Het is gewoon een principe kwestie. Je leeft in Nederland moet je dan Marokkaanse gerechten vinden in je KERSTpakket. Wat heeft Marokko te maken met Kerst? niks... kijk Friesland ligt in Nederland, daar wordt Kerst gevierd. En er zijn Turken en Joden die ook al niet helemaal blij waren met dit Kerstpakket.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:38 schreef Brighteyes het volgende:
Joh! Niet zo zeuren... Ik heb wel eens een frieslandpakket gehad. Tot en met een pannelap met de 'pompebledde' erop en een spruitje erin.
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:43 schreef Crossbow het volgende:
Ik zou ook niet zo'n pakket willen ontvangen. Ik wil graag een pakket met drank en varkensvlees!
Jij begrijpt het probleem niet helemaal. Natuurlijk moet je een gegeven paard niet in de bek kijken.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
Bij nader inzien... gejankzak over een gekregen kerstpakket mag een deurtje verderop.
GC --> KLB
quote:Op woensdag 15 december 2004 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Joh! Zeur niet!
Ik vind die gore gevulde 6 jaar geweekte olijven ook niet te vreten!
Als je nou een pakket met spruiten, boerenkool, appeltjes en peertjes krijgt ben je dan wel tevreden!
Doe niet zo moeilijk zeg met z'n allen! Stelletje xenofoben!
Tuurlijk niet, dat slaat net zo goed nergens op. Al ligt dat natuurlijk een stuk minder gevoelig.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:08 schreef Brighteyes het volgende:
En als het een japans pakket was met stokjes, sushi-rol-matjes, zeewier en andere meuk had iedereen het ineens gewèèèèèèèèèèèèldig gevonden.
Minister Brinkhorst zou hier wat van moeten zeggen. Ik vind het een provocatie van de nederlandse gemeenschapquote:Op woensdag 15 december 2004 18:02 schreef Posdnous het volgende:
Dit zijn nu precies van die domme dingen waardoor veel mensen vreemde gedachten krijgen over Islamisering van Nederland, terwijl ik zeker weet dat de meeste Marokkanen zich enorm bezwaard zullen voelen dat iedereen zo'n pakket krijgt.
Als het een opblaaspalestijn is, hoort daar dan geen bijpassende synagoge bij?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:16 schreef NeoGenic1982 het volgende:
de moslimextremist, ow maar daar komt kapitein opblaaspalastijn. Met bijpassende moskee... spaar ze allemaal... alleen bij MacDonalds...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |