook nogal rascistisch en af en toe ook seksistisch.
Mwah, een 7,2 is toch wel te overtreffen? Als je het origineel nou een 9,5 had gegeven, ok...quote:Op maandag 27 december 2004 10:45 schreef Timo20 het volgende:
Belachelijk trouwens dat hier een Amerikaanse remake van wordt gemaakt. Juist omdat die remake IMHO het origineel niet kan benaderen en dus nooit zo leuk wordt ga ik m niet kijken
IMDB Cijfer: 6,6/10
Mijn Cijfer: 7,2/10
na t lezen van die recensies van de remake werd t vermoeden dat ik had (dat de remake n butt film is) nog es bevestigd...quote:Op maandag 27 december 2004 10:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Mwah, een 7,2 is toch wel te overtreffen? Als je het origineel nou een 9,5 had gegeven, ok...
Dat die remake vervolgens een slechte film blijkt, is een tweede.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het camerawerk en de acteerprestatie die Toshirô Mifune neerzet zijn trouwens één van de beste die ik ooit gezien heb. Een meesterwerk.
Als je vrouw continu op je aan het kankeren is moet je d'r gewoon even verkrachten, en ze is weer helemaal gelukkig.quote:Op maandag 27 december 2004 10:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vond ik allemaal erg mee vallen. Het is idd een lange zit, maar niet TE lang IMHO
geweldige film
hoppa, dan ben je snel klaar??quote:Op maandag 27 december 2004 13:37 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je vrouw continu op je aan het kankeren is moet je d'r gewoon even verkrachten, en ze is weer helemaal gelukkig..
Ik was allang blij dat het einde niet helemaal zo zoetsappig was dat'ie zouquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat wil een mens nog meer dan een golf en liefdesverhaal tussen twee van haar grootste vijanden?. Costner en Russo in het meest clichematige verhaal ooit verteld. Echt, ik heb lang niet zo enorm genoten tijdens het kijken naar een film. Slecht acteerwerk, prutsverhaal, de allermeest oninteressante en onuitgewerkte karakters in... een golffilm
. Geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lekker eten en de hele dag met de familie film kijken. Kan me geen leukere kerst voorstellenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:40 schreef Mik-xa het volgende:
Leuke kerst gehad? toch zo'n 12 uur film gekeken op zaterdag :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |