Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons Digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het allereerste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiėren kan, maar discussiėren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:49 schreef Troel het volgende:
Nou, mijn laatste stagedag zit erop. Helaas hoorde ik vandaag dat een meisje uit mijn oude stageklas lymfeklierkanker heeft en met spoed naar het ziekenhuis in Groningen is gegaan om daar geopereerd te worden. Dat zorgt toch wel voor een domper op een dag die leuk zou moeten zijn.
Welkomquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:15 schreef Riann het volgende:
Zo hehehe ik kom hier toch ook eens geneust
QuietGuy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker nu iedereen nie nutteloos isquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Welkomhet is gezellig hier
![]()
Ik ben nutteloosquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:49 schreef Jump het volgende:
[..]
zeker nu iedereen nie nutteloos is
zie einde van het vorige deel oor dat nutteloos zijn dingquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben nutteloos
En de rest weer nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:15 schreef Riann het volgende:
QuietGuy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi hoiquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:15 schreef Riann het volgende:
QuietGuy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog je monitor!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:10 schreef QuietGuy het volgende:
Ow trouwens dit is de DIG-slowchat he... nerd-talk dus...
Ik heb gisteravond een 'docking station' voor m'n laptops gemaakt
Simpelweg een powered USB-hub met muis, toetsenbord en USB2Ethernet eraan. 1 kabel in m'n laptop en alles zit verbonden
Neu, er is niets mis met het scherm van een laptopquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu nog je monitor!!
wow, ik wil ook zo'n dockingstationquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:10 schreef QuietGuy het volgende:
Ow trouwens dit is de DIG-slowchat he... nerd-talk dus...
Ik heb gisteravond een 'docking station' voor m'n laptops gemaakt
Simpelweg een powered USB-hub met muis, toetsenbord en USB2Ethernet eraan. 1 kabel in m'n laptop en alles zit verbonden
Eej het is keihandig jah!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:20 schreef Jump het volgende:
[..]
wow, ik wil ook zo'n dockingstation![]()
![]()
ik gebruik maar 1 usb poort, en dat is voor de muis.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:22 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Eej het is keihandig jah!niet mij uitlachen
Bedenk het maar dat 't via USB kanHeb zelfs nog een USB-poort over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |