abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2005 @ 16:39:13 #226
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24485936
ben benieuwd! Ik zal zeker voor je duimen!!
We jompelen gewoon dat het je eerste eisprong was hihi
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2005 @ 18:44:50 #227
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24488269
Goh, Leonieke dat is erg spannend voor jou op dit moment zeg! Ik ga toch even voor je duimen in de hoop dat het toch een eisprong was hoor. Je weet het immers nooit.

Update van mij: vanavond naast de Lucrin, nu ook de Puregon gespoten. Wel behoorlijk ingewikkeld hoor om uit te vogelen hoe de patroon in de houder moest, hoeveel eenheden ik moest instellen etc. En ik heb ook nog niet echt handigheid met die injectienaald en de ampul voor de Lucrin. Nu maar hopen dat ik een paar mooie follikels mag laten groeien zodat dit circus niet voor niets is geweest
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 9 januari 2005 @ 19:11:35 #228
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_24488794
Slaapheldinnetje

Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_24488912
Slaapjunkie

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_24490562
En toch denk ik dat je het fantastisch doet Slaapmeisje

nu beginnen mijn tepels ook pijn te doen.. is dat ook één van die symptonen? Of heb ik er gewoon altijd last van en steek ik het nu op menstruatie?
pi_24491585
Slaapmeisje ik ben TROTS op je, hartstikke moedig ben je

LW, wow 27 kilo, wat goed van je !!!!

Leonieke, als ik mijn eisprong had dan voelde ik het ook als een krampgevoel, dus wie weet.. Ik duim voor je !!
  Moderator zondag 9 januari 2005 @ 22:15:09 #232
5428 crew  miss_sly
pi_24492061
leonieke, die krampjes zouden best op de eisprong kunnen wijzen hoor! Maar ook al blijft je menstruatie nog wat uit, is dat niet meteen reden tot ongerustheid hoor! Zeker na het gebruik van de pil kan het wel even onregelmatig zijn, zonder dat dat op problemen wijst! Spannende dagen dus nu? Ik hoop dat het gewoon lekker meteen goed gaat voor je!

LW, wat ontzettend goed, zoveel afgevallen!!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 10 januari 2005 @ 05:49:13 #233
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_24497106
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Goh, Leonieke dat is erg spannend voor jou op dit moment zeg! Ik ga toch even voor je duimen in de hoop dat het toch een eisprong was hoor. Je weet het immers nooit.

Update van mij: vanavond naast de Lucrin, nu ook de Puregon gespoten. Wel behoorlijk ingewikkeld hoor om uit te vogelen hoe de patroon in de houder moest, hoeveel eenheden ik moest instellen etc. En ik heb ook nog niet echt handigheid met die injectienaald en de ampul voor de Lucrin. Nu maar hopen dat ik een paar mooie follikels mag laten groeien zodat dit circus niet voor niets is geweest
Hartstikke goed SleepyGirl! Enne, die handigheid krijg je vanzelf...alhoewel ik natuurlijk hoop dat je niet te lang hoeft door te gaan met prikken omdat je gewoon lekker zwanger gaat raken!

Succes vandaag weer!

Oja, hartstikke bedankt voor de prolactine-linkjes....vooral de eerste vond ik heel interessant!

LW

* LittleWoodstock verlegen wordt van al die afval-complimenten....
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_24506609
*zucht* ik zou er eigenlijk allemaal niet zoveel mogen op hopen eh. Het zou nu eenmaal fantastisch maar bijna onwerkelijk geweest zijn moesten die vandaag begonnen zijn.

Vanmorgen had ik in de wagen last van buikpijn dus ik had zoiets van dit moet ik echt hebben vandaag Daarna de hele dag niet naar het toilet durven gaan omdat ik toch de indruk had dat het nog niet begonnen was. Zo kwam ik natuurlijk vannamiddag met een volle blaas thuis van het werk Dan toch maar naar het toilet geweest ik hield het echt niet meer maar zoals gedacht.. nog niets.

Toch vraag ik me dan af waar die buikpijn vandaan kwam vanmorgen. Soms denk ik dat ik die buikpijn zelf opwek door te denken van "als ik nu mijn maandstonden zou hebben, zou ik toch buikpijn moeten hebben... hmz.. is dat buikpijn? jah!! Buikpijn" :p Net alsof ik de symptonen zelf opwek door me erop te fixeren

Vandaag dan de eerste schooldag na de vakantie en die meisjes van 1B zijn toch wel zwaar geobsedeerd door mijn privéleven. Kwamen ze vandaag opnieuw met de vraag of ik dit jaar zou trouwen nee echt nog niet.. volgend jaar misschien en of ik nu misschien na de vakantie wél zwanger ben want dat wordt toch wel tijd nietwaar mevrouw?!? toch maar gewoon gezegd dat ik daar nog een beetje mee ga wachten, want ik ben toch nog zo jong nietwaar? Soit ik begrijp hun '"obsessie" over vroege zwangerschappen wel, het zit nu eenmaal in hun cultuur dat je als meisje zwanger bent voor je 20 jaar bent ofzo..

Eigenlijk gewoon maar om te zeggen dat het toch wel weer een hormonaal dagje was vandaag
  maandag 10 januari 2005 @ 22:33:39 #235
1087 Merisse
broddeltante
pi_24508110
Slaapvergietje hoe gaat het met het prikken? Valt het echt mee? En merk je al wat van de toegediende hormonen?

Leonieke kan me niet voorstellen dat je jezelf die buikpijn aanpraat. Misschien gebeurt er wel e.e.a. in je buik maar komt het (nog) niet tot een ongesteldheid.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  dinsdag 11 januari 2005 @ 08:08:56 #236
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24513058
Een hele hele hele hele dikke kus voor jullie allemaal
... ♥ ik mis je ♥
  Moderator dinsdag 11 januari 2005 @ 08:35:35 #237
5428 crew  miss_sly
pi_24513184
phluphy, lieverd

lenonieke, ik ben het met Merisse eens: jezelf buikpijn aanpraten lijkt me wat vergezocht! Er kan best van alles gaande zijn in je buik, die het nu toch maar ineens weer op eigen houtje moet doen, zonder pil! Ik zou het wel geweldig vinden als je nu zomaar ongesteld werd!!
pi_24514916
Leonieke........ik denk dat je ongi er toch wel aan zit te komen,je krijgt soms wel een paar dagen ervoor al last van je buik.Ik wens je succes.
(ik wilde ook nog ff zeggen,dat ik wel moet lachen om je schrijfwijze,je komt toch uit belgië?Het staat er zo grappig,niet om je uit te lachen hoor,zo bedoel ik dat niet )
Verder had ik nog ff een vraagje neergezet in t 2e streepje,dus hier ook maar ff:waar moet ik straks met mijn verhalen van de IUI terrecht?Liever hier,of mag dat ook in t 2e steerpje?Beter maar hier denk ik,toch?.
Groetjes,Minoes
  dinsdag 11 januari 2005 @ 18:27:08 #239
1087 Merisse
broddeltante
pi_24519880
Minoes, je kan het overal neerzetten hoor. Net wat je zelf prettiger vindt.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 18:27:44 #240
1087 Merisse
broddeltante
pi_24519889
Fluf, right back at ya babe
pi_24520202
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 11:06 schreef minoes_ het volgende:
Leonieke........ik denk dat je ongi er toch wel aan zit te komen,je krijgt soms wel een paar dagen ervoor al last van je buik.Ik wens je succes.
(ik wilde ook nog ff zeggen,dat ik wel moet lachen om je schrijfwijze,je komt toch uit belgië?Het staat er zo grappig,niet om je uit te lachen hoor,zo bedoel ik dat niet )

Groetjes,Minoes
Hehe, ik blijf volhouden en toch stiekem wat hopen dat het zal beginnen, maar ik vrees na mijn ervaring vandaag op school bezoek gekregen van de directeur die een les heeft meegevolgd van mij m.o.o. evaluatie alles in mijn lichaam toch een paar dagen vertraging zal oplopen

En in verband met mijn schrijfwijze, ik zie het als een compliment dus laat maar komen die stoeferij

Groetjes en wat die verhalen betreft, ik weet het niet zeker, maar hier horen ze toch ook wel thuis vind ik persoonlijk...

Dikke knuf

En speciaal voor Phluphy thx
  † In Memoriam † dinsdag 11 januari 2005 @ 19:02:03 #242
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24520300
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:33 schreef Merisse het volgende:
Slaapvergietje hoe gaat het met het prikken? Valt het echt mee? En merk je al wat van de toegediende hormonen?
Joeps, mijn spuiten zitten er voor vanavond weer in hoor. En natuurlijk belde er net iemand op vlak voordat ik mijn tweede spuit wilde zetten. Als een echte junk nam ik eerst op en vertelde dat ik even bezig was en daarna zette ik zeer geroutineerd mijn tweede injectie voor vandaag Merisse, het is echt ongelovelijk hoe snel dit went joh, dus wat dat betreft hoef je je strakkies geen zorgen te maken voor als jij zover bent.

Ik heb wel al elke avond hoofdpijn en weet niet of dit aan de hormonen ligt of aan mijn eigen emobuien. Het spuiten zelf valt wel heel erg mee, maar de emotionele kant komt me wel een beetje rauw op mijn dak vallen. Pfff dat is toch wel heel erg wennen moet ik zeggen. Ik ben emo, val heel snel uit tegen mensen (en vooral naar Slaapvriendje toe ). Hoort dit bij de bijwerkingen? Volgens mij niet, volgens mij ben ik zelf zover dat ik nu weinig kan hebben. En dit is pas cd 5.... hopelijk ben ik snel weer het oude Slaapmeisje, want ik herken mezelf op dit moment niet terug.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 19:14:24 #243
62233 Jelief
ikke lief!
pi_24520436
Slaapmeis, wat fijn dat je zo snel gewend bent aan het spuiten! Wel weer naar dan dat je zo emo bent. Ik zal ook voor jou de klok even een extra duwtje geven
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Moderator dinsdag 11 januari 2005 @ 21:02:55 #244
5428 crew  miss_sly
pi_24521096
Slaapmeisje, ik had destijds echt het gevoel dat ik met iedere spuit een dwarse en vervelende bui mijn lichaam in spoot! Bij mij kwamen de stemmingswisselingen heel duidelijk wel van de hormonen, maar niet iedereen reageert misschien hetzelfde? Mocht het wel van de spuitjes komen, moet je maar denken dat het dan ook over is, zodra je niet meer hoeft te spuiten.
pi_24523726
Oooooh dat had ik nog willen zeggen Slaapmeisje, van de Lucrin had ik behoorlijke hoofdpijn (onderdrukt je eigen hormoonproductie, zal daar wel mee te maken hebben). Ik weet dat, omdat ik eerst 2 weken alleen Lucrin moest spuiten en daarna pas Gonal-F erbij (bij IVF). Tijdens de IUI's had ik alleen maar Puregon en geen Lucrin. Van die Puregon werd ik totaal iemand anders...liep echt te stuiteren soms (fel, onredelijk, ruziezoeken) en als ik dan een reactie terug kreeg moets ik meteen huilen. Vreselijk, die uitersten/stemmingswisselingen. Ik wist er in het begin geen raad mee. Vooral die emotionele kant komt rauw op je dak....troost je; dit komt ècht van de hormonen. De boel escaleert gewoon in je eigen lijf. Gaat weer over hoor! Zeg maar tegen Slaapventje dat hij beter kan buigen voor je...(even slikken, hoe onredelijk jij ook bent). Geloof me, er dreigen explosies als ie dat niet doet...

† In Memoriam † woensdag 12 januari 2005 @ 08:54:43 #246
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24527975
Oooooo meiden wat ben ik blij om te lezen dat ik niet gek begin te worden joh. In de bijsluiters staat namelijk helemaal niets over hoofdpijn en stemmingswisselingen, maar nu ik lees dat ik niet de enige ben kan ik toch ietsjes opgeluchter ademhalen.

Bedankt voor de reacties!
  woensdag 12 januari 2005 @ 08:59:16 #247
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_24528028
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 19:02 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Joeps, mijn spuiten zitten er voor vanavond weer in hoor. En natuurlijk belde er net iemand op vlak voordat ik mijn tweede spuit wilde zetten. Als een echte junk nam ik eerst op en vertelde dat ik even bezig was en daarna zette ik zeer geroutineerd mijn tweede injectie voor vandaag Merisse, het is echt ongelovelijk hoe snel dit went joh, dus wat dat betreft hoef je je strakkies geen zorgen te maken voor als jij zover bent.

Ik heb wel al elke avond hoofdpijn en weet niet of dit aan de hormonen ligt of aan mijn eigen emobuien. Het spuiten zelf valt wel heel erg mee, maar de emotionele kant komt me wel een beetje rauw op mijn dak vallen. Pfff dat is toch wel heel erg wennen moet ik zeggen. Ik ben emo, val heel snel uit tegen mensen (en vooral naar Slaapvriendje toe ). Hoort dit bij de bijwerkingen? Volgens mij niet, volgens mij ben ik zelf zover dat ik nu weinig kan hebben. En dit is pas cd 5.... hopelijk ben ik snel weer het oude Slaapmeisje, want ik herken mezelf op dit moment niet terug.
Très bien, SleepyGirl! Ben heel blij dat het prikken zo vlot gaat.
Aanstaande vrijdag ga je naar de fertikliniek hè? Ben heel benieuwd hoe het daar zal gaan. Duim voor je!

wel heel vervelend dat je stemmingen zo beinvloedbaar zijn door die hormonen. Herken je jezelf niet meer terug? Nou, jij bent Slaapmeisje aka Slaapvergietje. Een superlieve meid die het gigantisch verdient om een tweede treepje te bemachtigen! O zo.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_24528158
Ik was alleen maar huilerig, huilerig en huilerig. Dingen waar ik normaal mijn hand niet voor omdraaide zag ik als een berg tegenop. Ik had er geen invloed op en barstte ook nog eens van de hoofdpijn.
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:02:37 #249
1087 Merisse
broddeltante
pi_24528762
He wat gek dat dat niet in die bijsluiters staat Slaapmeisje, ik heb het nog nooit van dichtbij meegemaakt maar dat is wel iets waar ze om bekend staan. Heel vreemd. Ook dat ze je dat niet vertellen. Je denkt toch dat je gek wordt? Mij lijkt dat het wel een troost is als je weet waar die buien vandaan komen. Nog effies doorzetten Sleepygirl
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:06:46 #250
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24528813
meisje ik wens je heel veel liefs toe je bent een bikkel..

merisse hoe gaat het met jou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')