hmmz ik gebruik alleen me'n hoofdfolder van me domein. me site staat namelijk op me webserver... niet geprobeerd dus heb gewoon die 404 pagina ook in de hoofdfolder gezet...quote:Op maandag 13 december 2004 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht ik gooi er de tekst
"page cannot be found"
in, maar IE vond dit duidelijk niet leuk, alleen na een refresh (overigens wel netjes inclusief doc typ etc...)
kunnen jullie je error pages benaderen vanaf de root van je webhosting (dus bijvoobeeld in de directory bluecurl/error/ ofzo?
en zo ja is dit wenselijk???
nu in n00b taal?quote:Op maandag 13 december 2004 23:17 schreef devzero het volgende:
Waarom gebruiken jullie allemaal statische 404-paginaas? Je kunt natuurlijk ook een php/asp script als 404 pagina hebben en dan proberen "slim" te zijn met je HTTP_REQUEST.
en dan???quote:Op maandag 13 december 2004 23:17 schreef devzero het volgende:
Waarom gebruiken jullie allemaal statische 404-paginaas? Je kunt natuurlijk ook een php/asp script als 404 pagina hebben en dan proberen "slim" te zijn met je HTTP_REQUEST.
Bij een 403 (forbidden) heb je zelf iets fouts gedaanquote:Op maandag 13 december 2004 23:14 schreef BlueCurl het volgende:
hmmz hij pakt mijn 403 page niet aargh. najah ook niet echt nodig maar wel kut
Dit doe ik er meequote:Op maandag 13 december 2004 23:19 schreef mschol het volgende:
ik wil wel dynamische gaan maken, weet alleen nog geen leuke dynamische content...
1 2 3 4 5 6 7 | <div class="content"> <p class="header">File not found</p> The file <span style="font-family:monospace;"><?php echo htmlentities(basename($_SERVER["REQUEST_URI "]),ENT_QUOTES);?></span> was not found. </div> |
1 2 | if(basename($_SERVER['"REQUEST_URI"])=="mschel") echo "Location: path/mschol.html"; |
Maar waarom zou je dan een eigen 404 pagina willen hebben als die van IE al mooi genoeg isquote:Op maandag 13 december 2004 23:23 schreef BlueCurl het volgende:
ik hoef geen dynamische pagina. het is netjes zo...
vind je de IE 404 mooi pfffquote:Op maandag 13 december 2004 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan een eigen 404 pagina willen hebben als die van IE al mooi genoeg is![]()
dat je wel alle pagina;s kan bereiken die je school heb dichtgetimmerd???quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:44 schreef SHERMAN het volgende:
I love remote control
zit lekker vanaf school op mijn eigencomputer te internetten wat het nut is? geen idee maar tis wel leuk
ik lust geen koffie maar ik heb het geloof ik best wel nodig...quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:26 schreef devzero het volgende:
gaap![]()
maar nu fijn koffie drinken met mijn fijne collegaatjes
En dan gooien ze het wel zo open dat hij remote in kan loggenquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat je wel alle pagina;s kan bereiken die je school heb dichtgetimmerd???
Voor mij is er zowiezo als niks "dichtgetimmerd", want wat ze nu hebben gedaan kom ik al langsquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat je wel alle pagina;s kan bereiken die je school heb dichtgetimmerd???
Och ze blokkeren sites heel goed hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:52 schreef VeerMans het volgende:
[..]
En dan gooien ze het wel zo open dat hij remote in kan loggen
Je systeembeheerder heeft een opfriscursus nodigquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Och ze blokkeren sites heel goed hoor
http://www.funnygames.nl is
http://funnygames.nlwant die werkt wel gewoon
Een zoveelste vnc implementatie?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:52 schreef SHERMAN het volgende:
Is kijken of ik realvnc ook aan de praat kan krijgen.
Sterker nog ik heb het ze zelf gemeldquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:54 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Je systeembeheerder heeft een opfriscursus nodig
Ook goed, weet ik veel hoe het heetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |