Kut kantine?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou dan moet je niet hier komen lunchen
is vies
duur
maar wel makkelijk
Maar van een "server" mag je toch verwachten dat hij een beetje stabiel is. Wat als je besluit er een news-proxy op te zetten, dat zal wss niet eens meer lukken.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik er een scherm aan hang dan "werkt" het wel. (lees erg rustig anders loopt ie vast, en een scherm moet ik bij een andere computer vandaan halen)
Hij is ook stabiel, zolang ik er niet aan komquote:Op woensdag 15 december 2004 11:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar van een "server" mag je toch verwachten dat hij een beetje stabiel is. Wat als je besluit er een news-proxy op te zetten, dat zal wss niet eens meer lukken.
Als ik er koop:quote:Op woensdag 15 december 2004 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kut kantine?
Wat neem je dan altijd?
Je eigen broodjes mee?
same here!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
is lekker
goedkooop
en makkelijk
en ben te lui om boodschappen te doen!
hierzo loopt er iemand van ons ff naa de bakker en de supermarkt om zo wat vers eten te halen! heerlijk altijd. super lekkere bakker en gewoon oerhollands beleg. jammie en zo nu en dan een vette hap van de snackbarquote:Op woensdag 15 december 2004 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kut kantine?
Wat neem je dan altijd?
Je eigen broodjes mee?
Dat ben ik in 1.5 dag kwijtquote:Op woensdag 15 december 2004 11:29 schreef BlueCurl het volgende:
iedereen legt 8 euro in pm
Ahhh toe!!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:36 schreef SHERMAN het volgende:
Ik maak het nieuwe deeltje niet, heb ik geen zin in
Oh gelukkigquote:Op woensdag 15 december 2004 11:39 schreef mschol het volgende:
misschien ik wel...
bedenk dan wel een leuke TTquote:Op woensdag 15 december 2004 11:39 schreef mschol het volgende:
misschien ik wel...
Dat doen wij ook. Ik kan me niet voorstellen dat ik achter mijn buro zit te lunchenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:35 schreef BlueCurl het volgende:
je eet dan ook met z'n allen echt aan tafel en zo kun je ff bijpraten over alles wat niet over het werk gaat.
Ik eet altijd aan me bureau, mijn toetsenbord is ook een oerwoud aan nieuwe levensvormenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat doen wij ook. Ik kan me niet voorstellen dat ik achter mijn buro zit te lunchen
Bahquote:Op woensdag 15 december 2004 11:43 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik eet altijd aan me bureau, mijn toetsenbord is ook een oerwoud aan nieuwe levensvormen
Ik vind het altijd wel lekker om even rustig te lunchen. Ieder zijn eigen gewoontes.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:43 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik eet altijd aan me bureau, mijn toetsenbord is ook een oerwoud aan nieuwe levensvormen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |