Ow Merisse dan heb ik het verhaal verkeerd begrepen hoor. Sorry voor die post van mij.quote:Op maandag 13 december 2004 10:35 schreef Merisse het volgende:
Verduidelijking
Ja ik denk ook wel dat het zo zal zijn bij mij (hoop ik toch...) Ik weet nu alleszins dat ik al erg meeleef met haar. Ze probeert nu ondertussen 8 maanden zwanger te worden en begint wat schrik te krijgen. We hebben er vorige week voor het eerst met elkaar (weliswaar via msn) over gesproken en ik was echt blij dat ze het ook eens aan mij kon vertellen dat ze het er moeilijk mee heeft. ik moest het altijd via mijn ma vernemen en mijn ma vertelde dan over mijn situatie tegen mijn zus) Ik vermoed dat ze het gewoon moeilijk vindt om er met mij over te praten omwille van mijn voorgeschiedenis. Ze durfde het mij eerst zelfs niet zeggen dat ze gestopt is met de pil. Dat vind ik dan weer zo jammer want het is en blijft mijn enige zus... ook al begrijp ik haar anderzijds heel goed.quote:Op maandag 13 december 2004 11:10 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, ik was ook erg bang voor de dag dat mijn zusje zou vertellen dat ze zwanger was, maar het viel me zo ontzettend mee! Ik was alleen maar van harte blij voor haar. Natuurlijk heb ik mijn verdrietige momenten gehad, maar het belangrijkste gevoel was toch echt dat ik gewoon blij en gelukkig voor haar was.
Zoals je schrijft, in die volgorde ervaar ik het precies hetzelfde hoor Merisse. Om mezelf wat weerbaarder te maken heb ik een joekel van een muur opgetrokken en me volledig afgesloten voor het vrolijke gekwetter over bovenstaande onderwerpen; het probleem dat ik nu een beetje heb is, dat ik niet meer weet hoe ik me moet openstellen. Ik ben een kei geworden in het verbergen van mijn emoties en daar heb ik nu veel last van. Een hele tijd heb ik vriendinnen met kinderen, die wat verder weg wonen gemeden, zoiets van dat komt wel weer als deze periode voorbij is....quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:50 schreef Merisse het volgende:
Vriendinnen/kennissen die vertellen dat ze zwanger zijn.
Dikke buiken en bevallingen.
Kraamvisites.
Ik wil er zo graag tegen kunnen maar ik kan er niet tegen. Ik wil er zo graag overheen zijn en niet kleinzielig en egoistisch reageren. Na die huilbui was ik helemaal niet opgelucht overigens. Ik schrok er alleen maar weer van hoe rauw mijn verdriet nog steeds is. Er is echt nog geen scherp kantje vanaf.
Katink, knuf voor joeVolgende week evaluatie he? Gaan ze dan nog iets onderzoeken denk je?
Miss Sly, hoe gaat het met jou? Hoe is het met Jens, zie je hem vaak? Niet moeilijk? Slik je nog dat supplement voor je cyclus (sorry naam kwijt)?
Die zoete pijn ja ... zo herkenbaarquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:00 schreef miss_sly het volgende:
Soms is het toch wel verdrietig, maar het is een zoete pijn
ja, ik zal het er met ze over hebben, later. Nu nog niet, want zij is nu wat boos en ik teleurgesteld en daar komt vast geen goed gesprek van.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
jeej miss_sly, wat moeilijk, en ik vind het stiekum ook een beetje flauw
Tuurlijk moeten ze ook rekening met jou houden verdorie!
Ik zou het er wel met ze over hebben... met een babietje zit je in het begin zo in je eigen wereldje, misschien hebben ze niet eens door hoe ze je kwetsen en kun je ze daarop wijzen.
Dikke
Maakt niet uit, Miss Sly is er verdrietig van, daar gaat het over. En waar het werkelijk om gaat is, denk ik hoor, dat er in de eerste instantie een smoes is gebruikt. Jij zegt zoiets gewoon eerlijk en je familie kent je (quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:18 schreef Leah het volgende:
Mijn ouders vinden dit helemaal niet leuk, maar helaas, voorlopig is het even niet anders.
Ik denk dus echt niet dat het iets is dat op jou betrekking heeft, Miss Sly, meer met het gevoel van je zus.
Misschien willen ze haar dolgraag terug geven maar durven het niet want hebben dan het gevoel te falen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:03 schreef poemojn het volgende:
Wij hebben ook familie waarvan het nog erg de vraag is of zij zelf kinderen zullen krijgen, pas een miskraam gehad, en ik merk dat ik het tegenover hen veel moeilijker vind om ze net zo te behandelen als anderen. Bijv als iemand Myrthe vasthoudt en ze gaat huilen, dan krijgen mijn man en ik haar altijd terug om zelf te troosten, en evt vragen we daar om (hoeft eigenlijk nooit). Maar bij deze mensen is dat veel moeilijker; zij willen haar graag zelf troosten, en geven haar pas terug als het ze echt niet lukt, en dan is het voor iedereen een beetje pijnlijk als ze dan wel direct stil is.. Het is gewoon lastig om in zo'n situatie rekening te houden met elkaars gevoelens.
miss_sly, zo herkenbaarquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:13 schreef miss_sly het volgende:
.. gedeeltelijk juist omdat ik bang ben bekeken te worden als de opdringerige vrouw die geen ind van zichzelf heeft en dus vast wel een ander kind zal toeeigenen.
Miss_sly, na het lezen van je er/aan-varing met je zus wilde ik toch een opmerking plaatsen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:40 schreef miss_sly het volgende:
Tja, en daar lijkt mijn doorgaans toch redelijk meevoelende zus het nu af te laten weten.
Ze begreep niet eens dat ik teleurgesteld was.....
misschien komt dat nog
Merisse
typisch toch dat dat zo voelt.
Bij mij werkt dat wel zo. En ik wil dat - onbewust waarschijnlijk - ten alle tijde voorkomen. Ik ben niet zielig en labiel en wil als zodanig niet gelabeld worden. Dat het ondanks dat, allemaal toch zeer doet soms, doet er niets aan af.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:48 schreef miss_sly het volgende:
Is dat puur omdat de kans dan bestaat dat je gelabeld wordt als een labiel vrouwtje dat zo graag een kind had gewild, maar och arme ziel, dat is niet gelukt?
Tantes zijn niet om op te voeden... Tantes zijn er om kinderen helemaal rot te verwennenquote:Op maandag 20 december 2004 09:41 schreef miss_sly het volgende:
ach wat, laten we lekker genieten samen en dan mogen zijn mama's hem straks weer verder opvoeden
Even nieuwsgierig e.e.a. nagezocht en lijkt me bij Katinka niet van toepassing omdat er steeds wel genoeg goede embryootjes waren.quote:Bron: http://www.freya.nl/folder5.htm
De ICSI-behandeling wordt toegepast bij paren waarvan de man verminderd vruchtbaar is [knip]
ICSI wordt ook wel toegepast bij paren waarbij de vrouw anti- stoffen tegen sperma produceert.
Een andere indicatie kan zijn wanneer na twee gewone IVF-behandelingen nauwelijks of geen bevruchting is opgetreden (minder dan 10% van de eicellen is bevrucht).
Dankje Merisse, je hebt gelijk, bij ons was steeds bijna alles bevrucht, waarvan de helft goeie embryootjes werden (50%). Daar weer de helft (2 of 3) kon worden teruggeplaatst. Bij de anderen waren meerdere kernen te zien en die werden direct al apart gehouden (waarschijnlijk meer zaadjes tegelijk in een eitje gekomen). In ons geval dus geen ICSI. En dat wordt ook niet standaard gedaan in dit ziekenhuis volgens mij (er zijn dus landelijk gezien best nog verschillen).quote:Op donderdag 23 december 2004 00:29 schreef Merisse het volgende:
[..]
Even nieuwsgierig e.e.a. nagezocht en lijkt me bij Katinka niet van toepassing omdat er steeds wel genoeg goede embryootjes waren.
Orgalutran (denk ik, dat was 't bij mij tenminste)quote:Op donderdag 23 december 2004 08:52 schreef katinka het volgende: in combi met iets wat de eisprong onderdrukt (ik weet de naam niet meer) VLAK voor de sprong.
Bij MIJ is het GEEN kerst dus laat mij er verder buiten graag.quote:
Hou dan ook lekker je Gezeik voor je.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:44 schreef Spindizzy het volgende:
Best als ik maar niet mee hoef te doen met dat hysterische kerstgeleuter... Dus geen kersthugs of whatever met mij erbij
Ga eerst eens leren spellen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:36 schreef edje34 het volgende:
[..]
Hou dan ook lekker je comentaar voor je.
Ach Meis, ik voel het precies zo. Ik zit er ook aardig doorheen en die zoveeltste kerst zonder is echt verschrikkelijk. Mijn ventje zat gister te huilen op de bank, dat was de eerste keer dat ik 't zagquote:Op maandag 27 december 2004 19:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik ga door, ik kan niet anders dan doorgaan, maar ik merk dat mijn reserves op beginnen te raken. Het is tijd, laat het kindje maar komen, ik ben er al zolang klaar voor
quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:23 schreef katinka het volgende:
En als je morgenvroeg nou ****???
Hier nog zo'n jaloers kreng, maar helaas niet alleen op Maxima. Alle zwangere vrouwen krijgen mij soort van groen...quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:25 schreef heavenswoman het volgende:
nee hoor mallemeid, ik ben ook jaloers
en wij mogen dat best zijn ook!!
* Merisse is ook jaloers...quote:Op woensdag 29 december 2004 09:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook reuzejaloers hoor! Sowieso vind ik het bij dat prinsessenspul allemaal zo snel gaan! Ze zijn zonde rutizondering in het eerste jaar na hun huwelijk al zwanger van de eerste! Hoe kan het toch dat ze daar zoveel geluk bij hebben?? Niet te geloven en erg oneerlijk!
Vriendje heeft nog eens duidelijk gemaakt dat hij het nog steeds niet ziet zitten. Hij heeft negatieve gevoelens bij kinderen, maar hij vindt Jens toch wel leuk op z'n tijd en is zelfs gematigd enthousiast over hem (zolang hij niet huilt tenminste). Ik denk wel da tik na de wintersport naar de ha of gy. ga ivm de menstruatie.
Dat heb ik ook weleens gelezen ja.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:06 schreef Igraine het volgende:
En waarschijnlijk hebben ze vooraf ook nog een vruchtbaarheidstest moeten ondergaan...
oh, ik wist niet dat dit een topic was waar alleen pro eigen baby meningen gepost mochten worden ?quote:
Nee, schaapquote:Op maandag 3 januari 2005 14:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
oh, ik wist niet dat dit een topic was waar alleen pro eigen baby meningen gepost mochten worden ?
maar die emotionele kant kan je misschien wegwerken door er niet zo mee bezig te zijn en iets anders te doen wat je misschien een goed gevoel geeft. of moet het persé een eigen kind zijnquote:Op maandag 3 januari 2005 15:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, schaap
Het gaat hier vooral om de emotionele kanten van het proberen zwanger te worden. Dat er nog mogelijkheden als adoptie zijn, is de meesten echt wel bekend, maar dat is gewoon niet waar het in dit topic om draait. Als je eerst wat had gelezen, had je dat geweten
ik zie het niet als dom geblaat. ik zie het meer als iets wat je liever niet wil horen omdat je graag nieuw leven wilt, maar bestaand leven daar sturen we wel wat geld naartoe en dan zoeken ze het maar weer uit.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:12 schreef heavenswoman het volgende:
Aub dom geblaat ergens anders uiten, of doorlees het topic goed voor je post.
Tja, de keus of men echt een eigen kind wil of een adoptiekind is natuurlijk zeer persoonlijk. Bovendien komt dat vaak pas aan de orde als blijkt na lang proberen dat het niet zal lukken.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar die emotionele kant kan je misschien wegwerken door er niet zo mee bezig te zijn en iets anders te doen wat je misschien een goed gevoel geeft. of moet het persé een eigen kind zijn
Ik weet wel dat je het niet als getroll bedoelt, maar in dit topic zijn we vaak nogal (over)gevoelig voor dergelijke opmerkingen.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zie het niet als dom geblaat. ik zie het meer als iets wat je liever niet wil horen omdat je graag nieuw leven wilt, maar bestaand leven daar sturen we wel wat geld naartoe en dan zoeken ze het maar weer uit.
maar misschien moet ik er een apart topic over openen.
Inderdaad, dat lijkt mij een goed idee....quote:Op maandag 3 januari 2005 15:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar misschien moet ik er een apart topic over openen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat het de eerste keer ook maar niets vond hoor. Ik maakte met vlinders in mijn buik de injectie klaar, ging rustig zitten en heb echt minutenlang met die naald op mijn buik gericht daar een beetje gezetenMisschien hoopte ik wel dat als ik lang genoeg wachtte, de vloeistof vanzelf in mijn lichaam zou kruipen. Maar ja, je moet toch iets he? Dus na een tijdje zo gezeten te hebben, heb ik hem erin gezet, en bleek het eigenlijk niet half zo erg als ik me zat voor te stellen.
succes meisje, je kunt het, daar ben ik van overtuigd![]()
jaja, inderdaad, dat aftellen, vol goede moed je hand bewegen richting buik, en dan toch niet doenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:23 schreef katinka het volgende:
[..]
zo zat ik ook! en zei vervolgens 10x 1, 2, 3 en deed het toen nog niet. haha ik moet er nu vreselijk om lachen. mijn ventje ook troiuwens (die hoort me vanuit bed
)
Ja, vreemd is dat hè? Ook ik heb altijd het gevoel gehad dat zwanger worden niet van een leien dakje zou gaan en dat er medicatie aan te pas zou moeten komen. Heel bizar die intuïtie.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
Slaapvergietje![]()
Dank je wel lieve LW, ik ben ook erg benieuwd hoe mijn lichaam zal reageren op de hormonen. Achteraf bezien heb ik altijd al gedacht dat dit er van zou komen, daarom was ik toen zo teleurgesteld dat ik eerst 3 x IUI zonder hormoonstimulatie moest doen. Nu gaat het pas echt beginnen! Hoe ga jij ondertussen met je medicijnen?
Alles bij elkaar (ben 2,5 jaar geleden begonnen met afvallen, want het werd echt veel te gek; en na wat ups en downs in de zin van steeds wat kilo's erbij en eraf) ben ik nu ruim 27 kilo kwijt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat ben je dan al veel afgevallen LWMijn compliment hoor dat is toch al een hele prestatie! Ik las laatst wel ergens verhalen van mensen met een te hoog prolactine gehalte. Eens even kijken of ik dat nog kan terugvinden voor je.
Zie je nou??? Ik zei het je toch??quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:41 schreef Slaapmeisje het volgende:Jompels, de eerst prik zit erin
Ik heb inderdaad 1,2,3, HOP gedaan en ik ben zo trots op mezelf
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:41 schreef Slaapmeisje het volgende:Jompels, de eerst prik zit erin
Ik heb inderdaad 1,2,3, HOP gedaan en ik ben zo trots op mezelf
SleepyGirl, Mallemeid & Anitra, dank voor jullie compliment!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:24 schreef mallemeid het volgende:LW, voor jou heb ik ook bewondering, 27 kilo afgevallen in vrij korte tijd! Goed gedaan!
http://www.9maand.com/forum/reactions/id/1145/page/0quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:47 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Wat lief van je dat je nog eens naar die prolactine-verhalen wil zoeken... Ben heel benieuwd!
Alvast bedankt!![]()
![]()
LW
Dat zou dan mijn allereerste eisprong ooit zijn (na bijna 24 jaar mag hij idd wel eens komenquote:Op zondag 9 januari 2005 15:39 schreef heavenswoman het volgende:
dan heb je waarschijnlijk je eisprong gehad leonieke
prettig voordeel als je die kan voelen, niet iedere vrouw voelt dat namelijk en het is wel zo makkelijk met het berekenen van je vruchtbare dagen
Hey geen probleem! Ik zat eigenlijk een beetje te wachten op een reactie waarin een beetje vertrouwen uit mijn ideeën bleek. Mijn ma vond het nogal lachwekkend toen ik dacht dat dat misschien wel mijn eisprong kon zijnquote:Op zondag 9 januari 2005 15:49 schreef heavenswoman het volgende:
heb jij geen eisprong ?? Ik weet niet zoveel van je achtergrond, sorry, eigenlijk weet ik helemaal niks van je en blaatte maar een eind in de goede?? richting
Maaruh...dan hoop ik zeker dat je er deze keer wel een had hihi .... na 24 jaar pffff
Hartstikke goed SleepyGirl! Enne, die handigheid krijg je vanzelf...alhoewel ik natuurlijk hoop dat je niet te lang hoeft door te gaan met prikken omdat je gewoon lekker zwanger gaat raken!quote:Op zondag 9 januari 2005 18:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Goh, Leonieke dat is erg spannend voor jou op dit moment zeg! Ik ga toch even voor je duimen in de hoop dat het toch een eisprong was hoor. Je weet het immers nooit.
Update van mij: vanavond naast de Lucrin, nu ook de Puregon gespoten. Wel behoorlijk ingewikkeld hoor om uit te vogelen hoe de patroon in de houder moest, hoeveel eenheden ik moest instellen etc. En ik heb ook nog niet echt handigheid met die injectienaald en de ampul voor de Lucrin. Nu maar hopen dat ik een paar mooie follikels mag laten groeien zodat dit circus niet voor niets is geweest
Hehe, ik blijf volhouden en toch stiekem wat hopen dat het zal beginnen, maar ik vrees na mijn ervaring vandaag op school bezoek gekregen van de directeur die een les heeft meegevolgd van mij m.o.o. evaluatie alles in mijn lichaam toch een paar dagen vertraging zal oplopenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:06 schreef minoes_ het volgende:
Leonieke........ik denk dat je ongi er toch wel aan zit te komen,je krijgt soms wel een paar dagen ervoor al last van je buik.Ik wens je succes.
(ik wilde ook nog ff zeggen,dat ik wel moet lachen om je schrijfwijze,je komt toch uit belgië?Het staat er zo grappig,niet om je uit te lachen hoor,zo bedoel ik dat niet)
Groetjes,Minoes![]()
Joeps, mijn spuiten zitten er voor vanavond weer in hoor. En natuurlijk belde er net iemand op vlak voordat ik mijn tweede spuit wilde zetten. Als een echte junk nam ik eerst op en vertelde dat ik even bezig was en daarna zette ik zeer geroutineerd mijn tweede injectie voor vandaagquote:Op maandag 10 januari 2005 22:33 schreef Merisse het volgende:
Slaapvergietjehoe gaat het met het prikken? Valt het echt mee? En merk je al wat van de toegediende hormonen?
Très bien, SleepyGirl! Ben heel blij dat het prikken zo vlot gaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Joeps, mijn spuiten zitten er voor vanavond weer in hoor. En natuurlijk belde er net iemand op vlak voordat ik mijn tweede spuit wilde zetten. Als een echte junk nam ik eerst op en vertelde dat ik even bezig was en daarna zette ik zeer geroutineerd mijn tweede injectie voor vandaagMerisse, het is echt ongelovelijk hoe snel dit went joh, dus wat dat betreft hoef je je strakkies geen zorgen te maken voor als jij zover bent.
Ik heb wel al elke avond hoofdpijn en weet niet of dit aan de hormonen ligt of aan mijn eigen emobuien. Het spuiten zelf valt wel heel erg mee, maar de emotionele kant komt me wel een beetje rauw op mijn dak vallen. Pfff dat is toch wel heel erg wennen moet ik zeggen. Ik ben emo, val heel snel uit tegen mensen (en vooral naar Slaapvriendje toe). Hoort dit bij de bijwerkingen? Volgens mij niet, volgens mij ben ik zelf zover dat ik nu weinig kan hebben. En dit is pas cd 5.... hopelijk ben ik snel weer het oude Slaapmeisje, want ik herken mezelf op dit moment niet terug.
Hehe, ik vind het zelf ook wel fantastisch nieuws, maar k hoop nog niet te veel zodat ik volgende maand niet extra teleurgesteld word. Maar thx voor de jompelsquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:50 schreef miss_sly het volgende:
lenoieke, dat is hartstikke goed nieuws!
Ik heb begrepen dat je pil niet zo lang door kan werken dat je nu een menstruatie hebt die eigenlijk nog daardoor is opgewekt, want je de hoeveelheid niet-lichaamseigen hormonen die je met de pil slikt, is nu toch verdwenen lijkt me. Je kunt het natuurlijk voor de zekerheid vragen, maar ik vind het gewoon lekker fantastisch nieuws!
je kunt je cyclus berekenen via www.babybrabbel.nl !
Dat had ik idd een aantal weken niet gedachtquote:Op zondag 16 januari 2005 12:41 schreef Merisse het volgende:
Leonieke, dat is echt het beste nieuwsdat had je een aantal weken geleden niet gedacht toch? Het blijft natuurlijk afwachten hoe het volgende maand gaat maar voor nu
helemaal toppie! Hoeveel dagen zaten er tussen je laatste pilbloeding en deze menstruatie? Ik denk dat je dat als cycluslengte aan kan houden voorlopig.
Helemaal mee eens Merisse; Leonieke, om je er van te overtuigen dat je het best het nog even tijd kunt gunnen ter illustratie hieronder het aantal dagen dat mijn cycli duurden nadat ik stopte:quote:Op zondag 16 januari 2005 13:31 schreef Merisse het volgende:
Da's dus een cyclus van 32 dagen. Niet slecht hoor! Je volgende keer zou 15 februari zijn.
Dat het wat korter is met weinig bloedverlies zo'n eerste keer kan best hoor. Geef het een paar maanden de kans.
quote:Op zondag 16 januari 2005 12:41 schreef Merisse het volgende:
Katinka, wat onzettend moeilijk zeg... Maar ik denk dat je niet aan een 4e keer moet beginnen als je er (nog) geen goed gevoel over hebt. Misschien komt het nog. Dikke knuffel voor jou!
He shit Slaapmeisje, da's wel kl*te! Ze moeten gewoon groeien die dingen! Maar niet getreurd, met 75 IE zul je zien dat ze het beginnen te snappen. De eerste keer met hormonen is het toch even uitrproberen. Als je lucrin gebruikt doen je eigen hormonen het niet meer, dat merk je nu dus echt wel. De vorige keren groeiden je follikels toch wel gewoon goed? Waarom moet jij eigenlijk 'het IVF-programma'volgen (qua spuiten)? Ik spuit toch wel meer dan; 150 IE Gonal (= hetzelfde hormoon als Puregon).quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:37 schreef Merisse het volgende:
Da's flink balen Slaapmeisje, hoe groot moeten ze zijn voor de grote sprong en dus de inseminatie?
Sterkte weer.
Katinka, dat zijn ook 2 jaar aan cycliveel hoor als je ze zo achter elkaar ziet staan.
Miss_slywat een rotsituatie, maar voel je niet schuldig hoor want je gevoelens zijn heel legitiem.
Heyquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:01 schreef katinka het volgende:
[..]
Merisje, tja, nu je het zegt. Ik ben nogal van de schema's (mijn notitieboek heb ik altijd bij de hand)....en kon de getallen zo ophoesten. Eigenlijk wel een beetje overdreven. Ik wilde Leonieke alleen maar geruststellen met mijn onregelmatige periode. Ben bang dat ik nu het tegenoverstelde bereikt heb.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |