abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23893380
Zoals iedereen weet hebben vrouwen zo nu en dan bevestiging nodig van hun partner, de bevestiging dat hij nog steeds van haar houdt, de bevestiging dat ze aantrekkelijk is voor hem. Nu geven de meeste mannen die bevestiging in het begin van een relatie geregeld en daarna schijnen ze te denken dat de buit al binnen is en het niet meer nodig is. ''Ik heb je toch al eens gezegd dat je mooi bent, als dat verandert ben je de eerste die het hoort''. "Tuurlijk houd ik van je, anders was ik allang weg geweest''. Nu weet ik dat er vrouwen zijn die buitensporig veel aandacht en bevestiging nodig hebben, maar ik ga even uit van de gemiddelde vrouw met haar gemiddelde behoeftes en dan zou ik wel eens van de mannen hier willen weten of en hoe vaak mannen hun partner bevestiging geven en of en hoe dat afneemt met de tijd.
pi_23893390
Mjah, het neemt wel af, maar zo af en toe krijg ik wel weer een signaal dat het wel wat vaker mag.
123
pi_23893406
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:07 schreef K3 het volgende:
Mjah, het neemt wel af, maar zo af en toe krijg ik wel weer een signaal dat het wel wat vaker mag.
Maar hoe vaak doe je dat spontaan?
pi_23893428
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar hoe vaak doe je dat spontaan?
Hangt ook van mijn eigen buien af.
De ene keer vaker op een dag, maar soms maar 1x per week .
123
pi_23893486
Naja, aangezien ik te lui ben om het allemaal nog een keer te typen, ons msn gesprek dan maar: Niet piepen crew, het is met toestemming van beide personen
quote:
Merel zegt:
maar ik wil gewoon dat een relatie iets toevoegt aan mijn leven, dat het me een goed gevoel geeft en dat krijg ik nou eenmaal door de beruchte vier woorden, of door een complimentje zo nu en dan
Merel zegt:
bevestiging dus

Mattieman zegt:
Dat wil iedere vrouw, maar ja, ik ben niet de man die met complimentjes strooit

Merel zegt:
ik heb het ook niet over strooien

Mattieman zegt:
tja, maar regelmatig zoiets zeggen, dat vind ik zo "glad"
Mattieman zegt:
alsof ik je het bed nog in moet lullen zeg maar

Merel zegt:
als je een keer in de zo veel tijd tegen me zegt dat ik mooi ben kan ik daar best lang op teren hoor
Merel zegt:
maar daardoor voel ik me ook aantrekkelijker en dat werkt in alles door

Mattieman zegt:
tja, maar dat vind ik zo dom
Mattieman zegt:
net alsof je de rest van de tijd niet mooi bent
Mattieman zegt:
tja, vandaag ben je plotseling wel mooi

Merel zegt:
maar ik heb het nodig om dat af en toe te horen

Mattieman zegt:
dat begrijp ik, maar ik vind het zo achterlijk
Mattieman zegt:
als je niet mooi zou zijn, was ik niet bij je geweest
Mattieman zegt:
je bent altijd mooi, niet alleen als ik het je zeg

Merel zegt:
ja maar ik wil toch horen dat je me nog STEEDS aantrekkelijk vindt en dat je me niet als vanzelfsprekend ervaart

Mattieman zegt:
tja, maar je wordt toch niet ineens minder aantrekkelijk ofzo
Mattieman zegt:
dan zeg ik het immers wel
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:19:06 #6
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23893491
Bah, wat kan ik me weer identificeren met kasta. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_23893501
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:18 schreef HansKazaNova het volgende:
Naja, aangezien ik te lui ben om het allemaal nog een keer te typen, ons msn gesprek dan maar: Niet piepen crew, het is met toestemming van beide personen
[..]
Damn, dit gesprek zou ik zelf gehad kunnen hebben.

Ratio is okee.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23893503
quote:

Als je niet meer mooi bent hoor je het wel
Wat is je toevoeging nou precies?
123
pi_23893505
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:11 schreef K3 het volgende:

[..]

Hangt ook van mijn eigen buien af.
De ene keer vaker op een dag, maar soms maar 1x per week .
Ik zou best tevreden zijn met 1 keer per week KASTA
pi_23893507
quote:
[..]
PIEP
pi_23893515
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:20 schreef K3 het volgende:

[..]

Euh, het gaat min of meer over hem het was alleen niet de bedoeling er zo'n persoonlijk topic van te maken KASTA
pi_23893520
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:20 schreef K3 het volgende:
Euh, nou, het is de reden waarom dit topic geopend werd, lijkt me dus wel op zich wel een nuttige toevoeging... .
pi_23893524
quote:
[..]
Lijken mij en mn vriend wel. .

Och, ik heb inmiddels geaccepteerd dat hij lomp is en geen bevestiging geeft, want als ik niet meer mooi, lief, geil, intelligent yaddayadda zou zijn, dan had hij me allang het huis uit gezet en hij heeft inmiddels geaccepteerd dat ik toch soms die bevestiging nodig heb.

Het is geven en nemen en ik denk dat we nu de goede balans hebben gevonden. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_23893527
En IR en heiden6: hoe vaak geven jullie bevestiging? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit topic slechts in een ik-identificeer-me-met-kasta- topic uitmondt
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:25:42 #15
11923 I.R.Baboon
pi_23893533
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:24 schreef Xennia het volgende:
En IR en heiden6: hoe vaak geven jullie bevestiging?
Nou ja, het is uit sinds een paar weken. En hoewel ik het zelf gedaan heb weet ik dat dit wel een van de dingen was die dr dwars zat.
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:25:56 #16
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23893536
Wat matt zegt: Als ik je niet mooi vond was ik niet meer bij je
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_23893543
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:25 schreef cerror het volgende:
Wat matt zegt: Als ik je niet mooi vond was ik niet meer bij je
Wat een kutstatement overigens
123
pi_23893548
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:24 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Lijken mij en mn vriend wel. .

Och, ik heb inmiddels geaccepteerd dat hij lomp is en geen bevestiging geeft, want als ik niet meer mooi, lief, geil, intelligent yaddayadda zou zijn, dan had hij me allang het huis uit gezet en hij heeft inmiddels geaccepteerd dat ik toch soms die bevestiging nodig heb.

Het is geven en nemen en ik denk dat we nu de goede balans hebben gevonden. .
Ik begrijp gewoon niet dat mannen niet zien dat ze daar zelf ook baat bij hebben. Als hij me wat vaker zou zeggen dat ie me mooi vindt, zou ik me nog aantrekkelijker voelen en me nog meer uitsloven in bed
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:28:12 #19
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23893560
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:26 schreef K3 het volgende:

[..]

Naja, moet je elke dag lopen slijmen als een gek?
Afvragen etc?

Nee, als de ander twijfelt is het eigenlijk al duidelijk.
Het vertrouwen is weg.
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:28:15 #20
11923 I.R.Baboon
pi_23893562
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik begrijp gewoon niet dat mannen niet zien dat ze daar zelf ook baat bij hebben. Als hij me wat vaker zou zeggen dat ie me mooi vindt, zou ik me nog aantrekkelijker voelen en me nog meer uitsloven in bed
Maar dat vind ik rationeel denken, en als vrouwen dat zouden doen zouden ze überhaupt nooit over dit issue begonnen zijn, dus dat is vrij vreemd.
pi_23893563
quote:

[..]

Je bedoelt: die ene keer dat je zin hebt.
Heb je wel door hoe frustrerend het werkt op mannen dat vrouwen niet elke nacht zin hebben? En dan moeten ze ook nog overdag met complimentjes 'strooien'.
123
pi_23893564
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:26 schreef K3 het volgende:

[..]

Zo oppervlakkig zijn (de meeste) mannen nu eenmaal .
pi_23893578
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:25 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nou ja, het is uit sinds een paar weken. En hoewel ik het zelf gedaan heb weet ik dat dit wel een van de dingen was die dr dwars zat.
Het zal ook wel een universeel verschil tussen mannen en vrouwen zijn. Maar zoals je zelf ook hebt gemerkt word je daar zelf de dupe van.
Mannen hebben trouwens ook veel bevestiging nodig maar dan meer mbt hun prestaties. Als hij bijvoorbeeld eens een keer stofzuigt, moet je hem de hemel inprijzen en het heel lang onthouden
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:30:34 #24
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23893586
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Maar dat vind ik rationeel denken, en als vrouwen dat zouden doen zouden ze überhaupt nooit over dit issue begonnen zijn, dus dat is vrij vreemd.
Gevoel is zelden rationeel. Gevoelens moeten bevestigd worden door de ander. Ratio niet of minder vaak.
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:31:24 #25
11923 I.R.Baboon
pi_23893594
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:30 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het zal ook wel een universeel verschil tussen mannen en vrouwen zijn. Maar zoals je zelf ook hebt gemerkt word je daar zelf de dupe van.
Nou ja, ik had toch niet echt een liniair verband ontdekt. Had meer een gevoel dat ze zich wel verzoend had met het feit dat je vriendje niet elke dag zegt hoe knap je wel niet bent.
pi_23893602
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef cerror het volgende:

[..]

Naja, moet je elke dag lopen slijmen als een gek?
Afvragen etc?
Ik heb het niet over iedere dag. Zo veeleisend ben ik nou ook weer niet, met eens per MAAND zou ik al uitermate tevreden zijn
pi_23893604
quote:

[..]

Mja, ik heb er echt knallende ruzie om gehad en ik denk dat dit echt zo'n typisch mannen/vrouwending is. Als je als vrouw iets "verkeerd" doet, dan krijg je dat uitgebreid te horen. Doe je alles goed en geweldig, leunt hij tevreden achterover, zonder iets te zeggen.

Klein voorbeeldje van vandaag;
Ik zit al een paar dagen ziek thuis. Joggingbroek + trui, haar door de war, geen make-up, je kent het wel. Vanavond zouden we met zn allen uitgaan, dus had ik me maar weer eens helemaal aangekleed. Strakke rok, leuke laarzen, bloesje, make-up, haar opgestoken, the whole works. . Op het laatste moment besluit ik niet mee te gaan, want toch nog te beroerd. Vrienden komen hier en complimenteren me met mn outfit. Zojuist komt mn vriend thuis, even rotzooien en ik vraag hoe hij me er uit vindt zien. "Ja geweldig, maar dat weet je zelf ook wel."

!
Echte liefde!
pi_23893607
quote:
Of juist meer de kantjes er vanaf lopen...
Je moet die meiden scherp houden ...

Naja, iets minder grof verwoord:
Als je een vrouw iedere dag overlaadt met complimentjes zal ze ze op een gegeven moment voor lief nemen.
Stel dat je voor de 3e keer op een dag tegen je vriendin zegt "Wat ben je mooi!" dan zal ze op een gegeven moment zoiets hebben van "Jaja, nu weet ik het wel een keer"

Echter, als je het eenmaal per maand zegt, denkt ze "Ach gos, wat lief, hij vindt me echt mooi" en hup, ze krijgt een egoboost.

En zo is het in mijn ogen dus ook met het zeggen van "Ik hou van je"...
pi_23893612
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik probeer juist een rationele motivatie te geven aan de man om wat vaker bevestiging te geven
pi_23893616
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:30 schreef Xennia het volgende:

[..]

Mannen hebben trouwens ook veel bevestiging nodig maar dan meer mbt hun prestaties. Als hij bijvoorbeeld eens een keer stofzuigt, moet je hem de hemel inprijzen en het heel lang onthouden
"Jamaar ik heb vorige week gestofzuigd!"

Schat, dat doe ik om de dag en dan hoor ik je ook nooit. .
Echte liefde!
pi_23893621
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef K3 het volgende:

[..]

Heb je wel door hoe frustrerend het werkt op mannen dat vrouwen niet elke nacht zin hebben? En dan moeten ze ook nog overdag met complimentjes 'strooien'.
Met mijn sexdrive is niets mis hoor
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:34:48 #32
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23893626
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:32 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb het niet over iedere dag. Zo veeleisend ben ik nou ook weer niet, met eens per MAAND zou ik al uitermate tevreden zijn
Dan snap ik je reactie
pi_23893627
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Zo oppervlakkig zijn (de meeste) mannen nu eenmaal .
Zo oppervlakkig ben ik ook, daarom wil ik ook horen dat ik mooi ben in de ogen van mijn partner
pi_23893629
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Met mijn sexdrive is niets mis hoor
Met de mijne ook niet, maar ik hoef ook niet per se elke nacht. Het was niet bedoeld als aanval op jouw sexdrive.
123
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:35:30 #35
11923 I.R.Baboon
pi_23893632
quote:

[..]

Okee, 1x per maand moet zelfs voor de gemiddelde baviaan geen probleem zijn.
pi_23893643
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef K3 het volgende:
N.v.t. in dit geval .
pi_23893654
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:32 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Of juist meer de kantjes er vanaf lopen...
Je moet die meiden scherp houden ...

Naja, iets minder grof verwoord:
Als je een vrouw iedere dag overlaadt met complimentjes zal ze ze op een gegeven moment voor lief nemen.
Stel dat je voor de 3e keer op een dag tegen je vriendin zegt "Wat ben je mooi!" dan zal ze op een gegeven moment zoiets hebben van "Jaja, nu weet ik het wel een keer"

Echter, als je het eenmaal per maand zegt, denkt ze "Ach gos, wat lief, hij vindt me echt mooi" en hup, ze krijgt een egoboost.

En zo is het in mijn ogen dus ook met het zeggen van "Ik hou van je"...
Ik zei toch al dat ik eens per maand prima vind? Ik ben ook niet zo voor de overdaad
pi_23893660
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:33 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

"Jamaar ik heb vorige week gestofzuigd!"

Schat, dat doe ik om de dag en dan hoor ik je ook nooit. .
Een topic vol herkenning
pi_23893662
quote:

[..]

Ik slijm 1week per maand als de vrouwelijke hormonen opspelen.

Vind ik eik wel genoeg.
pi_23893669
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:34 schreef cerror het volgende:

[..]

Dan snap ik je reactie
Dank je
pi_23893676
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:35 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Okee, 1x per maand moet zelfs voor de gemiddelde baviaan geen probleem zijn.
Dan zal kasta wel geen gemiddelde baviaan zijn. Weinig verrassend overigens voor mij
pi_23893678
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:38 schreef Xennia het volgende:
Ik zei toch al dat ik eens per maand prima vind? Ik ben ook niet zo voor de overdaad
Bij de volgende vriendin zal ik een agenda kopen en voor elke maand noteren wanneer ik weer aan de beurt ben...

Ik zeg wel dat ik haar mooi vindt, als ik daadwerkelijk vind dat het nodig is...
Het zeggen "omdat het moet" vind ik gewoon ronduit debiel...

Als ik zou zeggen dat je me minimaal 1 dag in de maand met "Koning Martin" aan moet spreken verklaar je me toch ook voor gek? .
pi_23893689
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:38 schreef Xennia het volgende:
Een topic vol herkenning
Pleur op, jij stofzuigde zelf ook vrijwel nooit .
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:42:46 #44
11923 I.R.Baboon
pi_23893696
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dan zal kasta wel geen gemiddelde baviaan zijn. Weinig verrassend overigens voor mij
Ik kan m'n verbazing ook voor me houden.

En oh, welterusten en sterkte met alles voor iedereen.
pi_23893704
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:41 schreef HansKazaNova het volgende:

Als ik zou zeggen dat je me minimaal 1 dag in de maand met "Koning Martin" aan moet spreken verklaar je me toch ook voor gek? .
Moeten ze er dan ook bij knielen?
pi_23893713
quote:

[..]

Bij de volgende vriendin zal ik een agenda kopen en voor elke maand noteren wanneer ik weer aan de beurt ben...

Ik zeg wel dat ik haar mooi vindt, als ik daadwerkelijk vind dat het nodig is...

Maar als je nou weet dat je betere helft zich daardoor nog beter gaat voelen, wat ook weer ten goede gaat aan jullie relatie, waarom is het dan zo'n ramp om af en toe te zeggen dat ze nog steeds het lekkerste wijf is wat je ooit aan je spit hebt geregen?
Echte liefde!
pi_23893718
quote:

[..]

Godver dat heb ik nou altijd he! Ik doe altijd mijn best mijn foute mannen aan alle kanten bij te schaven en uiteindelijk gaat het toch mis en plukt de volgende **** daar de vruchten van.
quote:
Niet omdat het moet, maar omdat ik zeg daar behoefte aan te hebben en je elkaar nou eenmaal gelukkig wilt maken in een relatie.
quote:
Als jij zegt dat je bevestiging nodig hebt, verklaar ik je inderdaad voor gek
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:45:16 #48
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23893719
Wat is er trouwens mis met complimenten geven?
Zij wij mannen zo verwaand en/of ijdel/trots op onze "eer en mannelijkheid" dat we het vergeten of weigeren?

Als ik vind dat ze er goed uitziet, zeg ik dat
pi_23893721
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:43 schreef schvvmert het volgende:
Moeten ze er dan ook bij knielen?
Zo'n toeter die me aankondigt bij binnenkomst zou het feest wel compleet maken .
pi_23893735
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:42 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Pleur op, jij stofzuigde zelf ook vrijwel nooit .
Omdat ik buiten de afwas al alle overige huishoudelijke taken op me nam ja.
pi_23893740
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:44 schreef Insomaniac het volgende:
Maar als je nou weet dat je betere helft zich daardoor nog beter gaat voelen, wat ook weer ten goede gaat aan jullie relatie, waarom is het dan zo'n ramp om af en toe te zeggen dat ze nog steeds het lekkerste wijf is wat je ooit aan je spit hebt geregen?
Hmmmz, hoe leg ik dat uit zonder mensen te beledigen

Euuuh, tja, laat ik het zo zeggen, ik hecht veel waarde aan oprechtheid/eerlijkheid en daar kan ik vrij (té) ver in gaan.
Iets zeggen omdat iemand wil dat ik het zeg, dat doe ik dus bijvoorbeeld niet. .
pi_23893742
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:42 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik kan m'n verbazing ook voor me houden.

En oh, welterusten en sterkte met alles voor iedereen.
Misschien moet ik ook maar eens bij mezelf te rade gaan waarom ik niet gewoon op gemiddelde mannen kan vallen
pi_23893748
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:45 schreef Xennia het volgende:

Godver dat heb ik nou altijd he! Ik doe altijd mijn best mijn foute mannen aan alle kanten bij te schaven en uiteindelijk gaat het toch mis en plukt de volgende **** daar de vruchten van.
Vrouwen zijn dol op foute mannen en klagen.
pi_23893753
quote:

[..]

Juist! Wel eens een lesbische relatie overwogen?
pi_23893762
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:45 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Zo'n toeter die me aankondigt bij binnenkomst zou het feest wel compleet maken .
Beste lezertjes, hij meent het echt nog serieus ook hoor!
pi_23893765
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien moet ik ook maar eens bij mezelf te rade gaan waarom ik niet gewoon op gemiddelde mannen kan vallen
Omdat je daar te veeleisend voor bent .
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:51:14 #57
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23893768
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hadden we anders verwacht dan?
pi_23893774
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:47 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Hmmmz, hoe leg ik dat uit zonder mensen te beledigen

Euuuh, tja, laat ik het zo zeggen, ik hecht veel waarde aan oprechtheid/eerlijkheid en daar kan ik vrij (té) ver in gaan.
Iets zeggen omdat iemand wil dat ik het zeg, dat doe ik dus bijvoorbeeld niet. .
Maar je hebt toch geen stront in je ogen? Het is toch verdomme de waarheid als je zegt dat ik het lekkerste wijf ben!
pi_23893782
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:51 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Omdat je daar te veeleisend voor bent [afbeelding].
grrr
pi_23893784
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

En weet je. Het werkt ook nog.
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:53:32 #61
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23893788
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar je hebt toch geen stront in je ogen? Het is toch verdomme de waarheid als je zegt dat ik het lekkerste wijf ben!
eerst foto's
pi_23893801
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:53 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Niet dus, ik heb nooit voor hem geknield, hem nooit met een toeter onthaald en het is uit
pi_23893824
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Niet dus, ik heb nooit voor hem geknield, hem nooit met een toeter onthaald en het is uit
Ok werkte ook nog en voor de rest wacht ik de foto's af.

Vrouwen liegen ook vaak hoorde ik laatst
pi_23893829
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:53 schreef schvvmert het volgende:
Uiteraard
pi_23893836
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:53 schreef cerror het volgende:

[..]

eerst foto's
Wou je zeggen dat je nog nooit een foto van me gezien hebt dan?
Mooie vrouwen! meld hier!
pi_23893851
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:59 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ok werkte ook nog en voor de rest wacht ik de foto's af.

Vrouwen liegen ook vaak hoorde ik laatst
Hoe bedoel je dat het wel werkte dan?
En wat bedoel je met dat liegen?
pi_23893860
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:55 schreef Xennia het volgende:
Niet dus, ik heb nooit voor hem geknield
Hier zat je toch echt wel op je knieen hoor

pi_23893865
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:04 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Hier zat je toch echt wel op je knieen hoor

[afbeelding]
Ik lag op mijn buik en bovendien was het onder dwang. Misschien ga ik alsnog wel aangifte doen. Ik heb wel ergens nog een foto waarop jij voor MIJ knielt
pi_23893882
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat het wel werkte dan?
En wat bedoel je met dat liegen?
Of je met een toeter binnenkomt blijft oncontroleerbaar. En uit onderzoek is gebleken dat vrouwen vaak liegen.
pi_23893927
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:08 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Of je met een toeter binnenkomt blijft oncontroleerbaar. En uit onderzoek is gebleken dat vrouwen vaak liegen.
Maar kasta is toch mijn getuige?
pi_23893946
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar kasta is toch mijn getuige?
Vandaar dat ik op de foto's wacht.
pi_23893952
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:25 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Vandaar dat ik op de foto's wacht.
Ik heb je een link gegeven naar een foto van mij
pi_23893982
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:24 schreef Xennia het volgende:
En IR en heiden6: hoe vaak geven jullie bevestiging? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit topic slechts in een ik-identificeer-me-met-kasta- topic uitmondt
Niet. Ik blijf voorlopig lekker vrijgezel.

En dit
quote:
Iets zeggen omdat iemand wil dat ik het zeg, dat doe ik dus bijvoorbeeld niet.
Is iets waar ik me ook aan houd. Als je van mij een compliment krijg is dat echt wel heel erg gemeend, zo kun je het ook bekijken.

Bovendien moet je vrouwen inderdaad scherp houden. Het is dus ook voor henzelf gunstig dat je ze niet dagelijks met slijmerige clichés bestookt.
pi_23894003
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:34 schreef heiden6 het volgende:
Bovendien moet je vrouwen inderdaad scherp houden. Het is dus ook voor henzelf gunstig dat je ze niet dagelijks met slijmerige clichés bestookt.
Maar 6 keer per jaar is karig. Iedere dag is veel. Wat is dan een goede balans?
pi_23894024
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar 6 keer per jaar is karig
Voor mijn doen relatief veel aangezien het de enige 6 keer in 24 jaar zijn en dat weet je...
Tja, dáár zou je natuurlijk ook waarde aan kunnen hechten... ..
pi_23894046
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:41 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Voor mijn doen relatief veel aangezien het de enige 6 keer in 24 jaar zijn en dat weet je...
Tja, dáár zou je natuurlijk ook waarde aan kunnen hechten... ..
Voor mijn doen relatief weinig want ik ben gewend dat de grond waarop ik loop wordt gekust
pi_23894062
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:47 schreef Xennia het volgende:
Voor mijn doen relatief weinig want ik ben gewend dat de grond waarop ik loop wordt gekust
En daarom wil elke man een maagd .
  zaterdag 11 december 2004 @ 04:57:36 #78
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_23894071
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:47 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wacht maar af, da's voorbij voordat je d'r erg in hebt.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_23894074
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:53 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

En daarom wil elke man een maagd .
En je wilt een vrouw die ouder is dan jij, als ze dan ook nog eens maagd is, is ze lelijk
pi_23894075
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar 6 keer per jaar is karig. Iedere dag is veel. Wat is dan een goede balans?
Dat is een kwestie van gevoel.

Nee, even serieus, de point is w.m.b. dat je zoiets niet hoort te doen omdat het van je gevraagd wordt.

De een zegt het elke dag, de ander elke drie jaar. Het lijkt me niet zo'n probleem als je dat gewoon accepteert.

Ik zou trouwens helemaal niet willen dat mensen me complimenten geven omdat ik ze dat geïnstrueerd heb, maar het kan aan mij liggen.
pi_23894077
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:57 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Wacht maar af, da's voorbij voordat je d'r erg in hebt.
Zeg, heb jij het topic wel gelezen?
  zaterdag 11 december 2004 @ 05:02:59 #82
106776 Nickthedick
pi_23894087
Waarom moeten vrouwen al die bevestiging? Ik ken veel mannen (mijzelf incluus) die het niet slecht doen bij de vrouwtjes (af en toe van bil gaan, af en toe vriendinnetje). Maar ik wil m'n ballen erom verwedden dat geen van die kerels ooit een compliment (in de zin zoals hier wordt besproken) van een vrouw heeft gekregen, laat staan dat 'ie erom heeft gevraagd!
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 11 december 2004 @ 05:05:11 #83
106776 Nickthedick
pi_23894094
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:59 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zeg, heb jij het topic wel gelezen?
Ja, daarom schrijf ik dit ook.

Back to reality Xennia!
pi_23894099
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 05:02 schreef Nickthedick het volgende:
Waarom moeten vrouwen al die bevestiging? Ik ken veel mannen (mijzelf incluus) die het niet slecht doen bij de vrouwtjes (af en toe van bil gaan, af en toe vriendinnetje). Maar ik wil m'n ballen erom verwedden dat geen van die kerels ooit een compliment (in de zin zoals hier wordt besproken) van een vrouw heeft gekregen, laat staan dat 'ie erom heeft gevraagd!
Inderdaad. Nu komen we na de foute mannen waar vrouwen op vallen bij het 't klagen terecht.
pi_23894153
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 05:02 schreef Nickthedick het volgende:
Zal ik het mes even aangeven?

Vrouwen kunnen behoorlijk slijmen hoor...
Niet dat ik daar behoefte aan heb, ik heb er zelfs een grafhekel aan, maar toch...
pi_23894159
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 05:50 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Niet dat ik daar behoefte aan heb, ik heb er zelfs een grafhekel aan, maar toch...
Mattie wat geweldig dat je de afwas hebt gedaan en ja mijn huis is nog nooooooooit zo schoon geweest
pi_23894171
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:58 schreef Xennia het volgende:
En je wilt een vrouw die ouder is dan jij, als ze dan ook nog eens maagd is, is ze lelijk
Of moslim of streng gereformeerd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 11 december 2004 @ 06:18:30 #88
106776 Nickthedick
pi_23894184
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 05:50 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Lees tus-sen de haak-jes.
pi_23894192
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 06:18 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Lees tus-sen de haak-jes.
Wordt het niet veel duidelijker van als je er zoveel gebruikt...

Maar vrouwen zeggen in een relatie zelf ook vaak genoeg dat ze me er lekker uit vinden zien hoor...
  zaterdag 11 december 2004 @ 06:31:12 #90
106776 Nickthedick
pi_23894195
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 06:25 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Wordt het niet veel duidelijker van als je er zoveel gebruikt...

Maar vrouwen zeggen in een relatie zelf ook vaak genoeg dat ze me er lekker uit vinden zien hoor...
Dan weet je dus wél waar ik het over heb.

En wat gebeurt er dan als ze je dat vertellen, ga je blozen? Geven ze je 50 euro zodat je kan gaan winkelen?
pi_23894196
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 06:31 schreef Nickthedick het volgende:
En wat gebeurt er dan als ze je dat vertellen, ga je blozen?
Nee, dan geef ik een bevestigend knikje en sla ik haar terug naar de keuken...
pi_23894199
"Oooh, KastaLoverNova wat zie je er toch weer heerlijk uit!"
"Weet ik schatje"

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23894207
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 06:39 schreef Isabeau het volgende:
"Oooh, KastaLoverNova wat zie je er toch weer heerlijk uit!"
"Weet ik schatje"

Tja, je zult het niet geloven, maar zo gaat het toch echt...

Naja, behalve dat "schatje" dan...
pi_23894208
pi_23894213
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 06:48 schreef Isabeau het volgende:
Tja, het gaat er gewoon niet bij me in...

Wat is in gódsnaam het nut van constant in herhaling vallen
Denkt een vrouw nu echt dat als ik haar niet regelmatig mooi noem, ik haar lelijk vind?
En als ze dan toch zo'n verknipt denkwijze heeft kunnen we de lijn nog even doortrekken; als ik haar een dag niet gezegd heb dat ze mooi is, heb ik haar dan in principe gewoon lelijk genoemd?
  zaterdag 11 december 2004 @ 07:05:47 #96
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23894221
"Oh SeLang, ik vind je zo'n lekkere gozer"
"Weet ik. Ga nou maar door met pijpen"
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 11 december 2004 @ 07:06:12 #97
106776 Nickthedick
pi_23894222
Zie ik er dik uit in dit lettertype?
pi_23894310
vrouwen en t negatief neerzetten van mannen (in de slachtoffer rol)
pi_23895533
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 06:52 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Tja, het gaat er gewoon niet bij me in...

Wat is in gódsnaam het nut van constant in herhaling vallen
Denkt een vrouw nu echt dat als ik haar niet regelmatig mooi noem, ik haar lelijk vind?
En als ze dan toch zo'n verknipt denkwijze heeft kunnen we de lijn nog even doortrekken; als ik haar een dag niet gezegd heb dat ze mooi is, heb ik haar dan in principe gewoon lelijk genoemd?
Nee, een vrouw denkt niet dat ze minder mooi is of minder lief.

Maar je moet het anders bekijken: een vrouw of een relatie met een vrouw, zijn vergelijkbaar met een auto. Af en toe moet de auto worden gewassen, moet er onderhoud aan gepleegd worden. Olie wordt ververst, soms moeten remschijven vervangen worden en ook het profiel op de banden moet goed genoeg zijn. Als je dat niet doet, roest je auto weg en gaat hij alleen maar slechter rijden, wordt het zelfs gevaarlijk! Dat is natuurlijk ontzettend zonde. En het allerbelangrijkste: Er moet met regelmaat getankt worden, anders doet hij helemaal niks meer! Herhaling, routine, elke week/maand/2 dagen weer. Je blijft bezig, snapt die auto na één keer tanken nou nog niet dat je gewoon wilt dat hij rijdt? Toch wordt het wel logisch gevonden dat je vaker moet tanken. Je bent niet meteen klaar als je een auto koopt, ook tussendoor heb je nog kostenposten.

Zo is een relatie ook, zo zijn vrouwen ook. Het is niet zo dat als je eenmaal aan elkaar vast zit, het altijd gesmeerd en vlekkeloos blijft verlopen. Af en toe moet je moeite doen, zie het als het tanken van benzine. Je moet er wat aandacht ingooien, een beetje attent gedrag toevoegen. Anders doet de vrouw in kwestie niks meer, gaat de relatie een beetje sputteren zoals een motor zonder benzine ook gaat sputteren, en uiteindelijk uit valt. Een vrouw heeft nou eenmaal een beetje liefde nodig om te blijven werken, zoals je auto die benzine gebruikt (en dat wordt logisch gevonden, waarom bij vrouwen dan niet? wij zijn ook een soort gebruiksvoorwerpen die brandstof nodig hebben hoor!) Blij zijn dat het eten op tafel staat of voetbal kijken met een biertje is geen liefde. Soms moet je wat grotere dingen doen, een keertje wandelen op het strand samen, of uit eten, vergelijkbaar met de grote beurt van je auto. Al deze dingen dienen om te zorgen dat je relatie niet stil valt, niet gaat roesten, dat je geen al te grote deuken oploopt en dat je zéker niet over de kop gaat.

Overigens lees ik hier een aantal mannen die van mening zijn dat vrouwen geen aandacht geven, geen complimentjes. Nou kan ik alleen voor mezelf spreken, maar ik doe dat wél. Mijn vriend krijgt heel vaak te horen dat hij mooi is, dat hij lekker is. Onlangs is hij een beetje afgevallen, en hij is nu echt súper lekker. Dat zeg ik dan ook. Gister heeft hij een belangrijk tentamen gehaald. Dan vertel ik dat ik trots op hem ben. Toen hij niet zo lekker in zijn vel zat, heb ik hem mee uit eten genomen. Ik stuur kaartjes omdat hij lief is, koop af en toe een klein cadeautje... Onder het motto, zoals ik zelf behandeld wil worden, behandel ik ook een ander. En het lijkt te werken, want ik heb een lief, complimenteus en attent vriendje. (En Mikey, mocht je dit lezen, vooral mee doorgaan!)

Overigens, wat doet het voor pijn om af en toe te zeggen wat je voor iemand voelt? Is dat raar? Is het ongezond om uit te komen voor je gevoelens en gedachten? Ik persoonlijk denk dat ook dat iets is waar veel vrouwen over vallen, dat die emoties, die toch het belangrijkste bindmiddel voor een paar zijn, niet getoond worden. Is dat omdat het moeite kost? Is je partner dan geen moeite waard? Doet het pijn om een complimentje te geven? Is die pijn het waard om je partner pijn te doen die bevestiging nodig heeft, maar die niet krijgt? Of is het een leugen als je aan je partner zou moeten zeggen dat je van haar houdt? Wat doe je dan nog bij die persoon?
  zaterdag 11 december 2004 @ 11:50:04 #100
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_23895681
Dit is echt een standaard-pobleem... Volgens mij zegt bijna elke man wel 'ik ben niet iemand die met complimentjes strooit' of 'ik ben niet plakkerig'. En bijna elke vrouw wil graag vaak een vleierige opmerking naar d'r hoofd geslingerd krijgen. Doet me vermoeden dat vrouwen minder zelfvertrouwen hebben en dus meer bevestiging nodig hebben van hun doen en laten...
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 11 december 2004 @ 11:52:01 #101
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_23895700
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:38 schreef innovative het volgende:
Zo is een relatie ook, zo zijn vrouwen ook. Het is niet zo dat als je eenmaal aan elkaar vast zit, het altijd gesmeerd en vlekkeloos blijft verlopen. Af en toe moet je moeite doen, zie het als het tanken van benzine.
Ik dacht serieus dat dat op een hele andere manier bedoeld was
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_23895826
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:52 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik dacht serieus dat dat op een hele andere manier bedoeld was
Ow, jij bedoelt even wat zaad lozen? Is natuurlijk net zo belangrijk, en daar mogen veel vrouwen het één en ander over leren... Zoals vrouwen bevestiging nodig hebben en mannen dat niet begrijpen, hebben mannen seks nodig, wat vrouwen weer zien als goedkoop, en lopen mannen dáár over te klagen (waarin ik ze meestal groot gelijk geef, hoor).

Dat is trouwens ook nog iets... Mannen halen intimiteit uit seks, terwijl vrouwen juist intimiteit ervaren door aandacht te krijgen, en vervolgens krijgen ze pas zin in seks. Als een man alleen maar seks wil, en het idee heeft dat hij daar zijn liefde mee deelt, heb je een grote kans dat een vrouw zich gebruikt gaat voelen. "Hij wil alleen maar seks, hij heeft verder nooit tijd en aandacht voor me, alleen als hij er zelf zijn voordeel mee doet". Nu zullen er vast weer mannen zijn die dat een vreemde denkwijze vinden, maar helaas, soms zijn vrouwen nou eenmaal anders dan mannen en misschien moeten mannen dat ook maar leren te accepteren. Als je dat lastig vindt, moet je maar homo worden. Een relatie met een vrouw heeft, hoe vervelend het ook mag wezen, naast lusten ook lasten. Moet je soms maar even iets doen voor een vrouw om te zorgen dat ze zich prettig voelt, je haalt er uiteindelijk ook je voordeel mee.
pi_23895877
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:50 schreef star_gazer het volgende:
Dit is echt een standaard-pobleem... Volgens mij zegt bijna elke man wel 'ik ben niet iemand die met complimentjes strooit' of 'ik ben niet plakkerig'. En bijna elke vrouw wil graag vaak een vleierige opmerking naar d'r hoofd geslingerd krijgen. Doet me vermoeden dat vrouwen minder zelfvertrouwen hebben en dus meer bevestiging nodig hebben van hun doen en laten...
Zie mijn vorige post. Er is een groot verschil in datgene waar mannen en vrouwen liefde en intimiteit uit halen. Lastig, maar waar. Dat heeft niks met zelfvertrouwen te maken, maar met andere psychische factoren. Als jij geen seks meer krijgt, wat denk je dan? Denk je dan "nou, we hebben vorig jaar nog seks gehad, dus ze houdt in ieder geval genoeg van me" of ga je denken "ze heeft niks voor me over, ze wil me niet meer, volgens mij vindt ze me niet aantrekkelijk of doe ik iets niet goed?" zoals nog wel eens te lezen is in SEX.

Mannen en vrouwen verschillen nu eenmaal. Bevalt het je niet, dan kun je altijd nog de mannenliefde gaan bedrijven...
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:22:57 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23896127
ik geef zelden een mondelinge bevestiging. liever maak ik een leuke tekening ofzo.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:44:12 #105
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_23896438
Ach, het is leuk om af en toe een complimentje te krijgen, maar ik heb het eerlijk gezegd allemaal niet zo nodig, die bevestiging. Met uitzondering: als ik ongesteld ben en mijn haar niet zit en ik een pukkel heb. Dat is maandelijks, en dat staat in de agenda van hem en al mijn mannelijke vrienden...

Ik vraag ze dus vriendelijk 1x per maand tegen me te liegen, en dat werkt prima.
'Jamaar dat meen je helemaal niet want ik zie er net zo slecht uit als ik me voel'
'Ja, ik kan natuurlijk ook zeggen dat je er wat minder uitziet vandaag, maar dat wil je ook niet horen'
'Nee, ik wil dat jij zegt dat ik er toch leuk uitzie, dan kan ik het daarmee oneens zijn, en dan zeg jij dat dat echt onzin is en dat ik er toch echt leuk uitzie, en dan ben ik weer blij''
'Dan doen we dat. De enige reden is dat het maar één keer in de maand is, anders kapte ik met die onzin'
'Nee schat, je doet het omdat ik je daarna altijd gelijk ga pijpen'
'Ow ja'
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_23896548
Hm, ik vind zelf ook dat overdaad schaadt, alhoewel, nee..ik denk het wel.
Punt is dat ik zelf soms niets met slijmerige dingen kan en/of gewoon complimentjes. Ik ben ergens kennelijk het type die er dan juist aan gaat twijfelen (wat wil je van me ) of het ligt in mijn aard dat het kan lijken alsof ik niet op complimentjes te wachten zit.

Daarbij ligt het bij mij erg aan de manier waarop, hoe, etc. Komt iets uit het hart, dan kan ik breken. Wordt het gezegd omdat het moet, omdat ik vrouw ben en dus wel om de zoveel tijd even gecomplimenteerd moet worden, hm nee, ik denk dat ik daar niet zoveel mee kan. Sterker, dan heb ik liever dat diegene zijn mond houdt.

Kortom: diegene moet het menen, het zelf willen (zeggen, en niet omdat..), en geen tegenstrijdige signalen afgeven, dan kan iemand het juist helemaal teniet doen bij mij en had diegene beter echt helemaal niks kunnen zeggen. Want dan ga ik op mijn strepen staan. Iemand hoeft bij mij niet iets heel moois en romantisch te zeggen, om vervolgens.. dan voelde ik mezelf even een prinsesje, maar die even later met een harde klap van haar wolk werd gekeild, dan heb ik zoiets met symbolische uitspraken moet je voorzichtig mee doen, want ik ben geen meisje om zoiets moois tegen te zeggen en dan.. Dan heeft iemand bewust mij een gevoel proberen te geven om mij vervolgens links te laten liggen. Nee, dat vind ik spotten dan met de romantiek en met mij. En dan ben ik eerst , voel me helemaal en heb ik later zoiets van . Want dit prinsesje wil juist behandeld worden, zeg anders niets.

Dat ik mijn mond hou over dingen en het kennelijk juist niet aangeef dat ik complimentjes nodig heb, etc. of het zit in mijn aard dat ik er gewoon niets op weet te zeggen en/of soms niet zo gauw, waardoor het lijkt dat ik geen complimentjes wil en/of nodig heb. En bevestiging vind ik in die zin maar een flauw woord, want ik hoef geen bevestiging omdat het moet en/of het er nou eenmaal bijhoort. Wat dat betreft mag van mij iedereen zichzelf blijven, want juist dan weet ik of kan ik aanvoelen of het uit diegene zijn hart komt .

Eigenlijk ben ik gewoon heel tricky, het grappige is alleen dat ik het niet expres doe.
Onbevooroordeeld laat ik mezelf vallen in de dieptes van de spelonken die 'liefde' heten, meevoeren op de golven en hoe het schip dan strandt tja. Naïef kennelijk voor velen, en vooral wil er weleens worden gedacht dat naïeve meisjes mooie woorden nodig hebben. Tuurlijk, hebben we die ook nodig, maar wee u gebeente, als ze niet oprecht bleken te zijn. Want zo naïef zijn naïeve meisjes dan niet meer, u heeft alleen zelf haar ogen geopend en de kist van de liefde daarmee automatisch gesloten. U dacht haar liefde te hebben, u had het ook, maar u heeft te makkelijk gedacht en zelf zo de liefde weggeblazen en laten verstenen. Wamte willen geven aan een kwetsbaar hart, om het vervolgens doen te bevriezen. Niets voelt kouder aan dan dat.

hehe, wat een drama, dat was sg's versie even
pi_23897488
tja ik ben ook zo'n aandachtsgeil meiske, heb ook veel bevestiging en complimentjes nodig. Maar geef ze dan ook zelf ook wel vaak, merk dat het bij de mannen ook heus wel gewaardeerd word. Maargoed het argument dan was ik allang bij je weg geweest vind ik een ongelooflijke dooddoener, bij iemand weggaan besluit je meestal niet in een paar dagen. En ik wil niet onaangenaam verrast worden door iemand die ineens weggaat, vandaar dat ik af en toe toch wel wil horen dat alles ok is in mijn relatie.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_23898291
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:51 schreef sweetgirly het volgende:
[....]

hehe, wat een drama, dat was sg's versie even
Ga romans schrijven!

* Eric_Cantona wordt gewoon verliefd op die verhalen zeg...
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_23898663
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:38 schreef innovative het volgende:
Auto vergelijking
Het verschil tussen een auto en een vrouw is dat een auto wél gewoon doet wat ik wil als er benzine ingooi .

En tja, over die liefde en aandacht...
Weet je wat daar het meest achterlijke nog van is?
Je kunt een vrouw 24 uur per dag, 7 dagen per week volop aandacht en liefde geven, alles voor haar doen wat je nodig acht, een bloemetje meenemen, een keer een knuffel, goede sex; alles er op en eraan.

Je zou denken dat een vrouw dan volmaakt gelukkig zou zijn, maar nee, als je niet gezegd hebt dat je haar mooi vind, 3 stupide woorden die helemaal niets met liefde of gevoel te maken hebben en niet eens oprecht hoeven te zijn.
Dan is alle moeite voor niks geweest en ben je aan het einde van het liedje een ongevoelige klootzak ondanks alles wat je in de praktijk voor haar gedaan hebt.

Tja, dat vat eigenlijk het gehele fenomeen vrouwen wel samen; woorden zijn belangrijker dan daden...

Naja, daar pas ik voor, dan neem ik wel een huurauto .
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:22:54 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23899057
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:00 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Het verschil tussen een auto en een vrouw is dat een auto wél gewoon doet wat ik wil als er benzine ingooi .

En tja, over die liefde en aandacht...
Weet je wat daar het meest achterlijke nog van is?
Je kunt een vrouw 24 uur per dag, 7 dagen per week volop aandacht en liefde geven, alles voor haar doen wat je nodig acht, een bloemetje meenemen, een keer een knuffel, goede sex; alles er op en eraan.

Je zou denken dat een vrouw dan volmaakt gelukkig zou zijn, maar nee, als je niet gezegd hebt dat je haar mooi vind, 3 stupide woorden die helemaal niets met liefde of gevoel te maken hebben en niet eens oprecht hoeven te zijn.
Dan is alle moeite voor niks geweest en ben je aan het einde van het liedje een ongevoelige klootzak ondanks alles wat je in de praktijk voor haar gedaan hebt.

Tja, dat vat eigenlijk het gehele fenomeen vrouwen wel samen; woorden zijn belangrijker dan daden...

Naja, daar pas ik voor, dan neem ik wel een huurauto .
uit jouw woorden klinkt geen zelfverzekerde man door. eerder iemand die vaak een domper heeft gehad omdat hij niet weet hoe hij het spelletje goed moet spelen.
pi_23899272
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
uit jouw woorden klinkt geen zelfverzekerde man door. eerder iemand die vaak een domper heeft gehad omdat hij niet weet hoe hij het spelletje goed moet spelen.
.

Ik weet beter hoe vrouwen in elkaar zitten dan de vrouwen zelf, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens ben...
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:39:14 #112
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_23899316
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:54 schreef mystery1980 het volgende:
tja ik ben ook zo'n aandachtsgeil meiske, heb ook veel bevestiging en complimentjes nodig. Maar geef ze dan ook zelf ook wel vaak, merk dat het bij de mannen ook heus wel gewaardeerd word. Maargoed het argument dan was ik allang bij je weg geweest vind ik een ongelooflijke dooddoener, bij iemand weggaan besluit je meestal niet in een paar dagen. En ik wil niet onaangenaam verrast worden door iemand die ineens weggaat, vandaar dat ik af en toe toch wel wil horen dat alles ok is in mijn relatie.
Dus als het niet expliciet wordt gezegd dan weet je niet of het wel of niet OK gaat in een relatie? dat zal je toch wel aanvoelen denk ik? of niet. ik snap niet dat daar woorden voor nodig zijn.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_23899347
Gisteren, toen mijn vriendin me aan het pijpen was, heb ik nog gezegd dat ik van d'r hield...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:42:42 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23899385
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren, toen mijn vriendin me aan het pijpen was, heb ik nog gezegd dat ik van d'r hield...
ik laat mijn liefde blijken door klaar te komen.
pi_23899402
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dat was dan ook uiteindelijk het resultaat...
pi_23899411
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:39 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Dus als het niet expliciet wordt gezegd dan weet je niet of het wel of niet OK gaat in een relatie? dat zal je toch wel aanvoelen denk ik? of niet. ik snap niet dat daar woorden voor nodig zijn.
Tuurlijk voel ik het ook wel aan (meestal dan), maar om het echt even zeker te weten, dan toch graag even die woorden ja.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:44:22 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23899419
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:43 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat was dan ook uiteindelijk het resultaat...
vind je dat dan niet een beetje dubbelop?
pi_23899420
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:36 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

.

Ik weet beter hoe vrouwen in elkaar zitten dan de vrouwen zelf, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens ben...
Ondertussen kon je Xennia blijkbaar niet tevreden houden....
Power perceived is power achieved.
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:45:58 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23899449
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:42 schreef zoalshetis het volgende:
A thimble* a day keeps the nagging away, zoalshetis?

* vingerhoedje
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 11 december 2004 @ 15:46:58 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23899462
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

A thimble* a day keeps the nagging away, zoalshetis?

* vingerhoedje
10cc my dear.
pi_23899481
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:44 schreef Modwire het volgende:
Ondertussen kon je Xennia blijkbaar niet tevreden houden....
Mwoooah, ligt eraan in welk opzicht...
Hetgeen dit topic over gaat niet nee, maar dat lijkt me geen groot gemis van mijn kant...
pi_23899760
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vind je dat dan niet een beetje dubbelop?
ach, ik hou dan ook heel veel van haar
pi_23899992
Ik krijg eigenlijk wel genoeg bevestiging....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_23903439
quote:

[..]

Geen ramp. Maar het is voor de man vanzelfsprekend dat ie dat vindt, anders was ie niet bij je. Niet nodig om dat dus te melden aan de dame. En hij snapt niet waarom zij dat dan toch wil horen, als het vanzelfsprekend is. En zij snapt niet waarom hij dat niet voor haar doet als zij dat graag wil.
Mannen, vrouwen. Mars, Venus. Enzo.
  zaterdag 11 december 2004 @ 21:29:41 #125
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_23906901
Prachtig topique

Wat zijn de dames trouwens eerlijk
Vampire Romance O+
pi_23906914
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:51 schreef sweetgirly het volgende:
Verhaal
Ik heb het dus niet over mannen die je een compliment geven, waarmee je vervolgens in bed duikt en die je daarna dumpen. Ik heb het over duurzame relaties
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:10:56 #127
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_23907731
De dame die je liefhebt een complimentje geven das toch het mooiste wat er is.
zo denkt * Krullehoofd er anders over

Zeg niet zoiets als "Wat zie je er vandaag mooi uit", ze kunnen dan wel eens gaan denken "oh zag ik er gisteren dan niet mooi uit".
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_23907753
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:10 schreef Krullehoofd het volgende:
De dame die je liefhebt een complimentje geven das toch het mooiste wat er is.
zo denkt * Krullehoofd er anders over

Zeg niet zoiets als "Wat zie je er vandaag mooi uit", ze kunnen dan wel eens gaan denken "oh zag ik er gisteren dan niet mooi uit".
In dat geval ga je met de verkeerde vrouwen om...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:13:59 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23907795
als ik me weer eens als een beestachtige kloothommel gedragen heb die "haar helemaal verwaarloost heeft" ga ik een dag mijn schuurtje in en kom tevoorschijn met een prachtige ring, armband of ketting.
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:20:39 #130
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_23907938
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 22:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

In dat geval ga je met de verkeerde vrouwen om...
ohw, weer iets geleerd vandaag... toch nog een nuttig weekend...
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  zaterdag 11 december 2004 @ 22:32:42 #131
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23908282
Gisteravond een soort van ruzie met mijn lief gehad over aandacht en complimenten.
Vanochtend stond de TV aan, uitvaart Prins Bernhard.
Ik: "Wat is Maxima toch een mooie vrouw."
Hij: "Nou, ik vind jou toch echt véél mooier."

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 12 december 2004 @ 01:35:51 #132
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_23912255
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:00 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
[..]
Dit is precies het punt waar het fout gaat. Vrouwen willen horen dat ze bemind worden. En het is zo makkelijk om dat te zeggen. Met een beetje overtuigingskracht geloven ze bijna alles, verblindt door de 'liefde' die ze horen. (NOFI)

Mijns inziens gaat het helemaal niet om wat je hoort. Het is veel meer wat je ziet dat er gebeurt. Dat is bepalend voor de relatie die je hebt. Een bos bloemen of een ander cadeau meenemen, meehelpen in het huishouden, een knuffel geven zijn dingen die veel meer de sterkte van de relatie aantonen. Dat is de liefde die je moet merken en moet voelen.

Het zeggen van "Ik hou van jou" kost welgeteld 2 seconden, en kan op elk moment gezegd worden, of je het nu gemeent is of gelogen wordt. Als je relatie alleen gebouwd is op het uitspreken van die woorden, dan ben ik van mening dat je relatie eigenlijk niets voorstelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door bankrupcy op 12-12-2004 01:57:23 ]
pi_23915312
quote:
Op zondag 12 december 2004 01:35 schreef bankrupcy het volgende:

[..]

Dit is precies het punt waar het fout gaat. Vrouwen willen horen dat ze bemind worden. En het is zo makkelijk om dat te zeggen. Met een beetje overtuigingskracht geloven ze bijna alles, verblindt door de 'liefde' die ze horen. (NOFI)

Mijns inziens gaat het helemaal niet om wat je hoort. Het is veel meer wat je ziet dat er gebeurt. Dat is bepalend voor de relatie die je hebt. Een bos bloemen of een ander cadeau meenemen, meehelpen in het huishouden, een knuffel geven zijn dingen die veel meer de sterkte van de relatie aantonen. Dat is de liefde die je moet merken en moet voelen.

Het zeggen van "Ik hou van jou" kost welgeteld 2 seconden, en kan op elk moment gezegd worden, of je het nu gemeent is of gelogen wordt. Als je relatie alleen gebouwd is op het uitspreken van die woorden, dan ben ik van mening dat je relatie eigenlijk niets voorstelt.
In mijn geval, ik vind dat het een totaalpakket moet zijn. Daden, houding, maar óók af en toe het uitspreken van gevoel. Waarom is het zo moeilijk om juist dat gevoel wat de binding is tussen jou en je partner, uit te spreken? Als het gelogen is, ben je sowieso een zak, maar dan zullen ook je daden leugens kunnen zijn. Hoeveel mannen die vreemd gaan brengen geen bloemen mee voor hun vrouw?

Je kunt met alles sjoemelen. Je kunt liegen, je kunt draaien, konkelen, je schuldgevoel afkopen met cadeautjes, met haar vrijen en denken aan je minnares van gister... Er is geen 100% zekerheid dat een gebaar of een woord gemeend is.

Het is bij mij niet zo dat 'ik hou van jou' voor een avond samen gaat, of voor een geweldige date of een leuk cadeautje. Het is meer het toefje slagroom op de taart, om het zo maar te zeggen. Als we een geweldige avond hebben, en hij zegt naderhand dat hij me mooi vond die avond, of lief, of dat hij van me houdt, dan spreekt hij uit wat hij die avond heeft gevoeld. Daar hou ik van. Er zit echt geen twijfel achter, als hij niet van me zou houden was hij allang weg geweest, maar het is datgene wat het hele plaatje compleet maakt. Een goed gevoel, samen leuke acties ondernemen, een arm om me heen (minstens zo belangrijk als die paar woorden) en dan nog eens het openlijk tonen van gevoel...

Nu ik het zo lees, dat is waar ik mij aan zou storen als mijn vriend zulke dingen nooit zou zeggen. Het feit dat gevoel, wat zo evident aanwezig is, verzwegen moet worden, dat het niet getoond mag worden, niet gezegd mag worden...

overigens, heren, meehelpen met het huishouden is natuurlijk géén teken van liefde, he? Als je dat zegt, staat er in feite dat het huishouden de taak van de vrouw is, en dat jij heel geweldig bent als je meehelpt daarin. Het huishouden is een zaak van jullie allebei, en ik vind het niet meer dan normaal dat je daarin helpt. Niet omdat je van de ander houdt, maar gewoon, omdat je zelf ook rommel maakt, eet, naar de wc gaat ed.
  zondag 12 december 2004 @ 10:55:42 #134
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_23915539
quote:
Op zondag 12 december 2004 10:15 schreef innovative het volgende:
overigens, heren, meehelpen met het huishouden is natuurlijk géén teken van liefde, he? Als je dat zegt, staat er in feite dat het huishouden de taak van de vrouw is, en dat jij heel geweldig bent als je meehelpt daarin. Het huishouden is een zaak van jullie allebei, en ik vind het niet meer dan normaal dat je daarin helpt. Niet omdat je van de ander houdt, maar gewoon, omdat je zelf ook rommel maakt, eet, naar de wc gaat ed.
We doen het ook nooit goed...

Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zondag 12 december 2004 @ 10:56:58 #135
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_23915550
quote:
Nu ik het zo lees, dat is waar ik mij aan zou storen als mijn vriend zulke dingen nooit zou zeggen. Het feit dat gevoel, wat zo evident aanwezig is, verzwegen moet worden, dat het niet getoond mag worden, niet gezegd mag worden...
Eigenlijk zeg je het daar precies goed. Omdat het zo duidelijk aanwezig is vinden mannen het vaak overbodig om te zeggen. Dat jij dat anders opvat is prima maar dat is nog niet noodzakelijkerwijs de intentie van de heer in kwestie. Maar het is dus pertinent niet zo dat mannen vinden dat dat gevoel niet uitgesprogen mag worden, eerder dat het niet altijd hoeft.
quote:
Niet helemaal mee eens. Het doen van het huishouden is idd geen teken van liefde. Maar het kan wel een teken van liefde zijn om iets wat eerder of wat grondiger te doen. Zwartwit genomen liggen de vrouwelijke schoonmaaknormen hoger dan die van mannen. Als manlief bij het schoonmaken van de keuken ipv ff snel te swifferen eens goed met sop en dweil in de weer gaat omdat hij weet dat z'n vrouw dat kan waarderen is het imho zeker een teken van liefde.
Vampire Romance O+
pi_23915796
quote:
Op zondag 12 december 2004 10:55 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

We doen het ook nooit goed...

Meehelpen in het huishouden is prima, denken dat het gelijk staat aan het uitspreken van een "ik hou van jou" of het geven van een liefdevolle knuffel is niet goed.
  zondag 12 december 2004 @ 11:39:18 #137
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_23915952
quote:
Op zondag 12 december 2004 11:23 schreef innovative het volgende:

[..]

Meehelpen in het huishouden is prima, denken dat het gelijk staat aan het uitspreken van een "ik hou van jou" of het geven van een liefdevolle knuffel is niet goed.
Het is ook lastig knuffelen met service en een vaatdoek in je handen
.

Maar serieus, ik snap je punt wel hoor. Ik ben het alleen niet helemaal eens met dit:
quote:
Op zondag 12 december 2004 10:15 schreef innovative het volgende:
...Als je dat zegt, staat er in feite dat het huishouden de taak van de vrouw is...
Want jouw conclusie is naar mijn mening in de meeste gevallen niet wat mannen er mee bedoelen. Volgens mij is het toch echt meestal lief bedoelt, zonder een oordel over de plek van de vrouw er aan te geven ofzo..
Het is alleen, typisch mannelijk, wat onhandig gebracht
pi_23916200
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:50 schreef star_gazer het volgende:
De mannen die dat zeggen snappen bar weinig van vrouwen. Vrouwen hebben bevestiging even hard nodig als zuurstof. Dit heeft absoluut niets te maken met minder zelfvertrouwen, maar met het "vrouw" zijn. Vrouwen hebben bevestiging even hard nodig als wij mannen acceptatie en vertrouwen van onze partner nodig hebben.

Als je het goed wilt doen, dan bevestig je die liefde voor haar iedere dag en zoveel als maar kan, ongeacht hoe lang je al bijelkaar bent.
pi_23916231
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:47 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Mwoooah, ligt eraan in welk opzicht...
Hetgeen dit topic over gaat niet nee, maar dat lijkt me geen groot gemis van mijn kant...
Jij snapt het echt niet.
pi_23919623
quote:
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/638141/3/50#23915952]zondag 12 december 2004 11:39 Want jouw conclusie is naar mijn mening in de meeste gevallen niet wat mannen er mee bedoelen. Volgens mij is het toch echt meestal lief bedoelt, zonder een oordel over de plek van de vrouw er aan te geven ofzo..
Het is alleen, typisch mannelijk, wat onhandig gebracht
Vrouwen he, die lezen altijd een dubbele bodem.

Al vind ik dit wel héél erg tactloos, hoor. Ik leef in het dagelijks leven met een vriend die écht ontzettend bot kan zijn (wat hem in al zijn tactloosheid ook ontstellend lief kan zijn, ik hou daar wel van, gewoon direct zeggen en niet bang zijn me te kwetsen) maar dit soort opmerkingen heb ik zelfs van hém nog nooit gehoord (al zegt hij vaak genoeg dingen als "ga koken" als reactie op mij... waar ik niet naar luister, maar goed) Ik vind het een taak van beiden, en als mannen meehelpen in het huishouden gaan brengen als een teken van liefde voor de ander, dan lees ik daar uit dat ze vinden dat ze een gunst aan de ander verlenen door dat te doen... Dat huishouden doe je toch net zo goed voor jezelf? Ik zal de laatste niet zijn om te zeggen dat vrouwen hogere eisen stellen, maar je maakt mij niet wijs dat een man het prettig vindt als er geen eten is 's avonds, als de wc wordt omgeven door een plakkaat urine en als je over de oude kranten, lege bierblikken en oude pizzadozen naar de tv moet klimmen om voetbal te kijken. Het moet wel leefbaar blijven. En aangezien je samen ergens leeft, is het niet meer dan logisch dat je daar samen ook voor zorgt. Dat heeft imo niks met liefde te maken, maar gewoon met een zekere mate van praktisch denken en tevens zo handelen.
pi_23919909
We geven zo weinig bevestiging omdat we vrouwen graag onzeker houden. Als we het te vaak geven zijn we niet spannend meer en gaan jullie je ineens aangetrokken voelen tot andere mannen.

En dat kunnen we niet gebruiken natuurlijk!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23919950
quote:
Op zondag 12 december 2004 14:50 schreef innovative het volgende:
Ik zal de laatste niet zijn om te zeggen dat vrouwen hogere eisen stellen, maar je maakt mij niet wijs dat een man het prettig vindt als er geen eten is 's avonds, als de wc wordt omgeven door een plakkaat urine en als je over de oude kranten, lege bierblikken en oude pizzadozen naar de tv moet klimmen om voetbal te kijken. Het moet wel leefbaar blijven.
Zolang het over de lege blikjes klimmen nog snel gaat en de dozen het tv kijken niet belemmeren is het volgens mij nog prima leefbaar !
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 12 december 2004 @ 16:11:47 #143
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_23921346
Ik heb tot nu toe in geen enkele relatie gezegd dat ik van "iemand houd", en in deze relatie die nu z'n 11e maand in gaat heeft mijn vriendin het ook nooit gezegd.
We vinden die term verneukt door 12 jarige meisjes die in de bus roepen "Joris heeft gezegd dat ie van me houdt!" en als je op MSN e.d. die dingen leest dan is de diepe, eerlijke betekenis er wel zo goed als af .
Ik zeg wel eens tegen haar dat ze lief is of mooi, maar dan op de momenten dat ze net wakker is, ze onder de douche vandaan komt of naakt is.
Want dan kun je pas beoordelen of iemand daadwerkelijk mooi of lief is.

Als ik een chagerijnig wijf naast me in bed heb liggen dan krijgt ze dat compliment niet, en als een lelijk wijf onder de douche vandaan komt ga ik niet zeggen dat ze mooi is (tenzij het vluchtige contacten zijn, maar dat terzijde).

Zodra vriendinnen gaan zeuren om bevestiging hebben ze wat dat betreft toch echt de verkeerde voor ogen.
Dan bevestig ik gretig dat ze dik, afzichtelijk en er compleet niet uitzien.
Ik zeg complimenten wanneer ik ze meen, en als een vrouw genoegen neemt met geveinsde complimentjes omdat ze dat graag wil horen. Tja...dan is dat dus niet mijn type vriendin.

Een onzeker en afhankelijke zeur als vriendin zie ik niet gebeuren, en als ik die eigenschappen in een vriendin ontdek ben ik zo weer weg.
pi_23922508
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 21:30 schreef Xennia het volgende:

Ik heb het dus niet over mannen die je een compliment geven, waarmee je vervolgens in bed duikt en die je daarna dumpen. Ik heb het over duurzame relaties
For your record, daar had ik het ook niet over.
Trouwens als je goed had gelezen, had je kunnen nagaan dat ik soms niet zo veel heb met sommige 'complimenten' en vooral.. snapt. Juist.
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 14:40 schreef Eric_Cantona het volgende:

Ga romans schrijven!

* Eric_Cantona wordt gewoon verliefd op die verhalen zeg...

Bloost zowaar om het complimentje

sweet
pi_23922715
quote:
Op zondag 12 december 2004 16:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb tot nu toe in geen enkele relatie gezegd dat ik van "iemand houd", en in deze relatie die nu z'n 11e maand in gaat heeft mijn vriendin het ook nooit gezegd.
We vinden die term verneukt door 12 jarige meisjes die in de bus roepen "Joris heeft gezegd dat ie van me houdt!" en als je op MSN e.d. die dingen leest dan is de diepe, eerlijke betekenis er wel zo goed als af .
Ik zeg wel eens tegen haar dat ze lief is of mooi, maar dan op de momenten dat ze net wakker is, ze onder de douche vandaan komt of naakt is.
Want dan kun je pas beoordelen of iemand daadwerkelijk mooi of lief is.

Als ik een chagerijnig wijf naast me in bed heb liggen dan krijgt ze dat compliment niet, en als een lelijk wijf onder de douche vandaan komt ga ik niet zeggen dat ze mooi is (tenzij het vluchtige contacten zijn, maar dat terzijde).

Zodra vriendinnen gaan zeuren om bevestiging hebben ze wat dat betreft toch echt de verkeerde voor ogen.
Dan bevestig ik gretig dat ze dik, afzichtelijk en er compleet niet uitzien.
Ik zeg complimenten wanneer ik ze meen, en als een vrouw genoegen neemt met geveinsde complimentjes omdat ze dat graag wil horen. Tja...dan is dat dus niet mijn type vriendin.

Een onzeker en afhankelijke zeur als vriendin zie ik niet gebeuren, en als ik die eigenschappen in een vriendin ontdek ben ik zo weer weg.
Er zit een groot verschil tussen liegen als je een compliment maakt en iets zeggen waarvan je zelf vindt dat het voor zich spreekt en dus nooit uit, maar waarvan je weet dat de ander het leuk vind om te horen. Ik wéét dat mijn vriend me mooi vindt. Hij heeft dat ooit gezegd, en ik ben sindsdien niet veranderd. Dan is het nog wel leuk als hij het af en toe herhaalt. Dat is denk ik ook waar deze discussie om gaat, of je dingen die op zichzelf staand logisch zijn, toch uitspreekt.

Helaas hebben vrouwen de neiging om, als je nooit je gevoelens uitspreekt (laten we niet de term compliment gebruiken, maar als je iemand mooi vindt, mag dat ook gezegd) het idee te krijgen dat je denkt "zo, de buit is binnen, vanavond kruipen we er nog even bovenop en morgen mag ze weer fijn de afwas doen". Goed, die gedachtengang is in veel gevallen iets genuanceerder, maar de aandacht is af en toe wel nodig om zo'n gedachtengang te voorkomen.

Natuurlijk niet dat als je één dag niet zegt dat je haar mooi vindt, ze meteen gaat piepen dat je haar lelijk vindt. Dat is onzin en dan slaat iemand een door. Zulk gedrag noem ik simpelweg zielig en zo iemand moet dan ook eerst eens even naar zichzelf gaan kijken. Maar nooit meer je gevoel tonen, of alleen seks zien als een wijze om gevoel te tonen, volstaat vaak niet. Even stofzuigen zien als een equivalent voor "ik hou van jou" werkt niet.

Overigens, over woorden als "ik hou van jou", ik weet voor mezelf dat de betekenis voor mij anders is dan voor het prototype BrEeZaH. Ik weet bijvoorbeeld ook dat de betekenis van dat zinnetje verandert is sinds ik het zelf voor het eerst gebruikte, bij mijn exvriendjes, maar ook toen ik het voor het eerst zei tegen mijn vriend. Natuurlijk is er nog steeds dezelfde kern, veel om iemand geven, gek zijn op iemand, iemand lief en leuk vinden, maar het woord heeft met de jaren meer inhoud gekregen. Kijken naar hoe anderen woorden gebruiken is zinloos. Dan zou ik bijvoorbeeld ook "kanker" niet meer serieus kunnen nemen, omdat er een paar wiggaz zijn die het gebruiken als scheldwoord. Ík geef een specifieke betekenis aan het woord, en mijn vriend weet, als hij mij een beetje kent, heel goed dat die anders is dan bij het eerst het beste tienersletje.
pi_23922937
Best vreemd trouwens dat sommige vrouwen en/of mensen complimentjes en/of mooie taal gelijk associeëren met sex en/of dan ook nog gedumpt worden.

Moeilijk leven moet je dan hebben zeg.
pi_23923101
quote:
Op zondag 12 december 2004 12:00 schreef Panzerknacker het volgende:
De mannen die dat zeggen snappen bar weinig van vrouwen. Vrouwen hebben bevestiging even hard nodig als zuurstof. Dit heeft absoluut niets te maken met minder zelfvertrouwen, maar met het "vrouw" zijn. Vrouwen hebben bevestiging even hard nodig als wij mannen acceptatie en vertrouwen van onze partner nodig hebben.

Als je het goed wilt doen, dan bevestig je die liefde voor haar iedere dag en zoveel als maar kan, ongeacht hoe lang je al bijelkaar bent.
En mannen willen hun vrouw keihard anaal nemen om vervolgens in haar gezicht klaar te komen waarna ze al het zaad oplikt.
Tja, you can't always get what you want .

Mannen accepteren dat, vrouwen niet...

Tuurlijk is het makkelijker om af en toe iets liefs de huiskamer in te slingeren, al is het maar om van al het gezeur af te zijn... Maar als het verloochenen van iemands ware aard en principes in haar ogen minder belangrijk is dan een aantal lieve woordjes, dan pas ik.

Oftewel; als ik haar mooi vind zeg ik het, als ik haar lief vind ook, maar zij het als een niet aan te ontkomen verplichting voor me ziet, dan kan ze beter naar de psycholoog gaan om wat aan die labiliserende onzekerheid te doen.
  zondag 12 december 2004 @ 17:52:53 #148
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_23923568
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:21 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
sommige vrouwen en/of mensen
[..]
Ehhhhhhhhhh
pi_23923756
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:21 schreef sweetgirly het volgende:
Best vreemd trouwens dat sommige vrouwen en/of mensen complimentjes en/of mooie taal gelijk associeëren met sex en/of dan ook nog gedumpt worden.

Moeilijk leven moet je dan hebben zeg.
Stiekum zijn er dat nog veel... Beetje jammer inderdaad.

Ach ieder zo zijn/haar eigenaardigheden, 't gaat erom dat je je er prettig bij voelt.. Ik in ieder geval niet, en volgens mij jij ook niet

omgaan met complimentjes is nog steeds geen sterk punt, wel?
pi_23924426
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:52 schreef bankrupcy het volgende:

Ehhhhhhhhhh
Ja, ik ben eigenlijk een alien (kom van Sirius) .

Goed, ik zal het nog eenmaal uitleggen.
Waar ik dus liever eerst niet in details wou treden, maar alles voor de duidelijkheid, de mijne welteverstaan.

De laatste alinea uit mijn verhaal, was een voorbeeld wat juist ging over een duurzame relatie. Er werd iets heel moois tegen mij gezegd, laat ik het zo zeggen, ik werd symbolisch te huwelijk gevraagd in één of andere grote tent. Mijn prins op zijn knieën en ik stond daar. Leuk, erg leuk en erg mooi. Even later werd dat echter totaal voor mij teniet gedaan doordat meneer de zogenaamde prins wat leukers te doen had, verdween en dus niet meer terugkwam. Want oh ja, meneer de prins zei nog: 'als ik niet over 10 min. (whatever) terug breng, dan mag je dit of dat met mij doen'. Naja prima allemaal. Was nog steeds wat overrompeld door de mooie woorden, maar ergens ook door de overvallenheid hiervan (wat mij achteraf niet verbaaste misschien, en dan gaan de belletjes die niet willen rinkelen bij mij, juist rinkelen -> gevoel).

Want zoals ik al zei had meneer de Prins leukere dingen te doen en kwam maar niet terug, daar sta je dan te wachten ook nog, in een situatie geplaatst, ik moest en ging hem uiteindelijk zelf maar zoeken (want hij had immers toch die veelbelovende woorden uitgesproken) en leuk als je dan je zogenaamde trouwe prins die net voor je op zijn knieën is gegaan daarbij nog even wat symbolisch woorden erbij zei, gewoon doodleuk iets anders aan het doen is, maar niet met mij.

Kijk ze waren niks aan doen, maar het zag er mij iets te gezellig uit. En al die symboliek was door dat gezellige aangezicht in één keer weggeveegd. Jaloers? Mag hij (en zij) denken, mijn hart was iig in één keer versteend toen en misschien komt het door mijn mentaliteit, daar ben ik me dan wel weer bewust van, want vergeten doe ik dat soort dingen dus ook niet. Iemand kan 100x tegen mij zeggen dat ie van me houdt, ik zal er bij wijze van aan terug (blijven) denken.

Ik ben niet gauw gekwetst, maar toen was ik dat wel. Het punt waar ik niet tegen kan, is dat ik als een prinsesje even werd behandeld, dingen werden beloofd, etc en belangrijk, IK vroeg er niet eens om. Om vervolgens dat helemaal teniet te doen. Dan heb ik zoiets: 'hou dan je kop!'

Want ik wens niet als een naïef meisje behandeld te worden, dat ik het kan zijn ok, dat ik het gevoel kreeg dat er daarvan juist ergens misbruikt van werd gemaakt. No way, not over my sensitive back.

Kortom, nogmaals: iemand moet het menen, moet uit zijn hart komen, etc en niet omdat..blabla.
Want dan mag iemand voor mij dus net zo goed zijn zogenaamde romantische kop dicht houden. Ik heb bij wijze van liever iemand die zowat nooit met 'ik hou van je zinnen' strooit en/of andere symbolische taal, maar er wel voor je is als je hem nodig hebt of als iemand dan iets moois zegt dat het echt uit diegene zijn komt of als iemand zijn beloftes ook echt nakomt, als ie ze zelf nog geeft ook, aan de ene kant boeiuh, ook dat is aan diegene. Maar dat heb ik iig 100x liever dan iemand die zich voordoet als de perfecte prins, maar zelf even later zijn eigen glazen daarmee ingooit.

Goed, het ligt aan mijn mentaliteit waarschijnlijk dat ik dat soort, misschien kleine dingetjes voor een ander, niet en nooit vergeet. Evenzo vergeet ik de net zo kleine dingetje gezegd uit iemands hart ook niet. Betekenisvol en onbetekenisvol, waardevol en onwaardevol, etc. Dus ben ik naïef dat ik daar waarde aan hecht, dat ik romantisch ben of kan zijn in die zin? Misschien en soms. Maar eigenlijk vind ik van niet. Eigenlijk ben ik dus maar wat realistisch in die zin. Ik sta open voor alles, en waar het gevoelige schip strandt, zie ik vanzelf wel dan. En volwassen ben ik waarschijnlijk dus ook juist algauw geweest of altijd al geweest in die zin, hoe speels juist ook.

Eigenlijk ben ik dus heel simpel, alleen doen sommige anderen ongevraagd moeilijk.
En dan ben of word ik in die zin wel moeilijk dan. Maar zo ben ik, gelukkig. Principes. Wel een beetje moeilijk ok, dat geef ik toe .

en ik vergeet dus dingen niet snel , maar ook dat ligt er maar weer aan Easy, easy allemaal
pi_23924610
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:01 schreef Eric_Cantona het volgende:

Stiekum zijn er dat nog veel... Beetje jammer inderdaad.

Ach ieder zo zijn/haar eigenaardigheden, 't gaat erom dat je je er prettig bij voelt.. Ik in ieder geval niet, en volgens mij jij ook niet
Ja precies, dat is het gewoon.
Ik heb er zelf weer een megalang verhaal van gemaakt .
My god gewoon, misschien verwijder ik het later wel.
quote:
omgaan met complimentjes is nog steeds geen sterk punt, wel?
eigenlijk soms nog niet echt nee, word er wat confuse van soms , waardoor het wat dat betreft ook weer soms kan lijken of ik ze liever niet heb, naja etc. Pfff, ik hou nu maar op * scheel kijkt van zichzelf
pi_23924756
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:29 schreef HansKazaNova het volgende:
Oftewel; als ik haar mooi vind zeg ik het, als ik haar lief vind ook, maar zij het als een niet aan te ontkomen verplichting voor me ziet, dan kan ze beter naar de psycholoog gaan om wat aan die labiliserende onzekerheid te doen.
Het heeft niks met onzekerheid te maken, dat weet jij ook wel. Waar het om gaat is dat vrouwen het fijn vinden als die dingen zo nu en dan eens worden uitgesproken, dit verstevigt de band tussen 2 personen voor mij. En nogmaals: ik hoef dat niet iedere dag te horen, met een gemiddelde van een keer per maand zou ik al blij zijn. En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd. Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeert
  zondag 12 december 2004 @ 19:00:15 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23924897
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:54 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het heeft niks met onzekerheid te maken, dat weet jij ook wel. Waar het om gaat is dat vrouwen het fijn vinden als die dingen zo nu en dan eens worden uitgesproken, dit verstevigt de band tussen 2 personen voor mij. En nogmaals: ik hoef dat niet iedere dag te horen, met een gemiddelde van een keer per maand zou ik al blij zijn. En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd. Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeert
heerlijk van die inside verhalen!
  zondag 12 december 2004 @ 19:00:22 #154
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_23924900
Huiselijke twisten uitvechten op Fok is
pi_23925018
quote:
En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd.
Kijk, dit zijn dus echt de sappige stukjes info: Kasta die de rammen lapt!

Bijna net zo schokkend als die travestiet-dubbelganger destijds.
pi_23925028
quote:

En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd.
quote:
Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeert
Daar ben ik het dan wel weer (wat) mee eens.
Vanzelfsprekendheid is ook zo not done en juist idd (om in mijn geval het lange verhaal weer aan te halen) als het teniet wordt gedaan, want dan vraag ik me ook af hoe vanzelfsprekend diegene mij wel niet ziet. Uh uh, zo werkt het dus ook niet. Maarja woorden, uit het hart of.. wat is belangrijker.

Ik vind sowieso, liever 1 mooie zin in het hele jaar gekomen uit het hart, dan 10 mooie zinnen zonder smart. Maar mannen moeten idd wel wat moeite blijven doen natuurlijk, want dat is idd weer die vanzelfsprekendheid, wij nemen net zo goed jullie ook niet voor vanzelfsprekend .

oef, ik vind mezelf soms wel een vreselijke wijsneus weer en ik heb ook wel weer genoeg gebabbeld
  zondag 12 december 2004 @ 19:11:41 #157
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23925117
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:06 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

[..]

Daar ben ik het dan wel weer (wat) mee eens.
Vanzelfsprekendheid is ook zo not done en juist idd (om in mijn geval het lange verhaal weer aan te halen) als het teniet wordt gedaan, want dan vraag ik me ook af hoe vanzelfsprekend diegene mij wel niet ziet. Uh uh, zo werkt het dus ook niet. Maarja woorden, uit het hart of.. wat is belangrijker.

Ik vind sowieso, liever 1 mooie zin in het hele jaar gekomen uit het hart, dan 10 mooie zinnen zonder smart. Maar mannen moeten idd wel wat moeite blijven doen natuurlijk, want dat is idd weer die vanzelfsprekendheid, wij nemen net zo goed jullie ook niet voor vanzelfsprekend .

oef, ik vind mezelf soms wel een vreselijke wijsneus weer en ik heb ook wel weer genoeg gebabbeld
lol heerlijk die monologen van je.
  zondag 12 december 2004 @ 19:13:23 #158
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23925165
quote:

Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeert
Ik begrijp je volkomen, vandaar ook de discussie aangaande dit onderwerp met mijn eigen lief afgelopen week. En toen maakte hij me (weer eens... ) duidelijk dat hij zijn liefde en genegenheid op een andere manier uit dan in (cliché) woorden.
Uhuh.
Me bij mijn tieten pakken als ik sta te koken ofzo.
Of vreselijk idiote koosnaampjes die ik hier niet eens ga noemen, maar waar ik wel altijd om moet grinniken.
pi_23925247
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik begrijp je volkomen, vandaar ook de discussie aangaande dit onderwerp met mijn eigen lief afgelopen week. En toen maakte hij me (weer eens... ) duidelijk dat hij zijn liefde en genegenheid op een andere manier uit dan in (cliché) woorden.
Uhuh.
Of vreselijk idiote koosnaampjes die ik hier niet eens ga noemen, maar waar ik wel altijd om moet grinniken.
Ik heb hier niets meer aan toe te voegen
pi_23925299
quote:

Heerlijk, wat dat betreft mannen, een beetje vreemd, maar wel lief

en om het bovenstaande complimentje van zoalshetis ben ik alleen maar even stil van
  zondag 12 december 2004 @ 19:36:45 #161
106776 Nickthedick
pi_23925661
Is dit een goed compliment?: Schatje, je ziet er niet meer zo pafferig uit als vorige week.
pi_23925719
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:36 schreef Nickthedick het volgende:
Is dit een goed compliment?: Schatje, je ziet er niet meer zo pafferig uit als vorige week.
Nee, dat is geen compliment, dat is een bewering in mansogen waarschijnlijk een compliment dus en soms

Een compliment is dit: 'Schatje, wat heb je weer een heerlijk lichaam'.

In dezelfde soort toon, maar dan anders .
  Moderator zondag 12 december 2004 @ 19:41:43 #163
5428 crew  miss_sly
pi_23925758
quote:

[..]

Uhuh.
Hoe herkenbaar dit topic

Wij hebben er niet eens meer een discussie over gehad, dat heb ik allang opgegeven. Ik heb nog wel eens gevraagd of hij me inderdaad mooi vond, waarop zijn antwoord ja was. Toen ik vroeg waarom ie me dat eigenlijk nooit zei, vroeg hij " ow, zou je dat graag willen?" alsof we dat niet al tig keer hebben besproken in de afgelopen 5,5 jaar
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 12 december 2004 @ 19:45:59 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23925876
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar dit topic

Wij hebben er niet eens meer een discussie over gehad, dat heb ik allang opgegeven. Ik heb nog wel eens gevraagd of hij me inderdaad mooi vond, waarop zijn antwoord ja was. Toen ik vroeg waarom ie me dat eigenlijk nooit zei, vroeg hij " ow, zou je dat graag willen?" alsof we dat niet al tig keer hebben besproken in de afgelopen 5,5 jaar
maakt ie wel eens iets wat uit zijn hart komt voor je? tekening, beeldhouwwerk, sierraad? een huisklus waar hij van weet dat je het precies zo wil hebben?
pi_23925954
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kijk, dit zijn dus echt de sappige stukjes info: Kasta die de rammen lapt!

Bijna net zo schokkend als die travestiet-dubbelganger destijds.
Als we dan toch bezig zijn: Ik deed ook vrijwel dagelijks in mijn eentje de afwas .
  Moderator zondag 12 december 2004 @ 19:50:50 #166
5428 crew  miss_sly
pi_23925992
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maakt ie wel eens iets wat uit zijn hart komt voor je? tekening, beeldhouwwerk, sierraad? een huisklus waar hij van weet dat je het precies zo wil hebben?
ja, ik ben ook heel blij met mijn lief! Vandaar ook dat we er geen discussie meer over hebben: het is zinloos en hij is gewoon echt goed en lief. Maar soms vraag ik me gewoon af waarom hij nou bijvoorbeeld niet eens kan zeggen dat ik er goed uitzie, zonder dat ik er naar moet vragen. En als ik me dat afvraag, vraag ik er nog eens een keer naar. Ik geloof echter zeker dat het geen onwil is of dat hij het niet zegt omdat ie het niet vindt. Hij denkt er gewoon niet aan....
pi_23926054
quote:
Uhuh.
Conclusie; mannen zijn rationele en praktische mensen die volgens feitelijke logica handelen.
Vrouwen zijn emotionele ondingen die woorden belangrijker achten dan de zaken die er daadwerkelijk toe doen in een relatie.
  zondag 12 december 2004 @ 19:56:13 #168
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23926139
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:52 schreef HansKazaNova het volgende:
emotionele ondingen
Ach, zó creatief is mijn lief nog nooit geweest met zijn koosnaampjes.
pi_23926217
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:49 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Als we dan toch bezig zijn: Ik deed ook vrijwel dagelijks in mijn eentje de afwas .
Als je pas afwast als er geen bord of pan meer in de kast staat en je een mok moet omspoelen omdat je anders geen koffie kunt drinken, is het dus niet iedere dag en ook niet vrijwel iedere dag
pi_23926274
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:52 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Conclusie; mannen zijn rationele en praktische mensen die volgens feitelijke logica handelen.
Vrouwen zijn emotionele ondingen die woorden belangrijker achten dan de zaken die er daadwerkelijk toe doen in een relatie.
Tuurlijk wil ik ook niet dat mijn partner mij een complimentje geeft uitsluitend om van het gezeur af te zijn en niet omdat hij dat ook zo voelt. Maar als hij op langere termijn mijn diepere emotionele behoeftes niet weet te bevredigen, trek ik daar wel mijn conclusies uit
pi_23926475
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:49 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Ai... Wel vaatwasser mag ik hopen?
  zondag 12 december 2004 @ 20:14:49 #172
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_23926590
Xennia, als je moet kiezen tussen "ik hou van jou" of 'Me bij mijn tieten pakken als ik sta te koken'. Waar gaat jouw voorkeur dan naar uit?

Slecht nederlands, jaja. So sue me! Je begrijpt me wel.
pi_23926917
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:14 schreef bankrupcy het volgende:
Xennia, als je moet kiezen tussen "ik hou van jou" of 'Me bij mijn tieten pakken als ik sta te koken'. Waar gaat jouw voorkeur dan naar uit?

Slecht nederlands, jaja. So sue me! Je begrijpt me wel.
Naar: ''Ik houd van je tieten''
  zondag 12 december 2004 @ 20:32:18 #174
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23926940
conclusie: Kasta en Xennia zijn niet meer bijelkaar
toekomst: Kasta laat zich versieren voor wat sex totdat ie iemand tegenkomt waar hij het wat langer mee volhoudt.
Xennia vraagt zich af of ze Xebro aan zijn afspraak moet houden.
Neerkomen wel!
pi_23926986
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:32 schreef Freeflyer het volgende:
toekomst: Kasta laat zich versieren voor wat sex totdat ie iemand tegenkomt waar hij het wat langer mee volhoudt.
Aanvulling: ik heb het uitgemaakt om uiteenlopende redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen
  zondag 12 december 2004 @ 20:36:15 #176
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23927034
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:34 schreef Xennia het volgende:

Aanvulling: ik heb het uitgemaakt om uiteenlopende redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen
dat mag ook natuurlijk!

kasta is gedumpt, was em dat al eerder overkomen ?
Neerkomen wel!
pi_23927066
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:36 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

dat mag ook natuurlijk!

kasta is gedumpt, was em dat al eerder overkomen ?
Hij is niet gedumpt, dat doe je met seksrelaties. We zijn in goed overleg uit elkaar gegaan
  zondag 12 december 2004 @ 20:42:40 #178
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23927178
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hij is niet gedumpt, dat doe je met seksrelaties. We zijn in goed overleg uit elkaar gegaan
beetje een vreemd verhaal, eerst zeg je dat jij de stekker uit jullie relatie hebt getrokken en nu zeg je dat jullie het in goed overleg besloten hebben.

mij maakt het verder niet uit, en iemand afzeiken is ook het gemakkelijkste wat er is natuurlijk maar bovenstaande beweringen (door jezelf getikt) rijmen natuurlijk niet helemaal met elkaar.

als je er niks over wilt zeggen snap ik dat oo, het valt me alleen op...
Neerkomen wel!
pi_23927262
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:42 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

beetje een vreemd verhaal, eerst zeg je dat jij de stekker uit jullie relatie hebt getrokken en nu zeg je dat jullie het in goed overleg besloten hebben.

mij maakt het verder niet uit, en iemand afzeiken is ook het gemakkelijkste wat er is natuurlijk maar bovenstaande beweringen (door jezelf getikt) rijmen natuurlijk niet helemaal met elkaar.

als je er niks over wilt zeggen snap ik dat oo, het valt me alleen op...
Ja, ik heb de stekker eruit getrokken maar ''dumpen'' vind ik zo'n kutwoord alsof je iemand met wie je een jaar lang veel hebt gedeeld zo maar bij het vuilnis zet
  zondag 12 december 2004 @ 20:53:00 #180
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23927476
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:45 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, ik heb de stekker eruit getrokken maar ''dumpen'' vind ik zo'n kutwoord alsof je iemand met wie je een jaar lang veel hebt gedeeld zo maar bij het vuilnis zet
het komt op hetzelfde neer in ieder geval.
over de vergelijking met vuilnis... tsja in principe lijkt het daar wel op, ik neem tenminste aan dat alle leuke dingen van de relatie ook voorbij zijn. je neemt dan toch afscheid van iets, een periode en dat komt niet meer terug... najah je begrijpt wel wat ik bedoel en dat komt natuurlijk weer voort vanwege het feit dat ik een man ben met een minder verfijnde manier van communiceren in vergelijking tot het vrouwelijk geslacht.

btw. kop op, sterkte enzo, altijd kut om mee te maken ook als je zelf het initiatief genomen hebt.
Neerkomen wel!
  zondag 12 december 2004 @ 20:55:02 #181
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_23927537
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:37 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja, ik ben eigenlijk een alien (kom van Sirius) .

Goed, ik zal het nog eenmaal uitleggen.
Waar ik dus liever eerst niet in details wou treden, maar alles voor de duidelijkheid, de mijne welteverstaan.

De laatste alinea uit mijn verhaal, was een voorbeeld wat juist ging over een duurzame relatie. Er werd iets heel moois tegen mij gezegd, laat ik het zo zeggen, ik werd symbolisch te huwelijk gevraagd in één of andere grote tent. Mijn prins op zijn knieën en ik stond daar. Leuk, erg leuk en erg mooi. Even later werd dat echter totaal voor mij teniet gedaan doordat meneer de zogenaamde prins wat leukers te doen had, verdween en dus niet meer terugkwam. Want oh ja, meneer de prins zei nog: 'als ik niet over 10 min. (whatever) terug breng, dan mag je dit of dat met mij doen'. Naja prima allemaal. Was nog steeds wat overrompeld door de mooie woorden, maar ergens ook door de overvallenheid hiervan (wat mij achteraf niet verbaaste misschien, en dan gaan de belletjes die niet willen rinkelen bij mij, juist rinkelen -> gevoel).

Want zoals ik al zei had meneer de Prins leukere dingen te doen en kwam maar niet terug, daar sta je dan te wachten ook nog, in een situatie geplaatst, ik moest en ging hem uiteindelijk zelf maar zoeken (want hij had immers toch die veelbelovende woorden uitgesproken) en leuk als je dan je zogenaamde trouwe prins die net voor je op zijn knieën is gegaan daarbij nog even wat symbolisch woorden erbij zei, gewoon doodleuk iets anders aan het doen is, maar niet met mij.

Kijk ze waren niks aan doen, maar het zag er mij iets te gezellig uit. En al die symboliek was door dat gezellige aangezicht in één keer weggeveegd. Jaloers? Mag hij (en zij) denken, mijn hart was iig in één keer versteend toen en misschien komt het door mijn mentaliteit, daar ben ik me dan wel weer bewust van, want vergeten doe ik dat soort dingen dus ook niet. Iemand kan 100x tegen mij zeggen dat ie van me houdt, ik zal er bij wijze van aan terug (blijven) denken.

Ik ben niet gauw gekwetst, maar toen was ik dat wel. Het punt waar ik niet tegen kan, is dat ik als een prinsesje even werd behandeld, dingen werden beloofd, etc en belangrijk, IK vroeg er niet eens om. Om vervolgens dat helemaal teniet te doen. Dan heb ik zoiets: 'hou dan je kop!'

Want ik wens niet als een naïef meisje behandeld te worden, dat ik het kan zijn ok, dat ik het gevoel kreeg dat er daarvan juist ergens misbruikt van werd gemaakt. No way, not over my sensitive back.

Kortom, nogmaals: iemand moet het menen, moet uit zijn hart komen, etc en niet omdat..blabla.
Want dan mag iemand voor mij dus net zo goed zijn zogenaamde romantische kop dicht houden. Ik heb bij wijze van liever iemand die zowat nooit met 'ik hou van je zinnen' strooit en/of andere symbolische taal, maar er wel voor je is als je hem nodig hebt of als iemand dan iets moois zegt dat het echt uit diegene zijn komt of als iemand zijn beloftes ook echt nakomt, als ie ze zelf nog geeft ook, aan de ene kant boeiuh, ook dat is aan diegene. Maar dat heb ik iig 100x liever dan iemand die zich voordoet als de perfecte prins, maar zelf even later zijn eigen glazen daarmee ingooit.

Goed, het ligt aan mijn mentaliteit waarschijnlijk dat ik dat soort, misschien kleine dingetjes voor een ander, niet en nooit vergeet. Evenzo vergeet ik de net zo kleine dingetje gezegd uit iemands hart ook niet. Betekenisvol en onbetekenisvol, waardevol en onwaardevol, etc. Dus ben ik naïef dat ik daar waarde aan hecht, dat ik romantisch ben of kan zijn in die zin? Misschien en soms. Maar eigenlijk vind ik van niet. Eigenlijk ben ik dus maar wat realistisch in die zin. Ik sta open voor alles, en waar het gevoelige schip strandt, zie ik vanzelf wel dan. En volwassen ben ik waarschijnlijk dus ook juist algauw geweest of altijd al geweest in die zin, hoe speels juist ook.

Eigenlijk ben ik dus heel simpel, alleen doen sommige anderen ongevraagd moeilijk.
En dan ben of word ik in die zin wel moeilijk dan. Maar zo ben ik, gelukkig. Principes. Wel een beetje moeilijk ok, dat geef ik toe .

en ik vergeet dus dingen niet snel , maar ook dat ligt er maar weer aan Easy, easy allemaal
Ik denk dat niet alleen namens mezelf spreek als ik zeg dat ik nog nooit iemand zulke lange monologen heb zien uitkramen.
Je vindt geen gretige aftrek van je woorden, en leest naar alle waarschijnlijkheid je eigen teksten graag terug.
Blijkbaar heeft het een therapeutische waarde voor jou, maar ik denk dat velen vinden dat dit pure verspilling van energie en een toetsenbord is.
Je typt zoveel en zegt zo weinig, wat dat betreft zou je een goede vriendin kunnen zijn voor de user DePresident.
  zondag 12 december 2004 @ 21:00:10 #182
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_23927655
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:32 schreef Freeflyer het volgende:
Xennia vraagt zich af of ze Xebro aan zijn afspraak moet houden.
Wat heb ik hier opeens mee te maken
  zondag 12 december 2004 @ 21:05:15 #183
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_23927759
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:55 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik denk dat niet alleen namens mezelf spreek als ik zeg dat ik nog nooit iemand zulke lange monologen heb zien uitkramen.
Je vindt geen gretige aftrek van je woorden, en leest naar alle waarschijnlijkheid je eigen teksten graag terug.
Blijkbaar heeft het een therapeutische waarde voor jou, maar ik denk dat velen vinden dat dit pure verspilling van energie en een toetsenbord is.
Je typt zoveel en zegt zo weinig, wat dat betreft zou je een goede vriendin kunnen zijn voor de user DePresident.
U spreekt ook namens mij..
  zondag 12 december 2004 @ 21:06:03 #184
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23927778
@ Xebro

Mannen en bevestiging verwijst naar een linkje met een foto van Xennia.
jouw reactie spreekt voor zich Mooie vrouwen! meld hier!
Neerkomen wel!
  zondag 12 december 2004 @ 21:12:13 #185
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_23927884
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:06 schreef Freeflyer het volgende:
@ Xebro

Mannen en bevestiging verwijst naar een linkje met een foto van Xennia.
jouw reactie spreekt voor zich Mooie vrouwen! meld hier!
Xennia wat is je nummer, ik moet je nog neuken blijkbaar.
  zondag 12 december 2004 @ 21:29:02 #186
11923 I.R.Baboon
pi_23928212
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:12 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Handig dat iemand anders dat voor je bijhoudt.
pi_23928532
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:02 schreef Xennia het volgende:
Tuurlijk wil ik ook niet dat mijn partner mij een complimentje geeft uitsluitend om van het gezeur af te zijn en niet omdat hij dat ook zo voelt. Maar als hij op langere termijn mijn diepere emotionele behoeftes niet weet te bevredigen, trek ik daar wel mijn conclusies uit
Naja, aangezien je het steeds meer op ons persoonlijk betrekt, zal ik dat ook eens op de beruchte mannelijke, rationele manier doen.
Je zegt zelf dat je met 1 keer per maand zo'n opmerking al tevreden bent.
Okay, gaan we even tellen .
In 8 maanden heb ik zo'n 6 keer gezegd dat ik gek op je was of van je hield.
Tel daar vervolgens de toch sporadische complimenten over je uiterlijk bij op.
Dan ook nog de tig opmerkingen over je lekkere kut, danwel kont, die eerlijkheidshalve, voornamelijk gemaakt werden in een geile bui.
Alle complimenten voor je kookkunsten vrijwel iedere dag zal ik zelfs nog niet al te zwaar meetellen, maar zie die dan maar als bonus.
Komen we uit op toch minimaal zo'n 3 complimenten/opmerkingen/aardigheidjes per maand .

Maar kasta, Xennia kan toch wel tellen?

Tuurlijk lieverds, maar zoals alle vrouwen lijdt ook Xennia aan de chronische aandoening waar 99% van de vrouwelijke bevolking last van heeft; een selectief geheugen.
Je maakt 10 opmerkingen over hoe mooi, lief of geil een vrouw is, maar die ene keer dat je haar een michelinmannetje noemt, neemt kennelijk alle ruimte in haar geheugen in, waardoor de complimenten gemakshalve de hersenen uitgejonast worden.

Niet dat het wat uit zou moeten maken, immers, een relatie die staat of valt bij een paar lieve woordjes is in mijn ogen sowieso geen relatie.
Een relatie moet gebaseerd zijn op de dingen die je doet, voelt of met elkaar meemaakt, niet op zinnen die je verplicht dient te citeren om het toch al aanwezige ego van je vriendin op te krikken.
Heel schattig dat vrouwen zichzelf graag in de onzekere slachtofferrol duwen, waar haar vriend haar persoonlijk uit dient te halen met willekeurige, opgelegde commando's binnen vooraf vastgestelde periodes, maar ik werk er niet aan mee.

Door zit soort vrouwelijke hersenspinsels ontstaan al die zielige vrouwen die bij iedereen die het horen wil, gaan snikken over hun vorige relaties waarbij ze emotioneel/mentaal mishandeld werden.

En dat soort labiele wrakken zijn dan de zelfbenoemde, vrijgevochten, geemancipeerde vrouwen die bij iedere aflevering van Sex in the City opspingen van de bank en al juigend beamen dat vrouwen niet afhankelijk zijn van mannen. .

Maar ondertussen zijn ze wel zó afhankelijk van mannen dat hun gehele relatie, in spreekwoordelijk opzicht, aan ze voorbij flitst zodra er niet op gezette tijden een paar lieve woordjes uitgeperst worden door hun partner.

Geef dan ook eindelijk gewoon eens toe dat je het zwakkere geslacht bent, zowel fysiek als mentaal .

[ Bericht 2% gewijzigd door HansKazaNova op 13-12-2004 01:21:55 ]
pi_23928547
quote:

[..]

Amen.
pi_23928761
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:12 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Nou, als je het zo zegt, hoeft het van mij al niet meer
  maandag 13 december 2004 @ 01:41:55 #190
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23928803
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nou, als je het zo zegt, hoeft het van mij al niet meer
Met een ander naar bed gaan is toch een hele goeie manier om over relatieleed heen te komen. Daarnaast geeft het een beter gevoel om de eerste van de twee te zijn.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_23928823
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:41 schreef Tarak het volgende:
Met een ander naar bed gaan is toch een hele goeie manier om over relatieleed heen te komen. Daarnaast geeft het een beter gevoel om de eerste van de twee te zijn.
Idd, niets mis met een rebound-fuck .
pi_23928894
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:41 schreef Tarak het volgende:
Daarnaast geeft het een beter gevoel om de eerste van de twee te zijn.
Mwah... Na kasta zal alles wel tegenvallen denk ik. Mijn libido zou ernstig beschadigd kunnen geraken.
pi_23928914
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:50 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Mwah... Na kasta zal alles wel tegenvallen denk ik.
Ik wist dat jij dat wist!
pi_23928957
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:52 schreef Xennia het volgende:
Ik wist dat jij dat wist!
Dat weet iedereen .
  maandag 13 december 2004 @ 01:58:13 #195
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23928970
ik hoop dat de mods morgen niet alleen de niet interessante privezaken tussen opdekastanova en xennia willen weghalen maar ook de opmerking van xebrozius over iemand die juist meestal zo integer en lief aangeeft hoe zij denkt, walgelijke triestheid hier. moeten we zo topics vullen? nee! liever niet. copy ik reken op je.
pi_23928981
Ach, ik geef vaak genoeg een compliment.

Maar dat is eigenlijk meer bevesting tegenover mezelf hoe goed ik wel niet ben dan dat ik haar daadwerlijk een compliment geef.
pi_23928984
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:58 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat de mods morgen niet alleen de niet interessante privezaken tussen opdekastanova en xennia willen weghalen
Zeg, ik ben de TS hoor dus het gaat ook een beetje over mij. Gek he?
pi_23928992
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:56 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Dat weet iedereen .
He gatver, ik wist niet dat het zo erg was
pi_23929014
Het is misschien erg toevallig, maar ik zeg altijd dat ik van mijn vriendin houd tijdens de seks .
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 13 december 2004 @ 02:03:21 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23929015
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:59 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zeg, ik ben de TS hoor dus het gaat ook een beetje over mij. Gek he?
i don't care jullie slowchat. ging me meer om die andere laffe opmerking van die joker. hoe jij was met kastagnette is voor mij echt überoniteresting, hoef ik niet perse deelgenoot van te zijn.
pi_23929019
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is misschien erg toevallig, maar ik zeg altijd dat ik van mijn vriendin houd tijdens de seks .
Terwijl je haar hoofd naar beneden drukt zeker. .
  maandag 13 december 2004 @ 02:04:06 #202
94405 Tarak
pi_23929023
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

He gatver, ik wist niet dat het zo erg was
Ik ken jullie niet, maar toch jammer dat het uit is. Wat je via Fok af en toe kon meepakken van jullie relatie, leken jullie me wel een leuk stel. Verbaal erg aan elkaar gewaagd i.i.g..
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_23929030
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:03 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Terwijl je haar hoofd naar beneden drukt zeker. .
Zo ongeveer.
  maandag 13 december 2004 @ 02:04:47 #204
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23929032
Altijd wel handig om ff te zeggen dat ze er goed uit ziet of iets dergelijks, dat wil namelijk de wachttijd voordat je echt de deur uit kan namelijk wel eens verkorten.
An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.
A pessimist fears that this is true
pi_23929040
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

i don't care jullie slowchat. ging me meer om die andere laffe opmerking van die joker. hoe jij was met kastagnette is voor mij echt überoniteresting, hoef ik niet perse deelgenoot van te zijn.
Kras dan op uit mijn topic
pi_23929043
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:04 schreef Tarak het volgende:
Ik ken jullie niet, maar toch jammer dat het uit is. Wat je via Fok af en toe kon meepakken van jullie relatie, leken jullie me wel een leuk stel. Verbaal erg aan elkaar gewaagd i.i.g..
We waren ook een leuk stel... Zo'n 3 maanden lang...
  maandag 13 december 2004 @ 02:07:20 #207
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_23929054
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Tijdens de seks "ik hou van je" zeggen is lustontnemend.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_23929081
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:04 schreef Nomad_k9 het volgende:
Altijd wel handig om ff te zeggen dat ze er goed uit ziet of iets dergelijks, dat wil namelijk de wachttijd voordat je echt de deur uit kan namelijk wel eens verkorten.
Tja kijk, dat bedoel ik nu, elke man in dit topic die aangaf dat hij weleens wat liefs zegt doet het uitsluitend uit eigenbelang; om iets te bereiken/bewerkstelligen.
En eigenlijk weten vrouwen dat zelf ook wel, maar tóch willen ze het horen.
Als ze zichzelf voor de gek willen houden, ok, maar betrek mij daar niet in .
pi_23929170
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:09 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Tja kijk, dat bedoel ik nu, elke man in dit topic die aangaf dat hij weleens wat liefs zegt doet het uitsluitend uit eigenbelang; om iets te bereiken/bewerkstelligen.
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat vrouwen dat zelf wel prettig vinden.

Complimenteren om het complimenteren is gewoon niets waard.
  maandag 13 december 2004 @ 02:27:22 #210
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_23929246
quote:

[..]

Een eigen belang sluit volgens mij een gedeeld belang niet uit. Ik vind dat je je in een dergelijke gedachte nogal beperkt tot het volstrekt individuele. Of denk je dat als je gepijpt wordt bijvoorbeeld dat dat slechts ter jouwer vermaak gedaan wordt en dat een vrouw daar verder geen plezier aan beleeft, maar het allemaal voor jou doet?
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  maandag 13 december 2004 @ 02:27:55 #211
106776 Nickthedick
pi_23929252
Ik heb problemen met de definitie van liefde en vooral doordat ik niet weet hoe iemand anders het opvat. Bovendien betekent als ik 'je ziet er goed uit' zeg tegen m'n moeder iets anders dan tegen m'n vriendin (zullen we ff de pruimen op water zetten?).

Daarom zeg ik ook niet gauw zoiets.
  maandag 13 december 2004 @ 02:30:18 #212
106776 Nickthedick
pi_23929276
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:27 schreef bofneger het volgende:

[..]

Een eigen belang sluit volgens mij een gedeeld belang niet uit. Ik vind dat je je in een dergelijke gedachte nogal beperkt tot het volstrekt individuele. Of denk je dat als je gepijpt wordt bijvoorbeeld dat dat slechts ter jouwer vermaak gedaan wordt en dat een vrouw daar verder geen plezier aan beleeft, maar het allemaal voor jou doet?
Nee, die doet het om later gecompenseert te worden.
pi_23929290
quote:
Of denk je dat als je gepijpt wordt bijvoorbeeld dat dat slechts ter jouwer vermaak gedaan wordt en dat een vrouw daar verder geen plezier aan beleeft, maar het allemaal voor jou doet?
Tenzij je je lul ingesmeerd hebt met stroop of honing; ja...

Voor de toelichting: We zijn allemaal egoïstische klootzakken!
pi_23929700
quote:
Of denk je dat als je gepijpt wordt bijvoorbeeld dat dat slechts ter jouwer vermaak gedaan wordt en dat een vrouw daar verder geen plezier aan beleeft, maar het allemaal voor jou doet?
Ik weet het haast wel zeker .
pi_23930719
quote:

[..]

Ik bevestig heel veel naar mijn vriendin toe en de reacties die ik daarop krijg zijn navenant. Ik krijg er heel veel waardering voor. Net zoals bevestiging voor haar belangrijk is, is het voor ons belangrijk om waardering te krijgen voor bijvoorbeeld het ramen lappen of het vuilnis buiten zetten en als we die waardering krijgen voelen we ons daar goed bij.

Zo is het nou eenmaal tweerichting verkeer in een(goede) relatie waarbij je de verschillen tussen jezelf en je partner respecteert en leert hoe je ermee omgaat. Jij loopt je alleen maar op te vreten omdat vrouwen niet meer op mannen lijken....duh.

Die teevee psycholoog zegt het vaak: "Do you wanna be right or do you wanna be happy?" Jij wilt gelijk hebben en dat zal je nog een hoop intieme momenten met je rechterhand opleveren.
pi_23930825
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:31 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Tenzij je je lul ingesmeerd hebt met stroop of honing; ja...

Voor de toelichting: We zijn allemaal egoïstische klootzakken!
Het enige dat ik uit dit topic opmaak is dat je absoluut niet weet hoe je met vrouwen om moet gaan. Daarbovenop druk je je bijzonder bot uit maar ik begrijp je wel. Het enige dat ik me afvraag is wat voor vervelende/traumatische ervaringen jij hebt meegemaakt. Ouder gescheiden? Alcohol/drugs ergens? Geweld? Er is zoveel om uit te kiezen. 1 Ding is zeker, je wordt niet zo bitter als je een goede liefdevolle jeugd hebt gehad.

Maar goed, je hebt gelijk. Mogen we ons nu weer met de reguliere discussie bezighouden, of wil je nog meer aandacht? Indien je nog meer aandacht wilt, stel je dan ergens voor open. Met die oogkleppen op kom je nergens.
  Moderator maandag 13 december 2004 @ 09:20:52 #217
5428 crew  miss_sly
pi_23930957
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:18 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik kan er met mijn verstand niet bij dat vrouwen dat zelf wel prettig vinden.

Complimenteren om het complimenteren is gewoon niets waard.
Niet alle vrouwen vinden dat prettig hoor
Maar als er wel eens een moment is dat een man denkt: "goh, wat is ze nu lief/mooi/leuk/sexy/grappig/intelligent/fill in any compliment" dan zou het leuk zijn als hij dat ook eens zou zeggen. Ik geloof wel dat veel mannen dat minder snel doen dan veel vrouwen, en ik denk dat juist dat beetje gemeende waardering op z'n tijd veel verschil kan maken en veel discussies kan voorkomen.
pi_23931171
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het altijd helemaal warm krijg vanbinnen als mijn vriend me zegt dat hij van me houdt of dat hij mij mooi vindt. Zeker en vast als dat helemaal uit een onverwachte hoek komt.
Gisteren bv toen we in bed lagen. Ik helemaal tegen hem aangekropen, hij zijn armen om me heen en dan zegt hij opeens, zonder enige aanleiding Je weet toch dat ik jou graag zie eh? tuuuurlijk weet ik dat maar ik krijg toch altijd die vlinders als je het mij zo lief zegt... Van heerlijk in slaap dommelen gesproken
pi_23939193
quote:

Blabla woordvoerder..blabla

Nou therapeutische waarde, ik weet gewoon hoe ik oa ben en 'kan' denken.
Dat velen, althans volgens jou, het tijdverspilling vinden van energie en een toetsenbord, dat zegt me niet zoveel. Dat ik het zelf af en toe zonde vind, ja dat wel. Maargoed, ik typ wonderbaarlijk snel en evenzo met denken. Daarbij dat ik weinig zeg, ik verbind er nog altijd zelf conclusies aan, mijn conclusies verkregen uit de lange monologen. Dat ze vaststaan als rots zou ik niet willen zeggen, maar ik leer er wel veel van ja. Ongevraagd, ongewild, soms, gewoon omdat ik schrijf, denk en voel.

Daar ben je mens voor.

en user DePresident ken ik zo 123 even niet, maar naar alle waarschijnlijkheid zal hij ook wel veel typen , so what!
pi_23942083
quote:
Op maandag 13 december 2004 09:08 schreef Panzerknacker het volgende:
Het enige dat ik uit dit topic opmaak is dat je absoluut niet weet hoe je met vrouwen om moet gaan. Daarbovenop druk je je bijzonder bot uit maar ik begrijp je wel. Het enige dat ik me afvraag is wat voor vervelende/traumatische ervaringen jij hebt meegemaakt. Ouder gescheiden? Alcohol/drugs ergens? Geweld? Er is zoveel om uit te kiezen. 1 Ding is zeker, je wordt niet zo bitter als je een goede liefdevolle jeugd hebt gehad.
Kon je niet nóg meer clichè's uit de kast trekken?
Vrij ridicuul imho om direct met zulke dooddoeners te komen vanwege het simpele feit dat ik niet zonder meer Ja en amen zeg als een vrouw iets van me verlangt.
Dat doe ik bij mannen ook niet, dus ik zie niet in waarom dat wel het geval zou moeten zijn bij iemand die toevallig tieten en een kut heeft.

En dat is niet bitter, maar rationeel, iets wat meer mannen wel kunnen gebruiken.
Maar om ook maar eens met een cliché op de proppen te komen; de meeste mannen staan zo zwak in een schoenen dat ze in principe alles doen wat een vrouw ze opdraagt uit angst haar anders kwijt te raken.
pi_23942155
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:53 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Kon je niet nóg meer clichè's uit de kast trekken?
Vrij ridicuul imho om direct met zulke dooddoeners te komen vanwege het simpele feit dat ik niet zonder meer Ja en amen zeg als een vrouw iets van me verlangt.
Dat doe ik bij mannen ook niet, dus ik zie niet in waarom dat wel het geval zou moeten zijn bij iemand die toevallig tieten en een kut heeft.

En dat is niet bitter, maar rationeel, iets wat meer mannen wel kunnen gebruiken.
Maar om ook maar eens met een cliché op de proppen te komen; de meeste mannen staan zo zwak in een schoenen dat ze in principe alles doen wat een vrouw ze opdraagt uit angst haar anders kwijt te raken.
Je hebt gelijk jongen.
  maandag 13 december 2004 @ 16:18:55 #222
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_23944084
Wat ik meestal vervelend/demotiverend vind is als het niet aangenomen wordt als waarheid als je
ze een compliment geeft...

Dan fluister je ze heel zachtjes in d'r oor hoe lekker je haar vind of iets dergelijks en dan komt het:
"niet waar"... of "dat valt wel mee"...

Moet je je 10 minuten gaan verdedigen dat je het wel echt zo vind... Dan dooft het vuur waarmee
je het zei wel snel hoor...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 13 december 2004 @ 16:19:49 #223
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23944117
quote:

[..]

Misschien zeggen de meeste mannen het juist zo omdat het dan niet al te nichterig overkomt, of mischien denken de meeste vrouwen wel dat ie het daarom zo zegt. Zij is blij vant je hebt bevestigd dat ze er goed uitziet, en je hoeft niet langer meer te wachten totdat ze nog een keer gaat omkleden. Dat is toch de oplossing?

Je vangt nu eenmaal meer vliegen met stroop als met azijn
An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.
A pessimist fears that this is true
pi_23944453
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:18 schreef B-FliP het volgende:
Wat ik meestal vervelend/demotiverend vind is als het niet aangenomen wordt als waarheid als je

Dan fluister je ze heel zachtjes in d'r oor hoe lekker je haar vind of iets dergelijks en dan komt het:

Moet je je 10 minuten gaan verdedigen dat je het wel echt zo vind... Dan dooft het vuur waarmee
In plaats van argumenten smijten over waarom ze wel lekker is, kan je ook iets anders doen. Je zou bijvoorbeeld alleen kunnen glimlachen en haar een goeie knuffel kunnen geven als ze zo reageert. Ik weet zeker dat je dan een andere respons krijgt. Probeer maar eens.

Dames in de zaal die hier commentaar op willen leveren?
pi_23944550
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:18 schreef B-FliP het volgende:

Vrouweneigenschapje; geef je ze een vinger, willen ze de complete hand, het liefst incl. arm en schouder.

Ze hebben nu eenmaal een chronische, constante drang naar bevestiging en in jouw geval was die ene keer bevestiging niet voldoende en zeuren ze door zodat je nog vaker herhaalt dat ze mooi, lief, geil, intelligent, etc. etc. is.
  maandag 13 december 2004 @ 16:47:57 #226
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_23944759
Dubbele post
B-FliP Youtube Channel
  maandag 13 december 2004 @ 16:48:08 #227
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_23944762
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:35 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

In plaats van argumenten smijten over waarom ze wel lekker is, kan je ook iets anders doen. Je zou bijvoorbeeld alleen kunnen glimlachen en haar een goeie knuffel kunnen geven als ze zo reageert. Ik weet zeker dat je dan een andere respons krijgt. Probeer maar eens.

Dames in de zaal die hier commentaar op willen leveren?
Als ik dat zelf zou interpreteren zou het zoiets betekenen als: "Je hebt gelijk schatje, maar ik vind je
toch wel lief..."

Wat ik dus niet bedoel...
B-FliP Youtube Channel
pi_23944778
Een vrouw wil horen dat ze nog mooi is en een man wil horen dat hij [willekeurig klusje] zo goed heeft gedaan. That's life, mèn.

Ik hoef het niet constant te horen, maar af en toe eens horen dat je nog lief/mooi/lekker/whatever bent is natuurlijk wel zo leuk. Sommige mannen zijn daar gewoon niet goed in en laten het op een andere manier blijken. Ook goed.

Vind ik. .

Ik vind het net zo fijn als er in mijn kont geknepen wordt als ik sta af te wassen of een klein kusje op mijn hoofd krijg tijdens het winkelen. Die kleine dingetjes (al is het een blik) kunnen ook een heleboel zeggen en die kunnen net zo fijn zijn.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_23944996
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:48 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Als ik dat zelf zou interpreteren zou het zoiets betekenen als: "Je hebt gelijk schatje, maar ik vind je
toch wel lief..."

Wat ik dus niet bedoel...
Gelukkig interpreteren mannen en vrouwen dingen vaak heel erg verschillend. Probeer het maar eens, die knuffel geef je haar omdat je echt meent dat je haar leuk/lekker vindt. Trust me, vrouwen voelen het verschil wel tussen gemeend en niet gemeend. Laat je gewoon gaan zonder je over kleinigheden zorgen te maken.
  maandag 13 december 2004 @ 17:07:59 #230
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_23945212
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:58 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Gelukkig interpreteren mannen en vrouwen dingen vaak heel erg verschillend. Probeer het maar eens, die knuffel geef je haar omdat je echt meent dat je haar leuk/lekker vindt. Trust me, vrouwen voelen het verschil wel tussen gemeend en niet gemeend. Laat je gewoon gaan zonder je over kleinigheden zorgen te maken.
Ok, iig zeker wel de moeite waard om het te proberen... 't is namelijk een van de voornaamste
redenen dat ik wat terughoudender ben geworden in het uitspreken wat ik vind en voel... hoop dat 't werkt... thanks
B-FliP Youtube Channel
pi_23945423
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:07 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ok, iig zeker wel de moeite waard om het te proberen... 't is namelijk een van de voornaamste
redenen dat ik wat terughoudender ben geworden in het uitspreken wat ik vind en voel... hoop dat 't werkt... thanks
als je er nou serieus meer wilt weten over verschillen tussen mannen en vrouwen, lees er dan eens een boek over. Je zal meer dan eens denken; "Kolere dat is precies wat er bij ons gebeurt" of "heee, dat herken ik bij ons".
  maandag 13 december 2004 @ 17:24:56 #232
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_23945579
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:17 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

als je er nou serieus meer wilt weten over verschillen tussen mannen en vrouwen, lees er dan eens een boek over. Je zal meer dan eens denken; "Kolere dat is precies wat er bij ons gebeurt" of "heee, dat herken ik bij ons".
Tja op dit ene topic heb ik wel last, maar heb over het algemeen geen moeite met de verschillen
zien en accepteren tussen mannen en vrouwen hoor... 'k kan me naar zeggen van een aantal
vriendinnen ook heel goed in hun gevoelens en denkwijzen inleven... Alleen dit is nu net een
dingetje waar ik niet doorheen prik... Ik weet wel het waarom, maar niet wat te doen... Op verbaal
gebied alles geprobeerd, maar misschien is het idd de oplossing om hier zo op te reageren zoals
je eerder beschreef...
B-FliP Youtube Channel
pi_23945707
Ik ben een man maar zelfs ik heb ook bevestiging nodig van me vriendin
maar dat is waarschijnlijk omdat ze zo lekker is en ik niet kan geloven dat ik
zo'n mooie vriendin heb moehaha

/ontopic

Ik denk dat zo'n mannen gewoon geen zin meer hebben om teveel moeite
te doen voor hun vriendin omdat ze idd denken dat het wel goed is zo..
pi_23945734
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:24 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Tja op dit ene topic heb ik wel last, maar heb over het algemeen geen moeite met de verschillen
zien en accepteren tussen mannen en vrouwen hoor... 'k kan me naar zeggen van een aantal
vriendinnen ook heel goed in hun gevoelens en denkwijzen inleven... Alleen dit is nu net een
dingetje waar ik niet doorheen prik... Ik weet wel het waarom, maar niet wat te doen... Op verbaal
gebied alles geprobeerd, maar misschien is het idd de oplossing om hier zo op te reageren zoals
je eerder beschreef...
Gelukkig dat het maar 1 ding is.
pi_23945794
quote:

[..]

Waarom niet? Je beweert zelf dat je altijd uit eigenbelang handelt, hier heb jij ook belang bij. Wat maakt het jou voor de rest uit dat ze zichzelf voor de gek houdt?
Power perceived is power achieved.
pi_23945927
Ik denk dat het niet alleen met de relatie tussen man en vrouw heeft te maken, maar gewoon hoe mensen in het algemeen met elkaar omgaan.
Meestal krijg je het alleen te horen als iets niet goed is en als iets wel goed is dan hoor je nooit wat.
Dus zodra iemand nooit kritiek levert heb ik persoonlijk ook geen behoefte aan een compliment of een aardige opmerking.
Een heer met stijl
pi_23946098
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik denk dat het niet alleen met de relatie tussen man en vrouw heeft te maken, maar gewoon hoe mensen in het algemeen met elkaar omgaan.
Meestal krijg je het alleen te horen als iets niet goed is en als iets wel goed is dan hoor je nooit wat.
Dus zodra iemand nooit kritiek levert heb ik persoonlijk ook geen behoefte aan een compliment of een aardige opmerking.
Sorry, maar je slaat de plank mis. Het gaat hier wel degelijk om de verschillen tussen man en vrouw en hun unieke behoeften. Je beschrijft hier je eigen behoeften en gaat ervanuit dat het voor een vrouw of zelfs iedereen hetzelfde is. Niets is minder waar, sorry.
pi_23946354
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Modwire het volgende:
Waarom niet? Je beweert zelf dat je altijd uit eigenbelang handelt, hier heb jij ook belang bij. Wat maakt het jou voor de rest uit dat ze zichzelf voor de gek houdt?
Eigenbelang in het dagelijks leven is okay.
Maar dergelijke manipulatieve handelingen in een relatie zouden niet nodig moeten zijn.
Als ik een spelletje wil spelen met vrouwen, trek ik wel een wijf uit de kroeg voor 1 nachtje.
pi_23946872
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:47 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Sorry, maar je slaat de plank mis. Het gaat hier wel degelijk om de verschillen tussen man en vrouw en hun unieke behoeften. Je beschrijft hier je eigen behoeften en gaat ervanuit dat het voor een vrouw of zelfs iedereen hetzelfde is. Niets is minder waar, sorry.
Natuurlijk weet ik dat een relatie tussen man en vrouw hun unieke elementen bevat, maar dan nog denk ik het te maken heeft met hoe je opgevoed bent en met welke principes.
Er zijn mensen die naar complimenten snakken in het algemeen, in een relatie doen ze dat dan vaak ook.
Ik beschreef inderdaad mijn eigen behoefte maar ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ik dat voor iedereen hetzelfde zie
Een heer met stijl
pi_23949311
Het is mannen eigen, klaar.
Back in business.
pi_23951964
quote:
Op maandag 13 december 2004 20:04 schreef Shirley het volgende:
Tja, zo kun je 't ook heel makkelijk afschuiven
pi_23954492
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat een relatie tussen man en vrouw hun unieke elementen bevat, maar dan nog denk ik het te maken heeft met hoe je opgevoed bent en met welke principes.
Er zijn mensen die naar complimenten snakken in het algemeen, in een relatie doen ze dat dan vaak ook.
Ik beschreef inderdaad mijn eigen behoefte maar ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ik dat voor iedereen hetzelfde zie
Er zijn inderdaad veel mensen die naar complimenten snakken. Dit zijn over het algemeen mensen die door overkritische ouders zijn opgevoed. De praktijk laat echter vaak zien dat deze mensen vaak(in de meeste gevallen) erg prestatiegericht zijn, immers het is nooit genoeg. Binnen een relatie uit dit zich vaak niet in snakken naar complimentjes maar met zelf kritisch zijn over de partner, geen of weinig complimenten en waardering geven of continu lopen pochen met hoe goed ze wel niet zijn. Monkey see, monkey do en als je ouders kritisch zijn, dan is de kans groot dat je het zelf ook zult worden.

dit is niet hetzelfde als het fundamentele bevestiging nodig hebben wat een essentiele behoefte is van de vrouw en dit is waar we het hier over hebben.

Het heeft met opvoeding te maken, dat ben ik absoluut met je eens. Wat als je als kleine pik wel van je vader geleerd had dat vrouwen bevestiging nodig hebben, dan was dit topic geheel overbodig geweest. Dit kan je overigens doorvoeren op bijna ieder aspect wat mogelijk verkeerd gaat binnen je relatie, wederom en uiteraard tweerichting verkeer.

Je sprak over mensen in het algemeen, daar maakte ik uit op dat je dat mogelijk bedoelde.
pi_23957256
quote:
Op maandag 13 december 2004 20:20 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Tja, zo kun je 't ook heel makkelijk afschuiven
Acceptatie heet zoiets.
pi_23958249
quote:
Op maandag 13 december 2004 20:04 schreef Shirley het volgende:
Scherp.

En Panzer, als een vrouw naar een complimentje vist vangt ze bij mij een flauwe opmerking, of zo'n zelfde glimlach en knikje als jij geeft na het verbale gekwijl. Zeg jij dan precies wat iemand anders wil horen?

Lijkt me lastig als je zo onzeker bent.
pi_23961584
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 00:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Scherp.

En Panzer, als een vrouw naar een complimentje vist vangt ze bij mij een flauwe opmerking, of zo'n zelfde glimlach en knikje als jij geeft na het verbale gekwijl. Zeg jij dan precies wat iemand anders wil horen?

Lijkt me lastig als je zo onzeker bent.
Hoe kun je zo snel over mij oordelen zonder me uberhaupt te kennen. Als je het over relaties wilt hebben prima, als je wilt oordelen of me persoonlijk aan wilt vallen, dan doe je dat maar ergens anders....okee?

Even een paar vraagjes terug: Naar wat voor complimentjes vist ze? is zij gelukkig als je op zo'n flauwe manier reageert? En wordt jij gelukkiger van haar reactie?

In mijn persoonlijke geval hoeft mijn vriendin nooit naar complimenten te vissen, ik heb genoeg goede dingen over haar te zeggen en wel omdat ik het meen uit de grond van mijn hart. Ik vind het dan ook jammer dat je dit soort dingen als ongemeend geslijm ziet, je houdt toch van haar of niet?

Nog een paar vragen: Hoe vaak geef je haar echte complimenten? Heb je moeite met affectie tonen?
pi_23962780
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:03 schreef Panzerknacker het volgende:
Hoe kun je zo snel over mij oordelen zonder me uberhaupt te kennen. Als je het over relaties wilt hebben prima, als je wilt oordelen of me persoonlijk aan wilt vallen, dan doe je dat maar ergens anders....okee?
En dat uit de mond van de persoon die mij een mishandeld en drugsverslaafd kind van gescheiden ouders noemde die niet weet hoe hij met vrouwen om moet gaan .

Vandaar je affectie voor vrouwen, de band van de hypocrisie verbindt jullie
pi_23962953
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

En dat uit de mond van de persoon die mij een mishandeld en drugsverslaafd kind van gescheiden ouders noemde die niet weet hoe hij met vrouwen om moet gaan .

Vandaar je affectie voor vrouwen, de band van de hypocrisie verbindt jullie
Je hebt gelijk jongen.

Toch een kleine reactie naarje toe voor de verandering. Ik suggereerde dat het mogelijk was dat jij iets heel vervelends hebt meegemaakt in je jeugd, nergens zei ik dat het per definitie zo is. Heiden6 noemt me gewoon plompverloren onzeker. Jij leest niet wat er staat, je leest wat je wilt lezen.

Maar goed, je hebt gelijk jongen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Panzerknacker op 14-12-2004 11:22:38 ]
pi_23963310
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:17 schreef Panzerknacker het volgende:
Ik suggereerde dat het mogelijk was dat jij iets heel vervelends hebt meegemaakt in je jeugd, nergens zei ik dat het per definitie zo is. Heiden6 noemt me gewoon plompverloren onzeker. Jij leest niet wat er staat, je leest wat je wilt lezen.
Tut, tut knul...
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 00:58 schreef heiden6 het volgende:
Lijkt me lastig
Het lijkt hem zo, dus het is toch echt net zo suggestief als die beredenering van jou, in principe nog minder zelfs.

Naast hypocriet nu ook nog met 2 maten meten en dan mij verwijten dat ik subjectief lees?

Weet je zeker dat je geen tieten hebt?
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:07:07 #249
94405 Tarak
pi_23964012
Eigenlijk is de topictitel verkeerd, het zou moeten zijn "vrouwen en bevestiging". De man is in deze maar een middel om de bevestiging te krijgen.

Bevestiging moet je in principe uit jezelf halen en niet uit een ander of iets anders. Natuurlijk wil iedereen wat een relatie halen. En natuurlijk gaan relaties uit omdat mensen niet uit een relatie halen wat ze uit een relatie willen halen, of dat nu trouw, vertrouwen, bevestiging, een stabiele financiële positie, intimiteit of iets anders is.

De vraag is echter of je het je partner mag verwijten als hij niet geeft wat jij vindt dat jouw partner aan jou moet geven. Ik vind wel dat je je relatie daarom kunt beëindigen, maar ik heb er moeite mee om je partner te verwijten dat hij/zij niet aan je verwachtingspatroon voldoet. Dat is immers jouw probleem en niet dat van je partner.
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:43:41 #250
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23964787
Ja, en nu heb ik er genoeg van!...

...tvp
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23966285
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:34 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Tut, tut knul...
[..]

Het lijkt hem zo, dus het is toch echt net zo suggestief als die beredenering van jou, in principe nog minder zelfs.

Naast hypocriet nu ook nog met 2 maten meten en dan mij verwijten dat ik subjectief lees?

Weet je zeker dat je geen tieten hebt?
Als je iets quote, quote het dan volledig. Heiden6 schreef: "Lijkt me lastig als je zo onzeker BENT." Het lijkt hem dus niet dat ik onzeker ben, ik BEN onzeker volgens hem.

Over twee maten en hypocriet gesproken zeg.....maar goed....

Je hebt gelijk jongen.
pi_23966355
Affijn, terug on-topic mensen. Ik heb het gevoel dat we flink afdwalen.
pi_23967188
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:52 schreef Panzerknacker het volgende:
Als je iets quote, quote het dan volledig. Heiden6 schreef: "Lijkt me lastig als je zo onzeker BENT." Het lijkt hem dus niet dat ik onzeker ben, ik BEN onzeker volgens hem.
En wat deed jij?
quote:
Op maandag 13 december 2004 09:08 schreef Panzerknacker het volgende:
Ben je nu zo dom, of is het een act? .
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:30:51 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23967196
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:54 schreef Panzerknacker het volgende:
Affijn, terug on-topic mensen. Ik heb het gevoel dat we flink afdwalen.
Dat gevoel had ik ook. Dus als jij en Kasta jullie 'plaagstootjes' achterwege kunnen laten, ben ik jullie zeer erkentelijk .
pi_23967259
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:30 schreef Copycat het volgende:
Dat gevoel had ik ook. Dus als jij en Kasta jullie 'plaagstootjes' achterwege kunnen laten, ben ik jullie zeer erkentelijk .
Ej, ik als mishandelde drugsbaby van gescheiden ouders mag dat
pi_23967297
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zal z'n meuk negeren, dat beloof ik. Er komt toch weinig zinnigs uit, least of all normale argumenten.
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:36:13 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23967312
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:33 schreef HansKazaNova het volgende:

Ej, ik als mishandelde drugsbaby van gescheiden ouders mag dat

CrackbabyNova, open er een toipic over... in Onzin of Klaagbaak, bij voorkeur
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:37:10 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23967343
En dat waren dus de laatste woorden, hierover...
Anders ga ik maar wat graag met mijn knopje spelen .
pi_23967346
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:35 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Ik zal z'n meuk negeren, dat beloof ik. Er komt toch weinig zinnigs uit, least of all normale argumenten.
Dat is dus niet negeren
  Admin dinsdag 14 december 2004 @ 14:37:22 #260
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23967349
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

CrackbabyNova
Mooie!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_23967397
Dus...
Ophouden, nu!

[ Bericht 94% gewijzigd door Copycat op 14-12-2004 14:40:55 (Dreiging maakt schuld) ]
pi_23967487
Wat begrijp jij niet aan de term 'ophouden'?
En dan nu gaan klagen dat het topic verziekt is...

[ Bericht 66% gewijzigd door Copycat op 14-12-2004 14:45:10 ]
pi_23967617
*ontopic*

Ik heb weleens een vriendin gehad die beloofde me te negeren, maar vervolgens deed ze het toch niet...
En tja, als ze haar beloftes niet eens nakomt kan ik haar niet meer serieus nemen, laat staan dat ik haar bevestiging kan geven...

.
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:55:54 #264
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_23967776
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:49 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik heb weleens een vriendin gehad die beloofde me te negeren, maar vervolgens deed ze het toch niet...
Xennia?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 december 2004 @ 14:56:51 #265
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23967805
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:37 schreef Copycat het volgende:
Anders ga ik maar wat graag met mijn knopje spelen .
-> SEX.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 december 2004 @ 14:57:44 #266
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23967820
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:49 schreef HansKazaNova het volgende:
*ontopic*

Ik heb weleens een vriendin gehad
Toffe wijven zijn dat, die exxen van je. . . .
pi_23967917
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Xennia?
Nee
pi_23967962
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Toffe wijven zijn dat, die exxen van je. . . .
En ik ben nog wel het beste exemplaar, kun je nagaan
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:07:04 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23968012
En daar is ik weer met een waarschuwing...

Don't tempt me and my button...
Zou toch zonde (...) zijn als dit topic vlak voor de finish sneuvelt...
pi_23968155
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:07 schreef Copycat het volgende:
En daar is ik weer met een waarschuwing...

Don't tempt me and my button...
Zou toch zonde (...) zijn als dit topic vlak voor de finish sneuvelt...
Och, ik heb al een compleet nieuw topic/column klaarstaan met als titel "Het is dat ik geen stront aan m'n lul wil...." .

Maar ik heb besloten er nog een maand mee te wachten aangezien anders weer iedereen gaat piepen dat het topic/column geschreven is uit verbittering .
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 december 2004 @ 15:13:41 #271
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23968170
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:04 schreef Xennia het volgende:

[..]

En ik ben nog wel het beste exemplaar, kun je nagaan
het laatste exemplaar dat ik onder ogen kreeg, viel een paar keer onderweg naar huis en kotste alles onder, nadat ze vroeg op de avond vertelde dat ze zo goed tegen alcohol kon... .

Kijk, ik zocht bevestiging en ik vond het.
pi_23968633
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 10:03 schreef Panzerknacker het volgende:
Ik vind dat als je complimentjes geeft omdat er (indirect) naar gevraagd wordt geslijm, en dat komt in dit verband meestal voort uit onzekerheid. Het was niet persoonlijk bedoeld, al heb je eerder aangegeven dat je dat wel doet en lijkt het me van toepassing.
quote:
Even een paar vraagjes terug: Naar wat voor complimentjes vist ze? is zij gelukkig als je op zo'n flauwe manier reageert? En wordt jij gelukkiger van haar reactie?
Ik ben fijn vrijgezel.

Vrouwen vissen naar allerlei complimentjes, en dan krijgen ze ze juist niet. Wat ze daarvan vinden zal me een worst wezen.

Tenzij het over vriendinnen gaat in de zin van 'vrienden', maar daar hebben we het hier niet over. Niet dat ik die wel aansprek met koninklijke hoogheid, in dat geval interesseert het me wel enigszins of het niet goed aankomt.
quote:
In mijn persoonlijke geval hoeft mijn vriendin nooit naar complimenten te vissen, ik heb genoeg goede dingen over haar te zeggen en wel omdat ik het meen uit de grond van mijn hart. Ik vind het dan ook jammer dat je dit soort dingen als ongemeend geslijm ziet, je houdt toch van haar of niet?
Als je vrouwen complimenten geeft omdat ze zegt anders bevestiging te missen, vind ik dat inderdaad geslijm. Als jij het wel prettig vindt om mensen naar de mond te praten moet je het vooral doen.
quote:
Nog een paar vragen: Hoe vaak geef je haar echte complimenten?
Geen relatie, niet van toepassing. Simpel he?
quote:
Heb je moeite met affectie tonen?
Nee. Ik heb moeite met jouw lange tenen en met suggestieve opmerkingen als deze.
pi_23968799
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

het laatste exemplaar dat ik onder ogen kreeg, viel een paar keer onderweg naar huis en kotste alles onder, nadat ze vroeg op de avond vertelde dat ze zo goed tegen alcohol kon... .

Kijk, ik zocht bevestiging en ik vond het.
Ik weet best over wie dit gaat en ook dat jij haar wilde
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 december 2004 @ 16:05:24 #274
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23969026
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:53 schreef Xennia het volgende:
en ook dat jij haar wilde
. Ja, want je was erbij toen bleek dat ze een 5 jaar oude foto had gebruikt omdat ze daar een onherkenbaar normaal gewicht op had. .
Tevens was het de enige keer in m'n leven dat ik niet in m'n eigen huis in m'n eigen bed heb geslapen, omdat ik het ontzettend nodig vond.

Maar goed, jij weet het allemaal al.
pi_23969573
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

. Ja, want je was erbij toen bleek dat ze een 5 jaar oude foto had gebruikt omdat ze daar een onherkenbaar normaal gewicht op had. .
Was L.... dik ?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 14 december 2004 @ 16:37:36 #276
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23969707
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:30 schreef Xennia het volgende:

[..]

Was L.... dik ?
....dat ligt eraan hoe goed je het kan relativeren.
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:39:50 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23969754
Okay dan.
Nadat herhaaldelijk verzoek dit topic niet nog meer te verneuken met SC en offtopic geneuzel aan dovemansoren blijkt gericht, een slotje.

Uiteraard kijken we reikhalzend uit naar het nieuwe topic van Kasta dat over een maandje zal verschijnen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')