whaaaaaa..quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:09 schreef VeerMans het volgende:
Goedeavond
t was warcraft 3quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:22 schreef SHERMAN het volgende:
Ja maar het is leuker om het te horen zeg maar![]()
Welke game?
Ze gaan ervan uit dat je koelkast, wasmachine ed in de utility-room zet. En tsja, iedere slaapkamer een eigen badkamer is heel gewoon in de VSquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:55 schreef Renesite het volgende:
Keuken is niet veel zoeps nee, kan je een erg klein hoek ding in doen, 2 slaapkamers, TWEE??? badkamers? ik had 1 eruit getikt en een keuken er van gemaakt... verder wel oké![]()
En ze eten meer buiten de deur en koken minder.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze gaan ervan uit dat je koelkast, wasmachine ed in de utility-room zet.
wat raad jij dan aan voor een totale n00b ? aleen ietsie php icm mysql kennis...quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:40 schreef devzero het volgende:
PythonWil de laatste python programmeur het licht uit doen.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:59 schreef SHERMAN het volgende:
Volgens mij ben jij een kruising tussen een meid en een nerd, een meid is eens in de maand ongesteld, en dat keer op keer, jij moet eens in de maand een nieuw project hebben en dat ook keer op keer
Op Barend en van Dorp gaat het over prins Bernard, dat is toch ook belangrijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:43 schreef PeuRac het volgende:
FA's, Mods, exuses voor de spam, maar dit is zo belangrijk dat ik het risico van een ban neem:
Allemaal kijken: [LEUKEMIE] 23:15 VARA LAAT!!!!!!!!!
Probeer je dan te verdiepen in php. Zodra je de feeling van programmeren een beetje doorhebt, is het leren van een andere programeer taal een stuk makkelijker. Als je goed weet hoe bv een recursief algoritme werkt dan maakt het niet uit in welke taal je het implementeerd.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:57 schreef cygnusx het volgende:
[..]
wat raad jij dan aan voor een totale n00b ? aleen ietsie php icm mysql kennis...
basicquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:57 schreef cygnusx het volgende:
[..]
wat raad jij dan aan voor een totale n00b ? aleen ietsie php icm mysql kennis...
eeej SHERMAN pfffff. stfu!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:59 schreef SHERMAN het volgende:
Volgens mij ben jij een kruising tussen een meid en een nerd, een meid is eens in de maand ongesteld, en dat keer op keer, jij moet eens in de maand een nieuw project hebben en dat ook keer op keer
pff ben net pas thuis een n00b op kung fu heeft dezelfde intresses als mij... erg leuk en lang geklept zoals vrouwen dat kunnenquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Op Barend en van Dorp gaat het over prins Bernard, dat is toch ook belangrijk
Hoi schatquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
eeej SHERMAN pfffff. stfu!
voor de rest weltrusten allemaaltot morgen... ennuh Veermans welcome
![]()
knie is kut maar het voorzichtige trainen was toch wel lekker
Bernard had ook kankerquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:46 schreef BlueCurl het volgende:
maaruh terzake. leukemie is kanker en dat kom nou eenmaal voor en prins Bernard is 92 geworden dus dat intresseert me ook vrij weinig!
Het grote Digital Corner Feedback topic, deel 11quote:Op woensdag 15 december 2004 07:33 schreef Godlike02 het volgende:
Nog niet sticky?
hij was anders aardig gezakt!!quote:Op woensdag 15 december 2004 08:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Het grote Digital Corner Feedback topic, deel 11
Ja was beetje afwezig laatste paar dagen!quote:Op woensdag 15 december 2004 08:25 schreef Troel het volgende:
Nee, je moet gewoon wat frequenter posten. Bovendien staat ie altijd wel in je my active topics lijst.
Ik was al om 6 uur op mn werk!quote:Op woensdag 15 december 2004 09:28 schreef BlueCurl het volgende:Goedemorgen allen!
Wakker worden met hoofdpijn. Hopelijk trekt dat zo weg! Wel lekkere spierpijn weer eens. Vanaaf weer trainen w00tNu al zin! (jah ik doe voorzichtig;))
TVSPAM is kut! en toch of Prinsje Bernard nou kanker had of niet de man is 92 geworden. al die ophef. who cares. word er een beetje mee doodgegooid. vink jammer.
ennuh Godlike het is fucking 8.55 als jij post. dan zit ik in de metro of de bus
ik nietquote:Op woensdag 15 december 2004 09:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik was al om 6 uur op mn werk!
Afbouwen noemt ie datquote:Op woensdag 15 december 2004 09:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik was al om 6 uur op mn werk!
Al 3 keer koffie gedronkenquote:Op woensdag 15 december 2004 10:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Afbouwen noemt ie datIk kom net binnen hier
en nu al weer koffiepauze
Ga je nu al naar huisquote:Op woensdag 15 december 2004 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al 3 keer koffie gedronken
haha
en moet je is opletten hoe snel ik weg ga!
pff de test server is eruit geklapt en er is niemand meer hier behalve kik en de nieuwe... hehe ff telefoonnummer collega's opzoekenquote:Op woensdag 15 december 2004 10:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Afbouwen noemt ie datIk kom net binnen hier
en nu al weer koffiepauze
uhm nee, niet bij servers. hahaha dat vind ik iets te veel risico aangezien ik best een n00b ben met win serversquote:
niemand die ziet dat jij het wasquote:Op woensdag 15 december 2004 10:40 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhm nee, niet bij servers. hahaha dat vind ik iets te veel risico aangezien ik best een n00b ben met win servers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |