Dat had ik idd een aantal weken niet gedachtquote:Op zondag 16 januari 2005 12:41 schreef Merisse het volgende:
Leonieke, dat is echt het beste nieuwsdat had je een aantal weken geleden niet gedacht toch? Het blijft natuurlijk afwachten hoe het volgende maand gaat maar voor nu
helemaal toppie! Hoeveel dagen zaten er tussen je laatste pilbloeding en deze menstruatie? Ik denk dat je dat als cycluslengte aan kan houden voorlopig.
Helemaal mee eens Merisse; Leonieke, om je er van te overtuigen dat je het best het nog even tijd kunt gunnen ter illustratie hieronder het aantal dagen dat mijn cycli duurden nadat ik stopte:quote:Op zondag 16 januari 2005 13:31 schreef Merisse het volgende:
Da's dus een cyclus van 32 dagen. Niet slecht hoor! Je volgende keer zou 15 februari zijn.
Dat het wat korter is met weinig bloedverlies zo'n eerste keer kan best hoor. Geef het een paar maanden de kans.
quote:Op zondag 16 januari 2005 12:41 schreef Merisse het volgende:
Katinka, wat onzettend moeilijk zeg... Maar ik denk dat je niet aan een 4e keer moet beginnen als je er (nog) geen goed gevoel over hebt. Misschien komt het nog. Dikke knuffel voor jou!
He shit Slaapmeisje, da's wel kl*te! Ze moeten gewoon groeien die dingen! Maar niet getreurd, met 75 IE zul je zien dat ze het beginnen te snappen. De eerste keer met hormonen is het toch even uitrproberen. Als je lucrin gebruikt doen je eigen hormonen het niet meer, dat merk je nu dus echt wel. De vorige keren groeiden je follikels toch wel gewoon goed? Waarom moet jij eigenlijk 'het IVF-programma'volgen (qua spuiten)? Ik spuit toch wel meer dan; 150 IE Gonal (= hetzelfde hormoon als Puregon).quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:37 schreef Merisse het volgende:
Da's flink balen Slaapmeisje, hoe groot moeten ze zijn voor de grote sprong en dus de inseminatie?
Sterkte weer.
Katinka, dat zijn ook 2 jaar aan cycliveel hoor als je ze zo achter elkaar ziet staan.
Miss_slywat een rotsituatie, maar voel je niet schuldig hoor want je gevoelens zijn heel legitiem.
Heyquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:01 schreef katinka het volgende:
[..]
Merisje, tja, nu je het zegt. Ik ben nogal van de schema's (mijn notitieboek heb ik altijd bij de hand)....en kon de getallen zo ophoesten. Eigenlijk wel een beetje overdreven. Ik wilde Leonieke alleen maar geruststellen met mijn onregelmatige periode. Ben bang dat ik nu het tegenoverstelde bereikt heb.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |