quote:Op donderdag 16 december 2004 00:50 schreef Lithion het volgende:
[..]
Doekle?
Vind ik ook een mongool, maar dan wel zo eentje die nog talent genoeg heeft voor de Jostiband.
Oh, die 7.0 op de schaal van Richter.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:55 schreef du_ke het volgende:!!
Nee Erica onze nationale oranje sporters knuffelwalvis
quote:Op donderdag 16 december 2004 00:58 schreef Harry_Sack het volgende:
het schijnt dat Groen Links het alternatief voor een hoop teleurgestelde vvd'ers blijkt te zijn
Eigenlijk is die bron slechts mijn kennissenkringquote:Op donderdag 16 december 2004 01:00 schreef du_ke het volgende:
[..]! Cool heb je daar ook enige bron ofzo voor?
Het is natuurlijk wel een partij die een stuk meer staat voor haar idealen.
Probeer stormfront eens. Wedden dat je binnen 5 minuten mod of admin wordt?quote:Op donderdag 16 december 2004 01:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Op maroc.nl zijn ze niet blij met mijn stukjes over de "profeet". Ik kan ze ook niet aanwijzen, want ik heb 5 minuten na het maken van het topic een IP ban gekregen.
Voor het eerst ben ik positief over de vrijheid die Fok mij bied.
Daarom kies ik voor een dictatuur.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:11 schreef Sidekick het volgende:
6 mei 2002 is de democratie vermoord. Dus, Wilders-aanhang, stemmen is zinloos. Blijf maar thuis bij de volgende verkiezingen.
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:52 schreef Dildo het volgende:
[..]
Probeer stormfront eens. Wedden dat je binnen 5 minuten mod of admin wordt?
pfff, ben je zo slecht van begrip? Meki zei aha toen hij je aansprak in een post. Laat maar, een geintje uitleggen is dodelijk.quote:Op donderdag 16 december 2004 00:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
sorry, ik begrijp je nog steeds niet..
Waar heb je het over?
erger dan jij?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
Monidique stinkt!
Sinds vanochtend!quote:Op donderdag 16 december 2004 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
Wtf, sinds wanneer is Silmarwen moderator!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |