Hoi lieve meiden, bedankt voor de steun en de goede wensen! Ik wil nu graag die eerste spuit achter de rug hebben, maar ja... nog even wachten tot morgen. Gelukkig is het dan meteen weekend zodat ik niet meer de schijn dat het goed met me gaat op mijn werk hoef vol te houden. Pffff, ik vind het verdraaid lastig op dit moment om niet bij de pakken neer te gaan zitten.
Minoes, dat klinkt weer veelbelovend. Je zou de eerste niet zijn die vlak voor de IUI alsnog zwanger raakt. Ik heb het zelf in mijn directe omgeving meegemaakt. Nu wil ik je geen valse hoop aanpraten omdat ik weet in wat voor situatie je op dit moment zit, maar ik hoop van ganser harte dat jou dat hele traject bespaard blijft. Veel sterkte met wachten
![]()
Merisse, jou wens ik het allerbeste voor de komende tijd. Het is inderdaad erg lastig om op dit moment te zien waarom je alle dingen hebt mee moeten maken die je het afgelopen jaar overkomen zijn, maar ik duim me suf dat voor jou dit jaar op een hele mooie manier begint! Alle liefs voor jou en J.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.