Hoe je moet blaten weet ik heus wel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
ë
Kan ook niet anders als je een kloon van monidique bent.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe je moet blaten weet ik heus wel.
Ik ben een kloon van temporaalkwabepilepsiepatient Monidique. Ik verschijn alleen in zijn visioenen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kan ook niet anders als je een kloon van monidique bent.
Is hij dan ook tijdens zijn visioenen dronken?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van temporaalkwabepilepsiepatient Monidique. Ik verschijn alleen in zijn visioenen.
Hij heeft zo'n eigen interpretatie van het mes op de keelquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Hartelijk bedankt voor uw berdreiging.
Uw berdreiging is succesvol doorgestuurd aan Geert Wilders
(G.Wilders@Tweedekamer.nl)
Ondanks het feit dat Geert alle berichten persoonlijk leest is het op dit
moment,
door de enorme hoeveelheid die hij dagelijks ontvangt, onmogelijk om iedereen
persoonlijk te bedanken.
Hopelijk heeft u begrip voor deze situatie.
Met vriendelijke groet,
Webmaster Groep Wilders
Die stomme kerken ook.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Er was geen genocide en de Armeniers hadden het aan zichzelf te danken.
Inderdaad Johan. Je moet massamoord altijd van twee kanten bekijken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Er was geen genocide en de Armeniers hadden het aan zichzelf te danken.
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:07 schreef Harry_Sack het volgende:
doen jullie niet gezellig mee?
Stop Dekker!
Welnee, de beerput wordt eindelijk opengetrokkenquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
Godsallemachtig...zitten ze nu nogsteeds over bernard te zeuren.....
Allahallemachtig, beter dan over die zeikmoslims te zeuren.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
Godsallemachtig...zitten ze nu nogsteeds over bernard te zeuren.....
Zeker, maar de overdaad schaad.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Allahallemachtig, beter dan over die zeikmoslims te zeuren.
Zeg, je lijkt wel een sidekick. Niet de blauwe, maar in het algemeen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zeker, maar de overdaad schaad.
Nee sorry, ik kan hielenlikken niet over mijn hart krijgen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, je lijkt wel een sidekick. Niet de blauwe, maar in het algemeen.![]()
Je kunt ook de nar spelen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kan hielenlikken niet over mijn hart krijgen.
Weet je nu al welke foto in afrika is genomen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:01 schreef pberends het volgende:
tvp
Groot gelijk, een hoop feiten over Bernhard komen eindelijk boven tafel op het 8 uur journaalquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:16 schreef Sidekick het volgende:
Verder dan een tvp kom ik vandaag wrs niet.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, momenteel ben ik een vermoeid en gaar wolfjeIk zoek dromenland nu maar eens op.
Wel fijn als je in je eigen topic mee doet met die discussie...quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Meer drama in de Oekraine
Janoekovitsj wilde het leger op de demonstranten afsturen..
Drentequote:RODEN (ANP) - De gemeente Noordenveld wil af van hangjongeren op de algemene begraafplaats in Roden. Wethouder J. Bakker (Jeugdzaken) betitelt de jongeren als morbide. Met burgemeester H. van der Laan en politiechef H. Holterman reageert hij op het schenden van drie kindergraven afgelopen weekend.
Het is niet de eerste vernieling van kindergraven op de Roder begraafplaats. Nog niet zo lang geleden was een graf het doelwit, afgelopen weekend waren dat er drie. Twee zerken werden omgetrokken, een derde verdween in de naastgelegen beek en knuffelbeesten werden in brand gestoken.
,,Als je als jongere rondhangt op een kerkhof, deug je niet en is er sprake van gebrek aan opvoeding'', voegt wethouder Bakker aan zijn eerdere uitspraken toe.
Burgemeester Van der Laan vindt dat de gemeente de activiteiten van de hangjeugd niet hoeft te tolereren: ,,Als het kerkhof als hangplek dient, zullen we daar een eind aan maken. Als dat niet lukt met praten, dan met extra toezicht door de politie. Grafschennis is crimineel gedrag en verdient een andere aanpak.''
Van der Laan onderzoekt mogelijkheden om de dodenakker 's avonds en 's nachts tot verboden terrein te verklaren. Politiechef Holterman van de wijk Tynaarlo/Noordenveld zet extra tijd en mankracht in op de zaak: ,,Dat het kerkhof als hangplek dient, kan niet en wat gebeurd is, kan al helemaal niet. We proberen de daders zo snel mogelijk te pakken te krijgen.''
Totale anarchie daarquote:en knuffelbeesten werden in brand gestoken.
Frank de Grave toen hij een trendy uniform aantrok om bij 'de mannen' te horen in Bosnie?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
"dat moet toch kunnen"
wie zei dat alweer in de politiek?
Doe ik morgen wel als de rechtse usertjes denken dat ze weer eens gewonnen hebben in hun gelijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wel fijn als je in je eigen topic mee doet met die discussie...
*--- Atw : op de FNV ?!? ----*quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:52 schreef RichardQuest het volgende:
"Waar kon men 10 juni jongstlede op stemmen?"
Lodewijk de Waal:
Living on the fast lane........ klinkt als een leuke docu.......quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:27 schreef Harry_Sack het volgende:
't Zal je maar gebeuren (EO)
23:14 - 00:10 Informatief
Afl: De liefde van een pooier en een hoer.
't Zal je maar gebeuren
Afl.: De liefde van een pooier en een hoer. 'Zij was mijn kaviaar', zegt Isaiah, in de wereld van misdaad en prostitutie beter bekend als 'de profeet'. 'Je hebt vlees, je hebt aardappelen en af en toe heb je kaviaar.' Met die kaviaar doelt hij op Carol. Op straat, waar ze zeventien jaar als prostituee werkt, kennen ze haar als Sugar. De meeste meisjes heeft hij op Hawaï, maar ook in Hongkong en Amsterdam werken prostituees voor 'de profeet'. Hij heeft charme, en zijn levensstijl van Rolls Royce's, juwelen en reizen maakt indruk op Carol totdat een grote drugsdeal mis gaat.
--
normen en waarden, mensen
het had een liefdesdrama/thriller kunnen zijn, maar de EO koos vast anders........quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Living on the fast lane........ klinkt als een leuke docu.......
What's Rob got to do with it?quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het had een liefdesdrama/thriller kunnen zijn, maar de EO koos vast anders........
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:51 schreef Johan_de_With het volgende:
What's Rob got to do with it?
Victoria Koblenko - Carol
Javier Guzman - Isaiah
Jack Spijkerman - klant
Nelly Frijda - madame
Rob Oudkerk - Rob Oudkerk
Vertel eens, meneer van Agtquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
What's Rob got to do with it?
Victoria Koblenko - Carol
Javier Guzman - Isaiah
Jack Spijkerman - klant
Nelly Frijda - madame
Rob Oudkerk - Rob Oudkerk
Maak nog een grimas voor de web cam.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:53 schreef Monidique het volgende:
Ik ga zo maar weer eventjes naar bed toe, wachten op een volgende dag.
Sorry, ej zult het met de volgende moeten doen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maak nog een grimas voor de web cam.
AZ.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry, ej zult het met de volgende moeten doen.
[afbeelding]
Ja, je weet wel, van de 3 van Breda... oftewel de clementie daarvanquote:
O, ik dacht die van de extreem eenzijdige anti-Israel propaganda.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, van de 3 van Breda... oftewel de clementie daarvan
Mag ik Public Enemy in deze quoten: If you don't know your past, you won't know your future..quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O, ik dacht die van de extreem eenzijdige anti-Israel propaganda.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mag ik Public Enemy in deze quoten: If you don't know your past, you won't know your future..
Niet zeuren Meki...... ondernemer ben je 24 uur per dag........"The world never sleeps".quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:12 schreef Meki het volgende:
alweer een drukke dag
aha ik zit nu aan Meki Telecom aan het werkenquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet zeuren Meki...... ondernemer ben je 24 uur per dag........"The world never sleeps".
hahahahhahaaahha.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:28 schreef Meki het volgende:
aha ik zit nu aan Meki Telecom aan het werken
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahahahhahaaahha.
Jemig dude wat ga je opzetten..............een boek schrijven... een super-store openen..... en nu de telecom shit........ mijn auto verzekering... (kan die ook over ?!)........
Als goedkoopste hebben we hier in Brabant...... ZLM ....... (randvoorwaarde was dat je niet in de randstad woonachtig was).
neeh ik gebruik die van KPNquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meki Telekom. Heb je umts voor me, kost dat?
Wat jij gebruikt boeit me niet, ik ben een klant.quote:
oow , ben je echt een klant van mijquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat jij gebruikt boeit me niet, ik ben een klant.
Ik dacht dat klanten bij jou op nummer 1 stonden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:58 schreef Meki het volgende:
[..]
oow , ben je echt een klant van mij
dan ben je 45 ste
Coolio.........quote:
Begrijp ik hier uit dat je met O Bin Laden gesproken hebt en dat je hem niet herkende?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:06 schreef Drugshond het volgende:
Hij was stom verbaasd dat ik hem aansprak.... omgekeerd gelijks..... hij keek nog vreemder op toen ik uit Nederland kwam.... Ik was nog stommer verbaasd dat hij zo goed fluent Engels sprak.........
pberends?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Begrijp ik hier uit dat je met O Bin Laden gesproken hebt en dat je hem niet herkende?![]()
Hij was echt goed. in zijn engels.. ... {een extra/neven baantje bij de Irisch pub had hij prima kunnen vervullen).quote:Op woensdag 15 december 2004 00:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Begrijp ik hier uit dat je met O Bin Laden gesproken hebt en dat je hem niet herkende?![]()
Ja?quote:
Daar is het een voorwaarde dat je geen Engels spreekt; althans niet als zodanig herkenbaar Engels.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij {een extra/neven baantje bij de Irisch pub had hij prima kunnen vervullen).
go fuck yourselfquote:Op woensdag 15 december 2004 00:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sod off.
Oi
Oi
Me doing the sleepy.
Val se konia.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sod off.
Oi
Oi
Me doing the sleepy.
Ik heb vanmiddag 3 mensen op nee laten stemmen. Als ik zin heb morgen zoek ik nog 8 hulpsinterklazen op.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:46 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]Géén scriptkiddie-manipulatie!
Dan trommel ik mijn zwarte-pietematties op.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 3 mensen op nee laten stemmen. Als ik zin heb morgen zoek ik nog 8 hulpsinterklazen op.
Nicht.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dacht ik. Jolie straalt klasse en vrouwelijkheid uit. In elk kledingstuk
Ben je boos?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:33 schreef Tuana het volgende:
Hebben jullie niks beters te doen op dit tijdstip ofzo? GA SLAPEN!
quote:Hoogste viaduct ter wereld in Frankrijk
MILLAU, 14 DEC. President Chirac heeft vandaag het Millau viaduct over de rivier de Tarn tussen Clermont-Ferrand en Montpellier in Zuid-Frankrijk geopend. Met 343 meter is dit het hoogste viaduct ter wereld.
Op vrijdag gaat het viaduct voor het verkeer open en is de A75, die Parijs met Barcelona verbindt, eindelijk af. De snelweg is een alternatief voor vakantiegangers die nu nog via de 'autoroute du soleil' naar het zuiden rijden.
Het Millau viaduct is ontworpen door de Engelse architect Norman Foster in samenwerking met het Nederlandse ingenieursbureau Arcadis. Foster ontwierp eerder ook de nieuwe koepel van de Rijksdag in Berlijn. De totale kosten van het viaduct bedragen 310 miljoen euro. Het viaduct is 2,5 kilometer lang. Het viaduct is het enige onderdeel van de A75 waar tol wordt geheven, waarschijnlijk 6 euro.
Dan moet men de waarde van al die beesten bepalen en daarop wordt dan de belasting berekent. Die wordt dus wel gewoon in euro's uitbetaald.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een gedachtenkronkel:
Stel je woont op het platteland en hebt een stukje weiland. Je werkt voor de boer aan de overkant waarmee je hebt afgesproken dat je per maand 5 koeien, 3 kippen en 10 kilo graan krijgt. Dat is dan 60 koeien, 36 kippen en 120 kilo graan per jaar.
Zou de belastingdienst dan aan het eind van het jaar 20 koeien, 12 kippen en 40 kilo graan willen hebben of iets dergelijks?![]()
Sindswanneer ben jij unbanned?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:14 schreef Monidique het volgende:
U.
Nee hoor dan moet de overheid gewoon per maand 1,5 koe, 1 kip en 3 kilo graan op komen halenquote:Op woensdag 15 december 2004 01:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een gedachtenkronkel:
Stel je woont op het platteland en hebt een stukje weiland. Je werkt voor de boer aan de overkant waarmee je hebt afgesproken dat je per maand 5 koeien, 3 kippen en 10 kilo graan krijgt. Dat is dan 60 koeien, 36 kippen en 120 kilo graan per jaar.
Zou de belastingdienst dan aan het eind van het jaar 20 koeien, 12 kippen en 40 kilo graan willen hebben of iets dergelijks?![]()
Wat voor werkquote:Op woensdag 15 december 2004 11:30 schreef Monidique het volgende:
Mooi, ik kan tot het einde van het jaar ergens werken. Het is overigens verschrikkelijk kutwerk, maar goed, dat moet dan maar...
Ja, ik zie wel wat het voor iets is....Ik hoorde dat het project waar ik aan mee moet werken uitgelopen is dus het zal in ieder geval een relaxed bedrijf zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef du_ke het volgende:
Ach RQ je moet er gewoon het beste van maken en een leuk bedrijf opzoeken.
Verpakte groente 'maken'. Dus wortels en weet ik veel wat er allemaal van het land komt, in een grote mixer gooien en dat soort dingen, of als een gek plastic kratjes schoonmaken. Zulk soort kutwerk. Maar ja, ik heb dan even wat te doen en verdien weer wat.quote:
Proleetquote:Op woensdag 15 december 2004 11:30 schreef Monidique het volgende:
Mooi, ik kan tot het einde van het jaar ergens werken. Het is overigens verschrikkelijk kutwerk, maar goed, dat moet dan maar...
Ah valt nog wel mee, tenminste geen poepschepper of vuilnisman.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verpakte groente 'maken'. Dus wortels en weet ik veel wat er allemaal van het land komt, in een grote mixer gooien en dat soort dingen, of als een gek plastic kratjes schoonmaken. Zulk soort kutwerk. Maar ja, ik heb dan even wat te doen en verdien weer wat.
Voor dat werk zijn er in de jaren '60 en '70 mensen geïmporteerd.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah valt nog wel mee, tenminste geen poepschepper of vuilnisman.
Heh, mn logboek heb ik lang niet bijgehouden.. ff kijkequote:Op woensdag 15 december 2004 12:11 schreef RichardQuest het volgende:
Mutant01, wat trek jij een debiele reacties op je site uit zeg. Ik lees net het stuk over Hoezo Jihad?, mooi stuk trouwens, en dan klik ik op reacties en ik schrik me kapot zeg..
*zucht. Kan je dit soort dingen ook ergens aangeven?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:24 schreef RichardQuest het volgende:
Was dat niet Akkersloot of Dora of iets? Ik heb dat weblog 's eerder gezien...
triest idd, hij heeft gelukkig nog niet al te veel medestanders er zijn nog geen reacties ingevuldquote:Op woensdag 15 december 2004 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
lol, heb je die site van M2 gezien...die is gewoon eng.
1. Niet in Marokkoquote:Op woensdag 15 december 2004 12:59 schreef Harry_Sack het volgende:
Marokkaanse ouders geven kind naam Jihad
Amsterdam (ANP) - In het Amsterdamse stadsdeel De Baarsjes is een meisje geboren dat de naam Jihad heeft gekregen. De ambtenaar van de burgelijke stand heeft de naam, die ook heilige oorlog betekent, zonder problemen aanvaard. Het Marokkaanse consulaat, dat het meisje moet inschrijven omdat het kind de Nederlandse en de Marokkaanse nationaliteit heeft, accepteert de naam niet. (ANP)
--
1. Zou dit kind gewenst zijn?
2. Weet de burgelijke stand dan echt helemaal niets?
3. wat nu?
Heb je last van aambeien?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:06 schreef Johan_de_With het volgende:
AAAAAAARGH, Karl Kani en FUBU (''hoe bedoel je, racistisch?'') zijn niet discriminerend, eikels. Dat weet ik nog.
De meest walgelijke graaierij die er bestaat.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:59 schreef gorgg het volgende:
successierechten
Misschien wel, misschien niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:17 schreef Lithion het volgende:
du_ke, koop jij toevallig oudejaarsloten?
Vluchtgedrag.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Denk je dat je grappig bent?
Leuk hoe die twee vrouwen elkaar het leven zuur makenquote:Op woensdag 15 december 2004 14:08 schreef Dildo het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003105.html
Deze is leuker. Leuk om te zien hoe GS'ers onderling ook zo verdeeld kunnen raken, ook al zitten de neuzen wat bepaalde onderwerpen betreft in dezelfde richting.
Het is dan ook geen betaling, maar simpelweg een ruilquote:Op woensdag 15 december 2004 10:59 schreef gorgg het volgende:
[..]
Dan moet men de waarde van al die beesten bepalen en daarop wordt dan de belasting berekent. Die wordt dus wel gewoon in euro's uitbetaald.
Ik dacht wel dat er in bepaalde gevallen bij successierechten er betaald kan worden met aandelen of obligaties.
Verder is betaling in natura aan bepaalde voorwaarden verbonden. Dus of jou voorbeeld zo maar kan is nog maar de vraag. (In België aleszins niet bv.)
tja, anders is het: wel de lusten, maar niet te lasten,quote:192 Teletekst wo 15 dec
**********************EN DAN DIT... ***
Kamerprotest tegen ganzenlever-menu
DEN HAAG Drie Kamerleden houden onder
hun collega's een handtekeningenactie
om de ganzenlever van het kerstmenu van
de Tweede Kamer geschrapt te krijgen.
Binnen korte tijd hadden de Kamerleden
van PvdA,SP en de LPF dertig krabbels
binnen tegen de omstreden menukeuze.
De Partij voor de Dieren diende over de
zaak een klacht in bij Kamervoorzitter
Weisglas.De partij wijst erop dat foie
gras op wrede wijze wordt verkregen.
Ganzen krijgen dwangvoeding toegediend
zodat hun lever binnen een paar weken
flink groeit.In meerdere landen is de
productie van de dure delicatesse
verboden,ook in Nederland.
Ik ga later dan ook een ruil afsluiten met mijn baas, ik werk en in ruil daarvoor krijg ik geld.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het is dan ook geen betaling, maar simpelweg een ruilHoe wil je overigens objectief de waarde van natura bepalen in een valuta zonder intrinsieke waarde?
quote:Artikel 617 (BW)
1. De vastgestelde vorm van loon mag niet anders zijn dan:
a. geld;
b. indien die vorm van loon gewoonte is of wenselijk is wegens de aard van de onderneming van de werkgever; zaken, geschikt voor het persoonlijk gebruik van de werknemer en zijn huisgenoten, met uitzondering van alcoholhoudende drank en andere voor de gezondheid schadelijke genotmiddelen.
c. het gebruik van een woning, alsmede verlichting en verwarming daarvan;
d. diensten, voorzieningen en werkzaamheden door of voor rekening van de werkgever te verrichten, onderricht, kost en inwoning daaronder begrepen;
e. effecten, vorderingen, andere aanspraken en bewijsstukken daarvan en bonnen.
2. Aan de in lid 1 onder b, c en d bedoelde zaken, diensten en voorzieningen mag geen hogere waarde worden toegekend dan die welke met de werkelijke waarde daarvan overeenkomt.
Ja, dat zat ik dus ook te denkenquote:Op woensdag 15 december 2004 16:04 schreef gorgg het volgende:
Ik ga later dan ook een ruil afsluiten met mijn baas, ik werk en in ruil daarvoor krijg ik geld.
Hmm, worden "geld" en "werkelijke waarde" ergens anders nog gedefinieerd voor zover je weet?quote:Op woensdag 15 december 2004 16:04 schreef gorgg het volgende:
De bepaling van de waarde is allemaal wel wettelijk geregeld. Zie bv. de wetgeving rond de inbreng in natura in een vennootschap. Betaling in natura van loon is ook niet echt veel voorkomend denk ik gezien de beperkingen om dat te doen:
Bwa, zoveel weet ik er niet echt over. Mijn kennis over Belgisch vennootschapsrecht en dergelijke valt dan wel weer mee. Ik zit in mijn 4de jaar Handelsingenieur.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hmm, worden "geld" en "werkelijke waarde" ergens anders nog gedefinieerd voor zover je weet?
Wat heb je eigenlijk gestudeerd, je hebt nl. zo bezien aardig wat kennis hierover?
Ik heb ooit eens een Amerikaanse stad zonder tegenstand ingenomen (nadat ik een alliantie met de yankees tegen de azteken had verbroken).quote:Op woensdag 15 december 2004 16:57 schreef du_ke het volgende:
Ik meld hier nogeven dat ik een compleete Carthaagse stad zonder noemenswaardige tegenstand heb geïntergreerd in mijn mooie Chineze rijk.
Had hij maar een beter leger moeten bouwen en niet al zijn ontwikkelingstijd moeten steken inquote:Op woensdag 15 december 2004 17:26 schreef du_ke het volgende:
Alleen in dit geval was het jammer dat het tevens het einde inhield van Zakjap.
Da's altijd zo, vriendelijkheid moet je nooit van de administratie verwachten, van geen enkele administratie trouwensquote:Op woensdag 15 december 2004 17:41 schreef George-Butters het volgende:
Wat een kut dag zegAls je iets voor elkaar wilt krijgen moet je het niet door de universiteit laten regelen
![]()
Vette nijlpaard achter de balie is te lui om op te staan.
Die kut muts moet een stageplek voor me regelen op een school. Liefst betaald, je staat ongeveer 8 uur per week voor de klas in de rol van leraar. Volledige verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Da's altijd zo, vriendelijkheid moet je nooit van de administratie verwachten, van geen enkele administratie trouwens
Gelijk heb je, die gasten zijn meestal toch waardeloos. Krijg je nu niet betaald?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die kut muts moet een stageplek voor me regelen op een school. Liefst betaald, je staat ongeveer 8 uur per week voor de klas in de rol van leraar. Volledige verantwoordelijkheid.
Ik ga er zelf wel achteraan. Ken altijd kijken of een beetje slijmen ergens werkt.
quote:Koninklijke familie is rijk, maar niet superrijk
Koningin Beatrix is minder rijk dan gedacht, aldus prins Bernhard. Het vermogen van de koninklijke familie zou hooguit 200 miljoen euro bedragen.
AMSTERDAM, 15 DEC. Een kaartje voor de miljonairsfair, die afgelopen week in Amsterdam werd gehouden, zit er voor de koningin niet in. ,,Trix heeft niks'', zegt prins Bernhard in zijn nagelaten interview in de Volkskrant. ,,Ik geloof dat Trix haar vermogen minder is dan één miljoen.''
De prins, die eerder al het zakenblad Forbes wist te overtuigen van een 90 procent lagere schatting van het vermogen van de familie Oranje, komt met nieuwe cijfers. Het vermogen is niet meer dan 150 tot 200 miljoen euro.
Zo worden de mensen en sommige media elke keer weer teleurgesteld. De koningin is helemaal niet de rijkste vrouw ter wereld. En nooit geweest. De familie is wel rijk, maar behoort niet tot de superrijken.
Forbes zat nog niet zolang geleden op een geschat vermogen van 2,5 miljard dollar. In zijn dit jaar verschenen boek Het Oranje Kapitaal komt Quote-redacteur Philip Dröge op 1,24 miljard euro.
Bij het maandblad Quote zelf waren de fluctuaties in het geschatte kapitaal de afgelopen jaren heftig. De Oranjes staan in de meest recente lijst van de 500 rijkste Nederlanders op nummer dertien, met een bedrag van 1,1 miljard euro. Daarmee staan zij net achter Joop van den Ende, een van de grondleggers van tv-programmaproducent Endemol en net voor Joop van Oosterom, de medeoprichter van softwarebedrijf Volmac.
De positie van de Oranjes op de Quote-lijst geeft precies aan waarom zij wel rijk zullen zijn, maar niet superrijk. Er is tegenwoordig, afgezien van grootschalige fraude en corruptie, maar één manier om tot de echt rijken der aarde door te dringen: een bedrijf opbouwen en verkopen. Dat hebben de Oranjes nooit gedaan.
De legende dat de familie dankzij een slimme belegging van prins Hendrik bij de oprichting van Koninklijke Olie nog steeds een groot pakket aandelen bezit, is in 1992 al doorgeprikt. Toen werd wetgeving ingevoerd die grote beleggers met meer dan vijf procent van de aandelen van een bedrijf dwong om hun identiteit openbaar te maken. Daar waren de Oranjes niet bij.
Wie geen eigen onderneming tot bloei heeft gebracht, heeft maar twee andere manieren om tot de financiële bovenklasse door te dringen: een erfenis of beleggingen.
De erfenissen bestonden bij de Oranjes uit paleizen, juwelen, schilderijen, land en beleggingen, verminderd met stroppen op bijvoorbeeld Russische obligaties na de revolutie van 1917. Mooi spul, maar je wordt er geen miljardair meer mee.
Voor uitbreiding van hun beleggingen hadden de Oranjes contant geld nodig: zij moesten geld overhouden, net als de gewone man. Maar zo groot is hun rijkstoelage nooit geweest. Dat laat onverlet dat Bernhards schatting van het vermogen de resultaten van een oud-Hollandse deugd verbeeldt: zuinigheid met vlijt.
Kut.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:28 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik noem jou een taalverkrachter.
Misschien zie je nu eigenlijk in waarom mensen woedend kunnen worden als je kritiek op de islam bestempeld als xenofobie.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:16 schreef Posdnous het volgende:
Kerstpakket... of is het Suikerfeestpakket...
Ik wordt xenofoob genoemd![]()
.
ik had wel degelijk een fatsoenlijk leger, alleen niet op de juiste plaats, moet toch die boeken van Rumsfeld opzij leggenquote:Op woensdag 15 december 2004 17:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Had hij maar een beter leger moeten bouwen en niet al zijn ontwikkelingstijd moeten steken invermaak voor het volk
.
Nee hoor, want in 99,9% van de gevallen is het ook een uiting van xenofobie. Christen-extremist.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Misschien zie je nu eigenlijk in waarom mensen woedend kunnen worden als je kritiek op de islam bestempeld als xenofobie.
Houd je smoel eens, stom wijf.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Oh en Christenen en Joden ook. Allemaal bij elkaar zetten en het maar laten uitvechten.
Ga jij eens mijn land uit, schapenhoeder.quote:
Wees blij, kun je je leven weer oppakken.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
Aaahikmagnietmeerpostenopgeenstijl.
hmm, maar in Italie zal daar geen punt van gemaakt worden door de politieke machthebers denk ik, op zich wel jammerquote:126 Teletekst wo 15 dec
Italië:kruisbeeld blijft in klas
ROME Openbare scholen in Italië kunnen
niet gedwongen worden om kruisbeelden
uit hun lokalen weg te halen.Dat heeft
het Constitutioneel Hof bepaald in een
zaak van een niet-gelovige moeder tegen
de school waarop haar zoontjes zitten.
Het hof beroept zich op decreten van de
fascistische dictator Mussolini uit het
jaar 1929.Daarin staat dat in ieder
klaslokaal en iedere rechtszaal in het
land een kruisbeeld moet hangen.
Deze bepalingen zijn nooit herroepen,en
dus geldig,luidde het vonnis.Het hof
ging niet in op de vraag of religieuze
symbolen in openbare scholen in strijd
zijn met scheiding van kerk en staat.
Leuk kind, is er iets?quote:
Wordt crack snuiven weer populair ?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:46 schreef George-Butters het volgende:
Buisjes in je gezicht wordt de trend van 2005!
Mark my words!
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
Zomaar ineens?Aaaahikwordgek, heb jij hem eraan genaaid?
.
Huis uitpleuren en in gebreke stellen en beslag laten leggen op zijn stufi.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:57 schreef Drugshond het volgende:
Wanbetalende huisgenoot
Wat zijn bruikbare tips... ?
Jazekers op een lepeljte verwarmen en dan inspuiten.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wordt crack snuiven weer populair ?
Dat geld komt wel weer goed terecht in de maatschappij....quote:Op woensdag 15 december 2004 22:52 schreef Meki het volgende:
de dieven altijd
me 100 euro foetsie weg door de belastingdieven
ik vraag er toch niet om
jah maar ook aan mensen die niet willen werken maar gratis geld verdienenquote:Op woensdag 15 december 2004 23:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat geld komt wel weer goed terecht in de maatschappij....Een crack hoertje voor een gratis shot methadon of zo.
Als je het geld maar besteedt aan een cursus Nederlands.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
jah maar ook aan mensen die niet willen werken maar gratis geld verdienen
weet iemand de telefoon nummer van Belastingdienst
ik ga dan aanklagen en me geld eisen
neeh op kosten van Gemeentequote:Op woensdag 15 december 2004 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je het geld maar besteedt aan een cursus Nederlands.
En waar haalt de gemeente het geld vandaan?quote:
Neeh maar niet zoveel 100 euro zijn ze gek gewordenquote:Op woensdag 15 december 2004 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En waar haalt de gemeente het geld vandaan?
Goedzo Meki......
ikke nie Kopen van Oplichter.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh maar niet zoveel 100 euro zijn ze gek geworden
5 euro kon ik wel kwijt 100 euro niet
Jij snapt het RQ
Uhhhh,quote:Op woensdag 15 december 2004 23:14 schreef Monidique het volgende:
Weet je wie een grafhoer is? En weet je wie een mediageile peniskoker?
Volgens mij is Meki bezig met de voorbereidingen van een rampkraak bij de Belastingsdienst.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:12 schreef Meki het volgende:
Neeh maar niet zoveel 100 euro zijn ze gek geworden
5 euro kon ik wel kwijt 100 euro niet
Jij snapt het RQ
Okay, okay, ik heb nog geen business. Maar wel al visitekaartjes.quote:
Oh my fakking Allah. Welke nozem heeft dat voor elkaar gekregen? Meki???quote:
ikke morgen bellen naar belastingdienstquote:Op woensdag 15 december 2004 23:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Volgens mij is Meki bezig met de voorbeidingen van een rampkraak bij de Belastingsdienst.
NIET DOEN !!!!!......DUS.
De helft van mijn schulden?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:28 schreef Monidique het volgende:
Nee, maar la je geld zou ik wel willen. Of de helft, of zo.
neeee, het was Oliedief Amerikaquote:Op woensdag 15 december 2004 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh my fakking Allah. Welke nozem heeft dat voor elkaar gekregen? Meki???![]()
![]()
![]()
Waarom stuur je niet een paar Joegoo's naar de Belastingsdienst......?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:29 schreef Meki het volgende:
ikke morgen bellen naar belastingdienst
Duh, ministers van Verkeer en Waterstaat zijn nooit populair. Echter, zij moet worden vervolgd wegens ernstige vormen van domheid.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:49 schreef Harry_Sack het volgende:
www.barendenvandorp.nl
Tinneke Netelenbos moet strafrechterlijk worden vervolgd
quote:Tineke Netelenbos moet strafrechtelijk worden vervolgd.
Eens : 94%
Oneens : 6%
Aantal stemmen: 3247
Tja je verdediging moet je altijd op orde hebben. Had je nog geen raketschild aangelegdquote:Op woensdag 15 december 2004 18:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik had wel degelijk een fatsoenlijk leger, alleen niet op de juiste plaats, moet toch die boeken van Rumsfeld opzij leggen
zoals de betuwelijn en het privatiseren van de NS?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Duh, ministers van Verkeer en Waterstaat zijn nooit populair. Echter, zij moet worden vervolgd wegens ernstige vormen van domheid.
aha het is duur geworden vanwege de transportquote:Op woensdag 15 december 2004 23:30 schreef Harry_Sack het volgende:
Meki, waarom is je bier duurder geworden???
erg manquote:Op woensdag 15 december 2004 23:56 schreef du_ke het volgende:
een troost Meki ik ben vrijdag ook ca 100 ¤ kwijtgeraakten niet eens door de belasting
.
Portemonnee ergens op de uni "verloren" met daarin 50 euro, pinpas, OV kaarten 2004 en 2005, collegekaart strippenkaart en hele zooi min of meer belangrijke andere zaken. Alles bij elkaar is de schade zeker 100 euro
.
AHAquote:
zie post van meki in reaktie op jou.quote:
Tja dat kan wel maar kost 31 euro en duurt 2 weken voor die van dit jaar heeft dat dus helaas geen nut meerquote:Op woensdag 15 december 2004 23:58 schreef Meki het volgende:
[..]
erg man
maar je kan ze weer toch vervangen OV kaart
quote:Op woensdag 15 december 2004 23:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Du_ke, wat moest jij met een portomonnee op zak? Kapitalist!!!![]()
![]()
Transport, AHAquote:Op donderdag 16 december 2004 00:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
zie post van meki in reaktie op jou.
Sod off delay:quote:Op donderdag 16 december 2004 00:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Transport, AHA![]()
Als je nou AA zei, dan had ik het kunnen plaatsen. Ik begrijp niet waar AHA voor zou moeten staan
Met name die betuwelijn. Bedrijven hadden van te voren gezegt dat ze nooit zouden willen investeren in spoor. Dan vraag ik me af, waarom leg je dan ook een spoorlijn voor goederen als al vooraf bekend is dat in elk geval de kosten nooit zullen worden terugverdient?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zoals de betuwelijn en het privatiseren van de NS?
sorry, ik begrijp je nog steeds niet..quote:Op donderdag 16 december 2004 00:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sod off delay:
tip: Ayaan....
Come on Oi Oi Oi.
Was dat niet in handen van Jorritsma trouwens?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Met name die betuwelijn. Bedrijven hadden van te voren gezegt dat ze nooit zouden willen investeren in spoor. Dan vraag ik me af, waarom leg je dan ook een spoorlijn voor goederen als al vooraf bekend is dat in elk geval de kosten nooit zullen worden terugverdient?
Waarom kennen we wel 'Netelenbossen', maar niet 'Jorritsma'en' eigenlijk?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:15 schreef du_ke het volgende:
Ja dat was Jorritsma waarbij het bedrijf van haar man vast een paar leuke orders in de wacht heeft gesleept.
Omdat zij altijd met haar dikke vette reet voor dat woord staat.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Waarom kennen we wel 'Netelenbossen', maar niet 'Jorritsma'en' eigenlijk?
Ik vond het toch wel moedig dat ze in het programma ' ook dat nog ' in het panel durfde te komenquote:Op donderdag 16 december 2004 00:23 schreef Lithion het volgende:
[..]
Omdat zij altijd met haar dikke vette reet voor dat woord staat.
Dat de staatsloterij juist compleet tegen het nivelleringsprincipe ingaat.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:24 schreef du_ke het volgende:
Maat lithion wat was het belang van de vraag of ik oudejaarsloten koop? (2 en 3 jaar terug wel vorig jaar niet en dit jaar wsl ook niet).
Nou, vooral omdat alleen mensen met breedbeeld de uitzending konden volgen.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:25 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik vond het toch wel moedig dat ze in het programma ' ook dat nog ' in het panel durfde te komen
quote:Op donderdag 16 december 2004 00:29 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dat de staatsloterij juist compleet tegen het nivelleringsprincipe ingaat.
Je was toch al de bilmaat van SCH?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:34 schreef Lithion het volgende:
Ik ben overigens niet je maat hè.
De voordelen die haar man er bij had spelen volgens mij ook wel meequote:Op donderdag 16 december 2004 00:35 schreef Lithion het volgende:
Ik heb echt zo'n gruwelijke tyfushekel aan die dikke vadsige pad van een Jorritsma. De enige reden waarom zij volgens mij zo aan het pluche bleef plakken is gewoon omdat ze met die dikke vette toepreet vastgepropt zat in die stoel..
I'm way way out of his league.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:36 schreef du_ke het volgende:
Je was toch al de bilmaat van SCH?
Doekle?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:49 schreef du_ke het volgende:
Niet in de war met Terpstra?
quote:Op donderdag 16 december 2004 00:50 schreef Lithion het volgende:
[..]
Doekle?
Vind ik ook een mongool, maar dan wel zo eentje die nog talent genoeg heeft voor de Jostiband.
Oh, die 7.0 op de schaal van Richter.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:55 schreef du_ke het volgende:!!
Nee Erica onze nationale oranje sporters knuffelwalvis
quote:Op donderdag 16 december 2004 00:58 schreef Harry_Sack het volgende:
het schijnt dat Groen Links het alternatief voor een hoop teleurgestelde vvd'ers blijkt te zijn
Eigenlijk is die bron slechts mijn kennissenkringquote:Op donderdag 16 december 2004 01:00 schreef du_ke het volgende:
[..]! Cool heb je daar ook enige bron ofzo voor?
Het is natuurlijk wel een partij die een stuk meer staat voor haar idealen.
Probeer stormfront eens. Wedden dat je binnen 5 minuten mod of admin wordt?quote:Op donderdag 16 december 2004 01:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Op maroc.nl zijn ze niet blij met mijn stukjes over de "profeet". Ik kan ze ook niet aanwijzen, want ik heb 5 minuten na het maken van het topic een IP ban gekregen.
Voor het eerst ben ik positief over de vrijheid die Fok mij bied.
Daarom kies ik voor een dictatuur.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:11 schreef Sidekick het volgende:
6 mei 2002 is de democratie vermoord. Dus, Wilders-aanhang, stemmen is zinloos. Blijf maar thuis bij de volgende verkiezingen.
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:52 schreef Dildo het volgende:
[..]
Probeer stormfront eens. Wedden dat je binnen 5 minuten mod of admin wordt?
pfff, ben je zo slecht van begrip? Meki zei aha toen hij je aansprak in een post. Laat maar, een geintje uitleggen is dodelijk.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
sorry, ik begrijp je nog steeds niet..
Waar heb je het over?
erger dan jij?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
Monidique stinkt!
Sinds vanochtend!quote:Op donderdag 16 december 2004 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
Wtf, sinds wanneer is Silmarwen moderator!
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Sinds vanochtend!
En Johan lief doen of ik ga notes zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |