Als je iets quote, quote het dan volledig. Heiden6 schreef: "Lijkt me lastig als je zo onzeker BENT." Het lijkt hem dus niet dat ik onzeker ben, ik BEN onzeker volgens hem.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:34 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Tut, tut knul...
[..]
Het lijkt hem zo, dus het is toch echt net zo suggestief als die beredenering van jou, in principe nog minder zelfs.
Naast hypocriet nu ook nog met 2 maten meten en dan mij verwijten dat ik subjectief lees?
Weet je zeker dat je geen tieten hebt?
En wat deed jij?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:52 schreef Panzerknacker het volgende:
Als je iets quote, quote het dan volledig. Heiden6 schreef: "Lijkt me lastig als je zo onzeker BENT." Het lijkt hem dus niet dat ik onzeker ben, ik BEN onzeker volgens hem.
Ben je nu zo dom, of is het een act?quote:Op maandag 13 december 2004 09:08 schreef Panzerknacker het volgende:
Het enige dat ik uit dit topic opmaak is dat je absoluut niet weet hoe je met vrouwen om moet gaan. Daarbovenop druk je je bijzonder bot uit maar ik begrijp je wel. Het enige dat ik me afvraag is wat voor vervelende/traumatische ervaringen jij hebt meegemaakt. Ouder gescheiden? Alcohol/drugs ergens? Geweld? Er is zoveel om uit te kiezen. 1 Ding is zeker, je wordt niet zo bitter als je een goede liefdevolle jeugd hebt gehad.
Dat gevoel had ik ook. Dus als jij en Kasta jullie 'plaagstootjes' achterwege kunnen laten, ben ik jullie zeer erkentelijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:54 schreef Panzerknacker het volgende:
Affijn, terug on-topic mensen. Ik heb het gevoel dat we flink afdwalen.![]()
Ej, ik als mishandelde drugsbaby van gescheiden ouders mag datquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:30 schreef Copycat het volgende:
Dat gevoel had ik ook. Dus als jij en Kasta jullie 'plaagstootjes' achterwege kunnen laten, ben ik jullie zeer erkentelijk.
Ik zal z'n meuk negeren, dat beloof ik. Er komt toch weinig zinnigs uit, least of all normale argumenten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook. Dus als jij en Kasta jullie 'plaagstootjes' achterwege kunnen laten, ben ik jullie zeer erkentelijk.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:33 schreef HansKazaNova het volgende:
Ej, ik als mishandelde drugsbaby van gescheiden ouders mag dat
Dat is dus niet negerenquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:35 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Ik zal z'n meuk negeren, dat beloof ik. Er komt toch weinig zinnigs uit, least of all normale argumenten.
Mooie!quote:
Xennia?quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:49 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik heb weleens een vriendin gehad die beloofde me te negeren, maar vervolgens deed ze het toch niet...
-> SEX.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:37 schreef Copycat het volgende:
Anders ga ik maar wat graag met mijn knopje spelen.
Toffe wijven zijn dat, die exxen van je.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:49 schreef HansKazaNova het volgende:
*ontopic*
Ik heb weleens een vriendin gehad
En ik ben nog wel het beste exemplaar, kun je nagaanquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toffe wijven zijn dat, die exxen van je..
.
.
Och, ik heb al een compleet nieuw topic/column klaarstaan met als titel "Het is dat ik geen stront aan m'n lul wil...."quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:07 schreef Copycat het volgende:
En daar is ik weer met een waarschuwing...
Don't tempt me and my button...
Zou toch zonde (...) zijn als dit topic vlak voor de finish sneuvelt...
het laatste exemplaar dat ik onder ogen kreeg, viel een paar keer onderweg naar huis en kotste alles onder, nadat ze vroeg op de avond vertelde dat ze zo goed tegen alcohol kon...quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
En ik ben nog wel het beste exemplaar, kun je nagaan![]()
Ik vind dat als je complimentjes geeft omdat er (indirect) naar gevraagd wordt geslijm, en dat komt in dit verband meestal voort uit onzekerheid. Het was niet persoonlijk bedoeld, al heb je eerder aangegeven dat je dat wel doet en lijkt het me van toepassing.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:03 schreef Panzerknacker het volgende:
Hoe kun je zo snel over mij oordelen zonder me uberhaupt te kennen. Als je het over relaties wilt hebben prima, als je wilt oordelen of me persoonlijk aan wilt vallen, dan doe je dat maar ergens anders....okee?
Ik ben fijn vrijgezel.quote:Even een paar vraagjes terug: Naar wat voor complimentjes vist ze? is zij gelukkig als je op zo'n flauwe manier reageert? En wordt jij gelukkiger van haar reactie?
Als je vrouwen complimenten geeft omdat ze zegt anders bevestiging te missen, vind ik dat inderdaad geslijm. Als jij het wel prettig vindt om mensen naar de mond te praten moet je het vooral doen.quote:In mijn persoonlijke geval hoeft mijn vriendin nooit naar complimenten te vissen, ik heb genoeg goede dingen over haar te zeggen en wel omdat ik het meen uit de grond van mijn hart. Ik vind het dan ook jammer dat je dit soort dingen als ongemeend geslijm ziet, je houdt toch van haar of niet?
Geen relatie, niet van toepassing. Simpel he?quote:Nog een paar vragen: Hoe vaak geef je haar echte complimenten?
Nee. Ik heb moeite met jouw lange tenen en met suggestieve opmerkingen als deze.quote:Heb je moeite met affectie tonen?
Ik weet best over wie dit gaat en ook dat jij haar wildequote:Op dinsdag 14 december 2004 15:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
het laatste exemplaar dat ik onder ogen kreeg, viel een paar keer onderweg naar huis en kotste alles onder, nadat ze vroeg op de avond vertelde dat ze zo goed tegen alcohol kon....
Kijk, ik zocht bevestiging en ik vond het.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:53 schreef Xennia het volgende:
en ook dat jij haar wilde
Was L.... dikquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ja, want je was erbij toen bleek dat ze een 5 jaar oude foto had gebruikt omdat ze daar een onherkenbaar normaal gewicht op had.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |