abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:36:11 #176
1087 Merisse
broddeltante
pi_24431405
Hai Snoop
Ja ik weet dat het heftig kan worden maar ik ken haar niet en heb verder zakelijk niets meer met haar te maken (hele grote organisatie). Mij lijkt het juist een steun dat zij ook problemen heeft gehad met kinderen krijgen. Ik heb trouwens heel bewust voor een deze cursus gekozen juist ook na mijn miskramen. Ik had gedacht moeder te worden maar moet nu toch mijn visie bijstellen en een nieuw doel vinden. Heb jij veel gehad aan die cursus, was het ook bij Boertien?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 13:47:27 #177
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24431575
Vanmorgen ongesteld geworden, dat betekent dat ik morgenavond mijn eerste spuit moet zetten
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:56:40 #178
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24431729
succes met de spuit hopelijk valt het mee
  Moderator donderdag 6 januari 2005 @ 13:57:18 #179
5428 crew  miss_sly
pi_24431739
Wat jammer Slaapmeisje.
Stiekem hoop je dan toch dat het niet hoeft.

Nou, dan maar heeeeel veel succes met de spuitjes en de IUI! We praten je wel door je eerste spuitje heen als je hulp nodig hebt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24431865
Slaapmeisje

Merisse, ik mail je wel even is dat goed? Anders wordt het zo off-topic
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 6 januari 2005 @ 14:13:50 #181
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_24432009
O Slaapmeisje, jammer... Heel veel succes!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_24432266
Bedankt iedereen voor de beste wensen! Bij deze jullie ook allemaal een heel goed 2005 toegewenst, dat al jullie wensen uit mogen komen . wat een gewens

Slaapmeisje wat rot! Sterkte met het spuiten
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2005 @ 19:17:09 #183
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24437221
Hoi lieve meiden, bedankt voor de steun en de goede wensen! Ik wil nu graag die eerste spuit achter de rug hebben, maar ja... nog even wachten tot morgen. Gelukkig is het dan meteen weekend zodat ik niet meer de schijn dat het goed met me gaat op mijn werk hoef vol te houden. Pffff, ik vind het verdraaid lastig op dit moment om niet bij de pakken neer te gaan zitten.

Minoes, dat klinkt weer veelbelovend. Je zou de eerste niet zijn die vlak voor de IUI alsnog zwanger raakt. Ik heb het zelf in mijn directe omgeving meegemaakt. Nu wil ik je geen valse hoop aanpraten omdat ik weet in wat voor situatie je op dit moment zit, maar ik hoop van ganser harte dat jou dat hele traject bespaard blijft. Veel sterkte met wachten

Merisse, jou wens ik het allerbeste voor de komende tijd. Het is inderdaad erg lastig om op dit moment te zien waarom je alle dingen hebt mee moeten maken die je het afgelopen jaar overkomen zijn, maar ik duim me suf dat voor jou dit jaar op een hele mooie manier begint! Alle liefs voor jou en J.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_24451955
Slaapmeisje.....jesses,toch de duivels,nu wordt het darten met die spuit,hahaha.Maar zonder gekheid,heel veel sterkte met die 1e,en je weet...1-2-3-hup dr in met dat ding

Hier is die 1,5 kilo van van de week er alweer af,zeker hard gelopen op mijn nieuwe werk,hahha.Maar mijn borsten doen nog zeer,flink mag ik wel zeggen.En mijn rechterborst is ook nog groter dan mijn linker geworden,dat kan ik duidelijk zien.Ik weet het niet meer,begin toch wel een beetje hoop te krijgen,maar probeer het gevoel heel hard weg te duwen,want nog steeds geloof ik er niet in.
Groetjes,Minoes
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:40:33 #185
1087 Merisse
broddeltante
pi_24456845
Slaapmeisje, we jompelen met z'n allen de eerste prik erin:
één in de aanslag
twee klaar?
drie hopla erin!

Maar zonder flauwekul, het is helemaaaal niet leuk maar ik weet zeker dat het je gaat lukken
Een wijntje naar binnen gieten, verstand op 0 en gaan met die banaan.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  Moderator zaterdag 8 januari 2005 @ 10:45:52 #186
5428 crew  miss_sly
pi_24460568
En Slaapmeisje, is het je een beetje meegevallen? Want het is je vast gelukt, die eerste spuit zetten!
  † In Memoriam † zaterdag 8 januari 2005 @ 11:33:26 #187
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24461093
1,2,3, HOP ....

ik heb gisteren nog geen spuit gezet hoor. Doordat ik donderdagochtend alleen een pietsie oud bloed verloor en verders niets (natuurlijk had ik meteen weer hoop gekregen) heb ik die dag niet als CD1 genomen. Pas gisteren kwam mijn ongesteldheid echt in volle glorie en dat betekent dus dat ik vanavond ga spuiten
  Moderator zaterdag 8 januari 2005 @ 11:35:42 #188
5428 crew  miss_sly
pi_24461136
tssss, uitstel
OK, jompel ik vanavond even voor je als je gaat spuiten!

Wat ik trouwens wilde vragen: wat moet je nu spuiten? en moet je dat de hele cyclus? en moet je op een bepaald moment naar de gyn. voor een echo om te zien hoe de follikels groeien?
  zaterdag 8 januari 2005 @ 12:33:22 #189
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24462006
succes slaapmeisje vanavond met je eerste spuit!!

Ik had noig een vraagje aan je slaapmeisje, Misschien heb je er overheen gelezen maar zijn die spuitjes te vergelijken met trombosespuitjes???
pi_24462098
Succes vanavond Slaapmeisje

Merisse, ik heb je een meel gestuurd naar het adres in je profiel. Weet niet of dat ok is
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zaterdag 8 januari 2005 @ 12:41:30 #191
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24462147
miss_sly ik moet op dag 2 Lucrin spuiten en vanaf dag 3 moet ik er Puregon bijspuiten. Vanaf die 3e dag dus elke avond twee injecties in mijn buikkie. A.s. vrijdag heb ik dan een afspraak bij de fertipoli en dan gaan ze kijken hoe mijn lichaam reageert op de hormonen (hoe groot zijn de follikels en hoeveel zijn het er). Omdat ik nu een dag later echt ongesteld ben geworden, zit ik dan pas op dag 8. Ik zou eigenlijk op dag 10 de check hebben, maar dat valt in het weekend en dat risico willen ze nog niet lopen omdat het mijn eerste hormoongestimuleerde cyclus is. Ik moet dan door blijven spuiten tot mijn eitje mag springen en daar heb ik dan de Pregnyl voor gekregen. Al met al dus een behoorlijk intensief gebeuren.

heavenswoman, ik geloof niet dat mijn spuiten te vergelijken zijn met trombosespuitjes. Zeker de Lucrin wordt gespoten met een "volwassen" naald. De Puregon zit in een soort pen die ook diabetici gebruiken en die heeft veel dunnere naalden dus dat lijkt me minder eng.

Als ik eenmaal door het eerste punt heen ben zal het allemaal wel meevallen (hoop ik). Iedereen die ik heb gesproken die het ook heeft gedaan zegt dat het uiteindelijk goed te doen is. Nu alleen nog die eerste spuit achter de rug...
  † In Memoriam † zaterdag 8 januari 2005 @ 12:43:27 #192
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24462171
O ja, a.s. vrijdag willen ze waarschijnlijk ook nog bloedprikken om te checken. Alsof ik tegen die tijd niet al genoeg ben lekgeprikt
  zaterdag 8 januari 2005 @ 12:43:48 #193
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24462178
die diabetici pen en trombosespuitjes zijn niet zo eng, maar dat is idd een klein naaldje.... wist me niets bij je situatie voor te stellen vandaaar....
nu ik weet dat het grotere spuitjes zijn..... nog meer succes gewenst.... het lukt vast wel!!
Gewoon die eerste ff doen, dan valt de rest vanzelf mee
(makkelijk gezegd hé)
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:11:43 #194
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_24462655
SleepyGirl!
In eerste instantie was ik meteen dit topic gaan bijlezen om te kijken hoe je eerste prik was gegaan, maar ik begrijp dat het donderdag bruine duivels waren ipv rode en dat het nog niet officieel dag 1 genoemd mocht worden.
Vanavond dus de eerste prik. Tjonge, als ik het goed heb berekend heb je jezelf als het vrijdag is al 13 x geprikt!
Plus dat ze je daar dan óók nog es gaan prikken! Arm Slaapvergietje...

Ik ben wel heel benieuwd hoe je lichaam erop reageert, m.n. de eitjes natuurlijk. Ik ga heel hard duimen dat het eerste de beste eitje benut kan worden voor een mooi Slaapkindje.
ik zei net nog tegen LW-man:goh, die Slaapmeisje is echt de oer-2e-streepjes-vrouw hier, ik gun het haar zo dat zij gauw kan opschuiven naar Z&G!

Succes vanavond!!!!!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  † In Memoriam † zaterdag 8 januari 2005 @ 13:19:56 #195
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24462799
Slaapvergietje

Dank je wel lieve LW, ik ben ook erg benieuwd hoe mijn lichaam zal reageren op de hormonen. Achteraf bezien heb ik altijd al gedacht dat dit er van zou komen, daarom was ik toen zo teleurgesteld dat ik eerst 3 x IUI zonder hormoonstimulatie moest doen. Nu gaat het pas echt beginnen! Hoe ga jij ondertussen met je medicijnen?
pi_24462912
Slaapmeisje heel veel succes vanavond met je 1e keer prikken. Ik voel dat het helemaal goed gaat komen Dikke voor jou
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:42:14 #197
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_24463184
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
Slaapvergietje

Dank je wel lieve LW, ik ben ook erg benieuwd hoe mijn lichaam zal reageren op de hormonen. Achteraf bezien heb ik altijd al gedacht dat dit er van zou komen, daarom was ik toen zo teleurgesteld dat ik eerst 3 x IUI zonder hormoonstimulatie moest doen. Nu gaat het pas echt beginnen! Hoe ga jij ondertussen met je medicijnen?
Ja, vreemd is dat hè? Ook ik heb altijd het gevoel gehad dat zwanger worden niet van een leien dakje zou gaan en dat er medicatie aan te pas zou moeten komen. Heel bizar die intuïtie.

Met mij gaat het goed. Tenslotte is het maar 1 tablet p/week, en ik ken verder geen ''lotgenoten'' (alleen phluphy, maar die slikte een ander medicijn) dus ik weet ook niet hoe je je hoort te voelen na de 1e tablet. Maar al met al, als het zo doorgaat ben ik een tevreden mens, en hoop ik dat het prolactine-gehalte goed daalt. Daarna is het afwachten hoe de gyn de behandeling voort wil zetten en hoe het tegen die tijd met de PCO gaat.
Ik heb nu ongeveer hetzelfde gewicht als voor mijn pilgebruik, en toen was ik altijd regelmatig, dus ik heb stille hoop....

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  † In Memoriam † zaterdag 8 januari 2005 @ 14:03:44 #198
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24463509
Wat ben je dan al veel afgevallen LW Mijn compliment hoor dat is toch al een hele prestatie! Ik las laatst wel ergens verhalen van mensen met een te hoog prolactine gehalte. Eens even kijken of ik dat nog kan terugvinden voor je.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 17:47:55 #199
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_24467199
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 14:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat ben je dan al veel afgevallen LW Mijn compliment hoor dat is toch al een hele prestatie! Ik las laatst wel ergens verhalen van mensen met een te hoog prolactine gehalte. Eens even kijken of ik dat nog kan terugvinden voor je.
Alles bij elkaar (ben 2,5 jaar geleden begonnen met afvallen, want het werd echt veel te gek; en na wat ups en downs in de zin van steeds wat kilo's erbij en eraf) ben ik nu ruim 27 kilo kwijt.
Kan me nu ook niet meer voorstellen dat ik ooit zoveel kilo's zwaarder was.
Die 27 kilo zijn er echt aan gekomen nadat ik met de pil was begonnen in combin. met minder sporten. Heel langzaam sloop er steeds een kilootje bij.
Hoe dan ook, het zou genoeg moeten zijn om -ondanks PCO- een cyclus terug te kunnen krijgen, uitgaande van mijn pre-pilgebruik-gewicht.

Wat lief van je dat je nog eens naar die prolactine-verhalen wil zoeken... Ben heel benieuwd!
Alvast bedankt!

LW
pi_24468252
Das netjes hoor LW Ik hoop dat het inderdaad genoeg is en dat alles op gang komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')