Dan trommel ik mijn zwarte-pietematties op.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 3 mensen op nee laten stemmen. Als ik zin heb morgen zoek ik nog 8 hulpsinterklazen op.
Nicht.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dacht ik. Jolie straalt klasse en vrouwelijkheid uit. In elk kledingstuk
Ben je boos?quote:Op woensdag 15 december 2004 01:33 schreef Tuana het volgende:
Hebben jullie niks beters te doen op dit tijdstip ofzo? GA SLAPEN!
quote:Hoogste viaduct ter wereld in Frankrijk
MILLAU, 14 DEC. President Chirac heeft vandaag het Millau viaduct over de rivier de Tarn tussen Clermont-Ferrand en Montpellier in Zuid-Frankrijk geopend. Met 343 meter is dit het hoogste viaduct ter wereld.
Op vrijdag gaat het viaduct voor het verkeer open en is de A75, die Parijs met Barcelona verbindt, eindelijk af. De snelweg is een alternatief voor vakantiegangers die nu nog via de 'autoroute du soleil' naar het zuiden rijden.
Het Millau viaduct is ontworpen door de Engelse architect Norman Foster in samenwerking met het Nederlandse ingenieursbureau Arcadis. Foster ontwierp eerder ook de nieuwe koepel van de Rijksdag in Berlijn. De totale kosten van het viaduct bedragen 310 miljoen euro. Het viaduct is 2,5 kilometer lang. Het viaduct is het enige onderdeel van de A75 waar tol wordt geheven, waarschijnlijk 6 euro.
Dan moet men de waarde van al die beesten bepalen en daarop wordt dan de belasting berekent. Die wordt dus wel gewoon in euro's uitbetaald.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een gedachtenkronkel:
Stel je woont op het platteland en hebt een stukje weiland. Je werkt voor de boer aan de overkant waarmee je hebt afgesproken dat je per maand 5 koeien, 3 kippen en 10 kilo graan krijgt. Dat is dan 60 koeien, 36 kippen en 120 kilo graan per jaar.
Zou de belastingdienst dan aan het eind van het jaar 20 koeien, 12 kippen en 40 kilo graan willen hebben of iets dergelijks?![]()
Sindswanneer ben jij unbanned?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:14 schreef Monidique het volgende:
U.
Nee hoor dan moet de overheid gewoon per maand 1,5 koe, 1 kip en 3 kilo graan op komen halenquote:Op woensdag 15 december 2004 01:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een gedachtenkronkel:
Stel je woont op het platteland en hebt een stukje weiland. Je werkt voor de boer aan de overkant waarmee je hebt afgesproken dat je per maand 5 koeien, 3 kippen en 10 kilo graan krijgt. Dat is dan 60 koeien, 36 kippen en 120 kilo graan per jaar.
Zou de belastingdienst dan aan het eind van het jaar 20 koeien, 12 kippen en 40 kilo graan willen hebben of iets dergelijks?![]()
Wat voor werkquote:Op woensdag 15 december 2004 11:30 schreef Monidique het volgende:
Mooi, ik kan tot het einde van het jaar ergens werken. Het is overigens verschrikkelijk kutwerk, maar goed, dat moet dan maar...
Ja, ik zie wel wat het voor iets is....Ik hoorde dat het project waar ik aan mee moet werken uitgelopen is dus het zal in ieder geval een relaxed bedrijf zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 11:50 schreef du_ke het volgende:
Ach RQ je moet er gewoon het beste van maken en een leuk bedrijf opzoeken.
Verpakte groente 'maken'. Dus wortels en weet ik veel wat er allemaal van het land komt, in een grote mixer gooien en dat soort dingen, of als een gek plastic kratjes schoonmaken. Zulk soort kutwerk. Maar ja, ik heb dan even wat te doen en verdien weer wat.quote:
Proleetquote:Op woensdag 15 december 2004 11:30 schreef Monidique het volgende:
Mooi, ik kan tot het einde van het jaar ergens werken. Het is overigens verschrikkelijk kutwerk, maar goed, dat moet dan maar...
Ah valt nog wel mee, tenminste geen poepschepper of vuilnisman.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verpakte groente 'maken'. Dus wortels en weet ik veel wat er allemaal van het land komt, in een grote mixer gooien en dat soort dingen, of als een gek plastic kratjes schoonmaken. Zulk soort kutwerk. Maar ja, ik heb dan even wat te doen en verdien weer wat.
Voor dat werk zijn er in de jaren '60 en '70 mensen geïmporteerd.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah valt nog wel mee, tenminste geen poepschepper of vuilnisman.
Heh, mn logboek heb ik lang niet bijgehouden.. ff kijkequote:Op woensdag 15 december 2004 12:11 schreef RichardQuest het volgende:
Mutant01, wat trek jij een debiele reacties op je site uit zeg. Ik lees net het stuk over Hoezo Jihad?, mooi stuk trouwens, en dan klik ik op reacties en ik schrik me kapot zeg..
*zucht. Kan je dit soort dingen ook ergens aangeven?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:24 schreef RichardQuest het volgende:
Was dat niet Akkersloot of Dora of iets? Ik heb dat weblog 's eerder gezien...
triest idd, hij heeft gelukkig nog niet al te veel medestanders er zijn nog geen reacties ingevuldquote:Op woensdag 15 december 2004 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
lol, heb je die site van M2 gezien...die is gewoon eng.
1. Niet in Marokkoquote:Op woensdag 15 december 2004 12:59 schreef Harry_Sack het volgende:
Marokkaanse ouders geven kind naam Jihad
Amsterdam (ANP) - In het Amsterdamse stadsdeel De Baarsjes is een meisje geboren dat de naam Jihad heeft gekregen. De ambtenaar van de burgelijke stand heeft de naam, die ook heilige oorlog betekent, zonder problemen aanvaard. Het Marokkaanse consulaat, dat het meisje moet inschrijven omdat het kind de Nederlandse en de Marokkaanse nationaliteit heeft, accepteert de naam niet. (ANP)
--
1. Zou dit kind gewenst zijn?
2. Weet de burgelijke stand dan echt helemaal niets?
3. wat nu?
Heb je last van aambeien?quote:Op woensdag 15 december 2004 13:06 schreef Johan_de_With het volgende:
AAAAAAARGH, Karl Kani en FUBU (''hoe bedoel je, racistisch?'') zijn niet discriminerend, eikels. Dat weet ik nog.
De meest walgelijke graaierij die er bestaat.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:59 schreef gorgg het volgende:
successierechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |