Hoi Leonieke, wat Miss-sly zegt is wel een goeie vind ik; nu alvast stoppen met de pil zodat ze die test kunnen doen. Misschien valt het allemaal wel mee en hoef je niks te overhaasten. Dan ben je in iedergeval even gerustgesteld, toch? En als je geen eisprong hebt, kun je ook niet zwanger raken, dus condooms zijn misschien ook niet nodig (al neem je dan natuurlijk wel een beetje risico)?
Miss-sly, je bent een schatje.
Updatje van mij; donderdag en zaterdag echo+bloedprikken gehad; er zitten 7 follikels klaar met nog een paar kleintjes. Dit viel me een beetje tegen, het worden er nl. steeds minder. Misschien went mijn lichaam aan de hormonen? Anyway, donderdag dacht de gyne dat het maandag al punctiedag zou zijn, maar zaterdag hebben ze besloten mij morgen nog een keer te bekijken, om de kleintjes de kans te geven nog bij te groeien. De eerste keer had ik er 10 eitjes, 4 embryo's, de 2e keer 8 eitjes, 2 embryo's en nu 7 eitjes...., 1 embryo!? Brrr, ik wordt een beetje nerveus. Het hoeft er natuurlijk maar eentje te zijn, maar toch. Verder was mijn baarmoederslijmvlies wel ruim 9mm dit keer en dat is wel positief.
Wel een ongelooflijke klunsdag gehad gisteren(
![]()
kan er nu wel om lachen); moest op zaterdagochtend om 8uur in het ziekenhuis zijn. Drukke week gehad, dus op zaterdag om 6:30 mijn bed uit valt niet mee. Het formulier voor bloedprikken klaargelegd op tafel ------> vergeet ik dat dus
Hoop geharrewar in het ziekenhuis; er wordt niet geprikt zonder formulier. 2 nummertjes getrokken, 1 voor echo en 1 voor bloed. Ben ik tegelijkertijd aan de beurt
Komt normaal natuurlijk nooit voor. Verwarring alom in die wachtkamer...zucht.
Ik helemaal geflipt weer naar huis (kan weinig hebben met die hormoonfabriek
![]()
)
Afijn, hoogtepunt komt dichterbij; waarschijnlijk woensdag de punctie