hehe nou uhm... ik uhm.. tjahquote:Op maandag 13 december 2004 15:34 schreef Troel het volgende:
Ik ben begonnen op het gymnasium en was bijna beland op het MBO zonder middelbareschooldiploma
Nu heb ik gelukkig mijn havo-diploma en al wat behoorlijk jaartjes werkervaring. Plus wat studiejaren... Nu nog daar een papiertje voor.
en waarom is dat niet leuk?quote:Op maandag 13 december 2004 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij het uitzoeken van mijn spullen vond ik laatst nog een stapel keuteltjes achter de bank![]()
Ik had ook een gymnasium advies. Gelukkig heb ik dat niet opgevolgd en ben atheneum gaan volgen. Grieks en Latijnquote:Op maandag 13 december 2004 16:13 schreef BlueCurl het volgende:
Ik heb dus Gymnasium met als extra vak spaans gedaan voor anderhalf jaar.
Omdat 1 van de beestjes laatst is overleden en ik de ander heb weggeven omdat die vereenzaamde.quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat 1 van de beestjes laatst is overleden en ik de ander heb weggeven omdat die vereenzaamde.
ik heb hier een hele doos staan en ben nu misselijkquote:Op maandag 13 december 2004 16:23 schreef devzero het volgende:
Ik wil een mars oid kopen, maar heb niet voldoende muntgeld voor de automaten. (en de kantine is ivm bezuinigingen al om 13:30 dicht en van wisselapparaten hebben ze hier nog nooit gehoord)
En je denkt niet aan mijquote:Op maandag 13 december 2004 16:29 schreef VeerMans het volgende:
[..]
ik heb hier een hele doos staan en ben nu misselijk
ik weet zeker dat ik het gymnasium of atheneum wel had kunnen halen. maar ach. shit happens in life. dus wegens omstandigheden een matige MAVO leerling geworden. Maar ik vind het niet erg ofzo. veel lol gehad op het MBO en nu kan ik ook lekker lang studerenquote:Op maandag 13 december 2004 16:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had ook een gymnasium advies. Gelukkig heb ik dat niet opgevolgd en ben atheneum gaan volgen. Grieks en Latijn
Je hebt toch wel zo'n stoere groene parka met inknoopbare vullingquote:
pff. ik lust nieteens chocolade. ik ga er daadwerkelijk van kokhalzen en me maaginhoud eruitgooien als ik het in me mond heb.quote:
Can't life without itquote:Op maandag 13 december 2004 16:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pff. ik lust nieteens chocolade. ik ga er daadwerkelijk van kokhalzen en me maaginhoud eruitgooien als ik het in me mond heb.![]()
Je hebt iets met shitquote:Op maandag 13 december 2004 16:32 schreef BlueCurl het volgende:
shit happens
Precies. Een paar kennissen van me doen/deden HBO en ik hoor alleen maar verhalen hoe vaak ze wel niet zitten te klaverjassenquote:En op het HBO word het ongetwijfeld ook gezellig
zelfde als MBO dus?quote:Op maandag 13 december 2004 16:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt iets met shit
[..]
Precies. Een paar kennissen van me doen/deden HBO en ik hoor alleen maar verhalen hoe vaak ze wel niet zitten te klaverjassen![]()
alleen hebben de lessen meer inhoud vergeleken met het MBO denk ik...quote:
Laten we het hopenquote:Op maandag 13 december 2004 16:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alleen hebben de lessen meer inhoud vergeleken met het MBO denk ik...tenminste dat mag ik wel hopen want die IT opleiding heb ik slapend gedaan tot nu toe...
Leuk he, kouquote:
Volgend jaar krijg ik diequote:Op maandag 13 december 2004 16:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt toch wel zo'n stoere groene parka met inknoopbare vulling![]()
Dat is het enige ding wat ik mis uit dienst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |