quote:
Op zondag 9 januari 2005 15:49 schreef heavenswoman het volgende:heb jij geen eisprong ?? Ik weet niet zoveel van je achtergrond, sorry, eigenlijk weet ik helemaal niks van je en blaatte maar een eind in de goede?? richting
Maaruh...dan hoop ik zeker dat je er deze keer wel een had hihi .... na 24 jaar pffff
Hey geen probleem! Ik zat eigenlijk een beetje te wachten op een reactie waarin een beetje vertrouwen uit mijn ideeën bleek. Mijn ma vond het nogal lachwekkend toen ik dacht dat dat misschien wel mijn eisprong kon zijn
![]()
Toen ik 18 - 19 was had ik nog nooit een eisprong gehad en ben daarom voor de eerste keer naar de gyn geweest. Qua baarmoeder en eierstokken zou alles in orde zijn (al een aantal echo's achter de rug) maar mijn maandstonden had ik nog nooit gehad. Daarom maar begonnen met hormonen te nemen voor een paar maand (dufaston) en toen kreeg ik daar wel altijd een reactie op (ik kreeg mijn maandstonden dankzij die hormonen) dus moest ik een wachtperiode van 6 maand inlassen want mijn maandstonden zouden dan toch wel eens zo beginnen? Niets gebeurd, dus die hormonenkuur nog maar eens herhaald, gevolgd door een zelfde wachtperiode, eveneens zonder resultaat.
Op mijn 21e toch maar begonnen met de pil te nemen en normaalgezien moest ik op 17 december terug met een nieuwe strip beginnen maar dat heb ik niet gedaan om na te gaan of ik nu eindelijk eens uit mezelf mijn maandstonden (en dus ook een eisprong) zou krijgen. En nu is het dus nagelbijten en afwachten geblazen en vanaf morgen mogen die
![]()
wel beginnen