Hoe je moet blaten weet ik heus wel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
ë
Kan ook niet anders als je een kloon van monidique bent.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe je moet blaten weet ik heus wel.
Ik ben een kloon van temporaalkwabepilepsiepatient Monidique. Ik verschijn alleen in zijn visioenen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kan ook niet anders als je een kloon van monidique bent.
Is hij dan ook tijdens zijn visioenen dronken?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van temporaalkwabepilepsiepatient Monidique. Ik verschijn alleen in zijn visioenen.
Hij heeft zo'n eigen interpretatie van het mes op de keelquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Hartelijk bedankt voor uw berdreiging.
Uw berdreiging is succesvol doorgestuurd aan Geert Wilders
(G.Wilders@Tweedekamer.nl)
Ondanks het feit dat Geert alle berichten persoonlijk leest is het op dit
moment,
door de enorme hoeveelheid die hij dagelijks ontvangt, onmogelijk om iedereen
persoonlijk te bedanken.
Hopelijk heeft u begrip voor deze situatie.
Met vriendelijke groet,
Webmaster Groep Wilders
Die stomme kerken ook.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Er was geen genocide en de Armeniers hadden het aan zichzelf te danken.
Inderdaad Johan. Je moet massamoord altijd van twee kanten bekijken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Er was geen genocide en de Armeniers hadden het aan zichzelf te danken.
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:07 schreef Harry_Sack het volgende:
doen jullie niet gezellig mee?
Stop Dekker!
Welnee, de beerput wordt eindelijk opengetrokkenquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
Godsallemachtig...zitten ze nu nogsteeds over bernard te zeuren.....
Allahallemachtig, beter dan over die zeikmoslims te zeuren.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
Godsallemachtig...zitten ze nu nogsteeds over bernard te zeuren.....
Zeker, maar de overdaad schaad.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Allahallemachtig, beter dan over die zeikmoslims te zeuren.
Zeg, je lijkt wel een sidekick. Niet de blauwe, maar in het algemeen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zeker, maar de overdaad schaad.
Nee sorry, ik kan hielenlikken niet over mijn hart krijgen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, je lijkt wel een sidekick. Niet de blauwe, maar in het algemeen.![]()
Je kunt ook de nar spelen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kan hielenlikken niet over mijn hart krijgen.
Weet je nu al welke foto in afrika is genomen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:01 schreef pberends het volgende:
tvp
Groot gelijk, een hoop feiten over Bernhard komen eindelijk boven tafel op het 8 uur journaalquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:16 schreef Sidekick het volgende:
Verder dan een tvp kom ik vandaag wrs niet.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, momenteel ben ik een vermoeid en gaar wolfjeIk zoek dromenland nu maar eens op.
Wel fijn als je in je eigen topic mee doet met die discussie...quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:24 schreef Harry_Sack het volgende:
Meer drama in de Oekraine
Janoekovitsj wilde het leger op de demonstranten afsturen..
Drentequote:RODEN (ANP) - De gemeente Noordenveld wil af van hangjongeren op de algemene begraafplaats in Roden. Wethouder J. Bakker (Jeugdzaken) betitelt de jongeren als morbide. Met burgemeester H. van der Laan en politiechef H. Holterman reageert hij op het schenden van drie kindergraven afgelopen weekend.
Het is niet de eerste vernieling van kindergraven op de Roder begraafplaats. Nog niet zo lang geleden was een graf het doelwit, afgelopen weekend waren dat er drie. Twee zerken werden omgetrokken, een derde verdween in de naastgelegen beek en knuffelbeesten werden in brand gestoken.
,,Als je als jongere rondhangt op een kerkhof, deug je niet en is er sprake van gebrek aan opvoeding'', voegt wethouder Bakker aan zijn eerdere uitspraken toe.
Burgemeester Van der Laan vindt dat de gemeente de activiteiten van de hangjeugd niet hoeft te tolereren: ,,Als het kerkhof als hangplek dient, zullen we daar een eind aan maken. Als dat niet lukt met praten, dan met extra toezicht door de politie. Grafschennis is crimineel gedrag en verdient een andere aanpak.''
Van der Laan onderzoekt mogelijkheden om de dodenakker 's avonds en 's nachts tot verboden terrein te verklaren. Politiechef Holterman van de wijk Tynaarlo/Noordenveld zet extra tijd en mankracht in op de zaak: ,,Dat het kerkhof als hangplek dient, kan niet en wat gebeurd is, kan al helemaal niet. We proberen de daders zo snel mogelijk te pakken te krijgen.''
Totale anarchie daarquote:en knuffelbeesten werden in brand gestoken.
Frank de Grave toen hij een trendy uniform aantrok om bij 'de mannen' te horen in Bosnie?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
"dat moet toch kunnen"
wie zei dat alweer in de politiek?
Doe ik morgen wel als de rechtse usertjes denken dat ze weer eens gewonnen hebben in hun gelijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wel fijn als je in je eigen topic mee doet met die discussie...
*--- Atw : op de FNV ?!? ----*quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:52 schreef RichardQuest het volgende:
"Waar kon men 10 juni jongstlede op stemmen?"
Lodewijk de Waal:
Living on the fast lane........ klinkt als een leuke docu.......quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:27 schreef Harry_Sack het volgende:
't Zal je maar gebeuren (EO)
23:14 - 00:10 Informatief
Afl: De liefde van een pooier en een hoer.
't Zal je maar gebeuren
Afl.: De liefde van een pooier en een hoer. 'Zij was mijn kaviaar', zegt Isaiah, in de wereld van misdaad en prostitutie beter bekend als 'de profeet'. 'Je hebt vlees, je hebt aardappelen en af en toe heb je kaviaar.' Met die kaviaar doelt hij op Carol. Op straat, waar ze zeventien jaar als prostituee werkt, kennen ze haar als Sugar. De meeste meisjes heeft hij op Hawaï, maar ook in Hongkong en Amsterdam werken prostituees voor 'de profeet'. Hij heeft charme, en zijn levensstijl van Rolls Royce's, juwelen en reizen maakt indruk op Carol totdat een grote drugsdeal mis gaat.
--
normen en waarden, mensen
het had een liefdesdrama/thriller kunnen zijn, maar de EO koos vast anders........quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Living on the fast lane........ klinkt als een leuke docu.......
What's Rob got to do with it?quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het had een liefdesdrama/thriller kunnen zijn, maar de EO koos vast anders........
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:51 schreef Johan_de_With het volgende:
What's Rob got to do with it?
Victoria Koblenko - Carol
Javier Guzman - Isaiah
Jack Spijkerman - klant
Nelly Frijda - madame
Rob Oudkerk - Rob Oudkerk
Vertel eens, meneer van Agtquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
What's Rob got to do with it?
Victoria Koblenko - Carol
Javier Guzman - Isaiah
Jack Spijkerman - klant
Nelly Frijda - madame
Rob Oudkerk - Rob Oudkerk
Maak nog een grimas voor de web cam.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:53 schreef Monidique het volgende:
Ik ga zo maar weer eventjes naar bed toe, wachten op een volgende dag.
Sorry, ej zult het met de volgende moeten doen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maak nog een grimas voor de web cam.
AZ.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry, ej zult het met de volgende moeten doen.
[afbeelding]
Ja, je weet wel, van de 3 van Breda... oftewel de clementie daarvanquote:
O, ik dacht die van de extreem eenzijdige anti-Israel propaganda.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, van de 3 van Breda... oftewel de clementie daarvan
Mag ik Public Enemy in deze quoten: If you don't know your past, you won't know your future..quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O, ik dacht die van de extreem eenzijdige anti-Israel propaganda.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mag ik Public Enemy in deze quoten: If you don't know your past, you won't know your future..
Niet zeuren Meki...... ondernemer ben je 24 uur per dag........"The world never sleeps".quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:12 schreef Meki het volgende:
alweer een drukke dag
aha ik zit nu aan Meki Telecom aan het werkenquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet zeuren Meki...... ondernemer ben je 24 uur per dag........"The world never sleeps".
hahahahhahaaahha.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:28 schreef Meki het volgende:
aha ik zit nu aan Meki Telecom aan het werken
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahahahhahaaahha.
Jemig dude wat ga je opzetten..............een boek schrijven... een super-store openen..... en nu de telecom shit........ mijn auto verzekering... (kan die ook over ?!)........
Als goedkoopste hebben we hier in Brabant...... ZLM ....... (randvoorwaarde was dat je niet in de randstad woonachtig was).
neeh ik gebruik die van KPNquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meki Telekom. Heb je umts voor me, kost dat?
Wat jij gebruikt boeit me niet, ik ben een klant.quote:
oow , ben je echt een klant van mijquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat jij gebruikt boeit me niet, ik ben een klant.
Ik dacht dat klanten bij jou op nummer 1 stonden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:58 schreef Meki het volgende:
[..]
oow , ben je echt een klant van mij
dan ben je 45 ste
Coolio.........quote:
Begrijp ik hier uit dat je met O Bin Laden gesproken hebt en dat je hem niet herkende?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:06 schreef Drugshond het volgende:
Hij was stom verbaasd dat ik hem aansprak.... omgekeerd gelijks..... hij keek nog vreemder op toen ik uit Nederland kwam.... Ik was nog stommer verbaasd dat hij zo goed fluent Engels sprak.........
pberends?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Begrijp ik hier uit dat je met O Bin Laden gesproken hebt en dat je hem niet herkende?![]()
Hij was echt goed. in zijn engels.. ... {een extra/neven baantje bij de Irisch pub had hij prima kunnen vervullen).quote:Op woensdag 15 december 2004 00:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Begrijp ik hier uit dat je met O Bin Laden gesproken hebt en dat je hem niet herkende?![]()
Ja?quote:
Daar is het een voorwaarde dat je geen Engels spreekt; althans niet als zodanig herkenbaar Engels.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij {een extra/neven baantje bij de Irisch pub had hij prima kunnen vervullen).
go fuck yourselfquote:Op woensdag 15 december 2004 00:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sod off.
Oi
Oi
Me doing the sleepy.
Val se konia.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sod off.
Oi
Oi
Me doing the sleepy.
Ik heb vanmiddag 3 mensen op nee laten stemmen. Als ik zin heb morgen zoek ik nog 8 hulpsinterklazen op.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:46 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]Géén scriptkiddie-manipulatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |