abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 15:21:03 #101
43556 miss_dynastie
pi_24236077
Merisse, meis wat moeilijk
Ik denk zeker niet dat hij het zo bedoeld heeft (het toch maar geen kind willen, bedoel ik), maar ik denk dat het hem ook allemaal ff teveel is geworden, het seksen krijgt natuurlijk wel iets vreselijk beladens. Ik ga nu iets heel brutaals zeggen, maar is het geen ideetje om hem 'gewoon' te verleiden, in plaats van die testen laten zien. Voor mannen schijnt dat vaak toch erg moeilijk te zijn, heb ik begrepen. Dikke
  † In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 15:59:39 #102
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24236640
Merrisse, mijn hart huilt met je mee op dit moment. Wat is het een vreselijk moeilijk iets. Na zo'n lange tijd is het spontane er nou eenmaal af en 'gewoon' verleiden doe ik ook vaak genoeg, maar heeft toch altijd een onbedoelde rare bijsmaak. Op een gegeven moment probeer je van alles als het maar zijn doel treft, maar of je daar nou blij van moet worden

Ik vertel soms wel/soms niet wanneer ik in mijn vruchtbare dagen zit, maar het blijft gewoon erg lastig omdat je nou eenmaal geen kans wil missen, want stel dat.... Vorige maand dus bij ons 1 kans voorbij laten gaan en laat ik nou net die maand een late eisprong hebben tja, ik heb mezelf echt voor mijn kop gestoten hoor.

Hmz, als ik dit zo teruglees dan kan ik niets tegen je zeggen om je op te beuren... Dan maar zo: weet dat ik aan je denk en ontzettend met jullie meeleef
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 27 december 2004 @ 18:38:06 #103
1087 Merisse
broddeltante
pi_24239457
Toen we begonnen met KvK-en was het allemaal heel bijzonder en spontaan en leuk. Dan lag je na de sex lekker na te soezelen en te mijmeren over het kindje dat je misschien wel gemaakt had. Nu is het gewoon echt niet meer leuk. Ik durf gewoon geen toenaderingspogingen meer te doen in mijn vruchtbare tijd want ik voel me er rot en schuldig over, alsof ik alleen op zijn zaad uit ben. Zoals je al zei Slaapmeisje: een rare bijsmaak. Daarom vertel ik het de laatste tijd gewoon tegen hem en maak ik hem daarmee medeplichtig. Het is toch verdorie ook net zo goed zijn pakkie an als het mijne? Maar goed, het werkte dus averechts deze keer *zucht*

We hebben na zondagochtend geen sex meer gehad en dat is zooooo frustrerend nu. Ik kan en wil hem niet dwingen maar we laten weer een maand verloren gaan zo.

Katinka

Slaapmeisje hoe gaat het met je?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  maandag 27 december 2004 @ 18:52:32 #104
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24239729
Merisse-mupke Wat moeilijk voor jullie. Ik wilde dat ik een oplossing voor je had, maar helaas. Ik zat te denken aan een oplossing in de humor-hoek, er dan maar een dolletje van maken zo nu en dan, misschien zelfs met een beetje galgenhumor. Maar daarvoor is het toch misschien een te serieus onderwerp. Toch veel succes
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 19:16:39 #105
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24240214
Merisse, tja wat zal ik zeggen? Hoe het met me is? In mijn omgeving laat ik niet zoveel merken van mijn verdriet, maar als ik diep in mijn hart kijk ben ik behoorlijk emotioneel gesloopt. Dit is de laatste kans voordat ik aan de hormonen moet beginnen en ik kijk er zo ontzettend tegenop. De kerstperiode is achter de rug *oef* en ik had het deze kerst zo graag anders gezien. De derde kerst zonder kindje of zelfs zonder zwangerschap en dat doet behoorlijk pijn.

Aan de ene kant wil ik mensen niet meer zoveel lastig vallen met mijn verdriet omdat ik net een kapotte langspeelplaat lijk en aan de andere kant wil ik het soms wel uitschreeuwen. Ik probeer uit alle macht bezig te zijn met de leuke dingen van het leven en mijn leven niet laten leiden door de kinderwens, maar wat ik ook doe, het blijft als een schaduw aanwezig.

Ik ga door, ik kan niet anders dan doorgaan, maar ik merk dat mijn reserves op beginnen te raken. Het is tijd, laat het kindje maar komen, ik ben er al zolang klaar voor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_24240355
Och meiden toch. Jullie hebben er wel geen bal aan, maar ik denk zo vaak aan jullie en aan alle anderen die op een kindje wachten. En ik hoop zo dat het binnenkort allemaal goed gaat komen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator maandag 27 december 2004 @ 19:27:50 #107
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24240406
snoopy zegt weer eens precies wat ik ook wil zeggen....

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24240441
Tja Pluphy, ik had pcies zo'n zelfde gevoel; humor doet toch een hoop goed hoor, ondanks het onderwerp.
Ik had er op een gegeven moment echt genoeg van dat ik degene was die me in allerlei bochten wrong,
omdat ik zijn 'zaad wilde hebben'..(zo is het toch wel een beetje ).

En verleiden hielp niet, want dan wist ie meteen 'hoe laat 't was' en als dan zijn hoofd er niet naar stond, knapte ik finaal af. Conclusie; op het moment dat het MOET gebeuren kan ik hem niet dwingen...helaas? .
Hem enigszins voorbereiden, zodat hij beter zijn taak kan volbrengen dan? Ik ben tenslotte ook voorbereid. Dus gaf ik hem een aantal dagen van te voren mijn planning door, kon ie zich er vast op voorbereiden/verheugen. (zo schatje, ma, woe en vrij gaan we het doen deze week, schikt dat? eventueel di, do en zaterdag, zeg het maar)
Nu ik dit zo opschrijf moet ik weer erg lachen; op een gegeven moment ging ie vanzelf vragen wanneer hij er weer 'op' mocht

Misschien is dit niks voor je Merisse, maar zo heb ik me er doorheen geworsteld...
pi_24240628
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:16 schreef Slaapmeisje het volgende:

Ik ga door, ik kan niet anders dan doorgaan, maar ik merk dat mijn reserves op beginnen te raken. Het is tijd, laat het kindje maar komen, ik ben er al zolang klaar voor
Ach Meis, ik voel het precies zo. Ik zit er ook aardig doorheen en die zoveeltste kerst zonder is echt verschrikkelijk. Mijn ventje zat gister te huilen op de bank, dat was de eerste keer dat ik 't zag . Mijn rots heeft 't net zo moeilijk als ik, alleen laat ie 't nooit zien.

Ik voel me net zo'n langspeelplaat, praat er dus niet meer over, met niemand. Onze emoties/verdriet en sexleven zijn nu op de achtergrond, maar wel weer van ONS, niet meer van iedereen.

Kom we gaan voor een super jaarwisseling, op naar jullie eerste succesvolle poging met hormonen!

Hou je taai Slaapmeisje
  maandag 27 december 2004 @ 19:53:23 #110
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24240854
Meiden, de tranen staan in m'n ogen bij jullie verhalen

Ik hield trouwens meestal mijn mond dicht over wanneer de vruchtbare periode was. Ik deed gewoon net of ik gek was en of ik die dagen extra zin had.
En de methode van katinka heb ik ook wel eens toegepast "schat, die week moeten we"
Het blijft lastig en voor iedereen verschillend hoe hij/zij er het makkelijkst mee om kan gaan.

Meiden, heel veel sterkte en succes met alles!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_24247256
Doen alsof je gek bent is de beste methode (hoe doorzichtig ook) ik spreek uit ervaring
Dat heeft manlief niet snel door
Raar maar waar
  dinsdag 28 december 2004 @ 01:05:57 #112
1087 Merisse
broddeltante
pi_24247809
Misschien wel Katinka, maar zeg nou eerlijk, dat is toch niet normaal eigenlijk dat wij ons letterlijk en figuurlijk in allerlei bochten moeten wringen om manlief zover te krijgen?!? Zij willen toch ook een kindje? Ben in ieder geval blij te horen dat het bij ons niet anders is dan bij anderen.

Slaapmeisje zeker in deze tijd van het jaar vliegt het je weer naar de strot he? I know
Maar we gaan voor een slaapkindje in een krakendvers 2005 hoor!

en verdomme weer een dag voorbij in de eisprongperiode zonder ge***** te hebben
pi_24248125
Nee, da's om gek van te worden. Maar als manlief problemen krijgt met 'presteren'ben je nog veel verder van huis (althans zo redeneerde ik uiteindelijk).Op een gegeven moment kon het me niet meer schelen hoe; ALS het maar lukte zoals ik het wilde, dan had ik in iedergeval rust. Ik heb me er dus bij neergelegd. Ruzies brachten mij niet verder in elk geval. En zeker, zij willen echt wel een kindje, maar als je de druk teveel op KvK legt, lukt het 'm niet meer. En dat wil je echt niet!!
Ik maak het hem gewoon niet al te lastig, op de momenten dat het echt MOET. Kwestie van roeien met de riemen....

En als je morgenvroeg nou ****???

Misschien ben je dan nog op tijd!

Moderator dinsdag 28 december 2004 @ 08:34:42 #114
5428 crew  miss_sly
pi_24250404
Wat een ontzettend lastige situatie, Merisse. Ik heb geen advies of ervaring, want zonder mmm heb ik nooit geprobeerd, en dan is de situatie toch nogal anders. En waarschijnlijk heb je voor jezelf de rationele argumenten al op een rijtje, maar dat sluit niet altijd aan bij gevoelsmatig.
Ik hoop voor je dat deze kans niet onbenut voorbij gaat

Voor de andere dames ook sterkte en een stevige knuffel. Het blijft verdrietig als je voor de zoveelste keer een jaar uitzwaait zonder kindje of zwangerschap
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:10:52 #115
1087 Merisse
broddeltante
pi_24259766
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 01:23 schreef katinka het volgende:
En als je morgenvroeg nou ****???
pi_24261290
Is het stom om jaloers te zijn om Maxima? Verdorie zeg, ze is weer zwanger...en ik ben gewoon stikjaloers . Krijg je steeds weer dat gedoe eromheen enzo, yuck. Maarja, leuk voor dr.

voor iedereen. Gewoon omdat het een rotte periode is.
pi_24261406
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:10 schreef Merisse het volgende:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:25:59 #118
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24261435
nee hoor mallemeid, ik ben ook jaloers
en wij mogen dat best zijn ook!!
pi_24271337
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:10 schreef Merisse het volgende:

[..]

fijn!
pi_24271358
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:25 schreef heavenswoman het volgende:
nee hoor mallemeid, ik ben ook jaloers
en wij mogen dat best zijn ook!!
Hier nog zo'n jaloers kreng, maar helaas niet alleen op Maxima. Alle zwangere vrouwen krijgen mij soort van groen...
niet dat ik dat laat merken overigens

Eneh voor de rest benijd ik Max ECHT niet hoor
pi_24271479
Ik ben ook reuzejaloers hoor! Sowieso vind ik het bij dat prinsessenspul allemaal zo snel gaan! Ze zijn zonde rutizondering in het eerste jaar na hun huwelijk al zwanger van de eerste! Hoe kan het toch dat ze daar zoveel geluk bij hebben?? Niet te geloven en erg oneerlijk!

Vriendje heeft nog eens duidelijk gemaakt dat hij het nog steeds niet ziet zitten. Hij heeft negatieve gevoelens bij kinderen, maar hij vindt Jens toch wel leuk op z'n tijd en is zelfs gematigd enthousiast over hem (zolang hij niet huilt tenminste). Ik denk wel da tik na de wintersport naar de ha of gy. ga ivm de menstruatie.
  woensdag 29 december 2004 @ 17:52:29 #122
1087 Merisse
broddeltante
pi_24280104
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook reuzejaloers hoor! Sowieso vind ik het bij dat prinsessenspul allemaal zo snel gaan! Ze zijn zonde rutizondering in het eerste jaar na hun huwelijk al zwanger van de eerste! Hoe kan het toch dat ze daar zoveel geluk bij hebben?? Niet te geloven en erg oneerlijk!

Vriendje heeft nog eens duidelijk gemaakt dat hij het nog steeds niet ziet zitten. Hij heeft negatieve gevoelens bij kinderen, maar hij vindt Jens toch wel leuk op z'n tijd en is zelfs gematigd enthousiast over hem (zolang hij niet huilt tenminste). Ik denk wel da tik na de wintersport naar de ha of gy. ga ivm de menstruatie.
* Merisse is ook jaloers...
En wat jij zegt miss_sly, ongelofelijk hoe snel ze zwanger zijn. En zo heel piep zijn ze ook allemaal niet meer. Maxima is 33, Laurentien 38 en Mabel 36. Het slaat nergens op maar het is alsof ze superieure genen hebben ofzo. Onuitstaanbaar.

Miss_sly, balen joh, dat je vriend nog niet om is. Maar goede beslissing om toch naar de gyn te gaan om te kijken of die iets kan doen om je cyclus op gang te brengen denk ik.
pi_24281470
Meiden ff wat vragen hoor........
Klopt het nou,dat Max van Amalia ook bij een gyn liep?Ja toch?Die is niet vanzelf zwanger geworden en ik heb het idee,dat ze na een half jaar na t huwelijk sowieso hulp krijgen.Het is idd.wel erg opvallend,dat die meiden binnen een jaar na t trouwen al zwanger zijn of al temet bevallen.
Nu max en mabel tegelijk,tuurlijk,hier ook een steekje van:zij wel.............
maar goed,we zien wel en ruilen zou ik ook niet willen met ze,bléh,je kan je koninklijke gat niet draaien of je hebt een camera in je snufferd,neuh,dan maar gewoon Minoes en niet zwanger,mijn tijd komt wel...........
En methet nieuwe jaar helemaal snel,want eind januari kon de telefoon wel es gaan voor de 1e IUI poging,we wachten af.
Groetjes,Minoes
pi_24282161
Hier gaat het ook altijd zo, die prinsessen zijn nog maar getrouwd en daar loopt hun eerste pagadder al rond. Mathilde heeft er ondertussen al twee rondlopen en ik denk dat Astrid er 5 heeft ofzo (waarvan één ondertussen al 18 jaar is en de jongste anderhalf ofzo... het blijft maar werken bij haar)
Mijn ma vindt het ook altijd raar als ik daar op reageer.

Afgelopen kerstavond was het weer verschrikkelijk, vooral voor mijn zus dan want ik heb het grootste deel gemist aangezien ik lag te slapen in de zetel
Mijn ma en de ma van mijn zus haar vriend vonden het blijkbaar nodig om te pronken met het feit dat zij in 1, 2, 3 zwanger waren terwijl mijn zus elke maand een test haalt en het altijd negatief is. Ik heb me maar niet gemengd in het gesprek toen ik net wakker werd, maar heb mijn ma de dag erop toch maar gezegd dat ze over zoiets misschien minder spreekt. Ik vrees allezins dat mijn zus het geen al te aangenaam gesprek vond (aan haar blik dan te zien) (en dan komt nu nog de aangename periode waarin iedereen wel vraagt Dit jaar een kind??
pi_24282379
Die prinsessen hebben het iets makkelijker met gezondheidszorg he, die hebben geen 2 maanden wachttijd voor de gyn en alle uitslagen van testen e.d zullen ook allemaal wel iets eerder bekend zijn. En je weet niet of hun ook problemen hebben, miskramen e.d want daar hoor je nooit iets van.
En waarschijnlijk hebben ze vooraf ook nog een vruchtbaarheidstest moeten ondergaan...

En dan de rest van het leven wat er aan hangt...Dus echt jaloers, neuh...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_24282983
Het gaat bij mij niet echt om jaloers zijn, ik vraag me gewoon af hoe het komt dat het bij hen wel altijd schijnt te lukken (met uitzondering van koningin Fabiola dan bij ons waar ook altijd over gesporken werd als de koningin-die-geen-kinderen-kon-krijgen)
  zaterdag 1 januari 2005 @ 23:06:03 #127
1087 Merisse
broddeltante
pi_24346043
Volgens mij bestaat er niet zoiets als een vruchtbaarheidstest. Ze kunnen in het bloed zien of alle hormoonwaarden goed zijn en met een echo bepalen of er geen afwijkingen zijn aan baarmoeder/eierstokken maar dat is geen garantie voor vruchtbaarheid.

Maar volgens mij krijgen ze na een paar maanden zelf proberen al IUI krijgen met hormoonstimulatie ofzo.
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2005 @ 23:09:55 #128
43556 miss_dynastie
pi_24346125
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:06 schreef Igraine het volgende:
En waarschijnlijk hebben ze vooraf ook nog een vruchtbaarheidstest moeten ondergaan...
Dat heb ik ook weleens gelezen ja.
Ik denk dat ze dan kijken naar je cyclus, of je een eisprong hebt, in goede gezondheid verkeert, enz. enz...
pi_24346469
Test is misschien niet helemaal het juiste woord, ik bedoelde eigenlijk onderzoek.
Ze kunnen van tevoren best veel onderzoeken wat een eventuele (snelle) zwangerschap zou vermoeilijken. Natuurlijk is dat geen garantie voor vruchtbaarheid maar het neemt al een hoop mogelijke obstakels weg in ieder geval.

De deuren van de medische wereld staan iets meer open voor die familie. En wie weet gebeurt 't inderdaad gelijk wel met IUI, hoeft Maxima Alex in ieder geval niet op de hoogte te stellen met haar ovulatietesten...

Ik dacht wel eens als al die geruchten weer de ronde deden dat Maxima zwanger was (en toen niet was) van stel nou dat Maxima idd zwanger was, maar net een miskraam heeft gehad.... Dat is ook behoorlijk lullig dan als het hele land het heeft over jouw 'zwangerschap'...

In het verleden is het trouwens niet altijd zo geweest, Koningin Wilhelmina heeft maar 1 dochter (Juliana) gekregen en was toen al 7 jaar getrouwd en zij was zelf ook enigskind...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_24347053
allereerst allemaal een super, mega, vruchtbaar 2005 gewenst!!

Zo en dan nu naar bed, voor ik hier weer een emotioneel verhaal neerpen.

zondag 2 januari 2005 @ 11:43:26 #131
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24352144
Katinka, ik wens jou en alle anderen in dit topic een heel goed 2005 toe. Ik hoop dat dit jaar jullie zal brengen, wat 2004 jullie zo duidelijk niet heeft gebracht
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_24352231
van mij hetzelfde gewenst katinka, slaapmeisje, miss_sly, merisse en alle anderen hier! dat 2005 julie dromen zal doen uitkomen!
pi_24355285
dankje jullie zijn schatjes
  Moderator zondag 2 januari 2005 @ 15:58:57 #134
5428 crew  miss_sly
pi_24355785
Wat lief!

Ik wens dat ook alle dames hier: alle geluk en gezondheid, een einde aan het verdriet en de verwezenlijking van de zo dierbare dromen!
  zondag 2 januari 2005 @ 18:35:15 #135
26341 Mariposa
Telt af...
pi_24357965
Dames, ik wens jullie het alle beste in 2005 toe!

Ik hoop grondig uit mijn hart dat jullie wensen en dromen uit zullen komen. Met name Merisse, Katinka, Miss Sly, Minoes, Leonieke en Mallemeid wil ik een extra hart onder de riem steken. Ook Spindizzy ik weet niet zeker of ze dit topic nog leest, ik hoop dat haar Spinnekind niet te lang op zich zal laten wachten. De andere dames natuurlijk ook, maar deze dames leven altijd zo erg mee, dat dit het minste is wat ik terug kan doen

Mijn wens zal hopelijk later nog uit komen, voorlopig lurk ik met jullie mee
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2005 @ 18:55:34 #136
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24358277
Laat ik mij hier dan ook bij aansluiten en jullie allemaal een super 2005 toewensen. Moge dit jaar een jaar zijn zonder gemiste kansen en vol van dromen die uitkomen.

Vandaag zit ik op cyclusdag 27. Nog 3 tot 7 dagen voordat mijn NOD zich aandient. Gezien mijn schommeling in cyclus van de afgelopen paar maanden (tussen de 30 en 34 dagen) kan ik niet met zekerheid zeggen wanneer het zover zal zijn. Ik hoop morgen mijn hormonen te kunnen ophalen bij de apotheek. Ze zijn niet altijd op voorraad, maar ik wil ze wel graag in huis hebben voor het geval de duivels zich melden. Dit zijn de moeilijkste dagen zo tussen vrees en hoop...

Ik heb het ook wel eens hoor dat ik wat jaloersig wordt als de een na de andere Maxima, Mabel of Laurentien weer zwanger is, maar onthoudt lieve meiden dat ons prinsje of prinsesje ook op ons wacht hoor
  maandag 3 januari 2005 @ 10:52:10 #137
1087 Merisse
broddeltante
pi_24368510
Alle dames van dit topic; miss_sly, katinka, Slaapmeisje, Spindizzy, Minoes, mallemeid, leonieke: dat onze wensen maar uit mogen komen in 2005.

Spannend hoor Slaapmeisje. Ik wist helemaal niet dat je zodra een nieuwe cyclus aanbreekt moet gaan spuiten. Hoe gaat dat dan? Wat, hoeveel ml, hoe vaak per dag, hoe lang (van dag 1 tot je eisprong of de hele cyclus?) Ze zeggen dat het wel meevalt. Maar het idee om een naald in je eigen velletje te zetten is heel eng hoor dat ben ik met je eens. Moet je gaan spuiiten zonder verdere instructie/begeleiding? Heb je de spuitjes al in huis?

Maar het gaat allemaal lukken hoor joh. Er zijn je zoveel mensen voorgegaan en die hebben het ook allemaal gered.
Fijn dat je er weer wat vaker bent trouwens
pi_24368932
Allereerst een onwijs mooi en vruchtbaar 2005 gewenst voor alle dames in de wachtstand
Verder geloof ik er hier helemaal niet meer in en wacht af tot de telefoon gaat voor de IUI.........en dan nog,geloof ik maar half,dat dát wel zou kunnen helpen.........
We wachten dus maar af.
Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 13:29:45 #139
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24371082
Hoi Merisse, ik moet inderdaad met de eerstvolgende cyclus beginnen met hormonen spuiten. Op dag 2 start ik met het spuiten van Lucrin met een gewone naald, op dag 3 spuit ik er dan Puregon d.m.v. een prikpen bij. Op dag 10 wordt dan bekeken hoe groot mijn eitjes zijn en dan moet ik doorspuiten totdat de Pregnyl erin kan voor de eisprong en dan kan de IUI plaatsvinden. Dan even twee weken rust en dan weer verder voor de volgende cyclus (hopelijk niet natuurlijk). De eenheden weet ik op dit moment even niet omdat ik het prikschema thuis heb liggen. Al met al dus wel vrij intensief (2 prikken per dag) en erg spannend om in mijn eigen buikkie te spuiten. Ik heb wel een prikinstructie gehad (op een spons ) en moet nu zelf elke avond prikken. Gelukkig heb ik daar genoeg vet opgestapeld, dus ik hoop dat mijn zwembandjes niet lekgeprikt worden Wat je zegt, er zijn al zoveel meiden voorgegaan dat het best te doen is, maar eerst maar even die eerste keer achter de rug en dan kan ik hopelijk opgelucht ademhalen.
pi_24371215
adopteren kan ook !
misschien een weesje uit Zuid-oost Azië !

[ Bericht 5% gewijzigd door het_fokschaap op 03-01-2005 14:00:42 ]
pi_24372096
ga ff fijn ergens anders dom blaten
pi_24372136
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:31 schreef minoes_ het volgende:
ga ff fijn ergens anders dom blaten
oh, ik wist niet dat dit een topic was waar alleen pro eigen baby meningen gepost mochten worden ?
  Moderator maandag 3 januari 2005 @ 15:06:57 #143
5428 crew  miss_sly
pi_24372689
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:34 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

oh, ik wist niet dat dit een topic was waar alleen pro eigen baby meningen gepost mochten worden ?
Nee, schaap
Het gaat hier vooral om de emotionele kanten van het proberen zwanger te worden. Dat er nog mogelijkheden als adoptie zijn, is de meesten echt wel bekend, maar dat is gewoon niet waar het in dit topic om draait. Als je eerst wat had gelezen, had je dat geweten
  maandag 3 januari 2005 @ 15:12:12 #144
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24372750
er is een topic toch voor adopteren ergens??
dit topic is meer voor de emotionele kant die er bij het niet zo makkelijk zwanger worden/blijven komt kijken.
Aub dom geblaat ergens anders uiten, of doorlees het topic goed voor je post.
pi_24372760
quote:
Op maandag 3 januari 2005 15:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, schaap
Het gaat hier vooral om de emotionele kanten van het proberen zwanger te worden. Dat er nog mogelijkheden als adoptie zijn, is de meesten echt wel bekend, maar dat is gewoon niet waar het in dit topic om draait. Als je eerst wat had gelezen, had je dat geweten
maar die emotionele kant kan je misschien wegwerken door er niet zo mee bezig te zijn en iets anders te doen wat je misschien een goed gevoel geeft. of moet het persé een eigen kind zijn
pi_24372802
quote:
Op maandag 3 januari 2005 15:12 schreef heavenswoman het volgende:

Aub dom geblaat ergens anders uiten, of doorlees het topic goed voor je post.
ik zie het niet als dom geblaat. ik zie het meer als iets wat je liever niet wil horen omdat je graag nieuw leven wilt, maar bestaand leven daar sturen we wel wat geld naartoe en dan zoeken ze het maar weer uit.

maar misschien moet ik er een apart topic over openen.
  Moderator maandag 3 januari 2005 @ 15:18:33 #147
5428 crew  miss_sly
pi_24372852
quote:
Op maandag 3 januari 2005 15:12 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

maar die emotionele kant kan je misschien wegwerken door er niet zo mee bezig te zijn en iets anders te doen wat je misschien een goed gevoel geeft. of moet het persé een eigen kind zijn
Tja, de keus of men echt een eigen kind wil of een adoptiekind is natuurlijk zeer persoonlijk. Bovendien komt dat vaak pas aan de orde als blijkt na lang proberen dat het niet zal lukken.

"Er niet zo mee bezig zijn" zijn ook woorden die je in dit topic beter achterwege kunt laten.

heb je dit topic/deze reeks al doorgelezen? Anders moet je dat eerst maar even doen, voor je weer reageert
  Moderator maandag 3 januari 2005 @ 15:19:55 #148
5428 crew  miss_sly
pi_24372884
quote:
Op maandag 3 januari 2005 15:15 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik zie het niet als dom geblaat. ik zie het meer als iets wat je liever niet wil horen omdat je graag nieuw leven wilt, maar bestaand leven daar sturen we wel wat geld naartoe en dan zoeken ze het maar weer uit.

Ik weet wel dat je het niet als getroll bedoelt, maar in dit topic zijn we vaak nogal (over)gevoelig voor dergelijke opmerkingen.
Een apart topic lijkt me een goed plan
  maandag 3 januari 2005 @ 15:20:16 #149
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24372893
quote:
Op maandag 3 januari 2005 15:15 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Inderdaad, dat lijkt mij een goed idee....
In dit topic komt het niet zo prettig over.... bovendien ben ik het niet met je eens :
"maar bestaand leven daar sturen we wel wat geld naartoe en dan zoeken ze het maar weer uit."
en wil ik daar best over discussieren .... (als ik terug ben straks)
pi_24373091
excuus dames.

wanneer u nog geinteresseerd bent
Weesjes adopteren ipv storten op 555
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')