quote:Op woensdag 15 december 2004 22:54 schreef RichardQuest het volgende:
Zomaar ineens?Aaaahikwordgek, heb jij hem eraan genaaid?
.
Huis uitpleuren en in gebreke stellen en beslag laten leggen op zijn stufi.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:57 schreef Drugshond het volgende:
Wanbetalende huisgenoot
Wat zijn bruikbare tips... ?
Jazekers op een lepeljte verwarmen en dan inspuiten.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wordt crack snuiven weer populair ?
Dat geld komt wel weer goed terecht in de maatschappij....quote:Op woensdag 15 december 2004 22:52 schreef Meki het volgende:
de dieven altijd
me 100 euro foetsie weg door de belastingdieven
ik vraag er toch niet om
jah maar ook aan mensen die niet willen werken maar gratis geld verdienenquote:Op woensdag 15 december 2004 23:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat geld komt wel weer goed terecht in de maatschappij....Een crack hoertje voor een gratis shot methadon of zo.
Als je het geld maar besteedt aan een cursus Nederlands.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
jah maar ook aan mensen die niet willen werken maar gratis geld verdienen
weet iemand de telefoon nummer van Belastingdienst
ik ga dan aanklagen en me geld eisen
neeh op kosten van Gemeentequote:Op woensdag 15 december 2004 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je het geld maar besteedt aan een cursus Nederlands.
En waar haalt de gemeente het geld vandaan?quote:
Neeh maar niet zoveel 100 euro zijn ze gek gewordenquote:Op woensdag 15 december 2004 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En waar haalt de gemeente het geld vandaan?
Goedzo Meki......
ikke nie Kopen van Oplichter.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh maar niet zoveel 100 euro zijn ze gek geworden
5 euro kon ik wel kwijt 100 euro niet
Jij snapt het RQ
Uhhhh,quote:Op woensdag 15 december 2004 23:14 schreef Monidique het volgende:
Weet je wie een grafhoer is? En weet je wie een mediageile peniskoker?
Volgens mij is Meki bezig met de voorbereidingen van een rampkraak bij de Belastingsdienst.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:12 schreef Meki het volgende:
Neeh maar niet zoveel 100 euro zijn ze gek geworden
5 euro kon ik wel kwijt 100 euro niet
Jij snapt het RQ
Okay, okay, ik heb nog geen business. Maar wel al visitekaartjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |