Maar hoe vaak doe je dat spontaan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:07 schreef K3 het volgende:
Mjah, het neemt wel af, maar zo af en toe krijg ik wel weer een signaal dat het wel wat vaker mag.
Hangt ook van mijn eigen buien af.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar hoe vaak doe je dat spontaan?
quote:Merel zegt:
maar ik wil gewoon dat een relatie iets toevoegt aan mijn leven, dat het me een goed gevoel geeft en dat krijg ik nou eenmaal door de beruchte vier woorden, of door een complimentje zo nu en dan
Merel zegt:
bevestiging dus
Mattieman zegt:
Dat wil iedere vrouw, maar ja, ik ben niet de man die met complimentjes strooit
Merel zegt:
ik heb het ook niet over strooien
Mattieman zegt:
tja, maar regelmatig zoiets zeggen, dat vind ik zo "glad"
Mattieman zegt:
alsof ik je het bed nog in moet lullen zeg maar
Merel zegt:
als je een keer in de zo veel tijd tegen me zegt dat ik mooi ben kan ik daar best lang op teren hoor
Merel zegt:
maar daardoor voel ik me ook aantrekkelijker en dat werkt in alles door
Mattieman zegt:
tja, maar dat vind ik zo dom
Mattieman zegt:
net alsof je de rest van de tijd niet mooi bent
Mattieman zegt:
tja, vandaag ben je plotseling wel mooi
Merel zegt:
maar ik heb het nodig om dat af en toe te horen
Mattieman zegt:
dat begrijp ik, maar ik vind het zo achterlijk
Mattieman zegt:
als je niet mooi zou zijn, was ik niet bij je geweest
Mattieman zegt:
je bent altijd mooi, niet alleen als ik het je zeg
Merel zegt:
ja maar ik wil toch horen dat je me nog STEEDS aantrekkelijk vindt en dat je me niet als vanzelfsprekend ervaart
Mattieman zegt:
tja, maar je wordt toch niet ineens minder aantrekkelijk ofzo
Mattieman zegt:
dan zeg ik het immers wel
Damn, dit gesprek zou ik zelf gehad kunnen hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:18 schreef HansKazaNova het volgende:
Naja, aangezien ik te lui ben om het allemaal nog een keer te typen, ons msn gesprek dan maar: Niet piepen crew, het is met toestemming van beide personen
[..]
Wat is je toevoeging nou precies?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:18 schreef HansKazaNova het volgende:
Als je niet meer mooi bent hoor je het wel
Ik zou best tevreden zijn met 1 keer per week KASTAquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:11 schreef K3 het volgende:
[..]
Hangt ook van mijn eigen buien af.
De ene keer vaker op een dag, maar soms maar 1x per week.
PIEPquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:18 schreef HansKazaNova het volgende:
Naja, aangezien ik te lui ben om het allemaal nog een keer te typen, ons msn gesprek dan maar: Niet piepen crew, het is met toestemming van beide personen
[..]
Euh, het gaat min of meer over hem het was alleen niet de bedoeling er zo'n persoonlijk topic van te maken KASTAquote:
Euh, nou, het is de reden waarom dit topic geopend werd, lijkt me dus wel op zich wel een nuttige toevoeging...quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:20 schreef K3 het volgende:
Wat is je toevoeging nou precies?
Lijken mij en mn vriend wel.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:18 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Nou ja, het is uit sinds een paar weken. En hoewel ik het zelf gedaan heb weet ik dat dit wel een van de dingen was die dr dwars zat.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:24 schreef Xennia het volgende:
En IR en heiden6: hoe vaak geven jullie bevestiging?
Wat een kutstatement overigensquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:25 schreef cerror het volgende:
Wat matt zegt: Als ik je niet mooi vond was ik niet meer bij je
Ik begrijp gewoon niet dat mannen niet zien dat ze daar zelf ook baat bij hebben. Als hij me wat vaker zou zeggen dat ie me mooi vindt, zou ik me nog aantrekkelijker voelen en me nog meer uitsloven in bedquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lijken mij en mn vriend wel..
Och, ik heb inmiddels geaccepteerd dat hij lomp is en geen bevestiging geeft, want als ik niet meer mooi, lief, geil, intelligent yaddayadda zou zijn, dan had hij me allang het huis uit gezet en hij heeft inmiddels geaccepteerd dat ik toch soms die bevestiging nodig heb.
Het is geven en nemen en ik denk dat we nu de goede balans hebben gevonden..
Naja, moet je elke dag lopen slijmen als een gek?quote:
Maar dat vind ik rationeel denken, en als vrouwen dat zouden doen zouden ze überhaupt nooit over dit issue begonnen zijn, dus dat is vrij vreemd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet dat mannen niet zien dat ze daar zelf ook baat bij hebben. Als hij me wat vaker zou zeggen dat ie me mooi vindt, zou ik me nog aantrekkelijker voelen en me nog meer uitsloven in bed
Je bedoelt: die ene keer dat je zin hebt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet dat mannen niet zien dat ze daar zelf ook baat bij hebben. Als hij me wat vaker zou zeggen dat ie me mooi vindt, zou ik me nog aantrekkelijker voelen en me nog meer uitsloven in bed
Het zal ook wel een universeel verschil tussen mannen en vrouwen zijn. Maar zoals je zelf ook hebt gemerkt word je daar zelf de dupe van.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het is uit sinds een paar weken. En hoewel ik het zelf gedaan heb weet ik dat dit wel een van de dingen was die dr dwars zat.
Gevoel is zelden rationeel. Gevoelens moeten bevestigd worden door de ander. Ratio niet of minder vaak.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar dat vind ik rationeel denken, en als vrouwen dat zouden doen zouden ze überhaupt nooit over dit issue begonnen zijn, dus dat is vrij vreemd.
Nou ja, ik had toch niet echt een liniair verband ontdekt. Had meer een gevoel dat ze zich wel verzoend had met het feit dat je vriendje niet elke dag zegt hoe knap je wel niet bent.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het zal ook wel een universeel verschil tussen mannen en vrouwen zijn. Maar zoals je zelf ook hebt gemerkt word je daar zelf de dupe van.
Ik heb het niet over iedere dag. Zo veeleisend ben ik nou ook weer niet, met eens per MAAND zou ik al uitermate tevreden zijnquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, moet je elke dag lopen slijmen als een gek?
Afvragen etc?
Mja, ik heb er echt knallende ruzie om gehad en ik denk dat dit echt zo'n typisch mannen/vrouwending is. Als je als vrouw iets "verkeerd" doet, dan krijg je dat uitgebreid te horen. Doe je alles goed en geweldig, leunt hij tevreden achterover, zonder iets te zeggen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Of juist meer de kantjes er vanaf lopen...quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:26 schreef Xennia het volgende:
Ik probeer juist een rationele motivatie te geven aan de man om wat vaker bevestiging te gevenquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar dat vind ik rationeel denken, en als vrouwen dat zouden doen zouden ze überhaupt nooit over dit issue begonnen zijn, dus dat is vrij vreemd.
"Jamaar ik heb vorige week gestofzuigd!"quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het zal ook wel een universeel verschil tussen mannen en vrouwen zijn. Maar zoals je zelf ook hebt gemerkt word je daar zelf de dupe van.
Mannen hebben trouwens ook veel bevestiging nodig maar dan meer mbt hun prestaties. Als hij bijvoorbeeld eens een keer stofzuigt, moet je hem de hemel inprijzen en het heel lang onthouden
Met mijn sexdrive is niets mis hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef K3 het volgende:
[..]
Je bedoelt: die ene keer dat je zin hebt.
Heb je wel door hoe frustrerend het werkt op mannen dat vrouwen niet elke nacht zin hebben? En dan moeten ze ook nog overdag met complimentjes 'strooien'.
Dan snap ik je reactiequote:Op zaterdag 11 december 2004 03:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb het niet over iedere dag. Zo veeleisend ben ik nou ook weer niet, met eens per MAAND zou ik al uitermate tevreden zijn
Zo oppervlakkig ben ik ook, daarom wil ik ook horen dat ik mooi ben in de ogen van mijn partnerquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Zo oppervlakkig zijn (de meeste) mannen nu eenmaal.
Met de mijne ook niet, maar ik hoef ook niet per se elke nacht. Het was niet bedoeld als aanval op jouw sexdrive.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Met mijn sexdrive is niets mis hoor
Okee, 1x per maand moet zelfs voor de gemiddelde baviaan geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb het niet over iedere dag. Zo veeleisend ben ik nou ook weer niet, met eens per MAAND zou ik al uitermate tevreden zijn
N.v.t. in dit gevalquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef K3 het volgende:
Je bedoelt: die ene keer dat je zin hebt.
Heb je wel door hoe frustrerend het werkt op mannen dat vrouwen niet elke nacht zin hebben? En dan moeten ze ook nog overdag met complimentjes 'strooien'.
Ik zei toch al dat ik eens per maand prima vind? Ik ben ook niet zo voor de overdaadquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:32 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Of juist meer de kantjes er vanaf lopen...
Je moet die meiden scherp houden...
Naja, iets minder grof verwoord:
Als je een vrouw iedere dag overlaadt met complimentjes zal ze ze op een gegeven moment voor lief nemen.
Stel dat je voor de 3e keer op een dag tegen je vriendin zegt "Wat ben je mooi!" dan zal ze op een gegeven moment zoiets hebben van "Jaja, nu weet ik het wel een keer"
Echter, als je het eenmaal per maand zegt, denkt ze "Ach gos, wat lief, hij vindt me echt mooi" en hup, ze krijgt een egoboost.
En zo is het in mijn ogen dus ook met het zeggen van "Ik hou van je"...
Een topic vol herkenningquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Jamaar ik heb vorige week gestofzuigd!"
Schat, dat doe ik om de dag en dan hoor ik je ook nooit..
Ik slijm 1week per maand als de vrouwelijke hormonen opspelen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan zal kasta wel geen gemiddelde baviaan zijn. Weinig verrassend overigens voor mijquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Okee, 1x per maand moet zelfs voor de gemiddelde baviaan geen probleem zijn.
Bij de volgende vriendin zal ik een agenda kopen en voor elke maand noteren wanneer ik weer aan de beurt ben...quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:38 schreef Xennia het volgende:
Ik zei toch al dat ik eens per maand prima vind? Ik ben ook niet zo voor de overdaad
Ik kan m'n verbazing ook voor me houden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan zal kasta wel geen gemiddelde baviaan zijn. Weinig verrassend overigens voor mij
Moeten ze er dan ook bij knielen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:41 schreef HansKazaNova het volgende:
Als ik zou zeggen dat je me minimaal 1 dag in de maand met "Koning Martin" aan moet spreken verklaar je me toch ook voor gek?.
Maar als je nou weet dat je betere helft zich daardoor nog beter gaat voelen, wat ook weer ten goede gaat aan jullie relatie, waarom is het dan zo'n ramp om af en toe te zeggen dat ze nog steeds het lekkerste wijf is wat je ooit aan je spit hebt geregen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:41 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Bij de volgende vriendin zal ik een agenda kopen en voor elke maand noteren wanneer ik weer aan de beurt ben...
Ik zeg wel dat ik haar mooi vindt, als ik daadwerkelijk vind dat het nodig is...
Het zeggen "omdat het moet" vind ik gewoon ronduit debiel...
Als ik zou zeggen dat je me minimaal 1 dag in de maand met "Koning Martin" aan moet spreken verklaar je me toch ook voor gek?.
Godver dat heb ik nou altijd he! Ik doe altijd mijn best mijn foute mannen aan alle kanten bij te schaven en uiteindelijk gaat het toch mis en plukt de volgende **** daar de vruchten van.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:41 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Bij de volgende vriendin zal ik een agenda kopen en voor elke maand noteren wanneer ik weer aan de beurt ben...
Niet omdat het moet, maar omdat ik zeg daar behoefte aan te hebben en je elkaar nou eenmaal gelukkig wilt maken in een relatie.quote:Ik zeg wel dat ik haar mooi vindt, als ik daadwerkelijk vind dat het nodig is...
Het zeggen "omdat het moet" vind ik gewoon ronduit debiel...
Als jij zegt dat je bevestiging nodig hebt, verklaar ik je inderdaad voor gekquote:Als ik zou zeggen dat je me minimaal 1 dag in de maand met "Koning Martin" aan moet spreken verklaar je me toch ook voor gek?.
Omdat ik buiten de afwas al alle overige huishoudelijke taken op me nam ja.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:42 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Pleur op, jij stofzuigde zelf ook vrijwel nooit.
Hmmmz, hoe leg ik dat uit zonder mensen te beledigenquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:44 schreef Insomaniac het volgende:
Maar als je nou weet dat je betere helft zich daardoor nog beter gaat voelen, wat ook weer ten goede gaat aan jullie relatie, waarom is het dan zo'n ramp om af en toe te zeggen dat ze nog steeds het lekkerste wijf is wat je ooit aan je spit hebt geregen?
Misschien moet ik ook maar eens bij mezelf te rade gaan waarom ik niet gewoon op gemiddelde mannen kan vallenquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik kan m'n verbazing ook voor me houden.
En oh, welterusten en sterkte met alles voor iedereen.
Vrouwen zijn dol op foute mannen en klagen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:45 schreef Xennia het volgende:
Godver dat heb ik nou altijd he! Ik doe altijd mijn best mijn foute mannen aan alle kanten bij te schaven en uiteindelijk gaat het toch mis en plukt de volgende **** daar de vruchten van.
Juist! Wel eens een lesbische relatie overwogen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar als je nou weet dat je betere helft zich daardoor nog beter gaat voelen, wat ook weer ten goede gaat aan jullie relatie, waarom is het dan zo'n ramp om af en toe te zeggen dat ze nog steeds het lekkerste wijf is wat je ooit aan je spit hebt geregen?
Beste lezertjes, hij meent het echt nog serieus ook hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:45 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Zo'n toeter die me aankondigt bij binnenkomst zou het feest wel compleet maken.
Omdat je daar te veeleisend voor bentquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens bij mezelf te rade gaan waarom ik niet gewoon op gemiddelde mannen kan vallen
.
Hadden we anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Beste lezertjes, hij meent het echt nog serieus ook hoor!
Maar je hebt toch geen stront in je ogen? Het is toch verdomme de waarheid als je zegt dat ik het lekkerste wijf ben!quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:47 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Hmmmz, hoe leg ik dat uit zonder mensen te beledigen
Euuuh, tja, laat ik het zo zeggen, ik hecht veel waarde aan oprechtheid/eerlijkheid en daar kan ik vrij (té) ver in gaan.
Iets zeggen omdat iemand wil dat ik het zeg, dat doe ik dus bijvoorbeeld niet..
grrrquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:51 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Omdat je daar te veeleisend voor bent [afbeelding].
En weet je. Het werkt ook nog.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Beste lezertjes, hij meent het echt nog serieus ook hoor!
eerst foto'squote:Op zaterdag 11 december 2004 03:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar je hebt toch geen stront in je ogen? Het is toch verdomme de waarheid als je zegt dat ik het lekkerste wijf ben!
Niet dus, ik heb nooit voor hem geknield, hem nooit met een toeter onthaald en het is uitquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En weet je. Het werkt ook nog.![]()
Ok werkte ook nog en voor de rest wacht ik de foto's af.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet dus, ik heb nooit voor hem geknield, hem nooit met een toeter onthaald en het is uit
Hoe bedoel je dat het wel werkte dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ok werkte ook nog en voor de rest wacht ik de foto's af.![]()
Vrouwen liegen ook vaak hoorde ik laatst
Hier zat je toch echt wel op je knieen hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:55 schreef Xennia het volgende:
Niet dus, ik heb nooit voor hem geknield
Ik lag op mijn buik en bovendien was het onder dwang. Misschien ga ik alsnog wel aangifte doen. Ik heb wel ergens nog een foto waarop jij voor MIJ knieltquote:Op zaterdag 11 december 2004 04:04 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Hier zat je toch echt wel op je knieen hoor
[afbeelding]
Of je met een toeter binnenkomt blijft oncontroleerbaar. En uit onderzoek is gebleken dat vrouwen vaak liegen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 04:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat het wel werkte dan?
En wat bedoel je met dat liegen?
Maar kasta is toch mijn getuige?quote:Op zaterdag 11 december 2004 04:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Of je met een toeter binnenkomt blijft oncontroleerbaar. En uit onderzoek is gebleken dat vrouwen vaak liegen.
Ik heb je een link gegeven naar een foto van mijquote:Op zaterdag 11 december 2004 04:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vandaar dat ik op de foto's wacht.![]()
Niet. Ik blijf voorlopig lekker vrijgezel.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:24 schreef Xennia het volgende:
En IR en heiden6: hoe vaak geven jullie bevestiging? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit topic slechts in een ik-identificeer-me-met-kasta- topic uitmondt
Is iets waar ik me ook aan houd. Als je van mij een compliment krijg is dat echt wel heel erg gemeend, zo kun je het ook bekijken.quote:Iets zeggen omdat iemand wil dat ik het zeg, dat doe ik dus bijvoorbeeld niet.
Maar 6 keer per jaar is karig. Iedere dag is veel. Wat is dan een goede balans?quote:Op zaterdag 11 december 2004 04:34 schreef heiden6 het volgende:
Bovendien moet je vrouwen inderdaad scherp houden. Het is dus ook voor henzelf gunstig dat je ze niet dagelijks met slijmerige clichés bestookt.
Voor mijn doen relatief veel aangezien het de enige 6 keer in 24 jaar zijn en dat weet je...quote:
Voor mijn doen relatief weinig want ik ben gewend dat de grond waarop ik loop wordt gekustquote:Op zaterdag 11 december 2004 04:41 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Voor mijn doen relatief veel aangezien het de enige 6 keer in 24 jaar zijn en dat weet je...
Tja, dáár zou je natuurlijk ook waarde aan kunnen hechten.....
En daarom wil elke man een maagdquote:Op zaterdag 11 december 2004 04:47 schreef Xennia het volgende:
Voor mijn doen relatief weinig want ik ben gewend dat de grond waarop ik loop wordt gekust![]()
Wacht maar af, da's voorbij voordat je d'r erg in hebt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 04:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Voor mijn doen relatief weinig want ik ben gewend dat de grond waarop ik loop wordt gekust![]()
En je wilt een vrouw die ouder is dan jij, als ze dan ook nog eens maagd is, is ze lelijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 04:53 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
En daarom wil elke man een maagd.
Dat is een kwestie van gevoel.quote:Op zaterdag 11 december 2004 04:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar 6 keer per jaar is karig. Iedere dag is veel. Wat is dan een goede balans?
Zeg, heb jij het topic wel gelezen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 04:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wacht maar af, da's voorbij voordat je d'r erg in hebt.
Ja, daarom schrijf ik dit ook.quote:Op zaterdag 11 december 2004 04:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zeg, heb jij het topic wel gelezen?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 december 2004 05:02 schreef Nickthedick het volgende:
Waarom moeten vrouwen al die bevestiging? Ik ken veel mannen (mijzelf incluus) die het niet slecht doen bij de vrouwtjes (af en toe van bil gaan, af en toe vriendinnetje). Maar ik wil m'n ballen erom verwedden dat geen van die kerels ooit een compliment (in de zin zoals hier wordt besproken) van een vrouw heeft gekregen, laat staan dat 'ie erom heeft gevraagd!
Zal ik het mes even aangeven?quote:Op zaterdag 11 december 2004 05:02 schreef Nickthedick het volgende:
Waarom moeten vrouwen al die bevestiging? Ik ken veel mannen (mijzelf incluus) die het niet slecht doen bij de vrouwtjes (af en toe van bil gaan, af en toe vriendinnetje). Maar ik wil m'n ballen erom verwedden dat geen van die kerels ooit een compliment (in de zin zoals hier wordt besproken) van een vrouw heeft gekregen, laat staan dat 'ie erom heeft gevraagd!
Mattie wat geweldig dat je de afwas hebt gedaan en ja mijn huis is nog nooooooooit zo schoon geweestquote:Op zaterdag 11 december 2004 05:50 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Zal ik het mes even aangeven?
Vrouwen kunnen behoorlijk slijmen hoor...
Niet dat ik daar behoefte aan heb, ik heb er zelfs een grafhekel aan, maar toch...
Of moslim of streng gereformeerdquote:Op zaterdag 11 december 2004 04:58 schreef Xennia het volgende:
En je wilt een vrouw die ouder is dan jij, als ze dan ook nog eens maagd is, is ze lelijk
Lees tus-sen de haak-jes.quote:Op zaterdag 11 december 2004 05:50 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Zal ik het mes even aangeven?
Vrouwen kunnen behoorlijk slijmen hoor...
Niet dat ik daar behoefte aan heb, ik heb er zelfs een grafhekel aan, maar toch...
Wordt het niet veel duidelijker van als je er zoveel gebruikt...quote:
Dan weet je dus wél waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 11 december 2004 06:25 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Wordt het niet veel duidelijker van als je er zoveel gebruikt...
Maar vrouwen zeggen in een relatie zelf ook vaak genoeg dat ze me er lekker uit vinden zien hoor...
Nee, dan geef ik een bevestigend knikje en sla ik haar terug naar de keuken...quote:Op zaterdag 11 december 2004 06:31 schreef Nickthedick het volgende:
En wat gebeurt er dan als ze je dat vertellen, ga je blozen?
Tja, je zult het niet geloven, maar zo gaat het toch echt...quote:Op zaterdag 11 december 2004 06:39 schreef Isabeau het volgende:
"Oooh, KastaLoverNova wat zie je er toch weer heerlijk uit!"
"Weet ik schatje"
Tja, het gaat er gewoon niet bij me in...quote:
Nee, een vrouw denkt niet dat ze minder mooi is of minder lief.quote:Op zaterdag 11 december 2004 06:52 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Tja, het gaat er gewoon niet bij me in...
Wat is in gódsnaam het nut van constant in herhaling vallen
Denkt een vrouw nu echt dat als ik haar niet regelmatig mooi noem, ik haar lelijk vind?
En als ze dan toch zo'n verknipt denkwijze heeft kunnen we de lijn nog even doortrekken; als ik haar een dag niet gezegd heb dat ze mooi is, heb ik haar dan in principe gewoon lelijk genoemd?
Ik dacht serieus dat dat op een hele andere manier bedoeld wasquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:38 schreef innovative het volgende:
Zo is een relatie ook, zo zijn vrouwen ook. Het is niet zo dat als je eenmaal aan elkaar vast zit, het altijd gesmeerd en vlekkeloos blijft verlopen. Af en toe moet je moeite doen, zie het als het tanken van benzine.
Ow, jij bedoelt even wat zaad lozen? Is natuurlijk net zo belangrijk, en daar mogen veel vrouwen het één en ander over leren... Zoals vrouwen bevestiging nodig hebben en mannen dat niet begrijpen, hebben mannen seks nodig, wat vrouwen weer zien als goedkoop, en lopen mannen dáár over te klagen (waarin ik ze meestal groot gelijk geef, hoor).quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat dat op een hele andere manier bedoeld was![]()
Zie mijn vorige post. Er is een groot verschil in datgene waar mannen en vrouwen liefde en intimiteit uit halen. Lastig, maar waar. Dat heeft niks met zelfvertrouwen te maken, maar met andere psychische factoren. Als jij geen seks meer krijgt, wat denk je dan? Denk je dan "nou, we hebben vorig jaar nog seks gehad, dus ze houdt in ieder geval genoeg van me" of ga je denken "ze heeft niks voor me over, ze wil me niet meer, volgens mij vindt ze me niet aantrekkelijk of doe ik iets niet goed?" zoals nog wel eens te lezen is in SEX.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:50 schreef star_gazer het volgende:
Dit is echt een standaard-pobleem... Volgens mij zegt bijna elke man wel 'ik ben niet iemand die met complimentjes strooit' of 'ik ben niet plakkerig'. En bijna elke vrouw wil graag vaak een vleierige opmerking naar d'r hoofd geslingerd krijgen. Doet me vermoeden dat vrouwen minder zelfvertrouwen hebben en dus meer bevestiging nodig hebben van hun doen en laten...
Ga romans schrijven!quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:51 schreef sweetgirly het volgende:
[....]
hehe, wat een drama, dat was sg's versie even
Het verschil tussen een auto en een vrouw is dat een auto wél gewoon doet wat ik wil als er benzine ingooiquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:38 schreef innovative het volgende:
Auto vergelijking
uit jouw woorden klinkt geen zelfverzekerde man door. eerder iemand die vaak een domper heeft gehad omdat hij niet weet hoe hij het spelletje goed moet spelen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:00 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Het verschil tussen een auto en een vrouw is dat een auto wél gewoon doet wat ik wil als er benzine ingooi.
En tja, over die liefde en aandacht...
Weet je wat daar het meest achterlijke nog van is?
Je kunt een vrouw 24 uur per dag, 7 dagen per week volop aandacht en liefde geven, alles voor haar doen wat je nodig acht, een bloemetje meenemen, een keer een knuffel, goede sex; alles er op en eraan.
Je zou denken dat een vrouw dan volmaakt gelukkig zou zijn, maar nee, als je niet gezegd hebt dat je haar mooi vind, 3 stupide woorden die helemaal niets met liefde of gevoel te maken hebben en niet eens oprecht hoeven te zijn.
Dan is alle moeite voor niks geweest en ben je aan het einde van het liedje een ongevoelige klootzak ondanks alles wat je in de praktijk voor haar gedaan hebt.
Tja, dat vat eigenlijk het gehele fenomeen vrouwen wel samen; woorden zijn belangrijker dan daden...
Naja, daar pas ik voor, dan neem ik wel een huurauto.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
uit jouw woorden klinkt geen zelfverzekerde man door. eerder iemand die vaak een domper heeft gehad omdat hij niet weet hoe hij het spelletje goed moet spelen.
Dus als het niet expliciet wordt gezegd dan weet je niet of het wel of niet OK gaat in een relatie? dat zal je toch wel aanvoelen denk ik? of niet. ik snap niet dat daar woorden voor nodig zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:54 schreef mystery1980 het volgende:
tja ik ben ook zo'n aandachtsgeil meiske, heb ook veel bevestiging en complimentjes nodig. Maar geef ze dan ook zelf ook wel vaak, merk dat het bij de mannen ook heus wel gewaardeerd word. Maargoed het argument dan was ik allang bij je weg geweest vind ik een ongelooflijke dooddoener, bij iemand weggaan besluit je meestal niet in een paar dagen. En ik wil niet onaangenaam verrast worden door iemand die ineens weggaat, vandaar dat ik af en toe toch wel wil horen dat alles ok is in mijn relatie.
ik laat mijn liefde blijken door klaar te komen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren, toen mijn vriendin me aan het pijpen was, heb ik nog gezegd dat ik van d'r hield...![]()
Dat was dan ook uiteindelijk het resultaat...quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik laat mijn liefde blijken door klaar te komen.
Tuurlijk voel ik het ook wel aan (meestal dan), maar om het echt even zeker te weten, dan toch graag even die woorden ja.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:39 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dus als het niet expliciet wordt gezegd dan weet je niet of het wel of niet OK gaat in een relatie? dat zal je toch wel aanvoelen denk ik? of niet. ik snap niet dat daar woorden voor nodig zijn.
vind je dat dan niet een beetje dubbelop?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat was dan ook uiteindelijk het resultaat...
Ondertussen kon je Xennia blijkbaar niet tevreden houden....quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:36 schreef HansKazaNova het volgende:
[..].
Ik weet beter hoe vrouwen in elkaar zitten dan de vrouwen zelf, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens ben...
A thimble* a day keeps the nagging away, zoalshetis?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:42 schreef zoalshetis het volgende:
ik laat mijn liefde blijken door klaar te komen.
10cc my dear.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
A thimble* a day keeps the nagging away, zoalshetis?
* vingerhoedje
Mwoooah, ligt eraan in welk opzicht...quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:44 schreef Modwire het volgende:
Ondertussen kon je Xennia blijkbaar niet tevreden houden....
ach, ik hou dan ook heel veel van haarquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je dat dan niet een beetje dubbelop?
Geen ramp. Maar het is voor de man vanzelfsprekend dat ie dat vindt, anders was ie niet bij je. Niet nodig om dat dus te melden aan de dame. En hij snapt niet waarom zij dat dan toch wil horen, als het vanzelfsprekend is. En zij snapt niet waarom hij dat niet voor haar doet als zij dat graag wil.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet over mannen die je een compliment geven, waarmee je vervolgens in bed duikt en die je daarna dumpen. Ik heb het over duurzame relatiesquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:51 schreef sweetgirly het volgende:
Verhaal
In dat geval ga je met de verkeerde vrouwen om...quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:10 schreef Krullehoofd het volgende:
De dame die je liefhebt een complimentje geven das toch het mooiste wat er is.
zo denkt * Krullehoofd er anders over
Zeg niet zoiets als "Wat zie je er vandaag mooi uit", ze kunnen dan wel eens gaan denken "oh zag ik er gisteren dan niet mooi uit".
ohw, weer iets geleerd vandaag... toch nog een nuttig weekend...quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
In dat geval ga je met de verkeerde vrouwen om...
Dit is precies het punt waar het fout gaat. Vrouwen willen horen dat ze bemind worden. En het is zo makkelijk om dat te zeggen. Met een beetje overtuigingskracht geloven ze bijna alles, verblindt door de 'liefde' die ze horen. (NOFI)quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:00 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Tja, dat vat eigenlijk het gehele fenomeen vrouwen wel samen; woorden zijn belangrijker dan daden...
[..]
In mijn geval, ik vind dat het een totaalpakket moet zijn. Daden, houding, maar óók af en toe het uitspreken van gevoel. Waarom is het zo moeilijk om juist dat gevoel wat de binding is tussen jou en je partner, uit te spreken? Als het gelogen is, ben je sowieso een zak, maar dan zullen ook je daden leugens kunnen zijn. Hoeveel mannen die vreemd gaan brengen geen bloemen mee voor hun vrouw?quote:Op zondag 12 december 2004 01:35 schreef bankrupcy het volgende:
[..]
Dit is precies het punt waar het fout gaat. Vrouwen willen horen dat ze bemind worden. En het is zo makkelijk om dat te zeggen. Met een beetje overtuigingskracht geloven ze bijna alles, verblindt door de 'liefde' die ze horen. (NOFI)
Mijns inziens gaat het helemaal niet om wat je hoort. Het is veel meer wat je ziet dat er gebeurt. Dat is bepalend voor de relatie die je hebt. Een bos bloemen of een ander cadeau meenemen, meehelpen in het huishouden, een knuffel geven zijn dingen die veel meer de sterkte van de relatie aantonen. Dat is de liefde die je moet merken en moet voelen.
Het zeggen van "Ik hou van jou" kost welgeteld 2 seconden, en kan op elk moment gezegd worden, of je het nu gemeent is of gelogen wordt. Als je relatie alleen gebouwd is op het uitspreken van die woorden, dan ben ik van mening dat je relatie eigenlijk niets voorstelt.
We doen het ook nooit goed...quote:Op zondag 12 december 2004 10:15 schreef innovative het volgende:
overigens, heren, meehelpen met het huishouden is natuurlijk géén teken van liefde, he? Als je dat zegt, staat er in feite dat het huishouden de taak van de vrouw is, en dat jij heel geweldig bent als je meehelpt daarin. Het huishouden is een zaak van jullie allebei, en ik vind het niet meer dan normaal dat je daarin helpt. Niet omdat je van de ander houdt, maar gewoon, omdat je zelf ook rommel maakt, eet, naar de wc gaat ed.
Eigenlijk zeg je het daar precies goed. Omdat het zo duidelijk aanwezig is vinden mannen het vaak overbodig om te zeggen. Dat jij dat anders opvat is prima maar dat is nog niet noodzakelijkerwijs de intentie van de heer in kwestie. Maar het is dus pertinent niet zo dat mannen vinden dat dat gevoel niet uitgesprogen mag worden, eerder dat het niet altijd hoeft.quote:Nu ik het zo lees, dat is waar ik mij aan zou storen als mijn vriend zulke dingen nooit zou zeggen. Het feit dat gevoel, wat zo evident aanwezig is, verzwegen moet worden, dat het niet getoond mag worden, niet gezegd mag worden...
Niet helemaal mee eens. Het doen van het huishouden is idd geen teken van liefde. Maar het kan wel een teken van liefde zijn om iets wat eerder of wat grondiger te doen. Zwartwit genomen liggen de vrouwelijke schoonmaaknormen hoger dan die van mannen. Als manlief bij het schoonmaken van de keuken ipv ff snel te swifferen eens goed met sop en dweil in de weer gaat omdat hij weet dat z'n vrouw dat kan waarderen is het imho zeker een teken van liefde.quote:overigens, heren, meehelpen met het huishouden is natuurlijk géén teken van liefde, he? Als je dat zegt, staat er in feite dat het huishouden de taak van de vrouw is, en dat jij heel geweldig bent als je meehelpt daarin. Het huishouden is een zaak van jullie allebei, en ik vind het niet meer dan normaal dat je daarin helpt. Niet omdat je van de ander houdt, maar gewoon, omdat je zelf ook rommel maakt, eet, naar de wc gaat ed.
Meehelpen in het huishouden is prima, denken dat het gelijk staat aan het uitspreken van een "ik hou van jou" of het geven van een liefdevolle knuffel is niet goed.quote:Op zondag 12 december 2004 10:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
We doen het ook nooit goed...
![]()
Het is ook lastig knuffelen met service en een vaatdoek in je handenquote:Op zondag 12 december 2004 11:23 schreef innovative het volgende:
[..]
Meehelpen in het huishouden is prima, denken dat het gelijk staat aan het uitspreken van een "ik hou van jou" of het geven van een liefdevolle knuffel is niet goed.
Want jouw conclusie is naar mijn mening in de meeste gevallen niet wat mannen er mee bedoelen. Volgens mij is het toch echt meestal lief bedoelt, zonder een oordel over de plek van de vrouw er aan te geven ofzo..quote:Op zondag 12 december 2004 10:15 schreef innovative het volgende:
...Als je dat zegt, staat er in feite dat het huishouden de taak van de vrouw is...
De mannen die dat zeggen snappen bar weinig van vrouwen. Vrouwen hebben bevestiging even hard nodig als zuurstof. Dit heeft absoluut niets te maken met minder zelfvertrouwen, maar met het "vrouw" zijn. Vrouwen hebben bevestiging even hard nodig als wij mannen acceptatie en vertrouwen van onze partner nodig hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:50 schreef star_gazer het volgende:
Dit is echt een standaard-pobleem... Volgens mij zegt bijna elke man wel 'ik ben niet iemand die met complimentjes strooit' of 'ik ben niet plakkerig'. En bijna elke vrouw wil graag vaak een vleierige opmerking naar d'r hoofd geslingerd krijgen. Doet me vermoeden dat vrouwen minder zelfvertrouwen hebben en dus meer bevestiging nodig hebben van hun doen en laten...
Jij snapt het echt niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:47 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Mwoooah, ligt eraan in welk opzicht...
Hetgeen dit topic over gaat niet nee, maar dat lijkt me geen groot gemis van mijn kant...
Vrouwen he, die lezen altijd een dubbele bodem.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/638141/3/50#23915952]zondag 12 december 2004 11:39 Want jouw conclusie is naar mijn mening in de meeste gevallen niet wat mannen er mee bedoelen. Volgens mij is het toch echt meestal lief bedoelt, zonder een oordel over de plek van de vrouw er aan te geven ofzo..
Het is alleen, typisch mannelijk, wat onhandig gebracht
Zolang het over de lege blikjes klimmen nog snel gaat en de dozen het tv kijken niet belemmeren is het volgens mij nog prima leefbaarquote:Op zondag 12 december 2004 14:50 schreef innovative het volgende:
Ik zal de laatste niet zijn om te zeggen dat vrouwen hogere eisen stellen, maar je maakt mij niet wijs dat een man het prettig vindt als er geen eten is 's avonds, als de wc wordt omgeven door een plakkaat urine en als je over de oude kranten, lege bierblikken en oude pizzadozen naar de tv moet klimmen om voetbal te kijken. Het moet wel leefbaar blijven.
For your record, daar had ik het ook niet over.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:30 schreef Xennia het volgende:
Ik heb het dus niet over mannen die je een compliment geven, waarmee je vervolgens in bed duikt en die je daarna dumpen. Ik heb het over duurzame relaties
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ga romans schrijven!![]()
* Eric_Cantona wordt gewoon verliefd op die verhalen zeg...
Er zit een groot verschil tussen liegen als je een compliment maakt en iets zeggen waarvan je zelf vindt dat het voor zich spreekt en dus nooit uit, maar waarvan je weet dat de ander het leuk vind om te horen. Ik wéét dat mijn vriend me mooi vindt. Hij heeft dat ooit gezegd, en ik ben sindsdien niet veranderd. Dan is het nog wel leuk als hij het af en toe herhaalt. Dat is denk ik ook waar deze discussie om gaat, of je dingen die op zichzelf staand logisch zijn, toch uitspreekt.quote:Op zondag 12 december 2004 16:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb tot nu toe in geen enkele relatie gezegd dat ik van "iemand houd", en in deze relatie die nu z'n 11e maand in gaat heeft mijn vriendin het ook nooit gezegd.
We vinden die term verneukt door 12 jarige meisjes die in de bus roepen "Joris heeft gezegd dat ie van me houdt!" en als je op MSN e.d. die dingen leest dan is de diepe, eerlijke betekenis er wel zo goed als af.
Ik zeg wel eens tegen haar dat ze lief is of mooi, maar dan op de momenten dat ze net wakker is, ze onder de douche vandaan komt of naakt is.
Want dan kun je pas beoordelen of iemand daadwerkelijk mooi of lief is.
Als ik een chagerijnig wijf naast me in bed heb liggen dan krijgt ze dat compliment niet, en als een lelijk wijf onder de douche vandaan komt ga ik niet zeggen dat ze mooi is (tenzij het vluchtige contacten zijn, maar dat terzijde).
Zodra vriendinnen gaan zeuren om bevestiging hebben ze wat dat betreft toch echt de verkeerde voor ogen.
Dan bevestig ik gretig dat ze dik, afzichtelijk en er compleet niet uitzien.
Ik zeg complimenten wanneer ik ze meen, en als een vrouw genoegen neemt met geveinsde complimentjes omdat ze dat graag wil horen. Tja...dan is dat dus niet mijn type vriendin.
Een onzeker en afhankelijke zeur als vriendin zie ik niet gebeuren, en als ik die eigenschappen in een vriendin ontdek ben ik zo weer weg.
En mannen willen hun vrouw keihard anaal nemen om vervolgens in haar gezicht klaar te komen waarna ze al het zaad oplikt.quote:Op zondag 12 december 2004 12:00 schreef Panzerknacker het volgende:
De mannen die dat zeggen snappen bar weinig van vrouwen. Vrouwen hebben bevestiging even hard nodig als zuurstof. Dit heeft absoluut niets te maken met minder zelfvertrouwen, maar met het "vrouw" zijn. Vrouwen hebben bevestiging even hard nodig als wij mannen acceptatie en vertrouwen van onze partner nodig hebben.
Als je het goed wilt doen, dan bevestig je die liefde voor haar iedere dag en zoveel als maar kan, ongeacht hoe lang je al bijelkaar bent.
Ehhhhhhhhhhquote:Op zondag 12 december 2004 17:21 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
sommige vrouwen en/of mensen
[..]
Stiekum zijn er dat nog veel... Beetje jammer inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2004 17:21 schreef sweetgirly het volgende:
Best vreemd trouwens dat sommige vrouwen en/of mensen complimentjes en/of mooie taal gelijk associeëren met sex en/of dan ook nog gedumpt worden.
![]()
Moeilijk leven moet je dan hebben zeg.
Ja, ik ben eigenlijk een alien (kom van Sirius)quote:
Ja precies, dat is het gewoon.quote:Op zondag 12 december 2004 18:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Stiekum zijn er dat nog veel... Beetje jammer inderdaad.
Ach ieder zo zijn/haar eigenaardigheden, 't gaat erom dat je je er prettig bij voelt.. Ik in ieder geval niet, en volgens mij jij ook niet![]()
eigenlijk soms nog niet echt nee, word er wat confuse van somsquote:omgaan met complimentjes is nog steeds geen sterk punt, wel?![]()
Het heeft niks met onzekerheid te maken, dat weet jij ook wel. Waar het om gaat is dat vrouwen het fijn vinden als die dingen zo nu en dan eens worden uitgesproken, dit verstevigt de band tussen 2 personen voor mij. En nogmaals: ik hoef dat niet iedere dag te horen, met een gemiddelde van een keer per maand zou ik al blij zijn. En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd. Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeertquote:Op zondag 12 december 2004 17:29 schreef HansKazaNova het volgende:
Oftewel; als ik haar mooi vind zeg ik het, als ik haar lief vind ook, maar zij het als een niet aan te ontkomen verplichting voor me ziet, dan kan ze beter naar de psycholoog gaan om wat aan die labiliserende onzekerheid te doen.
heerlijk van die inside verhalen!quote:Op zondag 12 december 2004 18:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het heeft niks met onzekerheid te maken, dat weet jij ook wel. Waar het om gaat is dat vrouwen het fijn vinden als die dingen zo nu en dan eens worden uitgesproken, dit verstevigt de band tussen 2 personen voor mij. En nogmaals: ik hoef dat niet iedere dag te horen, met een gemiddelde van een keer per maand zou ik al blij zijn. En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd. Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeert
Kijk, dit zijn dus echt de sappige stukjes info: Kasta die de rammen lapt!quote:Op zondag 12 december 2004 18:54 schreef Xennia het volgende:
En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd.
quote:Op zondag 12 december 2004 18:54 schreef Xennia het volgende:
En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd.
Daar ben ik het dan wel weer (wat) mee eens.quote:Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeert
lol heerlijk die monologen van je.quote:Op zondag 12 december 2004 19:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
[..]
Daar ben ik het dan wel weer (wat) mee eens.
Vanzelfsprekendheid is ook zo not done en juist idd (om in mijn geval het lange verhaal weer aan te halen) als het teniet wordt gedaan, want dan vraag ik me ook af hoe vanzelfsprekend diegene mij wel niet ziet. Uh uh, zo werkt het dus ook niet. Maarja woorden, uit het hart of.. wat is belangrijker.
Ik vind sowieso, liever 1 mooie zin in het hele jaar gekomen uit het hart, dan 10 mooie zinnen zonder smart. Maar mannen moeten idd wel wat moeite blijven doen natuurlijk, want dat is idd weer die vanzelfsprekendheid, wij nemen net zo goed jullie ook niet voor vanzelfsprekend.
oef, ik vind mezelf soms wel een vreselijke wijsneus weer![]()
en ik heb ook wel weer genoeg gebabbeld
Ik begrijp je volkomen, vandaar ook de discussie aangaande dit onderwerp met mijn eigen lief afgelopen week. En toen maakte hij me (weer eens...quote:Op zondag 12 december 2004 18:54 schreef Xennia het volgende:
Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeert
Ik heb hier niets meer aan toe te voegenquote:Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, vandaar ook de discussie aangaande dit onderwerp met mijn eigen lief afgelopen week. En toen maakte hij me (weer eens...) duidelijk dat hij zijn liefde en genegenheid op een andere manier uit dan in (cliché) woorden.
Uhuh.
Me bij mijn tieten pakken als ik sta te koken ofzo.![]()
Of vreselijk idiote koosnaampjes die ik hier niet eens ga noemen, maar waar ik wel altijd om moet grinniken.
quote:Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Moonah het volgende:
Of vreselijk idiote koosnaampjes die ik hier niet eens ga noemen, maar waar ik wel altijd om moet grinniken.
Nee, dat is geen compliment, dat is een beweringquote:Op zondag 12 december 2004 19:36 schreef Nickthedick het volgende:
Is dit een goed compliment?: Schatje, je ziet er niet meer zo pafferig uit als vorige week.
Hoe herkenbaar dit topicquote:Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, vandaar ook de discussie aangaande dit onderwerp met mijn eigen lief afgelopen week. En toen maakte hij me (weer eens...) duidelijk dat hij zijn liefde en genegenheid op een andere manier uit dan in (cliché) woorden.
Uhuh.
maakt ie wel eens iets wat uit zijn hart komt voor je? tekening, beeldhouwwerk, sierraad? een huisklus waar hij van weet dat je het precies zo wil hebben?quote:Op zondag 12 december 2004 19:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar dit topic
Wij hebben er niet eens meer een discussie over gehad, dat heb ik allang opgegeven. Ik heb nog wel eens gevraagd of hij me inderdaad mooi vond, waarop zijn antwoord ja was. Toen ik vroeg waarom ie me dat eigenlijk nooit zei, vroeg hij " ow, zou je dat graag willen?" alsof we dat niet al tig keer hebben besproken in de afgelopen 5,5 jaar![]()
![]()
Als we dan toch bezig zijn: Ik deed ook vrijwel dagelijks in mijn eentje de afwasquote:Op zondag 12 december 2004 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kijk, dit zijn dus echt de sappige stukjes info: Kasta die de rammen lapt!
Bijna net zo schokkend als die travestiet-dubbelganger destijds.
ja, ik ben ook heel blij met mijn lief! Vandaar ook dat we er geen discussie meer over hebben: het is zinloos en hij is gewoon echt goed en lief. Maar soms vraag ik me gewoon af waarom hij nou bijvoorbeeld niet eens kan zeggen dat ik er goed uitzie, zonder dat ik er naar moet vragen. En als ik me dat afvraag, vraag ik er nog eens een keer naar. Ik geloof echter zeker dat het geen onwil is of dat hij het niet zegt omdat ie het niet vindt. Hij denkt er gewoon niet aan....quote:Op zondag 12 december 2004 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maakt ie wel eens iets wat uit zijn hart komt voor je? tekening, beeldhouwwerk, sierraad? een huisklus waar hij van weet dat je het precies zo wil hebben?
Conclusie; mannen zijn rationele en praktische mensen die volgens feitelijke logica handelen.quote:Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Moonah het volgende:
Uhuh.
Ach, zó creatief is mijn lief nog nooit geweest met zijn koosnaampjes.quote:Op zondag 12 december 2004 19:52 schreef HansKazaNova het volgende:
emotionele ondingen
Als je pas afwast als er geen bord of pan meer in de kast staat en je een mok moet omspoelen omdat je anders geen koffie kunt drinken, is het dus niet iedere dag en ook niet vrijwel iedere dagquote:Op zondag 12 december 2004 19:49 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn: Ik deed ook vrijwel dagelijks in mijn eentje de afwas.
Tuurlijk wil ik ook niet dat mijn partner mij een complimentje geeft uitsluitend om van het gezeur af te zijn en niet omdat hij dat ook zo voelt. Maar als hij op langere termijn mijn diepere emotionele behoeftes niet weet te bevredigen, trek ik daar wel mijn conclusies uitquote:Op zondag 12 december 2004 19:52 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Conclusie; mannen zijn rationele en praktische mensen die volgens feitelijke logica handelen.
Vrouwen zijn emotionele ondingen die woorden belangrijker achten dan de zaken die er daadwerkelijk toe doen in een relatie.
Ai... Wel vaatwasser mag ik hopen?quote:Op zondag 12 december 2004 19:49 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn: Ik deed ook vrijwel dagelijks in mijn eentje de afwas.
Naar: ''Ik houd van je tieten''quote:Op zondag 12 december 2004 20:14 schreef bankrupcy het volgende:
Xennia, als je moet kiezen tussen "ik hou van jou" of 'Me bij mijn tieten pakken als ik sta te koken'. Waar gaat jouw voorkeur dan naar uit?
Slecht nederlands, jaja. So sue me! Je begrijpt me wel.
Aanvulling: ik heb het uitgemaakt om uiteenlopende redenen die ik hier niet uit de doeken ga doenquote:Op zondag 12 december 2004 20:32 schreef Freeflyer het volgende:
conclusie: Kasta en Xennia zijn niet meer bijelkaar
toekomst: Kasta laat zich versieren voor wat sex totdat ie iemand tegenkomt waar hij het wat langer mee volhoudt.
dat mag ook natuurlijk!quote:Op zondag 12 december 2004 20:34 schreef Xennia het volgende:
Aanvulling: ik heb het uitgemaakt om uiteenlopende redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen
Hij is niet gedumpt, dat doe je met seksrelaties. We zijn in goed overleg uit elkaar gegaanquote:Op zondag 12 december 2004 20:36 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
dat mag ook natuurlijk!
kasta is gedumpt, was em dat al eerder overkomen ?
beetje een vreemd verhaal, eerst zeg je dat jij de stekker uit jullie relatie hebt getrokken en nu zeg je dat jullie het in goed overleg besloten hebben.quote:Op zondag 12 december 2004 20:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij is niet gedumpt, dat doe je met seksrelaties. We zijn in goed overleg uit elkaar gegaan
Ja, ik heb de stekker eruit getrokken maar ''dumpen'' vind ik zo'n kutwoord alsof je iemand met wie je een jaar lang veel hebt gedeeld zo maar bij het vuilnis zetquote:Op zondag 12 december 2004 20:42 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
beetje een vreemd verhaal, eerst zeg je dat jij de stekker uit jullie relatie hebt getrokken en nu zeg je dat jullie het in goed overleg besloten hebben.
mij maakt het verder niet uit, en iemand afzeiken is ook het gemakkelijkste wat er is natuurlijk maar bovenstaande beweringen (door jezelf getikt) rijmen natuurlijk niet helemaal met elkaar.
als je er niks over wilt zeggen snap ik dat oo, het valt me alleen op...
het komt op hetzelfde neer in ieder geval.quote:Op zondag 12 december 2004 20:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, ik heb de stekker eruit getrokken maar ''dumpen'' vind ik zo'n kutwoord alsof je iemand met wie je een jaar lang veel hebt gedeeld zo maar bij het vuilnis zet
Ik denk dat niet alleen namens mezelf spreek als ik zeg dat ik nog nooit iemand zulke lange monologen heb zien uitkramen.quote:Op zondag 12 december 2004 18:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk een alien (kom van Sirius).
Goed, ik zal het nog eenmaal uitleggen.
Waar ik dus liever eerst niet in details wou treden, maar alles voor de duidelijkheid, de mijne welteverstaan.
De laatste alinea uit mijn verhaal, was een voorbeeld wat juist ging over een duurzame relatie. Er werd iets heel moois tegen mij gezegd, laat ik het zo zeggen, ik werd symbolisch te huwelijk gevraagd in één of andere grote tent. Mijn prins op zijn knieën en ik stond daar. Leuk, erg leuk en erg mooi. Even later werd dat echter totaal voor mij teniet gedaan doordat meneer de zogenaamde prins wat leukers te doen had, verdween en dus niet meer terugkwam. Want oh ja, meneer de prins zei nog: 'als ik niet over 10 min. (whatever) terug breng, dan mag je dit of dat met mij doen'. Naja prima allemaal. Was nog steeds wat overrompeld door de mooie woorden, maar ergens ook door de overvallenheid hiervan (wat mij achteraf niet verbaaste misschien, en dan gaan de belletjes die niet willen rinkelen bij mij, juist rinkelen -> gevoel).
Want zoals ik al zei had meneer de Prins leukere dingen te doen en kwam maar niet terug, daar sta je dan te wachten ook nog, in een situatie geplaatst, ik moest en ging hem uiteindelijk zelf maar zoeken (want hij had immers toch die veelbelovende woorden uitgesproken) en leuk als je dan je zogenaamde trouwe prins die net voor je op zijn knieën is gegaan daarbij nog even wat symbolisch woorden erbij zei, gewoon doodleuk iets anders aan het doen is, maar niet met mij.
Kijk ze waren niks aan doen, maar het zag er mij iets te gezellig uit. En al die symboliek was door dat gezellige aangezicht in één keer weggeveegd. Jaloers? Mag hij (en zij) denken, mijn hart was iig in één keer versteend toen en misschien komt het door mijn mentaliteit, daar ben ik me dan wel weer bewust van, want vergeten doe ik dat soort dingen dus ook niet. Iemand kan 100x tegen mij zeggen dat ie van me houdt, ik zal er bij wijze van aan terug (blijven) denken.
Ik ben niet gauw gekwetst, maar toen was ik dat wel. Het punt waar ik niet tegen kan, is dat ik als een prinsesje even werd behandeld, dingen werden beloofd, etc en belangrijk, IK vroeg er niet eens om. Om vervolgens dat helemaal teniet te doen. Dan heb ik zoiets: 'hou dan je kop!'
Want ik wens niet als een naïef meisje behandeld te worden, dat ik het kan zijn ok, dat ik het gevoel kreeg dat er daarvan juist ergens misbruikt van werd gemaakt. No way, not over my sensitive back.
Kortom, nogmaals: iemand moet het menen, moet uit zijn hart komen, etc en niet omdat..blabla.
Want dan mag iemand voor mij dus net zo goed zijn zogenaamde romantische kop dicht houden. Ik heb bij wijze van liever iemand die zowat nooit met 'ik hou van je zinnen' strooit en/of andere symbolische taal, maar er wel voor je is als je hem nodig hebt of als iemand dan iets moois zegt dat het echt uit diegene zijnkomt of als iemand zijn beloftes ook echt nakomt, als ie ze zelf nog geeft ook, aan de ene kant boeiuh, ook dat is aan diegene. Maar dat heb ik iig 100x liever dan iemand die zich voordoet als de perfecte prins, maar zelf even later zijn eigen glazen daarmee ingooit.
Goed, het ligt aan mijn mentaliteit waarschijnlijk dat ik dat soort, misschien kleine dingetjes voor een ander, niet en nooit vergeet. Evenzo vergeet ik de net zo kleine dingetje gezegd uit iemands hart ook niet. Betekenisvol en onbetekenisvol, waardevol en onwaardevol, etc. Dus ben ik naïef dat ik daar waarde aan hecht, dat ik romantisch ben of kan zijn in die zin? Misschien en soms. Maar eigenlijk vind ik van niet. Eigenlijk ben ik dus maar wat realistisch in die zin. Ik sta open voor alles, en waar het gevoelige schip strandt, zie ik vanzelf wel dan. En volwassen ben ik waarschijnlijk dus ook juist algauw geweest of altijd al geweest in die zin, hoe speels juist ook.
Eigenlijk ben ik dus heel simpel, alleen doen sommige anderen ongevraagd moeilijk.
En dan ben of word ik in die zin wel moeilijk dan. Maar zo ben ik, gelukkig. Principes. Wel een beetje moeilijk ok, dat geef ik toe.
en ik vergeet dus dingen niet snel, maar ook dat ligt er maar weer aan
Easy, easy allemaal
Wat heb ik hier opeens mee te makenquote:Op zondag 12 december 2004 20:32 schreef Freeflyer het volgende:
conclusie: Kasta en Xennia zijn niet meer bijelkaar
toekomst: Kasta laat zich versieren voor wat sex totdat ie iemand tegenkomt waar hij het wat langer mee volhoudt.
Xennia vraagt zich af of ze Xebro aan zijn afspraak moet houden.
U spreekt ook namens mij..quote:Op zondag 12 december 2004 20:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik denk dat niet alleen namens mezelf spreek als ik zeg dat ik nog nooit iemand zulke lange monologen heb zien uitkramen.
Je vindt geen gretige aftrek van je woorden, en leest naar alle waarschijnlijkheid je eigen teksten graag terug.
Blijkbaar heeft het een therapeutische waarde voor jou, maar ik denk dat velen vinden dat dit pure verspilling van energie en een toetsenbord is.
Je typt zoveel en zegt zo weinig, wat dat betreft zou je een goede vriendin kunnen zijn voor de user DePresident.
Xennia wat is je nummer, ik moet je nog neuken blijkbaar.quote:Op zondag 12 december 2004 21:06 schreef Freeflyer het volgende:
@ Xebro
Mannen en bevestiging verwijst naar een linkje met een foto van Xennia.
jouw reactie spreekt voor zich Mooie vrouwen! meld hier!
Handig dat iemand anders dat voor je bijhoudt.quote:Op zondag 12 december 2004 21:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Xennia wat is je nummer, ik moet je nog neuken blijkbaar.
Naja, aangezien je het steeds meer op ons persoonlijk betrekt, zal ik dat ook eens op de beruchte mannelijke, rationele manier doen.quote:Op zondag 12 december 2004 20:02 schreef Xennia het volgende:
Tuurlijk wil ik ook niet dat mijn partner mij een complimentje geeft uitsluitend om van het gezeur af te zijn en niet omdat hij dat ook zo voelt. Maar als hij op langere termijn mijn diepere emotionele behoeftes niet weet te bevredigen, trek ik daar wel mijn conclusies uit
Amen.quote:Op zondag 12 december 2004 20:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik denk dat niet alleen namens mezelf spreek als ik zeg dat ik nog nooit iemand zulke lange monologen heb zien uitkramen.
Je vindt geen gretige aftrek van je woorden, en leest naar alle waarschijnlijkheid je eigen teksten graag terug.
Blijkbaar heeft het een therapeutische waarde voor jou, maar ik denk dat velen vinden dat dit pure verspilling van energie en een toetsenbord is.
Je typt zoveel en zegt zo weinig, wat dat betreft zou je een goede vriendin kunnen zijn voor de user DePresident.
Nou, als je het zo zegt, hoeft het van mij al niet meerquote:Op zondag 12 december 2004 21:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Xennia wat is je nummer, ik moet je nog neuken blijkbaar.
Met een ander naar bed gaan is toch een hele goeie manier om over relatieleed heen te komen. Daarnaast geeft het een beter gevoel om de eerste van de twee te zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 01:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, als je het zo zegt, hoeft het van mij al niet meer![]()
Idd, niets mis met een rebound-fuckquote:Op maandag 13 december 2004 01:41 schreef Tarak het volgende:
Met een ander naar bed gaan is toch een hele goeie manier om over relatieleed heen te komen. Daarnaast geeft het een beter gevoel om de eerste van de twee te zijn.
Mwah... Na kasta zal alles wel tegenvallen denk ik. Mijn libido zou ernstig beschadigd kunnen geraken.quote:Op maandag 13 december 2004 01:41 schreef Tarak het volgende:
Daarnaast geeft het een beter gevoel om de eerste van de twee te zijn.
Ik wist dat jij dat wist!quote:Op maandag 13 december 2004 01:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mwah... Na kasta zal alles wel tegenvallen denk ik.
Dat weet iedereenquote:Op maandag 13 december 2004 01:52 schreef Xennia het volgende:
Ik wist dat jij dat wist!
Zeg, ik ben de TS hoor dus het gaat ook een beetje over mij. Gek he?quote:Op maandag 13 december 2004 01:58 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat de mods morgen niet alleen de niet interessante privezaken tussen opdekastanova en xennia willen weghalen
i don't care jullie slowchat. ging me meer om die andere laffe opmerking van die joker. hoe jij was met kastagnette is voor mij echt überoniteresting, hoef ik niet perse deelgenoot van te zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 01:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zeg, ik ben de TS hoor dus het gaat ook een beetje over mij. Gek he?
Terwijl je haar hoofd naar beneden drukt zeker.quote:Op maandag 13 december 2004 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is misschien erg toevallig, maar ik zeg altijd dat ik van mijn vriendin houd tijdens de seks.
Ik ken jullie niet, maar toch jammer dat het uit is. Wat je via Fok af en toe kon meepakken van jullie relatie, leken jullie me wel een leuk stel. Verbaal erg aan elkaar gewaagd i.i.g..quote:Op maandag 13 december 2004 02:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
He gatver, ik wist niet dat het zo erg was
Zo ongeveer.quote:Op maandag 13 december 2004 02:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Terwijl je haar hoofd naar beneden drukt zeker..
Kras dan op uit mijn topicquote:Op maandag 13 december 2004 02:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
i don't care jullie slowchat. ging me meer om die andere laffe opmerking van die joker. hoe jij was met kastagnette is voor mij echt überoniteresting, hoef ik niet perse deelgenoot van te zijn.
We waren ook een leuk stel... Zo'n 3 maanden lang...quote:Op maandag 13 december 2004 02:04 schreef Tarak het volgende:
Ik ken jullie niet, maar toch jammer dat het uit is. Wat je via Fok af en toe kon meepakken van jullie relatie, leken jullie me wel een leuk stel. Verbaal erg aan elkaar gewaagd i.i.g..
Tijdens de seks "ik hou van je" zeggen is lustontnemend.quote:Op maandag 13 december 2004 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is misschien erg toevallig, maar ik zeg altijd dat ik van mijn vriendin houd tijdens de seks.
Tja kijk, dat bedoel ik nu, elke man in dit topic die aangaf dat hij weleens wat liefs zegt doet het uitsluitend uit eigenbelang; om iets te bereiken/bewerkstelligen.quote:Op maandag 13 december 2004 02:04 schreef Nomad_k9 het volgende:
Altijd wel handig om ff te zeggen dat ze er goed uit ziet of iets dergelijks, dat wil namelijk de wachttijd voordat je echt de deur uit kan namelijk wel eens verkorten.
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat vrouwen dat zelf wel prettig vinden.quote:Op maandag 13 december 2004 02:09 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Tja kijk, dat bedoel ik nu, elke man in dit topic die aangaf dat hij weleens wat liefs zegt doet het uitsluitend uit eigenbelang; om iets te bereiken/bewerkstelligen.
En eigenlijk weten vrouwen dat zelf ook wel, maar tóch willen ze het horen.
Als ze zichzelf voor de gek willen houden, ok, maar betrek mij daar niet in.
Een eigen belang sluit volgens mij een gedeeld belang niet uit. Ik vind dat je je in een dergelijke gedachte nogal beperkt tot het volstrekt individuele. Of denk je dat als je gepijpt wordt bijvoorbeeld dat dat slechts ter jouwer vermaak gedaan wordt en dat een vrouw daar verder geen plezier aan beleeft, maar het allemaal voor jou doet?quote:Op maandag 13 december 2004 02:09 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Tja kijk, dat bedoel ik nu, elke man in dit topic die aangaf dat hij weleens wat liefs zegt doet het uitsluitend uit eigenbelang; om iets te bereiken/bewerkstelligen.
Nee, die doet het om later gecompenseert te worden.quote:Op maandag 13 december 2004 02:27 schreef bofneger het volgende:
[..]
Een eigen belang sluit volgens mij een gedeeld belang niet uit. Ik vind dat je je in een dergelijke gedachte nogal beperkt tot het volstrekt individuele. Of denk je dat als je gepijpt wordt bijvoorbeeld dat dat slechts ter jouwer vermaak gedaan wordt en dat een vrouw daar verder geen plezier aan beleeft, maar het allemaal voor jou doet?
Tenzij je je lul ingesmeerd hebt met stroop of honing; ja...quote:Op maandag 13 december 2004 02:27 schreef bofneger het volgende:
Of denk je dat als je gepijpt wordt bijvoorbeeld dat dat slechts ter jouwer vermaak gedaan wordt en dat een vrouw daar verder geen plezier aan beleeft, maar het allemaal voor jou doet?
Ik weet het haast wel zekerquote:Op maandag 13 december 2004 02:27 schreef bofneger het volgende:
Of denk je dat als je gepijpt wordt bijvoorbeeld dat dat slechts ter jouwer vermaak gedaan wordt en dat een vrouw daar verder geen plezier aan beleeft, maar het allemaal voor jou doet?
Ik bevestig heel veel naar mijn vriendin toe en de reacties die ik daarop krijg zijn navenant. Ik krijg er heel veel waardering voor. Net zoals bevestiging voor haar belangrijk is, is het voor ons belangrijk om waardering te krijgen voor bijvoorbeeld het ramen lappen of het vuilnis buiten zetten en als we die waardering krijgen voelen we ons daar goed bij.quote:Op maandag 13 december 2004 02:09 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Het enige dat ik uit dit topic opmaak is dat je absoluut niet weet hoe je met vrouwen om moet gaan. Daarbovenop druk je je bijzonder bot uit maar ik begrijp je wel. Het enige dat ik me afvraag is wat voor vervelende/traumatische ervaringen jij hebt meegemaakt. Ouder gescheiden? Alcohol/drugs ergens? Geweld? Er is zoveel om uit te kiezen. 1 Ding is zeker, je wordt niet zo bitter als je een goede liefdevolle jeugd hebt gehad.quote:Op maandag 13 december 2004 02:31 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Tenzij je je lul ingesmeerd hebt met stroop of honing; ja...
Voor de toelichting: We zijn allemaal egoïstische klootzakken!
Niet alle vrouwen vinden dat prettig hoorquote:Op maandag 13 december 2004 02:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat vrouwen dat zelf wel prettig vinden.
Complimenteren om het complimenteren is gewoon niets waard.
Blabla woordvoerder..blablaquote:Op zondag 12 december 2004 20:55 schreef Xebrozius het volgende:
Kon je niet nóg meer clichè's uit de kast trekken?quote:Op maandag 13 december 2004 09:08 schreef Panzerknacker het volgende:
Het enige dat ik uit dit topic opmaak is dat je absoluut niet weet hoe je met vrouwen om moet gaan. Daarbovenop druk je je bijzonder bot uit maar ik begrijp je wel. Het enige dat ik me afvraag is wat voor vervelende/traumatische ervaringen jij hebt meegemaakt. Ouder gescheiden? Alcohol/drugs ergens? Geweld? Er is zoveel om uit te kiezen. 1 Ding is zeker, je wordt niet zo bitter als je een goede liefdevolle jeugd hebt gehad.
Je hebt gelijk jongen.quote:Op maandag 13 december 2004 14:53 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Kon je niet nóg meer clichè's uit de kast trekken?
Vrij ridicuul imho om direct met zulke dooddoeners te komen vanwege het simpele feit dat ik niet zonder meer Ja en amen zeg als een vrouw iets van me verlangt.
Dat doe ik bij mannen ook niet, dus ik zie niet in waarom dat wel het geval zou moeten zijn bij iemand die toevallig tieten en een kut heeft.
En dat is niet bitter, maar rationeel, iets wat meer mannen wel kunnen gebruiken.
Maar om ook maar eens met een cliché op de proppen te komen; de meeste mannen staan zo zwak in een schoenen dat ze in principe alles doen wat een vrouw ze opdraagt uit angst haar anders kwijt te raken.
Misschien zeggen de meeste mannen het juist zo omdat het dan niet al te nichterig overkomt, of mischien denken de meeste vrouwen wel dat ie het daarom zo zegt. Zij is blij vant je hebt bevestigd dat ze er goed uitziet, en je hoeft niet langer meer te wachten totdat ze nog een keer gaat omkleden. Dat is toch de oplossing?quote:Op maandag 13 december 2004 02:09 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
In plaats van argumenten smijten over waarom ze wel lekker is, kan je ook iets anders doen. Je zou bijvoorbeeld alleen kunnen glimlachen en haar een goeie knuffel kunnen geven als ze zo reageert. Ik weet zeker dat je dan een andere respons krijgt. Probeer maar eens.quote:Op maandag 13 december 2004 16:18 schreef B-FliP het volgende:
Wat ik meestal vervelend/demotiverend vind is als het niet aangenomen wordt als waarheid als je
ze een compliment geeft...
Dan fluister je ze heel zachtjes in d'r oor hoe lekker je haar vind of iets dergelijks en dan komt het:
"niet waar"... of "dat valt wel mee"...![]()
Moet je je 10 minuten gaan verdedigen dat je het wel echt zo vind... Dan dooft het vuur waarmee
je het zei wel snel hoor...
Vrouweneigenschapje; geef je ze een vinger, willen ze de complete hand, het liefst incl. arm en schouder.quote:Op maandag 13 december 2004 16:18 schreef B-FliP het volgende:
Wat ik meestal vervelend/demotiverend vind is als het niet aangenomen wordt als waarheid als je
ze een compliment geeft...
Dan fluister je ze heel zachtjes in d'r oor hoe lekker je haar vind of iets dergelijks en dan komt het:
"niet waar"... of "dat valt wel mee"...![]()
Moet je je 10 minuten gaan verdedigen dat je het wel echt zo vind... Dan dooft het vuur waarmee
je het zei wel snel hoor...
Als ik dat zelf zou interpreteren zou het zoiets betekenen als: "Je hebt gelijk schatje, maar ik vind jequote:Op maandag 13 december 2004 16:35 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
In plaats van argumenten smijten over waarom ze wel lekker is, kan je ook iets anders doen. Je zou bijvoorbeeld alleen kunnen glimlachen en haar een goeie knuffel kunnen geven als ze zo reageert. Ik weet zeker dat je dan een andere respons krijgt. Probeer maar eens.
Dames in de zaal die hier commentaar op willen leveren?
Gelukkig interpreteren mannen en vrouwen dingen vaak heel erg verschillend. Probeer het maar eens, die knuffel geef je haar omdat je echt meent dat je haar leuk/lekker vindt. Trust me, vrouwen voelen het verschil wel tussen gemeend en niet gemeend. Laat je gewoon gaan zonder je over kleinigheden zorgen te maken.quote:Op maandag 13 december 2004 16:48 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Als ik dat zelf zou interpreteren zou het zoiets betekenen als: "Je hebt gelijk schatje, maar ik vind je
toch wel lief..."
Wat ik dus niet bedoel...
Ok, iig zeker wel de moeite waard om het te proberen... 't is namelijk een van de voornaamstequote:Op maandag 13 december 2004 16:58 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Gelukkig interpreteren mannen en vrouwen dingen vaak heel erg verschillend. Probeer het maar eens, die knuffel geef je haar omdat je echt meent dat je haar leuk/lekker vindt. Trust me, vrouwen voelen het verschil wel tussen gemeend en niet gemeend. Laat je gewoon gaan zonder je over kleinigheden zorgen te maken.
als je er nou serieus meer wilt weten over verschillen tussen mannen en vrouwen, lees er dan eens een boek over. Je zal meer dan eens denken; "Kolere dat is precies wat er bij ons gebeurt" of "heee, dat herken ik bij ons".quote:Op maandag 13 december 2004 17:07 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ok, iig zeker wel de moeite waard om het te proberen... 't is namelijk een van de voornaamste
redenen dat ik wat terughoudender ben geworden in het uitspreken wat ik vind en voel... hoop dat 't werkt... thanks![]()
Tja op dit ene topic heb ik wel last, maar heb over het algemeen geen moeite met de verschillenquote:Op maandag 13 december 2004 17:17 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
als je er nou serieus meer wilt weten over verschillen tussen mannen en vrouwen, lees er dan eens een boek over. Je zal meer dan eens denken; "Kolere dat is precies wat er bij ons gebeurt" of "heee, dat herken ik bij ons".
Gelukkig dat het maar 1 ding is.quote:Op maandag 13 december 2004 17:24 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Tja op dit ene topic heb ik wel last, maar heb over het algemeen geen moeite met de verschillen
zien en accepteren tussen mannen en vrouwen hoor... 'k kan me naar zeggen van een aantal
vriendinnen ook heel goed in hun gevoelens en denkwijzen inleven... Alleen dit is nu net een
dingetje waar ik niet doorheen prik... Ik weet wel het waarom, maar niet wat te doen... Op verbaal
gebied alles geprobeerd, maar misschien is het idd de oplossing om hier zo op te reageren zoals
je eerder beschreef...
Waarom niet? Je beweert zelf dat je altijd uit eigenbelang handelt, hier heb jij ook belang bij. Wat maakt het jou voor de rest uit dat ze zichzelf voor de gek houdt?quote:Op maandag 13 december 2004 02:09 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Sorry, maar je slaat de plank mis. Het gaat hier wel degelijk om de verschillen tussen man en vrouw en hun unieke behoeften. Je beschrijft hier je eigen behoeften en gaat ervanuit dat het voor een vrouw of zelfs iedereen hetzelfde is. Niets is minder waar, sorry.quote:Op maandag 13 december 2004 17:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik denk dat het niet alleen met de relatie tussen man en vrouw heeft te maken, maar gewoon hoe mensen in het algemeen met elkaar omgaan.
Meestal krijg je het alleen te horen als iets niet goed is en als iets wel goed is dan hoor je nooit wat.
Dus zodra iemand nooit kritiek levert heb ik persoonlijk ook geen behoefte aan een compliment of een aardige opmerking.
Eigenbelang in het dagelijks leven is okay.quote:Op maandag 13 december 2004 17:34 schreef Modwire het volgende:
Waarom niet? Je beweert zelf dat je altijd uit eigenbelang handelt, hier heb jij ook belang bij. Wat maakt het jou voor de rest uit dat ze zichzelf voor de gek houdt?
Natuurlijk weet ik dat een relatie tussen man en vrouw hun unieke elementen bevat, maar dan nog denk ik het te maken heeft met hoe je opgevoed bent en met welke principes.quote:Op maandag 13 december 2004 17:47 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Sorry, maar je slaat de plank mis. Het gaat hier wel degelijk om de verschillen tussen man en vrouw en hun unieke behoeften. Je beschrijft hier je eigen behoeften en gaat ervanuit dat het voor een vrouw of zelfs iedereen hetzelfde is. Niets is minder waar, sorry.
Tja, zo kun je 't ook heel makkelijk afschuivenquote:Op maandag 13 december 2004 20:04 schreef Shirley het volgende:
Het is mannen eigen, klaar.
Er zijn inderdaad veel mensen die naar complimenten snakken. Dit zijn over het algemeen mensen die door overkritische ouders zijn opgevoed. De praktijk laat echter vaak zien dat deze mensen vaak(in de meeste gevallen) erg prestatiegericht zijn, immers het is nooit genoeg. Binnen een relatie uit dit zich vaak niet in snakken naar complimentjes maar met zelf kritisch zijn over de partner, geen of weinig complimenten en waardering geven of continu lopen pochen met hoe goed ze wel niet zijn. Monkey see, monkey do en als je ouders kritisch zijn, dan is de kans groot dat je het zelf ook zult worden.quote:Op maandag 13 december 2004 18:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat een relatie tussen man en vrouw hun unieke elementen bevat, maar dan nog denk ik het te maken heeft met hoe je opgevoed bent en met welke principes.
Er zijn mensen die naar complimenten snakken in het algemeen, in een relatie doen ze dat dan vaak ook.
Ik beschreef inderdaad mijn eigen behoefte maar ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ik dat voor iedereen hetzelfde zie
Acceptatie heet zoiets.quote:Op maandag 13 december 2004 20:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tja, zo kun je 't ook heel makkelijk afschuiven
Scherp.quote:Op maandag 13 december 2004 20:04 schreef Shirley het volgende:
Het is mannen eigen, klaar.
Hoe kun je zo snel over mij oordelen zonder me uberhaupt te kennen. Als je het over relaties wilt hebben prima, als je wilt oordelen of me persoonlijk aan wilt vallen, dan doe je dat maar ergens anders....okee?quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Scherp.
![]()
En Panzer, als een vrouw naar een complimentje vist vangt ze bij mij een flauwe opmerking, of zo'n zelfde glimlach en knikje als jij geeft na het verbale gekwijl. Zeg jij dan precies wat iemand anders wil horen?
Lijkt me lastig als je zo onzeker bent.
En dat uit de mond van de persoon die mij een mishandeld en drugsverslaafd kind van gescheiden ouders noemde die niet weet hoe hij met vrouwen om moet gaanquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:03 schreef Panzerknacker het volgende:
Hoe kun je zo snel over mij oordelen zonder me uberhaupt te kennen. Als je het over relaties wilt hebben prima, als je wilt oordelen of me persoonlijk aan wilt vallen, dan doe je dat maar ergens anders....okee?
Je hebt gelijk jongen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
En dat uit de mond van de persoon die mij een mishandeld en drugsverslaafd kind van gescheiden ouders noemde die niet weet hoe hij met vrouwen om moet gaan.
Vandaar je affectie voor vrouwen, de band van de hypocrisie verbindt jullie
Tut, tut knul...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:17 schreef Panzerknacker het volgende:
Ik suggereerde dat het mogelijk was dat jij iets heel vervelends hebt meegemaakt in je jeugd, nergens zei ik dat het per definitie zo is. Heiden6 noemt me gewoon plompverloren onzeker. Jij leest niet wat er staat, je leest wat je wilt lezen.
Het lijkt hem zo, dus het is toch echt net zo suggestief als die beredenering van jou, in principe nog minder zelfs.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:58 schreef heiden6 het volgende:
Lijkt me lastig
Als je iets quote, quote het dan volledig. Heiden6 schreef: "Lijkt me lastig als je zo onzeker BENT." Het lijkt hem dus niet dat ik onzeker ben, ik BEN onzeker volgens hem.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:34 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Tut, tut knul...
[..]
Het lijkt hem zo, dus het is toch echt net zo suggestief als die beredenering van jou, in principe nog minder zelfs.
Naast hypocriet nu ook nog met 2 maten meten en dan mij verwijten dat ik subjectief lees?
Weet je zeker dat je geen tieten hebt?
En wat deed jij?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:52 schreef Panzerknacker het volgende:
Als je iets quote, quote het dan volledig. Heiden6 schreef: "Lijkt me lastig als je zo onzeker BENT." Het lijkt hem dus niet dat ik onzeker ben, ik BEN onzeker volgens hem.
Ben je nu zo dom, of is het een act?quote:Op maandag 13 december 2004 09:08 schreef Panzerknacker het volgende:
Het enige dat ik uit dit topic opmaak is dat je absoluut niet weet hoe je met vrouwen om moet gaan. Daarbovenop druk je je bijzonder bot uit maar ik begrijp je wel. Het enige dat ik me afvraag is wat voor vervelende/traumatische ervaringen jij hebt meegemaakt. Ouder gescheiden? Alcohol/drugs ergens? Geweld? Er is zoveel om uit te kiezen. 1 Ding is zeker, je wordt niet zo bitter als je een goede liefdevolle jeugd hebt gehad.
Dat gevoel had ik ook. Dus als jij en Kasta jullie 'plaagstootjes' achterwege kunnen laten, ben ik jullie zeer erkentelijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:54 schreef Panzerknacker het volgende:
Affijn, terug on-topic mensen. Ik heb het gevoel dat we flink afdwalen.![]()
Ej, ik als mishandelde drugsbaby van gescheiden ouders mag datquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:30 schreef Copycat het volgende:
Dat gevoel had ik ook. Dus als jij en Kasta jullie 'plaagstootjes' achterwege kunnen laten, ben ik jullie zeer erkentelijk.
Ik zal z'n meuk negeren, dat beloof ik. Er komt toch weinig zinnigs uit, least of all normale argumenten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook. Dus als jij en Kasta jullie 'plaagstootjes' achterwege kunnen laten, ben ik jullie zeer erkentelijk.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:33 schreef HansKazaNova het volgende:
Ej, ik als mishandelde drugsbaby van gescheiden ouders mag dat
Dat is dus niet negerenquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:35 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Ik zal z'n meuk negeren, dat beloof ik. Er komt toch weinig zinnigs uit, least of all normale argumenten.
Mooie!quote:
Xennia?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:49 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik heb weleens een vriendin gehad die beloofde me te negeren, maar vervolgens deed ze het toch niet...
-> SEX.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:37 schreef Copycat het volgende:
Anders ga ik maar wat graag met mijn knopje spelen.
Toffe wijven zijn dat, die exxen van je.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:49 schreef HansKazaNova het volgende:
*ontopic*
Ik heb weleens een vriendin gehad
En ik ben nog wel het beste exemplaar, kun je nagaanquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toffe wijven zijn dat, die exxen van je..
.
.
Och, ik heb al een compleet nieuw topic/column klaarstaan met als titel "Het is dat ik geen stront aan m'n lul wil...."quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:07 schreef Copycat het volgende:
En daar is ik weer met een waarschuwing...
Don't tempt me and my button...
Zou toch zonde (...) zijn als dit topic vlak voor de finish sneuvelt...
het laatste exemplaar dat ik onder ogen kreeg, viel een paar keer onderweg naar huis en kotste alles onder, nadat ze vroeg op de avond vertelde dat ze zo goed tegen alcohol kon...quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
En ik ben nog wel het beste exemplaar, kun je nagaan![]()
Ik vind dat als je complimentjes geeft omdat er (indirect) naar gevraagd wordt geslijm, en dat komt in dit verband meestal voort uit onzekerheid. Het was niet persoonlijk bedoeld, al heb je eerder aangegeven dat je dat wel doet en lijkt het me van toepassing.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:03 schreef Panzerknacker het volgende:
Hoe kun je zo snel over mij oordelen zonder me uberhaupt te kennen. Als je het over relaties wilt hebben prima, als je wilt oordelen of me persoonlijk aan wilt vallen, dan doe je dat maar ergens anders....okee?
Ik ben fijn vrijgezel.quote:Even een paar vraagjes terug: Naar wat voor complimentjes vist ze? is zij gelukkig als je op zo'n flauwe manier reageert? En wordt jij gelukkiger van haar reactie?
Als je vrouwen complimenten geeft omdat ze zegt anders bevestiging te missen, vind ik dat inderdaad geslijm. Als jij het wel prettig vindt om mensen naar de mond te praten moet je het vooral doen.quote:In mijn persoonlijke geval hoeft mijn vriendin nooit naar complimenten te vissen, ik heb genoeg goede dingen over haar te zeggen en wel omdat ik het meen uit de grond van mijn hart. Ik vind het dan ook jammer dat je dit soort dingen als ongemeend geslijm ziet, je houdt toch van haar of niet?
Geen relatie, niet van toepassing. Simpel he?quote:Nog een paar vragen: Hoe vaak geef je haar echte complimenten?
Nee. Ik heb moeite met jouw lange tenen en met suggestieve opmerkingen als deze.quote:Heb je moeite met affectie tonen?
Ik weet best over wie dit gaat en ook dat jij haar wildequote:Op dinsdag 14 december 2004 15:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
het laatste exemplaar dat ik onder ogen kreeg, viel een paar keer onderweg naar huis en kotste alles onder, nadat ze vroeg op de avond vertelde dat ze zo goed tegen alcohol kon....
Kijk, ik zocht bevestiging en ik vond het.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:53 schreef Xennia het volgende:
en ook dat jij haar wilde
Was L.... dikquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ja, want je was erbij toen bleek dat ze een 5 jaar oude foto had gebruikt omdat ze daar een onherkenbaar normaal gewicht op had.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |