even naar aanleiding van de reactie van slaapmeisje: een rotstreek van moeder natuur lijkt het idd, zo dacht ik er ook over, ondanks het verdriet wat ik er ook nog om heb zeker nu ik lees dat mallemeid, dat het niet goed ging, is het ook aan de andere kant, iets, en dat is niet boos bedoeld ofzo en ook niet om te bagatelliseren absoluut niet !!!maar als er in de eerste weken wat mis gaat dan breekt je lijf het af, omdat het dan niet kan leven!
en dat is heeeel erg en dat weet ik ook maar ik zou het erger vinden als een kindje niet levensvatbaar geboren word...dat lijkt mij veel en veel moeilijker(vriendin heeft dat gehad)
maar ik snap je verdriet maar al te goed heb hetzelfde gehad, maar niet dat ik zo nuchter ben hoor maar dat heeft me wel wat geholpen om dat te denken... neemt de pijn niet weg en ik wil je ook niet kwetsen wil niemand hier kwetsen, maar het is in eerste instantie een rotstreek van de natuur maar aan de andere kant ook wel weer een goede reactie, dat je lijf in staat is om een foute deling te signaleren, al voelt het nog zo leeg en verdrietig aan datzelfde zou ik nu ook weer hebben en dan is je gevoel heel anders!! i know!
en mallemeid: ik weet zeker dat het voor jou komt echt waar!!!
je bent zon lieve meid!!!
het komt wel!!!
*biedt even een schouder aan*
neem nu eerst de tijd om dit verdriet te verwerken, en wat mij geholpen heeft is het van me afschrijven aan het kindje hoe gek het ook klinkt.
dat het er nu blijkbaar niet mocht zijn, wil niet zeggen dat het niet bij jou mag zijn!!!!
je bent een schat!!!
[ Bericht 14% gewijzigd door justy_the_chipmunk op 22-07-2004 15:12:02 ]
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...