Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons Digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het allereerste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiëren kan, maar discussiëren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
quote:[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
quote:Op woensdag 22 september 2004 18:49 schreef Slarioux het volgende:
Nou vooruit dan maar. Momentje.
juiste headers verzonden, firefox maakt er een boeltje van als je een figuur wilt bekijkenquote:
Goeiequote:Op woensdag 22 september 2004 18:55 schreef Jump het volgende:
[..]
juiste headers verzonden, firefox maakt er een boeltje van als je een figuur wilt bekijken
Okee dan !quote:Op woensdag 22 september 2004 20:49 schreef blablasjit het volgende:
en ook ik ben weer van de partij zo vroeg in de avond!
Vroegquote:Op woensdag 22 september 2004 20:49 schreef blablasjit het volgende:
en ook ik ben weer van de partij zo vroeg in de avond!
* Jump kijkt op zen lessenroosterquote:Op woensdag 22 september 2004 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vroeg
Ik ga zo weer naar bed, morgen gaat de wekker half 7 weer![]()
Half 9 tot kwart over 12quote:Op woensdag 22 september 2004 20:55 schreef Jump het volgende:
[..]
* Renesite kijkt op zen lessenrooster
morgen les van 16u15 tot 17u45. uitslapen![]()
![]()
Men lessenrooster:quote:Op woensdag 22 september 2004 21:07 schreef blablasjit het volgende:
wat een relaxte tijden
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:19 schreef Marty26 het volgende:
Hey mensen ff updatetje op me huis. Ik heb nu de sleutel en kan beginnen met het verbouwen en dat soort dingenWil zeggen dat ik niet echt veel online zal zijn in de avond. Maar wel gewoon overdag onder werk tijd
Hey surfbabe kick some ass tonight
studer jij natuurwetenschappen of iets dergelijs? zo veel aardrijkskunde en natuurkunde enzoquote:Op woensdag 22 september 2004 21:38 schreef Renesite het volgende:
http://www.renesite.nl/rooster0405.xls![]()
Nee joh alleen in de avond zal het weinig zijn ivm verbouwen enzo...quote:Op woensdag 22 september 2004 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]Je laat ons in de steek!!!!!!
Wat mot dat mot![]()
godver, je hebt me ingehaaldquote:Op woensdag 22 september 2004 22:28 schreef QuietGuy het volgende:
Woei!!! m'n 3e schouderklopje al
Schouderklopjes meldtopic deel 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |