Het Kerstpakket is weer binnen... maar wat een rare doos, rare letters erop, en heeft totaal niks met Kerst te maken... maar jah.. open maken die zooi
En open is ie... maar wat ziet mijn oog... een marokkaanse kookpan, plus allemaal marokkaanse kruiden/spullen voor gerechten te maken, en een marokkaans gerechtenboekje.
Eh... is dit een kerstpakket. Zelfs de marokkaanse vlag staat op verschillende artikelen.
Dit is het kerstpakket wat ze uitdeelden bij NedCar. Daar werken mensen van alle nationaliteiten, Duitser, Chinezen, Marokkanen, Turken, Nederlanders, Joodse mensen.
Er waren al een hoop man aant zeuren, een Turkse man vond het belachelijk.
En ik vind het ook belachelijk, het is een KERSTpakket, er was al ophef over een aantal moslims die het er niet mee eens waren dat er drank in het pakket zat omdat ze dat niet mogen drinken en nu maken ze er een ISLAMpakket van. Ik dacht echt dat ik werkte in een ander land. Wat heeft dit te maken met kerstmis, er stond nog niet eens een kerstboom of bal op de doos. Dit heeft niks met KERST te maken, goed zo... lang leven de integratie... Nederlanders beginnen eindelijk goed te integreren, nog even en we spreken arabisch...