Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het zeven-en-dertigste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiëren kan, maar discussiëren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
deze OP: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txtquote:[Slowchat deeltje 36] Kom ook naar de meet
[Slowchat deeltje 35] Da's andere koffie!
[Slowchat deeltje 34] komt dat zien, komt dat zien :D
[Slowchat deeltje 33] BlueCurl, devzero, godlike02, marty26
[Slowchat deeltje 32] Troel! Renesite! Jump! Sherman! QG!
[Slowchat deeltje 31]
[Slowchat deeltje 30] powered by nerds
[Slowchat deeltje 29] Renesite is liev O+
[Slowchat deeltje 28] Koekie d'r bij?
[Slowchat deeltje27] Bom en aanslagvrije zone
[Slowchat deeltje 26]
[Slowchat deeltje 25]
[Slowchat deeltje 24]
[Slowchat deeltje 23]
[Slowchat deeltje 21]
[Slowchat deeltje 22]
[Slowchat deeltje 20]
[Slowchat deeltje 19]
[Slowchat deeltje 18] Terug in de tijd met... ja, met wie ?
[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
Joh! dit wist ik niet EN ik heb het nooit ergens vermeld zien staan...quote:Als de grootte van de 404-"pagina" hoger is dan (eh iets van) 512 bytes dan geeft IE die gewoon weer
Ik kon zo snel niet een link vinden op microsoft.com, maar hier wordt het ook uitgelegd A Warning about Microsoft Internet Explorer - IE and too-short custom 404 error pagesquote:Op maandag 13 december 2004 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
Joh! dit wist ik niet EN ik heb het nooit ergens vermeld zien staan...
Verkeerde tijdzonequote:Op maandag 13 december 2004 14:00 schreef QuietGuy het volgende:
op 19 januari 2038 om 03:14:07 's ochtends.
Het geeft zo'n troep he, je blijft bezig met je ruiten te wassenquote:Op maandag 13 december 2004 14:31 schreef BlueCurl het volgende:
ik zie welal die BS elke keer dat de wereld vergaat
ik heb geen bull en ik snap zoiezoe niet hoe zijn Shit tegen de ruiten moeten belandenquote:Op maandag 13 december 2004 14:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Het geeft zo'n troep he, je blijft bezig met je ruiten te wassen![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 14:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb geen bull en ik snap zoiezoe niet hoe zijn Shit tegen de ruiten moeten belanden??
Ja, ik moet nu alleen nog een schriftelijk tentamen doen over het schrijven op zich en een schriftelijk tentamen waarbij ik een cijfer voor mijn schrift krijg zeg maar .quote:
Daar kregen wij vroeger een plaatje voor in ons schriftquote:Op maandag 13 december 2004 15:14 schreef Troel het volgende:
waarbij ik een cijfer voor mijn schrift krijg zeg maar .
mijn caaf maakt voldoende shit.. alleen een cavia is geen stierquote:Op maandag 13 december 2004 15:06 schreef devzero het volgende:
[..]en die cavia van jouw produceert niets? Hoewel dat eigenlijk niet meer dan een sterretje in je ruit kan veroorzaken
haha vroeger kreeg ik heel veel plaatjes maar nu is het niet meer te lezen. ik tik nu alleen maar en me handschrift is van mooi vrouwen handschrift naar uber lelijk IT jongens handschrift gegaanquote:Op maandag 13 december 2004 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kregen wij vroeger een plaatje voor in ons schrift![]()
wat heb ik weinig plaatjes gekregen
Bij het uitzoeken van mijn spullen vond ik laatst nog een stapel keuteltjes achter de bankquote:Op maandag 13 december 2004 15:22 schreef BlueCurl het volgende:
mijn caaf maakt voldoende shit..
Een blauwe spijkerbroekquote:Op maandag 13 december 2004 15:30 schreef BlueCurl het volgende:
3x raden waar ik examen in heb gedaan?
hehe nou uhm... ik uhm.. tjahquote:Op maandag 13 december 2004 15:34 schreef Troel het volgende:
Ik ben begonnen op het gymnasium en was bijna beland op het MBO zonder middelbareschooldiploma
Nu heb ik gelukkig mijn havo-diploma en al wat behoorlijk jaartjes werkervaring. Plus wat studiejaren... Nu nog daar een papiertje voor.
en waarom is dat niet leuk?quote:Op maandag 13 december 2004 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij het uitzoeken van mijn spullen vond ik laatst nog een stapel keuteltjes achter de bank![]()
Ik had ook een gymnasium advies. Gelukkig heb ik dat niet opgevolgd en ben atheneum gaan volgen. Grieks en Latijnquote:Op maandag 13 december 2004 16:13 schreef BlueCurl het volgende:
Ik heb dus Gymnasium met als extra vak spaans gedaan voor anderhalf jaar.
Omdat 1 van de beestjes laatst is overleden en ik de ander heb weggeven omdat die vereenzaamde.quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat 1 van de beestjes laatst is overleden en ik de ander heb weggeven omdat die vereenzaamde.
ik heb hier een hele doos staan en ben nu misselijkquote:Op maandag 13 december 2004 16:23 schreef devzero het volgende:
Ik wil een mars oid kopen, maar heb niet voldoende muntgeld voor de automaten. (en de kantine is ivm bezuinigingen al om 13:30 dicht en van wisselapparaten hebben ze hier nog nooit gehoord)
En je denkt niet aan mijquote:Op maandag 13 december 2004 16:29 schreef VeerMans het volgende:
[..]
ik heb hier een hele doos staan en ben nu misselijk
ik weet zeker dat ik het gymnasium of atheneum wel had kunnen halen. maar ach. shit happens in life. dus wegens omstandigheden een matige MAVO leerling geworden. Maar ik vind het niet erg ofzo. veel lol gehad op het MBO en nu kan ik ook lekker lang studerenquote:Op maandag 13 december 2004 16:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had ook een gymnasium advies. Gelukkig heb ik dat niet opgevolgd en ben atheneum gaan volgen. Grieks en Latijn
Je hebt toch wel zo'n stoere groene parka met inknoopbare vullingquote:
pff. ik lust nieteens chocolade. ik ga er daadwerkelijk van kokhalzen en me maaginhoud eruitgooien als ik het in me mond heb.quote:
Can't life without itquote:Op maandag 13 december 2004 16:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pff. ik lust nieteens chocolade. ik ga er daadwerkelijk van kokhalzen en me maaginhoud eruitgooien als ik het in me mond heb.![]()
Je hebt iets met shitquote:Op maandag 13 december 2004 16:32 schreef BlueCurl het volgende:
shit happens
Precies. Een paar kennissen van me doen/deden HBO en ik hoor alleen maar verhalen hoe vaak ze wel niet zitten te klaverjassenquote:En op het HBO word het ongetwijfeld ook gezellig
zelfde als MBO dus?quote:Op maandag 13 december 2004 16:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt iets met shit
[..]
Precies. Een paar kennissen van me doen/deden HBO en ik hoor alleen maar verhalen hoe vaak ze wel niet zitten te klaverjassen![]()
alleen hebben de lessen meer inhoud vergeleken met het MBO denk ik...quote:
Laten we het hopenquote:Op maandag 13 december 2004 16:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alleen hebben de lessen meer inhoud vergeleken met het MBO denk ik...tenminste dat mag ik wel hopen want die IT opleiding heb ik slapend gedaan tot nu toe...
Leuk he, kouquote:
Volgend jaar krijg ik diequote:Op maandag 13 december 2004 16:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt toch wel zo'n stoere groene parka met inknoopbare vulling![]()
Dat is het enige ding wat ik mis uit dienst
Het vriest nu nog gewoon hequote:Op maandag 13 december 2004 16:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
NEEKUT KOU.. ik wil nu alweer voorjaar en zomer!
hij sis nu volgens mijn explorer welgeteld:quote:Op maandag 13 december 2004 14:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kon zo snel niet een link vinden op microsoft.com, maar hier wordt het ook uitgelegd A Warning about Microsoft Internet Explorer - IE and too-short custom 404 error pages
dag jump. Je bent danny vergeten.quote:Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Jump het volgende:
dag bluecurl, sherman, mschol, marty, cygnus, rene, slar, qg, lucille, wimmel, (ben ik iemand vergeten, ...
maar die komt hier nooitquote:Op maandag 13 december 2004 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
dag jump. Je bent danny vergeten.
lees lees lees lees leesquote:Op maandag 13 december 2004 21:20 schreef mschol het volgende:
* mschol heeft de error pages aan de praat:
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/foutje
en klik vervolgens eens op het plaatje
nu filmpie kijken, ow nee wacht eerst douchen...
ach gut..quote:Op maandag 13 december 2004 22:45 schreef BlueCurl het volgende:
ik had ze gister al werkende![]()
nu nog op me domein,,
maar zo slapen was gister veel ste laat
ow hehe ik heb er gewoon wat text en plaatjes in gegooidquote:Op maandag 13 december 2004 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ach gut..
ik kreeg ze maar niet aan de praat door die *(^&%$^ groottes die MS hanteerd...
de site van mijn kung fu school is cool met 404quote:
ik dacht ik gooi er de tekstquote:Op maandag 13 december 2004 23:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ow hehe ik heb er gewoon wat text en plaatjes in gegooid
truste, ga zo ook maffen...quote:Op maandag 13 december 2004 23:06 schreef Jump het volgende:
* Jump gaat maffe
morgen om 6 uur deruit
ik ga zowat véél te vroeg zijn op school
hmmz ik gebruik alleen me'n hoofdfolder van me domein. me site staat namelijk op me webserver... niet geprobeerd dus heb gewoon die 404 pagina ook in de hoofdfolder gezet...quote:Op maandag 13 december 2004 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht ik gooi er de tekst
"page cannot be found"
in, maar IE vond dit duidelijk niet leuk, alleen na een refresh (overigens wel netjes inclusief doc typ etc...)
kunnen jullie je error pages benaderen vanaf de root van je webhosting (dus bijvoobeeld in de directory bluecurl/error/ ofzo?
en zo ja is dit wenselijk???
nu in n00b taal?quote:Op maandag 13 december 2004 23:17 schreef devzero het volgende:
Waarom gebruiken jullie allemaal statische 404-paginaas? Je kunt natuurlijk ook een php/asp script als 404 pagina hebben en dan proberen "slim" te zijn met je HTTP_REQUEST.
en dan???quote:Op maandag 13 december 2004 23:17 schreef devzero het volgende:
Waarom gebruiken jullie allemaal statische 404-paginaas? Je kunt natuurlijk ook een php/asp script als 404 pagina hebben en dan proberen "slim" te zijn met je HTTP_REQUEST.
Bij een 403 (forbidden) heb je zelf iets fouts gedaanquote:Op maandag 13 december 2004 23:14 schreef BlueCurl het volgende:
hmmz hij pakt mijn 403 page niet aargh. najah ook niet echt nodig maar wel kut
Dit doe ik er meequote:Op maandag 13 december 2004 23:19 schreef mschol het volgende:
ik wil wel dynamische gaan maken, weet alleen nog geen leuke dynamische content...
1 2 3 4 5 6 7 | <div class="content"> <p class="header">File not found</p> The file <span style="font-family:monospace;"><?php echo htmlentities(basename($_SERVER["REQUEST_URI "]),ENT_QUOTES);?></span> was not found. </div> |
1 2 | if(basename($_SERVER['"REQUEST_URI"])=="mschel") echo "Location: path/mschol.html"; |
Maar waarom zou je dan een eigen 404 pagina willen hebben als die van IE al mooi genoeg isquote:Op maandag 13 december 2004 23:23 schreef BlueCurl het volgende:
ik hoef geen dynamische pagina. het is netjes zo...
vind je de IE 404 mooi pfffquote:Op maandag 13 december 2004 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan een eigen 404 pagina willen hebben als die van IE al mooi genoeg is![]()
dat je wel alle pagina;s kan bereiken die je school heb dichtgetimmerd???quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:44 schreef SHERMAN het volgende:
I love remote control
zit lekker vanaf school op mijn eigencomputer te internetten wat het nut is? geen idee maar tis wel leuk
ik lust geen koffie maar ik heb het geloof ik best wel nodig...quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:26 schreef devzero het volgende:
gaap![]()
maar nu fijn koffie drinken met mijn fijne collegaatjes
En dan gooien ze het wel zo open dat hij remote in kan loggenquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat je wel alle pagina;s kan bereiken die je school heb dichtgetimmerd???
Voor mij is er zowiezo als niks "dichtgetimmerd", want wat ze nu hebben gedaan kom ik al langsquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat je wel alle pagina;s kan bereiken die je school heb dichtgetimmerd???
Och ze blokkeren sites heel goed hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:52 schreef VeerMans het volgende:
[..]
En dan gooien ze het wel zo open dat hij remote in kan loggen
Je systeembeheerder heeft een opfriscursus nodigquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Och ze blokkeren sites heel goed hoor
http://www.funnygames.nl is
http://funnygames.nlwant die werkt wel gewoon
Een zoveelste vnc implementatie?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:52 schreef SHERMAN het volgende:
Is kijken of ik realvnc ook aan de praat kan krijgen.
Sterker nog ik heb het ze zelf gemeldquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:54 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Je systeembeheerder heeft een opfriscursus nodig
Ook goed, weet ik veel hoe het heetquote:
Zucht, dat is wel heel slecht zeg. Filtereren op naam. Als je het ip van funnygames gebruikt werkt het dan ook?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:53 schreef SHERMAN het volgende:
http://www.funnygames.nl is
http://funnygames.nlwant die werkt wel gewoon
Waarschijnlijk heb je gelijkquote:
Maar er zijn zat implementaties van die AT&T versie.quote:RealVNC is the official home of VNC, staffed by the original team who created and developed it whilst at AT&T
Een mogelijkheid is dan om je home pagina als error pagina in te stellen. Hoewel dat ook verwarrend kan werken; er is geen terugkoppeling meer naar de gebruiker dat hij iets fout heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 december 2004 07:58 schreef BlueCurl het volgende:
en zp kan ik ook linken naar me home en me webserveris handig als mensen niet weten waar ze naar toe moeten en toch wat willen vinden
daarom heb ik dus wel aparte 404(en 403) pagina('s)quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Een mogelijkheid is dan om je home pagina als error pagina in te stellen. Hoewel dat ook verwarrend kan werken; er is geen terugkoppeling meer naar de gebruiker dat hij iets fout heeft gedaan.
stfuquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:42 schreef devzero het volgende:
Nu alleen nog wat vaker je weblog updaten
krijg je daarvoor ook een cijferquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:56 schreef Jump het volgende:
les begint tof
XML kwisje op w3schools oplossen
spijtig genoeg nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
krijg je daarvoor ook een cijfer?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:07 schreef BlueCurl het volgende:
GVD. ik gooi een verkeerde pagina weg :S En mijn server stond nog niet bij de back upvandaag dus nog wel weer even bezig
argh. hele werk van gisteren overnieuw maken...
true maar ik had er op gehoopt dat ik vandaag klaar zou zijn met me weblogje en er dus mee kon gaan patsen. maar dat is dus nog ff niet zo...quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:09 schreef Jump het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo kan je je ook bezighouden tijdens de stage
Het is ook een rare school hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:19 schreef BlueCurl het volgende:
Wat een vreemde systeem beheerders hebben ze op jouw school Sherman@ lol. najah op mijn middelbare school stonden alle admin excel bestanden inclusief cijfers gewoon gedeeld zodat je er op de mediatheek zo bij kon
Maar daar hadden we ook geen systeem beheerders...
en dan heeft 1 docent een te hoge kopier rekeningquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het is ook een rare school hoor
Zo zijn er nog wel meer rare dingen die hier gebeuren, elke leraar, concierge en andere medewerkers hebben elk een aparte kopiercode voor het kopieraparaat, neemt niet weg dat "wij" er inmiddels al een stuk of 5 hebben
IP werkt ook gewoonquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Zucht, dat is wel heel slecht zeg. Filtereren op naam. Als je het ip van funnygames gebruikt werkt het dan ook?
Docenten hoeven niks te betalenquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:44 schreef Jump het volgende:
[..]
en dan heeft 1 docent een te hoge kopier rekening
zo kan je het ook doen inderdaadquote:
nee hoor 5 docentenquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:44 schreef Jump het volgende:
[..]
en dan heeft 1 docent een te hoge kopier rekening
issie dat nog niet dan...?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:50 schreef Jump het volgende:
moest dit topic niet sticky worden? O))
ff gepost in feedback topicquote:
gelukkig is er na die docenten nood het salaris van de beste docenten omhoog gegaan... Dus zo zouden het moeten kunnen betalenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:06 schreef Jump het volgende:
kunnen ze op het einde van de maand de kosten delen
Wij werken nog ouderwets met "kaartjes", alleen hebben ze het apparaat om de copieen te tellen niet aangesloten toen er een nieuw apparaat (een jaar geleden of zo) kwamquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:43 schreef SHERMAN het volgende:
elke leraar, concierge en andere medewerkers hebben elk een aparte kopiercode voor het kopieraparaat,
Je loopt een dag achter of zoquote:
quote:Op maandag 13 december 2004 13:38 schreef QuietGuy het volgende:
zullen we hem eens een keer níet sticky zetten? hij blijft toch wel hoog, en dan blijft 't overzicht stickies enigszins schoon
Onderwijs/onderzoek is nog steeds geen goudmijn.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
gelukkig is er na die docenten nood het salaris van de beste docenten omhoog gegaan... Dus zo zouden het moeten kunnen betalen
wij werken met pasjes. dezelfde als de erasmus mc & uni, hogeschool van rotterdam.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij werken nog ouderwets met "kaartjes", alleen hebben ze het apparaat om de copieen te tellen niet aangesloten toen er een nieuw apparaat (een jaar geleden of zo) kwamIedereen kan dus gewoon gratis copieeren.
maar leraren salaris is heus niet slecht en laag hoor...quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Onderwijs/onderzoek is nog steeds geen goudmijn.
docent zou het niet aprecieren als ik het hem nu zou vragenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar leraren salaris is heus niet slecht en laag hoor...
hehequote:Op dinsdag 14 december 2004 13:27 schreef Jump het volgende:
[..]
docent zou het niet aprecieren als ik het hem nu zou vragen
Vergeleken met banen met vergelijkbare opleiding valt het wel tegenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar leraren salaris is heus niet slecht en laag hoor...
ik neem deze 404 paginaquote:Op maandag 13 december 2004 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan een eigen 404 pagina willen hebben als die van IE al mooi genoeg is![]()
ben luiquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Vergeleken met banen met vergelijkbare opleiding valt het wel tegen
En salarisen zijn gewoon op te zoeken in de CAO onderwijs![]()
Die kreeg je toch als 1ste hit op google als je zocht op weapons of mass destruction? Nu niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem deze 404 pagina
http://www.coxar.pwp.blueyonder.co.uk/
satelietquote:
ook de video's van bin laden en weet ik het wat voor andere sjit word op het internet gegooid om zo gevonden te kunnen worden voor de goverments van de landen waar het over gaat... dus dat betwijfel ikquote:
UMTSquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ook de video's van bin laden en weet ik het wat voor andere sjit word op het internet gegooid om zo gevonden te kunnen worden voor de goverments van de landen waar het over gaat... dus dat betwijfel ik
glasvezel..quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:26 schreef devzero het volgende:
Hee, dat is wel mijn nieuwe appartement met fiber tot aan de deur
Je moet de kabels ook niet in zo'n ufo stoppen natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
glasvezel..
erg snel maar o zo fragiel
Ik heb nog geen verwarming thuisquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
Zoo heehee, i'm home But freezing..
(ramen worden vervangen, dit gebeurd voor n& achter)
duh! de errste 20 hits zijn iraqequote:Op dinsdag 14 december 2004 13:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Die kreeg je toch als 1ste hit op google als je zocht op weapons of mass destruction? Nu niet meer
Freezing, huh, ja, moet me raam ff dicht doen (ff luchten)quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
Zoo heehee, i'm home But freezing..
(ramen worden vervangen, dit gebeurd voor n& achter)
ook lullig...quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:11 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik heb nog geen verwarming thuis
moet je shoppen voor een verwarming dan?quote:
onze ramen konden gewoon dicht mijn ouders wi;lde alleen kunstof kozijnenen hebben...quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:34 schreef BlueCurl het volgende:
mijn ramen thuis kunnen perfect dicht en ze worden ook niet vervangen en de verwarming doet het gewoon!
ja, je moet naar de kachelwinkel, dan moet er zo'n dude dat ding neer komen zetten, mijn schoorsteen verbouwen..quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
moet je shoppen voor een verwarming dan?
je kan overigens ook je huis in de fik steken. is ook lekker warm![]()
geen centrale verwarming? das erg makkelijk hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:06 schreef VeerMans het volgende:
[..]
ja, je moet naar de kachelwinkel, dan moet er zo'n dude dat ding neer komen zetten, mijn schoorsteen verbouwen..
Dat hebben ze dus niet in vooroorlogse pandenquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geen centrale verwarming? das erg makkelijk hoor
niks moet alles mag..quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:23 schreef SHERMAN het volgende:
ik moet mijn website updaten maar ik heb geen zin
sla me is hard
moet wel, want er zitten allemaal kindjes te wachten op de voetbal uitslagenquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
niks moet alles mag..
* mschol] slaps SHERMAN in the face [afbeelding
is dat je goedste nederlands??quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:48 schreef BlueCurl het volgende:
Maar alles versiert is wel gezellig!
Een verkapt "kijk mij in mijn mooie grachtenpand wonen" postquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:23 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Dat hebben ze dus niet in vooroorlogse panden
Het lijkt de slowchat welquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:48 schreef BlueCurl het volgende:
doen alsof je aardig bent tegen iedereen
ik val hier ook ver in slaapquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:34 schreef BlueCurl het volgende:
... want ik donder nu al in slaap)
maar dan zit je voor de rest van de winter in de kouquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je kan overigens ook je huis in de fik steken. is ook lekker warm![]()
zelfpijniging, het is maar hoe je het wiltquote:
Af en toe voel ik me een zeikstraal als het om Nederlands gaatquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:36 schreef Jump het volgende:
Pokkesaaie lessen en ze appreciëren het niet echt als je je legt te slapen tijdens de lessen
whaaaaaa..quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:09 schreef VeerMans het volgende:
Goedeavond
t was warcraft 3quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:22 schreef SHERMAN het volgende:
Ja maar het is leuker om het te horen zeg maar![]()
Welke game?
Ze gaan ervan uit dat je koelkast, wasmachine ed in de utility-room zet. En tsja, iedere slaapkamer een eigen badkamer is heel gewoon in de VSquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:55 schreef Renesite het volgende:
Keuken is niet veel zoeps nee, kan je een erg klein hoek ding in doen, 2 slaapkamers, TWEE??? badkamers? ik had 1 eruit getikt en een keuken er van gemaakt... verder wel oké![]()
En ze eten meer buiten de deur en koken minder.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze gaan ervan uit dat je koelkast, wasmachine ed in de utility-room zet.
wat raad jij dan aan voor een totale n00b ? aleen ietsie php icm mysql kennis...quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:40 schreef devzero het volgende:
PythonWil de laatste python programmeur het licht uit doen.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:59 schreef SHERMAN het volgende:
Volgens mij ben jij een kruising tussen een meid en een nerd, een meid is eens in de maand ongesteld, en dat keer op keer, jij moet eens in de maand een nieuw project hebben en dat ook keer op keer
Op Barend en van Dorp gaat het over prins Bernard, dat is toch ook belangrijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:43 schreef PeuRac het volgende:
FA's, Mods, exuses voor de spam, maar dit is zo belangrijk dat ik het risico van een ban neem:
Allemaal kijken: [LEUKEMIE] 23:15 VARA LAAT!!!!!!!!!
Probeer je dan te verdiepen in php. Zodra je de feeling van programmeren een beetje doorhebt, is het leren van een andere programeer taal een stuk makkelijker. Als je goed weet hoe bv een recursief algoritme werkt dan maakt het niet uit in welke taal je het implementeerd.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:57 schreef cygnusx het volgende:
[..]
wat raad jij dan aan voor een totale n00b ? aleen ietsie php icm mysql kennis...
basicquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:57 schreef cygnusx het volgende:
[..]
wat raad jij dan aan voor een totale n00b ? aleen ietsie php icm mysql kennis...
eeej SHERMAN pfffff. stfu!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:59 schreef SHERMAN het volgende:
Volgens mij ben jij een kruising tussen een meid en een nerd, een meid is eens in de maand ongesteld, en dat keer op keer, jij moet eens in de maand een nieuw project hebben en dat ook keer op keer
pff ben net pas thuis een n00b op kung fu heeft dezelfde intresses als mij... erg leuk en lang geklept zoals vrouwen dat kunnenquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Op Barend en van Dorp gaat het over prins Bernard, dat is toch ook belangrijk
Hoi schatquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
eeej SHERMAN pfffff. stfu!
voor de rest weltrusten allemaaltot morgen... ennuh Veermans welcome
![]()
knie is kut maar het voorzichtige trainen was toch wel lekker
Bernard had ook kankerquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:46 schreef BlueCurl het volgende:
maaruh terzake. leukemie is kanker en dat kom nou eenmaal voor en prins Bernard is 92 geworden dus dat intresseert me ook vrij weinig!
Het grote Digital Corner Feedback topic, deel 11quote:Op woensdag 15 december 2004 07:33 schreef Godlike02 het volgende:
Nog niet sticky?
hij was anders aardig gezakt!!quote:Op woensdag 15 december 2004 08:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Het grote Digital Corner Feedback topic, deel 11
Ja was beetje afwezig laatste paar dagen!quote:Op woensdag 15 december 2004 08:25 schreef Troel het volgende:
Nee, je moet gewoon wat frequenter posten. Bovendien staat ie altijd wel in je my active topics lijst.
Ik was al om 6 uur op mn werk!quote:Op woensdag 15 december 2004 09:28 schreef BlueCurl het volgende:Goedemorgen allen!
Wakker worden met hoofdpijn. Hopelijk trekt dat zo weg! Wel lekkere spierpijn weer eens. Vanaaf weer trainen w00tNu al zin! (jah ik doe voorzichtig;))
TVSPAM is kut! en toch of Prinsje Bernard nou kanker had of niet de man is 92 geworden. al die ophef. who cares. word er een beetje mee doodgegooid. vink jammer.
ennuh Godlike het is fucking 8.55 als jij post. dan zit ik in de metro of de bus
ik nietquote:Op woensdag 15 december 2004 09:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik was al om 6 uur op mn werk!
Afbouwen noemt ie datquote:Op woensdag 15 december 2004 09:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik was al om 6 uur op mn werk!
Al 3 keer koffie gedronkenquote:Op woensdag 15 december 2004 10:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Afbouwen noemt ie datIk kom net binnen hier
en nu al weer koffiepauze
Ga je nu al naar huisquote:Op woensdag 15 december 2004 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al 3 keer koffie gedronken
haha
en moet je is opletten hoe snel ik weg ga!
pff de test server is eruit geklapt en er is niemand meer hier behalve kik en de nieuwe... hehe ff telefoonnummer collega's opzoekenquote:Op woensdag 15 december 2004 10:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Afbouwen noemt ie datIk kom net binnen hier
en nu al weer koffiepauze
uhm nee, niet bij servers. hahaha dat vind ik iets te veel risico aangezien ik best een n00b ben met win serversquote:
niemand die ziet dat jij het wasquote:Op woensdag 15 december 2004 10:40 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhm nee, niet bij servers. hahaha dat vind ik iets te veel risico aangezien ik best een n00b ben met win servers
jawel. die andere nieuwe collega. die ishier korter dan mij dus die heeft ook geen idee. maar server is via remote desktoppie herstart en werkt weerquote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:42 schreef SHERMAN het volgende:
Servers, crashen dat is mijn ervaring
Niet werken is toch leuker? Van tijd tot tijd dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 10:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jawel. die andere nieuwe collega. die ishier korter dan mij dus die heeft ook geen idee. maar server is via remote desktoppie herstart en werkt weergelukkig zijn er mobiele telefoons op de wereld...
Nee, niet de enigstequote:
moet ik zeker nog meer fokkenquote:Op woensdag 15 december 2004 10:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet werken is toch leuker? Van tijd tot tijd dan?
Ik vind hele dagen werken wel fijn, maar er moet wel een ritme in zitten. Niet de ene week hele dagen moeten werken en dan zes weken school, dan weer een week werken.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
moet ik zeker nog meer fokken???
maar ik kan niet wachten tot ik kerstvakantie heb en daarna weer naar school kan met de helft uren dan wat ik nu heb
ik ben nog niet geschikt voor fulltime
tenzij er student achter staat
* SHERMAN logt in op zijn thuiscomputerquote:
wat mij ideaal lijkt is elke week 3 dagen werken! nu dan. geen idee hoe ik daar over 4.5 jaar van nu over denk. Maar das als ik IT zou blijven doen. Maar ben gewoon nog niet bereid om al mijn tijd te geven om te werken (en dus geld te verdienen)quote:Op woensdag 15 december 2004 10:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind hele dagen werken wel fijn, maar er moet wel een ritme in zitten. Niet de ene week hele dagen moeten werken en dan zes weken school, dan weer een week werken.
Dan gewoon constant hele dagen werken. Heerlijk vind ik dat !
heb er nog nooit op gegoogled dus heb geen idee hoe ik dat doequote:Op woensdag 15 december 2004 10:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN logt in op zijn thuiscomputer
quote:
Als ik op mijn server wil inloggen dan loopt ie vast, zo brak is dat dingquote:Op woensdag 15 december 2004 11:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
heb er nog nooit op gegoogled dus heb geen idee hoe ik dat doezal eens een keer uitproberen thuis. kheb toch twee pc's
is t niet gewoon brakke software?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik op mijn server wil inloggen dan loopt ie vast, zo brak is dat ding
Je blijft speciaal voor de lunch op je werkquote:Op woensdag 15 december 2004 10:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bijna moet nog even lunchen zo!
Jaquote:Op woensdag 15 december 2004 11:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Je blijft speciaal voor de lunch op je werk
Server is brak, die kan dat niet allemaal aan. Loop best wel snel vast als je er wat op wilt doen zeg maar.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:07 schreef VeerMans het volgende:
[..]
is t niet gewoon brakke software?
Waarom gebruik je het dan nog als hij al vastloopt als je inlogt?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:15 schreef SHERMAN het volgende:
Server is brak, die kan dat niet allemaal aan. Loop best wel snel vast als je er wat op wilt doen zeg maar.
ik moet me lunch gewoon zelf regelenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou dan moet je niet hier komen lunchen
is vies
duur
maar wel makkelijk
Als ik er een scherm aan hang dan "werkt" het wel. (lees erg rustig anders loopt ie vast, en een scherm moet ik bij een andere computer vandaan halen)quote:Op woensdag 15 december 2004 11:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het dan nog als hij al vastloopt als je inlogt?
Tsja, als ik 's ochtends fanatiek ben dan maak ik zelf nog wel eens lunch. Nu bv: wat bolletjes met brie/sla, bacon en eireren. Eigenlijk een typisch nederlandse lunchquote:Op woensdag 15 december 2004 11:19 schreef VeerMans het volgende:
[..]
ik moet me lunch gewoon zelf regelen
Kut kantine?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou dan moet je niet hier komen lunchen
is vies
duur
maar wel makkelijk
Maar van een "server" mag je toch verwachten dat hij een beetje stabiel is. Wat als je besluit er een news-proxy op te zetten, dat zal wss niet eens meer lukken.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik er een scherm aan hang dan "werkt" het wel. (lees erg rustig anders loopt ie vast, en een scherm moet ik bij een andere computer vandaan halen)
Hij is ook stabiel, zolang ik er niet aan komquote:Op woensdag 15 december 2004 11:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar van een "server" mag je toch verwachten dat hij een beetje stabiel is. Wat als je besluit er een news-proxy op te zetten, dat zal wss niet eens meer lukken.
Als ik er koop:quote:Op woensdag 15 december 2004 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kut kantine?
Wat neem je dan altijd?
Je eigen broodjes mee?
same here!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
is lekker
goedkooop
en makkelijk
en ben te lui om boodschappen te doen!
hierzo loopt er iemand van ons ff naa de bakker en de supermarkt om zo wat vers eten te halen! heerlijk altijd. super lekkere bakker en gewoon oerhollands beleg. jammie en zo nu en dan een vette hap van de snackbarquote:Op woensdag 15 december 2004 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kut kantine?
Wat neem je dan altijd?
Je eigen broodjes mee?
Dat ben ik in 1.5 dag kwijtquote:Op woensdag 15 december 2004 11:29 schreef BlueCurl het volgende:
iedereen legt 8 euro in pm
Ahhh toe!!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:36 schreef SHERMAN het volgende:
Ik maak het nieuwe deeltje niet, heb ik geen zin in
Oh gelukkigquote:Op woensdag 15 december 2004 11:39 schreef mschol het volgende:
misschien ik wel...
bedenk dan wel een leuke TTquote:Op woensdag 15 december 2004 11:39 schreef mschol het volgende:
misschien ik wel...
Dat doen wij ook. Ik kan me niet voorstellen dat ik achter mijn buro zit te lunchenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:35 schreef BlueCurl het volgende:
je eet dan ook met z'n allen echt aan tafel en zo kun je ff bijpraten over alles wat niet over het werk gaat.
Ik eet altijd aan me bureau, mijn toetsenbord is ook een oerwoud aan nieuwe levensvormenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat doen wij ook. Ik kan me niet voorstellen dat ik achter mijn buro zit te lunchen
Bahquote:Op woensdag 15 december 2004 11:43 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik eet altijd aan me bureau, mijn toetsenbord is ook een oerwoud aan nieuwe levensvormen
Ik vind het altijd wel lekker om even rustig te lunchen. Ieder zijn eigen gewoontes.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:43 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik eet altijd aan me bureau, mijn toetsenbord is ook een oerwoud aan nieuwe levensvormen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |