Hartstikke goed SleepyGirl! Enne, die handigheid krijg je vanzelf...alhoewel ik natuurlijk hoop dat je niet te lang hoeft door te gaan met prikken omdat je gewoon lekker zwanger gaat raken!quote:Op zondag 9 januari 2005 18:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Goh, Leonieke dat is erg spannend voor jou op dit moment zeg! Ik ga toch even voor je duimen in de hoop dat het toch een eisprong was hoor. Je weet het immers nooit.
Update van mij: vanavond naast de Lucrin, nu ook de Puregon gespoten. Wel behoorlijk ingewikkeld hoor om uit te vogelen hoe de patroon in de houder moest, hoeveel eenheden ik moest instellen etc. En ik heb ook nog niet echt handigheid met die injectienaald en de ampul voor de Lucrin. Nu maar hopen dat ik een paar mooie follikels mag laten groeien zodat dit circus niet voor niets is geweest
Hehe, ik blijf volhouden en toch stiekem wat hopen dat het zal beginnen, maar ik vrees na mijn ervaring vandaag op school bezoek gekregen van de directeur die een les heeft meegevolgd van mij m.o.o. evaluatie alles in mijn lichaam toch een paar dagen vertraging zal oplopenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:06 schreef minoes_ het volgende:
Leonieke........ik denk dat je ongi er toch wel aan zit te komen,je krijgt soms wel een paar dagen ervoor al last van je buik.Ik wens je succes.
(ik wilde ook nog ff zeggen,dat ik wel moet lachen om je schrijfwijze,je komt toch uit belgië?Het staat er zo grappig,niet om je uit te lachen hoor,zo bedoel ik dat niet)
Groetjes,Minoes![]()
Joeps, mijn spuiten zitten er voor vanavond weer in hoor. En natuurlijk belde er net iemand op vlak voordat ik mijn tweede spuit wilde zetten. Als een echte junk nam ik eerst op en vertelde dat ik even bezig was en daarna zette ik zeer geroutineerd mijn tweede injectie voor vandaagquote:Op maandag 10 januari 2005 22:33 schreef Merisse het volgende:
Slaapvergietjehoe gaat het met het prikken? Valt het echt mee? En merk je al wat van de toegediende hormonen?
Très bien, SleepyGirl! Ben heel blij dat het prikken zo vlot gaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Joeps, mijn spuiten zitten er voor vanavond weer in hoor. En natuurlijk belde er net iemand op vlak voordat ik mijn tweede spuit wilde zetten. Als een echte junk nam ik eerst op en vertelde dat ik even bezig was en daarna zette ik zeer geroutineerd mijn tweede injectie voor vandaagMerisse, het is echt ongelovelijk hoe snel dit went joh, dus wat dat betreft hoef je je strakkies geen zorgen te maken voor als jij zover bent.
Ik heb wel al elke avond hoofdpijn en weet niet of dit aan de hormonen ligt of aan mijn eigen emobuien. Het spuiten zelf valt wel heel erg mee, maar de emotionele kant komt me wel een beetje rauw op mijn dak vallen. Pfff dat is toch wel heel erg wennen moet ik zeggen. Ik ben emo, val heel snel uit tegen mensen (en vooral naar Slaapvriendje toe). Hoort dit bij de bijwerkingen? Volgens mij niet, volgens mij ben ik zelf zover dat ik nu weinig kan hebben. En dit is pas cd 5.... hopelijk ben ik snel weer het oude Slaapmeisje, want ik herken mezelf op dit moment niet terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |