Ach Meis, ik voel het precies zo. Ik zit er ook aardig doorheen en die zoveeltste kerst zonder is echt verschrikkelijk. Mijn ventje zat gister te huilen op de bank, dat was de eerste keer dat ik 't zagquote:Op maandag 27 december 2004 19:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik ga door, ik kan niet anders dan doorgaan, maar ik merk dat mijn reserves op beginnen te raken. Het is tijd, laat het kindje maar komen, ik ben er al zolang klaar voor
quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:23 schreef katinka het volgende:
En als je morgenvroeg nou ****???
Hier nog zo'n jaloers kreng, maar helaas niet alleen op Maxima. Alle zwangere vrouwen krijgen mij soort van groen...quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:25 schreef heavenswoman het volgende:
nee hoor mallemeid, ik ben ook jaloers
en wij mogen dat best zijn ook!!
* Merisse is ook jaloers...quote:Op woensdag 29 december 2004 09:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook reuzejaloers hoor! Sowieso vind ik het bij dat prinsessenspul allemaal zo snel gaan! Ze zijn zonde rutizondering in het eerste jaar na hun huwelijk al zwanger van de eerste! Hoe kan het toch dat ze daar zoveel geluk bij hebben?? Niet te geloven en erg oneerlijk!
Vriendje heeft nog eens duidelijk gemaakt dat hij het nog steeds niet ziet zitten. Hij heeft negatieve gevoelens bij kinderen, maar hij vindt Jens toch wel leuk op z'n tijd en is zelfs gematigd enthousiast over hem (zolang hij niet huilt tenminste). Ik denk wel da tik na de wintersport naar de ha of gy. ga ivm de menstruatie.
Dat heb ik ook weleens gelezen ja.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:06 schreef Igraine het volgende:
En waarschijnlijk hebben ze vooraf ook nog een vruchtbaarheidstest moeten ondergaan...
oh, ik wist niet dat dit een topic was waar alleen pro eigen baby meningen gepost mochten worden ?quote:
Nee, schaapquote:Op maandag 3 januari 2005 14:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
oh, ik wist niet dat dit een topic was waar alleen pro eigen baby meningen gepost mochten worden ?
maar die emotionele kant kan je misschien wegwerken door er niet zo mee bezig te zijn en iets anders te doen wat je misschien een goed gevoel geeft. of moet het persé een eigen kind zijnquote:Op maandag 3 januari 2005 15:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, schaap
Het gaat hier vooral om de emotionele kanten van het proberen zwanger te worden. Dat er nog mogelijkheden als adoptie zijn, is de meesten echt wel bekend, maar dat is gewoon niet waar het in dit topic om draait. Als je eerst wat had gelezen, had je dat geweten
ik zie het niet als dom geblaat. ik zie het meer als iets wat je liever niet wil horen omdat je graag nieuw leven wilt, maar bestaand leven daar sturen we wel wat geld naartoe en dan zoeken ze het maar weer uit.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:12 schreef heavenswoman het volgende:
Aub dom geblaat ergens anders uiten, of doorlees het topic goed voor je post.
Tja, de keus of men echt een eigen kind wil of een adoptiekind is natuurlijk zeer persoonlijk. Bovendien komt dat vaak pas aan de orde als blijkt na lang proberen dat het niet zal lukken.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar die emotionele kant kan je misschien wegwerken door er niet zo mee bezig te zijn en iets anders te doen wat je misschien een goed gevoel geeft. of moet het persé een eigen kind zijn
Ik weet wel dat je het niet als getroll bedoelt, maar in dit topic zijn we vaak nogal (over)gevoelig voor dergelijke opmerkingen.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zie het niet als dom geblaat. ik zie het meer als iets wat je liever niet wil horen omdat je graag nieuw leven wilt, maar bestaand leven daar sturen we wel wat geld naartoe en dan zoeken ze het maar weer uit.
maar misschien moet ik er een apart topic over openen.
Inderdaad, dat lijkt mij een goed idee....quote:Op maandag 3 januari 2005 15:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar misschien moet ik er een apart topic over openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |