quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat het de eerste keer ook maar niets vond hoor. Ik maakte met vlinders in mijn buik de injectie klaar, ging rustig zitten en heb echt minutenlang met die naald op mijn buik gericht daar een beetje gezetenMisschien hoopte ik wel dat als ik lang genoeg wachtte, de vloeistof vanzelf in mijn lichaam zou kruipen. Maar ja, je moet toch iets he? Dus na een tijdje zo gezeten te hebben, heb ik hem erin gezet, en bleek het eigenlijk niet half zo erg als ik me zat voor te stellen.
succes meisje, je kunt het, daar ben ik van overtuigd![]()
jaja, inderdaad, dat aftellen, vol goede moed je hand bewegen richting buik, en dan toch niet doenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:23 schreef katinka het volgende:
[..]
zo zat ik ook! en zei vervolgens 10x 1, 2, 3 en deed het toen nog niet. haha ik moet er nu vreselijk om lachen. mijn ventje ook troiuwens (die hoort me vanuit bed
)
Ja, vreemd is dat hè? Ook ik heb altijd het gevoel gehad dat zwanger worden niet van een leien dakje zou gaan en dat er medicatie aan te pas zou moeten komen. Heel bizar die intuïtie.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
Slaapvergietje![]()
Dank je wel lieve LW, ik ben ook erg benieuwd hoe mijn lichaam zal reageren op de hormonen. Achteraf bezien heb ik altijd al gedacht dat dit er van zou komen, daarom was ik toen zo teleurgesteld dat ik eerst 3 x IUI zonder hormoonstimulatie moest doen. Nu gaat het pas echt beginnen! Hoe ga jij ondertussen met je medicijnen?
Alles bij elkaar (ben 2,5 jaar geleden begonnen met afvallen, want het werd echt veel te gek; en na wat ups en downs in de zin van steeds wat kilo's erbij en eraf) ben ik nu ruim 27 kilo kwijt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat ben je dan al veel afgevallen LWMijn compliment hoor dat is toch al een hele prestatie! Ik las laatst wel ergens verhalen van mensen met een te hoog prolactine gehalte. Eens even kijken of ik dat nog kan terugvinden voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |