Door er veel rotzooi bovenop te hebben liggenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoe kan je zo'n ding kwijt rakenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook al geen social leven?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:42 schreef Jump het volgende:
[..]
herken datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een schone werkplek is een fijne werkplekquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:52 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Door er veel rotzooi bovenop te hebben liggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er gaan nog veeeeel meer delen komenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:53 schreef engessa het volgende:
Dat gaat snel, deel 1 al vol!
Hoiquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:54 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben dr weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gemakkelijk hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:44 schreef SHERMAN het volgende:
[...]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoe kan je zo'n ding kwijt rakenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
half sociaal, het is ergens misgelopen (der kwam een pc in me kamerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:45 schreef SHERMAN het volgende:
[...]
Ook al geen social leven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:54 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben dr weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik een zakmesquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:55 schreef Jump het volgende:
[..]
gemakkelijk hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heb onlangs een oud moederbord tussen bed en muur teruggevondenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Je hebt het of je hebt het nietquote:half sociaal, het is ergens misgelopen (der kwam een pc in me kamerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar voor de rest normaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Donequote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:52 schreef SHERMAN het volgende:
Wel sticky maken heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:57 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Doneom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je bent geweldigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik post hier een beetje vaakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:01 schreef NiteSpeed het volgende:
Post hem hier dan ook, knurft!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:58 schreef QuietGuy het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grote versie: werkplek_thuis_groot.jpg
ziet er niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:59 schreef QuietGuy het volgende:
Ow m'n thuisbureau staat trouwens in Post hier je bureau NU !!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Erm... de drie schermen links wel, die andere zijn m'n laptops, waarvan 1 half dood isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Je gaat me niet zeggen dat dat allemaal op één PC staat aangeslotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tnxquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:04 schreef Tiemie het volgende:
die coca cola vlag is tof mên
wat voor videokaart heb je?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:05 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Erm... de drie schermen links wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop