moet je shoppen voor een verwarming dan?quote:
onze ramen konden gewoon dicht mijn ouders wi;lde alleen kunstof kozijnenen hebben...quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:34 schreef BlueCurl het volgende:
mijn ramen thuis kunnen perfect dicht en ze worden ook niet vervangen en de verwarming doet het gewoon!
ja, je moet naar de kachelwinkel, dan moet er zo'n dude dat ding neer komen zetten, mijn schoorsteen verbouwen..quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
moet je shoppen voor een verwarming dan?
je kan overigens ook je huis in de fik steken. is ook lekker warm![]()
geen centrale verwarming? das erg makkelijk hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:06 schreef VeerMans het volgende:
[..]
ja, je moet naar de kachelwinkel, dan moet er zo'n dude dat ding neer komen zetten, mijn schoorsteen verbouwen..
Dat hebben ze dus niet in vooroorlogse pandenquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geen centrale verwarming? das erg makkelijk hoor
niks moet alles mag..quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:23 schreef SHERMAN het volgende:
ik moet mijn website updaten maar ik heb geen zin
sla me is hard
moet wel, want er zitten allemaal kindjes te wachten op de voetbal uitslagenquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
niks moet alles mag..
* mschol] slaps SHERMAN in the face [afbeelding
is dat je goedste nederlands??quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:48 schreef BlueCurl het volgende:
Maar alles versiert is wel gezellig!
Een verkapt "kijk mij in mijn mooie grachtenpand wonen" postquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:23 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Dat hebben ze dus niet in vooroorlogse panden
Het lijkt de slowchat welquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:48 schreef BlueCurl het volgende:
doen alsof je aardig bent tegen iedereen
ik val hier ook ver in slaapquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:34 schreef BlueCurl het volgende:
... want ik donder nu al in slaap)
maar dan zit je voor de rest van de winter in de kouquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je kan overigens ook je huis in de fik steken. is ook lekker warm![]()
zelfpijniging, het is maar hoe je het wiltquote:
Af en toe voel ik me een zeikstraal als het om Nederlands gaatquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:36 schreef Jump het volgende:
Pokkesaaie lessen en ze appreciëren het niet echt als je je legt te slapen tijdens de lessen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |