Het vriest nu nog gewoon hequote:Op maandag 13 december 2004 16:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
NEEKUT KOU.. ik wil nu alweer voorjaar en zomer!
hij sis nu volgens mijn explorer welgeteld:quote:Op maandag 13 december 2004 14:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kon zo snel niet een link vinden op microsoft.com, maar hier wordt het ook uitgelegd A Warning about Microsoft Internet Explorer - IE and too-short custom 404 error pages
dag jump. Je bent danny vergeten.quote:Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Jump het volgende:
dag bluecurl, sherman, mschol, marty, cygnus, rene, slar, qg, lucille, wimmel, (ben ik iemand vergeten, ...
maar die komt hier nooitquote:Op maandag 13 december 2004 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
dag jump. Je bent danny vergeten.
lees lees lees lees leesquote:Op maandag 13 december 2004 21:20 schreef mschol het volgende:
* mschol heeft de error pages aan de praat:
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/foutje
en klik vervolgens eens op het plaatje
nu filmpie kijken, ow nee wacht eerst douchen...
ach gut..quote:Op maandag 13 december 2004 22:45 schreef BlueCurl het volgende:
ik had ze gister al werkende![]()
nu nog op me domein,,
maar zo slapen was gister veel ste laat
ow hehe ik heb er gewoon wat text en plaatjes in gegooidquote:Op maandag 13 december 2004 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ach gut..
ik kreeg ze maar niet aan de praat door die *(^&%$^ groottes die MS hanteerd...
de site van mijn kung fu school is cool met 404quote:
ik dacht ik gooi er de tekstquote:Op maandag 13 december 2004 23:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ow hehe ik heb er gewoon wat text en plaatjes in gegooid
truste, ga zo ook maffen...quote:Op maandag 13 december 2004 23:06 schreef Jump het volgende:
* Jump gaat maffe
morgen om 6 uur deruit
ik ga zowat véél te vroeg zijn op school
hmmz ik gebruik alleen me'n hoofdfolder van me domein. me site staat namelijk op me webserver... niet geprobeerd dus heb gewoon die 404 pagina ook in de hoofdfolder gezet...quote:Op maandag 13 december 2004 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht ik gooi er de tekst
"page cannot be found"
in, maar IE vond dit duidelijk niet leuk, alleen na een refresh (overigens wel netjes inclusief doc typ etc...)
kunnen jullie je error pages benaderen vanaf de root van je webhosting (dus bijvoobeeld in de directory bluecurl/error/ ofzo?
en zo ja is dit wenselijk???
nu in n00b taal?quote:Op maandag 13 december 2004 23:17 schreef devzero het volgende:
Waarom gebruiken jullie allemaal statische 404-paginaas? Je kunt natuurlijk ook een php/asp script als 404 pagina hebben en dan proberen "slim" te zijn met je HTTP_REQUEST.
en dan???quote:Op maandag 13 december 2004 23:17 schreef devzero het volgende:
Waarom gebruiken jullie allemaal statische 404-paginaas? Je kunt natuurlijk ook een php/asp script als 404 pagina hebben en dan proberen "slim" te zijn met je HTTP_REQUEST.
Bij een 403 (forbidden) heb je zelf iets fouts gedaanquote:Op maandag 13 december 2004 23:14 schreef BlueCurl het volgende:
hmmz hij pakt mijn 403 page niet aargh. najah ook niet echt nodig maar wel kut
Dit doe ik er meequote:Op maandag 13 december 2004 23:19 schreef mschol het volgende:
ik wil wel dynamische gaan maken, weet alleen nog geen leuke dynamische content...
1 2 3 4 5 6 7 | <div class="content"> <p class="header">File not found</p> The file <span style="font-family:monospace;"><?php echo htmlentities(basename($_SERVER["REQUEST_URI "]),ENT_QUOTES);?></span> was not found. </div> |
1 2 | if(basename($_SERVER['"REQUEST_URI"])=="mschel") echo "Location: path/mschol.html"; |
Maar waarom zou je dan een eigen 404 pagina willen hebben als die van IE al mooi genoeg isquote:Op maandag 13 december 2004 23:23 schreef BlueCurl het volgende:
ik hoef geen dynamische pagina. het is netjes zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |