vind je de IE 404 mooi pfffquote:Op maandag 13 december 2004 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan een eigen 404 pagina willen hebben als die van IE al mooi genoeg is![]()
dat je wel alle pagina;s kan bereiken die je school heb dichtgetimmerd???quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:44 schreef SHERMAN het volgende:
I love remote control
zit lekker vanaf school op mijn eigencomputer te internetten wat het nut is? geen idee maar tis wel leuk
ik lust geen koffie maar ik heb het geloof ik best wel nodig...quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:26 schreef devzero het volgende:
gaap![]()
maar nu fijn koffie drinken met mijn fijne collegaatjes
En dan gooien ze het wel zo open dat hij remote in kan loggenquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat je wel alle pagina;s kan bereiken die je school heb dichtgetimmerd???
Voor mij is er zowiezo als niks "dichtgetimmerd", want wat ze nu hebben gedaan kom ik al langsquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat je wel alle pagina;s kan bereiken die je school heb dichtgetimmerd???
Och ze blokkeren sites heel goed hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:52 schreef VeerMans het volgende:
[..]
En dan gooien ze het wel zo open dat hij remote in kan loggen
Je systeembeheerder heeft een opfriscursus nodigquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Och ze blokkeren sites heel goed hoor
http://www.funnygames.nl is
http://funnygames.nlwant die werkt wel gewoon
Een zoveelste vnc implementatie?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:52 schreef SHERMAN het volgende:
Is kijken of ik realvnc ook aan de praat kan krijgen.
Sterker nog ik heb het ze zelf gemeldquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:54 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Je systeembeheerder heeft een opfriscursus nodig
Ook goed, weet ik veel hoe het heetquote:
Zucht, dat is wel heel slecht zeg. Filtereren op naam. Als je het ip van funnygames gebruikt werkt het dan ook?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:53 schreef SHERMAN het volgende:
http://www.funnygames.nl is
http://funnygames.nlwant die werkt wel gewoon
Waarschijnlijk heb je gelijkquote:
Maar er zijn zat implementaties van die AT&T versie.quote:RealVNC is the official home of VNC, staffed by the original team who created and developed it whilst at AT&T
Een mogelijkheid is dan om je home pagina als error pagina in te stellen. Hoewel dat ook verwarrend kan werken; er is geen terugkoppeling meer naar de gebruiker dat hij iets fout heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 december 2004 07:58 schreef BlueCurl het volgende:
en zp kan ik ook linken naar me home en me webserveris handig als mensen niet weten waar ze naar toe moeten en toch wat willen vinden
daarom heb ik dus wel aparte 404(en 403) pagina('s)quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Een mogelijkheid is dan om je home pagina als error pagina in te stellen. Hoewel dat ook verwarrend kan werken; er is geen terugkoppeling meer naar de gebruiker dat hij iets fout heeft gedaan.
stfuquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:42 schreef devzero het volgende:
Nu alleen nog wat vaker je weblog updaten
krijg je daarvoor ook een cijferquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:56 schreef Jump het volgende:
les begint tof
XML kwisje op w3schools oplossen
spijtig genoeg nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
krijg je daarvoor ook een cijfer?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:07 schreef BlueCurl het volgende:
GVD. ik gooi een verkeerde pagina weg :S En mijn server stond nog niet bij de back upvandaag dus nog wel weer even bezig
argh. hele werk van gisteren overnieuw maken...
true maar ik had er op gehoopt dat ik vandaag klaar zou zijn met me weblogje en er dus mee kon gaan patsen. maar dat is dus nog ff niet zo...quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:09 schreef Jump het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo kan je je ook bezighouden tijdens de stage
Het is ook een rare school hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:19 schreef BlueCurl het volgende:
Wat een vreemde systeem beheerders hebben ze op jouw school Sherman@ lol. najah op mijn middelbare school stonden alle admin excel bestanden inclusief cijfers gewoon gedeeld zodat je er op de mediatheek zo bij kon
Maar daar hadden we ook geen systeem beheerders...
en dan heeft 1 docent een te hoge kopier rekeningquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het is ook een rare school hoor
Zo zijn er nog wel meer rare dingen die hier gebeuren, elke leraar, concierge en andere medewerkers hebben elk een aparte kopiercode voor het kopieraparaat, neemt niet weg dat "wij" er inmiddels al een stuk of 5 hebben
IP werkt ook gewoonquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Zucht, dat is wel heel slecht zeg. Filtereren op naam. Als je het ip van funnygames gebruikt werkt het dan ook?
Docenten hoeven niks te betalenquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:44 schreef Jump het volgende:
[..]
en dan heeft 1 docent een te hoge kopier rekening
zo kan je het ook doen inderdaadquote:
nee hoor 5 docentenquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:44 schreef Jump het volgende:
[..]
en dan heeft 1 docent een te hoge kopier rekening
issie dat nog niet dan...?quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:50 schreef Jump het volgende:
moest dit topic niet sticky worden? O))
ff gepost in feedback topicquote:
gelukkig is er na die docenten nood het salaris van de beste docenten omhoog gegaan... Dus zo zouden het moeten kunnen betalenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:06 schreef Jump het volgende:
kunnen ze op het einde van de maand de kosten delen
Wij werken nog ouderwets met "kaartjes", alleen hebben ze het apparaat om de copieen te tellen niet aangesloten toen er een nieuw apparaat (een jaar geleden of zo) kwamquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:43 schreef SHERMAN het volgende:
elke leraar, concierge en andere medewerkers hebben elk een aparte kopiercode voor het kopieraparaat,
Je loopt een dag achter of zoquote:
quote:Op maandag 13 december 2004 13:38 schreef QuietGuy het volgende:
zullen we hem eens een keer níet sticky zetten? hij blijft toch wel hoog, en dan blijft 't overzicht stickies enigszins schoon
Onderwijs/onderzoek is nog steeds geen goudmijn.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
gelukkig is er na die docenten nood het salaris van de beste docenten omhoog gegaan... Dus zo zouden het moeten kunnen betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |