wij werken met pasjes. dezelfde als de erasmus mc & uni, hogeschool van rotterdam.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij werken nog ouderwets met "kaartjes", alleen hebben ze het apparaat om de copieen te tellen niet aangesloten toen er een nieuw apparaat (een jaar geleden of zo) kwamIedereen kan dus gewoon gratis copieeren.
maar leraren salaris is heus niet slecht en laag hoor...quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Onderwijs/onderzoek is nog steeds geen goudmijn.
docent zou het niet aprecieren als ik het hem nu zou vragenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar leraren salaris is heus niet slecht en laag hoor...
hehequote:Op dinsdag 14 december 2004 13:27 schreef Jump het volgende:
[..]
docent zou het niet aprecieren als ik het hem nu zou vragen
Vergeleken met banen met vergelijkbare opleiding valt het wel tegenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar leraren salaris is heus niet slecht en laag hoor...
ik neem deze 404 paginaquote:Op maandag 13 december 2004 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan een eigen 404 pagina willen hebben als die van IE al mooi genoeg is![]()
ben luiquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Vergeleken met banen met vergelijkbare opleiding valt het wel tegen
En salarisen zijn gewoon op te zoeken in de CAO onderwijs![]()
Die kreeg je toch als 1ste hit op google als je zocht op weapons of mass destruction? Nu niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem deze 404 pagina
http://www.coxar.pwp.blueyonder.co.uk/
satelietquote:
ook de video's van bin laden en weet ik het wat voor andere sjit word op het internet gegooid om zo gevonden te kunnen worden voor de goverments van de landen waar het over gaat... dus dat betwijfel ikquote:
UMTSquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ook de video's van bin laden en weet ik het wat voor andere sjit word op het internet gegooid om zo gevonden te kunnen worden voor de goverments van de landen waar het over gaat... dus dat betwijfel ik
glasvezel..quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:26 schreef devzero het volgende:
Hee, dat is wel mijn nieuwe appartement met fiber tot aan de deur
Je moet de kabels ook niet in zo'n ufo stoppen natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
glasvezel..
erg snel maar o zo fragiel
Ik heb nog geen verwarming thuisquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
Zoo heehee, i'm home But freezing..
(ramen worden vervangen, dit gebeurd voor n& achter)
duh! de errste 20 hits zijn iraqequote:Op dinsdag 14 december 2004 13:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Die kreeg je toch als 1ste hit op google als je zocht op weapons of mass destruction? Nu niet meer
Freezing, huh, ja, moet me raam ff dicht doen (ff luchten)quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
Zoo heehee, i'm home But freezing..
(ramen worden vervangen, dit gebeurd voor n& achter)
ook lullig...quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:11 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik heb nog geen verwarming thuis
moet je shoppen voor een verwarming dan?quote:
onze ramen konden gewoon dicht mijn ouders wi;lde alleen kunstof kozijnenen hebben...quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:34 schreef BlueCurl het volgende:
mijn ramen thuis kunnen perfect dicht en ze worden ook niet vervangen en de verwarming doet het gewoon!
ja, je moet naar de kachelwinkel, dan moet er zo'n dude dat ding neer komen zetten, mijn schoorsteen verbouwen..quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
moet je shoppen voor een verwarming dan?
je kan overigens ook je huis in de fik steken. is ook lekker warm![]()
geen centrale verwarming? das erg makkelijk hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:06 schreef VeerMans het volgende:
[..]
ja, je moet naar de kachelwinkel, dan moet er zo'n dude dat ding neer komen zetten, mijn schoorsteen verbouwen..
Dat hebben ze dus niet in vooroorlogse pandenquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geen centrale verwarming? das erg makkelijk hoor
niks moet alles mag..quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:23 schreef SHERMAN het volgende:
ik moet mijn website updaten maar ik heb geen zin
sla me is hard
moet wel, want er zitten allemaal kindjes te wachten op de voetbal uitslagenquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
niks moet alles mag..
* mschol] slaps SHERMAN in the face [afbeelding
is dat je goedste nederlands??quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:48 schreef BlueCurl het volgende:
Maar alles versiert is wel gezellig!
Een verkapt "kijk mij in mijn mooie grachtenpand wonen" postquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:23 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Dat hebben ze dus niet in vooroorlogse panden
Het lijkt de slowchat welquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:48 schreef BlueCurl het volgende:
doen alsof je aardig bent tegen iedereen
ik val hier ook ver in slaapquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:34 schreef BlueCurl het volgende:
... want ik donder nu al in slaap)
maar dan zit je voor de rest van de winter in de kouquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je kan overigens ook je huis in de fik steken. is ook lekker warm![]()
zelfpijniging, het is maar hoe je het wiltquote:
Af en toe voel ik me een zeikstraal als het om Nederlands gaatquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:36 schreef Jump het volgende:
Pokkesaaie lessen en ze appreciëren het niet echt als je je legt te slapen tijdens de lessen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |