Met name die betuwelijn. Bedrijven hadden van te voren gezegt dat ze nooit zouden willen investeren in spoor. Dan vraag ik me af, waarom leg je dan ook een spoorlijn voor goederen als al vooraf bekend is dat in elk geval de kosten nooit zullen worden terugverdient?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zoals de betuwelijn en het privatiseren van de NS?
sorry, ik begrijp je nog steeds niet..quote:Op donderdag 16 december 2004 00:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sod off delay:
tip: Ayaan....
Come on Oi Oi Oi.
Was dat niet in handen van Jorritsma trouwens?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Met name die betuwelijn. Bedrijven hadden van te voren gezegt dat ze nooit zouden willen investeren in spoor. Dan vraag ik me af, waarom leg je dan ook een spoorlijn voor goederen als al vooraf bekend is dat in elk geval de kosten nooit zullen worden terugverdient?
Waarom kennen we wel 'Netelenbossen', maar niet 'Jorritsma'en' eigenlijk?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:15 schreef du_ke het volgende:
Ja dat was Jorritsma waarbij het bedrijf van haar man vast een paar leuke orders in de wacht heeft gesleept.
Omdat zij altijd met haar dikke vette reet voor dat woord staat.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Waarom kennen we wel 'Netelenbossen', maar niet 'Jorritsma'en' eigenlijk?
Ik vond het toch wel moedig dat ze in het programma ' ook dat nog ' in het panel durfde te komenquote:Op donderdag 16 december 2004 00:23 schreef Lithion het volgende:
[..]
Omdat zij altijd met haar dikke vette reet voor dat woord staat.
Dat de staatsloterij juist compleet tegen het nivelleringsprincipe ingaat.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:24 schreef du_ke het volgende:
Maat lithion wat was het belang van de vraag of ik oudejaarsloten koop? (2 en 3 jaar terug wel vorig jaar niet en dit jaar wsl ook niet).
Nou, vooral omdat alleen mensen met breedbeeld de uitzending konden volgen.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:25 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik vond het toch wel moedig dat ze in het programma ' ook dat nog ' in het panel durfde te komen
quote:Op donderdag 16 december 2004 00:29 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dat de staatsloterij juist compleet tegen het nivelleringsprincipe ingaat.
Je was toch al de bilmaat van SCH?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:34 schreef Lithion het volgende:
Ik ben overigens niet je maat hè.
De voordelen die haar man er bij had spelen volgens mij ook wel meequote:Op donderdag 16 december 2004 00:35 schreef Lithion het volgende:
Ik heb echt zo'n gruwelijke tyfushekel aan die dikke vadsige pad van een Jorritsma. De enige reden waarom zij volgens mij zo aan het pluche bleef plakken is gewoon omdat ze met die dikke vette toepreet vastgepropt zat in die stoel..
I'm way way out of his league.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:36 schreef du_ke het volgende:
Je was toch al de bilmaat van SCH?
Doekle?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:49 schreef du_ke het volgende:
Niet in de war met Terpstra?
quote:Op donderdag 16 december 2004 00:50 schreef Lithion het volgende:
[..]
Doekle?
Vind ik ook een mongool, maar dan wel zo eentje die nog talent genoeg heeft voor de Jostiband.
Oh, die 7.0 op de schaal van Richter.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:55 schreef du_ke het volgende:!!
Nee Erica onze nationale oranje sporters knuffelwalvis
quote:Op donderdag 16 december 2004 00:58 schreef Harry_Sack het volgende:
het schijnt dat Groen Links het alternatief voor een hoop teleurgestelde vvd'ers blijkt te zijn
Eigenlijk is die bron slechts mijn kennissenkringquote:Op donderdag 16 december 2004 01:00 schreef du_ke het volgende:
[..]! Cool heb je daar ook enige bron ofzo voor?
Het is natuurlijk wel een partij die een stuk meer staat voor haar idealen.
Probeer stormfront eens. Wedden dat je binnen 5 minuten mod of admin wordt?quote:Op donderdag 16 december 2004 01:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Op maroc.nl zijn ze niet blij met mijn stukjes over de "profeet". Ik kan ze ook niet aanwijzen, want ik heb 5 minuten na het maken van het topic een IP ban gekregen.
Voor het eerst ben ik positief over de vrijheid die Fok mij bied.
Daarom kies ik voor een dictatuur.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:11 schreef Sidekick het volgende:
6 mei 2002 is de democratie vermoord. Dus, Wilders-aanhang, stemmen is zinloos. Blijf maar thuis bij de volgende verkiezingen.
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:52 schreef Dildo het volgende:
[..]
Probeer stormfront eens. Wedden dat je binnen 5 minuten mod of admin wordt?
pfff, ben je zo slecht van begrip? Meki zei aha toen hij je aansprak in een post. Laat maar, een geintje uitleggen is dodelijk.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
sorry, ik begrijp je nog steeds niet..
Waar heb je het over?
erger dan jij?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
Monidique stinkt!
Sinds vanochtend!quote:Op donderdag 16 december 2004 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
Wtf, sinds wanneer is Silmarwen moderator!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |