abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juli 2004 @ 11:07:47 #1
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20783686
Vorige deel: Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat

Mallemeid, hoe is het nu met je?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  donderdag 22 juli 2004 @ 11:17:12 #2
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20783916
Mallemeid wat verdrietig. Enorm veel sterkte gewenst.
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † donderdag 22 juli 2004 @ 11:21:45 #3
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20784048
Malle, ik lees net je berichtje in het vorige deel en kan het bijna niet geloven. Wat een rotstreek van moeder natuur zeg
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_20785123
ahh mallemeid.. stertke (heb er ff geen woorden voor)
pi_20785420
Ik heb geen woorden voor wat het met me doet, al jullie reacties en medeleven...heel erg onwijs bedankt.

Het gaat wel redelijk hier, mijn zusje is hier op bezoek. We zijn net naar de speeltuin en de winkel geweest, flinke wandeling gehad. Nu buikpijn. Ik ga zo weinig mogelijk naar de wc, omdat ik dan weer met mn neus op de feiten word gedrukt.....wil ik ff niet.

Merisse, wat moet dit voor jou ook moeilijk zijn, je eigen verdriet dat weer boven komt...
pi_20787104
jeetje, ik heb nu pas even tijd om te kijken en dan zie ik dit...mallemeid, wat vreselijk voor jullie! Zo oneerlijk, ook ik weet niet wat te zeggen

sterkte en een dikke knuffel
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 22 juli 2004 @ 14:13:37 #7
1087 Merisse
broddeltante
pi_20787746
Ja mijn verdriet komt boven maar ook verdriet om jou Mallemeid, dat het iemand anders ook meerdere keren moet gebeuren. Kwaadheid ook. Dat het niet eerlijk is. Kun je er met Plankie een beetje over praten/huilen?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  donderdag 22 juli 2004 @ 14:44:32 #8
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_20788466
Oh mallemeid wat vreselijk voor jullie
het is gewoon niet eerlijk
heel veel sterkte en een hele dikke knuf
pi_20788605
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 14:13 schreef Merisse het volgende:
Ja mijn verdriet komt boven maar ook verdriet om jou Mallemeid, dat het iemand anders ook meerdere keren moet gebeuren. Kwaadheid ook. Dat het niet eerlijk is. Kun je er met Plankie een beetje over praten/huilen?
Het is idd ook verdorie gewoon niet eerlijk...mensen die het niet kunnen gebruiken (ik wil niemand hiermee voor de kop stoten, het is ook niet generaliserend bedoeld, maar dit voel ik gewoon op dit moment ff) worden gewoon 'zomaar ff' zwanger....nu worden wij ook wel zomaar ff zwanger maar het lukt niet om ook zwanger te blijven. Ik heb best wel veel verdriet, eigenlijk kan ik er niet goed over praten want er valt niet veel te praten...maar ik heb wel heel veel steun aan plankie .
  donderdag 22 juli 2004 @ 14:58:24 #10
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_20788802
mallemeid: jemig nee he verdorie!!! kan me je verdriet zo goed voorstellen! bah had het je zo van harte gegund en nog! en dan kunnen sommige wel zeggen dat het niet goed was maar daar ehbeniets aan en ik weet hoe zeer dat doet als je dat te horen krijgt ook al was het zo pril...het is wel een zo intens iets watje voelt...
k zitmethetzelfde wou het niet zeggen maar ik had eenpositieve test, maar wacht het af omdat ik gewoon ook nog steeds ermee in mn hoofd zit met de vorige mk!
k leef echt met jemee dikke knuffel en ben heel erg blij datplankie je zo goed opvangt!!! heel heel veel sterkte!!!
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
  † In Memoriam † donderdag 22 juli 2004 @ 15:04:05 #11
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20788935
Och mallemeid toch. Daar sla je wel de spijker op zijn kop hoor. Het is erg lastig om te verkroppen dat sommigen gewoon maar zwanger worden die daar niet op zitten te wachten terwijl anderen er vaak jaren over doen om zwanger te worden of een zwangerschap de volle periode uit te dragen.

Gisteren ook weer gehoord dat een collega een tweeling heeft van een jaar. Ze gaat verhuizen waardoor ze even geen baan heeft. Toen iemand opmerkte dat ze dan mooi wat meer tijd met haar kinderen kan doorbrengen, zei ze dat ze daar helemaal niet op zat te wachten. Die kinderen waren haar overkomen en tja er moet voor gezorgd worden. Dat snap je toch niet? Zeg maar nee, dan krijg je er twee zeker.

Huil maar lekker uit, schreeuw je longen uit je lijf, eet 5 chocoladetaarten, ren 10 blokjes om het huis, hou plankie stevig vast en hopelijk voel je je dan ietsie beter.

Hele dikke knuf,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:05:19 #12
98247 justy_the_chipmunk
pi_20788965
even naar aanleiding van de reactie van slaapmeisje: een rotstreek van moeder natuur lijkt het idd, zo dacht ik er ook over, ondanks het verdriet wat ik er ook nog om heb zeker nu ik lees dat mallemeid, dat het niet goed ging, is het ook aan de andere kant, iets, en dat is niet boos bedoeld ofzo en ook niet om te bagatelliseren absoluut niet !!!maar als er in de eerste weken wat mis gaat dan breekt je lijf het af, omdat het dan niet kan leven!
en dat is heeeel erg en dat weet ik ook maar ik zou het erger vinden als een kindje niet levensvatbaar geboren word...dat lijkt mij veel en veel moeilijker(vriendin heeft dat gehad)

maar ik snap je verdriet maar al te goed heb hetzelfde gehad, maar niet dat ik zo nuchter ben hoor maar dat heeft me wel wat geholpen om dat te denken... neemt de pijn niet weg en ik wil je ook niet kwetsen wil niemand hier kwetsen, maar het is in eerste instantie een rotstreek van de natuur maar aan de andere kant ook wel weer een goede reactie, dat je lijf in staat is om een foute deling te signaleren, al voelt het nog zo leeg en verdrietig aan datzelfde zou ik nu ook weer hebben en dan is je gevoel heel anders!! i know!
en mallemeid: ik weet zeker dat het voor jou komt echt waar!!!
je bent zon lieve meid!!!
het komt wel!!!
*biedt even een schouder aan*
neem nu eerst de tijd om dit verdriet te verwerken, en wat mij geholpen heeft is het van me afschrijven aan het kindje hoe gek het ook klinkt.
dat het er nu blijkbaar niet mocht zijn, wil niet zeggen dat het niet bij jou mag zijn!!!!

je bent een schat!!!

[ Bericht 14% gewijzigd door justy_the_chipmunk op 22-07-2004 15:12:02 ]
pi_20789209
Dat is ook weer zoiets Slaapmeisje....maarja het zal altijd wel zo oneerlijk blijven...

Na mijn eerste mk had ik daar steun aan ja. Nu niet meer. Ik ben er heel veel mee bezig en ik wilde het heel erg graag. Toch was ik er niet meer té veel mee bezig want 'stel je voor'...en mn ergste nachtmerrie is uitgekomen. Wat er nu allemaal komen gaat weet ik niet hoor, volgende week nog wel gewoon de afspraak voor een echo, maar dan om te kijken of mn baarmoeder (wederom) leeg is. We hadden er echt zo'n goed gevoel over, we zouden volgende week donderdag gewoon ff gluren naar ons kindje! :'( .
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:22:01 #14
98247 justy_the_chipmunk
pi_20789322
wil er nog efkes aan toevoegen dat ik niet iets verkeerd bedoel, het is hoe gek het ook over mag komen wel oprecht gemeend, en troostend bedoeld! geschreven en ook getypte woorden kunnen heel anders overkomen, maar ik zit hier met tranen in mn ogen, en denk dat dat wel genoeg zegt dat ik wel een oprecht mens ben!
ik leef echt heel erg met je mee!!!!!
pi_20789338
Ik heb een mooi fotolijstje gekocht, daar wil ik een gedichtje oid indoen en dat op mn slaapkamer neerzetten. De vorige keer dat ik zwanger was had ik een knuffeltje gekocht toen het nog goed ging, dus dat herinnert me aan het fijne gevoel wat ik toen had.
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:24:44 #16
98247 justy_the_chipmunk
pi_20789381
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 15:16 schreef mallemeid het volgende:
Dat is ook weer zoiets Slaapmeisje....maarja het zal altijd wel zo oneerlijk blijven...

Na mijn eerste mk had ik daar steun aan ja. Nu niet meer. Ik ben er heel veel mee bezig en ik wilde het heel erg graag. Toch was ik er niet meer té veel mee bezig want 'stel je voor'...en mn ergste nachtmerrie is uitgekomen. Wat er nu allemaal komen gaat weet ik niet hoor, volgende week nog wel gewoon de afspraak voor een echo, maar dan om te kijken of mn baarmoeder (wederom) leeg is. We hadden er echt zo'n goed gevoel over, we zouden volgende week donderdag gewoon ff gluren naar ons kindje! .
mallemeid: doel je daarmee op mijn stukje??? want het is echt troostend bedoeld zou er zelf nu denk ik ook anders tegen aan kijken en nog steeds heel ergverdrietigzijn, het is verdorie ook niet niets!!
en idd dat van de echo dat is ook zomoeilijk, je wist dat er wat zat en nu dit! bah!!! tis niet eerlijk!
pi_20789593
MALLEMEID.........nee hé?.Niet weer,dat mag niet zo zijn hoor!!!
Heel veel sterkte samen en een dikke knuf,
Groetjes,Minoes
pi_20789631
Nee justy dat was niet speciaal aan jou gericht, eerst stond je naam ervoor maar het leek toen idd net of was dat naar jou. Ik had al het gevoel dat je het zo op zou vatten (duh, zou ik ook doen) dus daarom ff iets veranderd.
  FOK!fossiel donderdag 22 juli 2004 @ 20:13:42 #19
2628 Karin
pi_20794703
Ach mallenmeid en plankie wat vreselijk kut

Heel veel sterkte
  donderdag 22 juli 2004 @ 21:24:02 #20
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20795978
Mallemeid, ik vind het heel erg voor jullie...
Veel sterkte!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_20796512
ik vond de opmerking "er was iets mis, dus het is maar goed dat het is afgestoen" ook nooit een troost. Je verdriet gaat erover dat het kindje er niet komt, om welke reden dan ook, dus dat het blijkbaar niet gezond genoeg was om te gaan leven. Dat maakt toch niet uit? Je moet wéér afscheid nemen van een droom, een verwachting. En ik herken het zo goed mallemeid, net als je er weer een beetje in durft te geloven gaat het wéér mis. Maar echt ik beloof je, jouw tijd komt ook, net als bij Merisse.
mooi he, alles
pi_20796723
Je hebt helemaal gelijk phileine....na mijn eerste mk had ik wel het gevoel van het zat niet goed, maar goed dat het afgestoten is. Heel zwart wit iig. Maar nu kan dat niet...mijn gevoel zei dat het zo goed zat, dat we gewoon over een flinke tijd een beebietje in onze armen zouden hebben..in 1x al mn hoop weer weg...foetsie. En ik ben er van overtuigd dat onze tijd nog komt...
  donderdag 22 juli 2004 @ 22:16:45 #23
1087 Merisse
broddeltante
pi_20797015
eens mallemeid en phileine, het klinkt inderdaad vaak als een ontkenning van je zwangerschap en daarmee een ontkenning van je verdriet. Alsof je onterecht verdrietig bent want het was toch niet levensvatbaar m.a.w. stelde toch niks voor.

Mijn bedrijfsarts zei het laatst nog: volgens haar waren mijn miskramen met 7 en 6 weken echte miskramen maar de miskraam met 5 weken, tja dat vruchtje was waarschijnlijk al dood voordat het leefde. Zoiets zei ze. Als ik er aan denk wordt ik er nog kwaad om. NOU EN? daar is mijn verdriet echt niet minder om.

P.s. dit is niet tegen jou hoor Justy
  donderdag 22 juli 2004 @ 22:28:07 #24
1087 Merisse
broddeltante
pi_20797263
Morgen bloedprikken. Ik heb net even de formulieren nagelopen en da's maar goed ook want ik moet nuchter lees ik nu
Ik wordt getest op:
Genetisch metabole ziekten: hyper homocysteïnemie (nuchter CD 21)
Algemeen onderzoek in bloed: Lipoproteïne, aPTT
Stollingsonderzoek: Lupus anticoagulans, APC-ratio, Anticardiolipine antistoffen
Endocrinologie: TSH, T4, Tg antistoffen, TPO antistoffen

Veel onderzoek naar stolling(safwijkingen) maar ook schildklier en dat is nieuw voor mij.
Jeu, hoeveel buisjes bloed zouden dat wel niet zijn

[ Bericht 6% gewijzigd door Merisse op 22-07-2004 22:34:39 ]
pi_20797321
Eindelijk gaat er iets gebeuren Merisse. Spannend. Ik wens je heeeeeeel veel succes.
Hoe gaat het verder na het bloedprikken? Krijg je uitslag van de waardes of hoe gaat dat verder?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')