vindt dat juist een goede film, lekkere actie, leuk gefilmd, en bourne speeld het erg leukquote:Op woensdag 29 december 2004 23:13 schreef RijstNatie het volgende:
The bourne supremacy....
Heb het 1e deel ook gezien, vond het toen al niks. Deze was ook niet veel beter.
Hij krijgt van mij een 5,5
Dat heb ik nou met LOTRquote:Op maandag 3 januari 2005 02:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
TROY
Mooie effects, mooie beelden, maar verder weet ik nog niet goed wat ik er van moet denken, vond het eigenlijk allemaal het nét niet...
Soms schraal acteerwerk, weinig diepgang in de karakters, ingewikkeld al die koppen onthouden, en nog een hoop dingen die me een onbestemde indruk gaven...
Ken je Happiness en Storytelling, ook van Solondz? Wat shockerender en iets minder leuk, maar nog steeds vermakelijkquote:Op maandag 3 januari 2005 09:50 schreef Gorro het volgende:
Welcome to the Dollhouse (Todd Solondz, 1995)
Happiness heb ik al gezien. Storytelling nog niet, maar had er al wel van gehoord.quote:Op maandag 3 januari 2005 09:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ken je Happiness en Storytelling, ook van Solondz?
Mooi omschreven. Ik wou dat ik 'm ook zo beleefd had. Tot op zeker moment heb ik 'm ook zo beleefd, qua sfeer en muziek, die erg goed waren, maar op een gegeven moment schoot de film me helemaal in het verkeerde keelgat. Wil de film nog altijd een tweede kans geven. Eens kijken of ik dat gevoel van het begin dan langer vast kan houden.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vannacht 4 films gekeken (en ik zal het kort houden):
A Clockwork Orange
Geniaal. Ik kende 'm natuurlijk al maar had 'm al zo lang niet meer gezien dat ik besloot dit juweeltje maar weer eens in mijn DVD-speler te doen. En vanaf de eerste seconde is het gewoon een groot meesterwerk. Kubrick. Elke scene is met zoveel finesse in elkaar gezet. Wat ik zo waardeer aan Kubrick is dat hij zo veel tijd steekt in details. Waar een normale regisseur alleen de rode draad zou volgen, gaat Kubrick juist in op die, eigenlijk nutteloze maar oh zo leuke, details. Als klein voorbeeld noem ik het telkens laten zien van het ondertekenen van papieren. Dit maakt, vind ik, van een gewone film een Kubrick film. Al het acteerwerk is gewoon echt geweldig (en dat dank ik mede aan Kubricks perfectionisme) en de cinematografie is zo enorm Kubrick en vooral zo enorm mooi. Fantastische shots met geweldige muziek. *zwijmel*
. Meesterwerkje.
Cijfer: 9,5.
jammer.. ik heb me rot gelachen bij die film. Ik hou ook niet van dat hele powerranger achtige gedoe maar deze film was de ultieme parodie. Ik bedoel die ene badguy met zijn eigen achtergrond kamerorkestje. Hilarisch.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kyûtî Hanî (Cutie Honey)
[afbeelding]
Bijna even grote bagger als een gemiddelde Power Rangers aflevering. Maar daarom bij vlagen wel vermakelijk. Sommige actie stukjes zijn trouwens best orgineel gefilm in een soort combi van anime en live action.
cijfer: 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanrader.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zeitgeist op 04-01-2005 02:05:15 ]The Light Is Leaving Us All
Vanaf welk moment (ongeveer was dat dan?) Zelf vind ik de film namelijk veranderen vanaf het moment dat hij de (nieuwe) therapie ondergaat. Misschien viel dat bij jou niet zo goedquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mooi omschreven. Ik wou dat ik 'm ook zo beleefd had. Tot op zeker moment heb ik 'm ook zo beleefd, qua sfeer en muziek, die erg goed waren, maar op een gegeven moment schoot de film me helemaal in het verkeerde keelgat. Wil de film nog altijd een tweede kans geven. Eens kijken of ik dat gevoel van het begin dan langer vast kan houden.
Ook ik lach af en toe wel in deuk, zeker bij die belachelijke vijanden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:50 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
jammer.. ik heb me rot gelachen bij die film. Ik hou ook niet van dat hele powerranger achtige gedoe maar deze film was de ultieme parodie. Ik bedoel die ene badguy met zijn eigen achtergrond kamerorkestje. Hilarisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natural City (2003)
Zuid koreaanse film over een politie agent die verliefd is geworden op zijn cyborg die bijna bij de houdbaarheids datum isEn wat hij dan allemaal doet om zijn Cyborg te redden. De film is lekker over the top, en zit ook best leuk in elkaar kwa verhaal.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
Dat was exact het punt dat het mij enorm tegen begon te staan, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 05:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vanaf welk moment (ongeveer was dat dan?) Zelf vind ik de film namelijk veranderen vanaf het moment dat hij de (nieuwe) therapie ondergaat. Misschien viel dat bij jou niet zo goed.
Ik ook, dank je.quote:Ik hoop trouwens echt dat je 'm meer kan gaan waarderen.
Hehe.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
The Apartment
Zeker een aanrader. Moviewise.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |