abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23924610
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:01 schreef Eric_Cantona het volgende:

Stiekum zijn er dat nog veel... Beetje jammer inderdaad.

Ach ieder zo zijn/haar eigenaardigheden, 't gaat erom dat je je er prettig bij voelt.. Ik in ieder geval niet, en volgens mij jij ook niet
Ja precies, dat is het gewoon.
Ik heb er zelf weer een megalang verhaal van gemaakt .
My god gewoon, misschien verwijder ik het later wel.
quote:
omgaan met complimentjes is nog steeds geen sterk punt, wel?
eigenlijk soms nog niet echt nee, word er wat confuse van soms , waardoor het wat dat betreft ook weer soms kan lijken of ik ze liever niet heb, naja etc. Pfff, ik hou nu maar op * scheel kijkt van zichzelf
pi_23924756
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:29 schreef HansKazaNova het volgende:
Oftewel; als ik haar mooi vind zeg ik het, als ik haar lief vind ook, maar zij het als een niet aan te ontkomen verplichting voor me ziet, dan kan ze beter naar de psycholoog gaan om wat aan die labiliserende onzekerheid te doen.
Het heeft niks met onzekerheid te maken, dat weet jij ook wel. Waar het om gaat is dat vrouwen het fijn vinden als die dingen zo nu en dan eens worden uitgesproken, dit verstevigt de band tussen 2 personen voor mij. En nogmaals: ik hoef dat niet iedere dag te horen, met een gemiddelde van een keer per maand zou ik al blij zijn. En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd. Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeert
  zondag 12 december 2004 @ 19:00:15 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23924897
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:54 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het heeft niks met onzekerheid te maken, dat weet jij ook wel. Waar het om gaat is dat vrouwen het fijn vinden als die dingen zo nu en dan eens worden uitgesproken, dit verstevigt de band tussen 2 personen voor mij. En nogmaals: ik hoef dat niet iedere dag te horen, met een gemiddelde van een keer per maand zou ik al blij zijn. En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd. Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeert
heerlijk van die inside verhalen!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 12 december 2004 @ 19:00:22 #154
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_23924900
Huiselijke twisten uitvechten op Fok is
pi_23925018
quote:
En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd.
Kijk, dit zijn dus echt de sappige stukjes info: Kasta die de rammen lapt!

Bijna net zo schokkend als die travestiet-dubbelganger destijds.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23925028
quote:

En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd.
quote:
Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeert
Daar ben ik het dan wel weer (wat) mee eens.
Vanzelfsprekendheid is ook zo not done en juist idd (om in mijn geval het lange verhaal weer aan te halen) als het teniet wordt gedaan, want dan vraag ik me ook af hoe vanzelfsprekend diegene mij wel niet ziet. Uh uh, zo werkt het dus ook niet. Maarja woorden, uit het hart of.. wat is belangrijker.

Ik vind sowieso, liever 1 mooie zin in het hele jaar gekomen uit het hart, dan 10 mooie zinnen zonder smart. Maar mannen moeten idd wel wat moeite blijven doen natuurlijk, want dat is idd weer die vanzelfsprekendheid, wij nemen net zo goed jullie ook niet voor vanzelfsprekend .

oef, ik vind mezelf soms wel een vreselijke wijsneus weer en ik heb ook wel weer genoeg gebabbeld
  zondag 12 december 2004 @ 19:11:41 #157
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23925117
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:06 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

[..]

Daar ben ik het dan wel weer (wat) mee eens.
Vanzelfsprekendheid is ook zo not done en juist idd (om in mijn geval het lange verhaal weer aan te halen) als het teniet wordt gedaan, want dan vraag ik me ook af hoe vanzelfsprekend diegene mij wel niet ziet. Uh uh, zo werkt het dus ook niet. Maarja woorden, uit het hart of.. wat is belangrijker.

Ik vind sowieso, liever 1 mooie zin in het hele jaar gekomen uit het hart, dan 10 mooie zinnen zonder smart. Maar mannen moeten idd wel wat moeite blijven doen natuurlijk, want dat is idd weer die vanzelfsprekendheid, wij nemen net zo goed jullie ook niet voor vanzelfsprekend .

oef, ik vind mezelf soms wel een vreselijke wijsneus weer en ik heb ook wel weer genoeg gebabbeld
lol heerlijk die monologen van je.
  zondag 12 december 2004 @ 19:13:23 #158
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23925165
quote:

Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeert
Ik begrijp je volkomen, vandaar ook de discussie aangaande dit onderwerp met mijn eigen lief afgelopen week. En toen maakte hij me (weer eens... ) duidelijk dat hij zijn liefde en genegenheid op een andere manier uit dan in (cliché) woorden.
Uhuh.
Me bij mijn tieten pakken als ik sta te koken ofzo.
Of vreselijk idiote koosnaampjes die ik hier niet eens ga noemen, maar waar ik wel altijd om moet grinniken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_23925247
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik begrijp je volkomen, vandaar ook de discussie aangaande dit onderwerp met mijn eigen lief afgelopen week. En toen maakte hij me (weer eens... ) duidelijk dat hij zijn liefde en genegenheid op een andere manier uit dan in (cliché) woorden.
Uhuh.
Of vreselijk idiote koosnaampjes die ik hier niet eens ga noemen, maar waar ik wel altijd om moet grinniken.
Ik heb hier niets meer aan toe te voegen
pi_23925299
quote:

Heerlijk, wat dat betreft mannen, een beetje vreemd, maar wel lief

en om het bovenstaande complimentje van zoalshetis ben ik alleen maar even stil van
  zondag 12 december 2004 @ 19:36:45 #161
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_23925661
Is dit een goed compliment?: Schatje, je ziet er niet meer zo pafferig uit als vorige week.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_23925719
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:36 schreef Nickthedick het volgende:
Is dit een goed compliment?: Schatje, je ziet er niet meer zo pafferig uit als vorige week.
Nee, dat is geen compliment, dat is een bewering in mansogen waarschijnlijk een compliment dus en soms

Een compliment is dit: 'Schatje, wat heb je weer een heerlijk lichaam'.

In dezelfde soort toon, maar dan anders .
  Moderator zondag 12 december 2004 @ 19:41:43 #163
5428 crew  miss_sly
pi_23925758
quote:

[..]

Uhuh.
Hoe herkenbaar dit topic

Wij hebben er niet eens meer een discussie over gehad, dat heb ik allang opgegeven. Ik heb nog wel eens gevraagd of hij me inderdaad mooi vond, waarop zijn antwoord ja was. Toen ik vroeg waarom ie me dat eigenlijk nooit zei, vroeg hij " ow, zou je dat graag willen?" alsof we dat niet al tig keer hebben besproken in de afgelopen 5,5 jaar
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 12 december 2004 @ 19:45:59 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23925876
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar dit topic

Wij hebben er niet eens meer een discussie over gehad, dat heb ik allang opgegeven. Ik heb nog wel eens gevraagd of hij me inderdaad mooi vond, waarop zijn antwoord ja was. Toen ik vroeg waarom ie me dat eigenlijk nooit zei, vroeg hij " ow, zou je dat graag willen?" alsof we dat niet al tig keer hebben besproken in de afgelopen 5,5 jaar
maakt ie wel eens iets wat uit zijn hart komt voor je? tekening, beeldhouwwerk, sierraad? een huisklus waar hij van weet dat je het precies zo wil hebben?
pi_23925954
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kijk, dit zijn dus echt de sappige stukjes info: Kasta die de rammen lapt!

Bijna net zo schokkend als die travestiet-dubbelganger destijds.
Als we dan toch bezig zijn: Ik deed ook vrijwel dagelijks in mijn eentje de afwas .
  Moderator zondag 12 december 2004 @ 19:50:50 #166
5428 crew  miss_sly
pi_23925992
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maakt ie wel eens iets wat uit zijn hart komt voor je? tekening, beeldhouwwerk, sierraad? een huisklus waar hij van weet dat je het precies zo wil hebben?
ja, ik ben ook heel blij met mijn lief! Vandaar ook dat we er geen discussie meer over hebben: het is zinloos en hij is gewoon echt goed en lief. Maar soms vraag ik me gewoon af waarom hij nou bijvoorbeeld niet eens kan zeggen dat ik er goed uitzie, zonder dat ik er naar moet vragen. En als ik me dat afvraag, vraag ik er nog eens een keer naar. Ik geloof echter zeker dat het geen onwil is of dat hij het niet zegt omdat ie het niet vindt. Hij denkt er gewoon niet aan....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_23926054
quote:
Uhuh.
Conclusie; mannen zijn rationele en praktische mensen die volgens feitelijke logica handelen.
Vrouwen zijn emotionele ondingen die woorden belangrijker achten dan de zaken die er daadwerkelijk toe doen in een relatie.
  zondag 12 december 2004 @ 19:56:13 #168
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23926139
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:52 schreef HansKazaNova het volgende:
emotionele ondingen
Ach, zó creatief is mijn lief nog nooit geweest met zijn koosnaampjes.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_23926217
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:49 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Als we dan toch bezig zijn: Ik deed ook vrijwel dagelijks in mijn eentje de afwas .
Als je pas afwast als er geen bord of pan meer in de kast staat en je een mok moet omspoelen omdat je anders geen koffie kunt drinken, is het dus niet iedere dag en ook niet vrijwel iedere dag
pi_23926274
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:52 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Conclusie; mannen zijn rationele en praktische mensen die volgens feitelijke logica handelen.
Vrouwen zijn emotionele ondingen die woorden belangrijker achten dan de zaken die er daadwerkelijk toe doen in een relatie.
Tuurlijk wil ik ook niet dat mijn partner mij een complimentje geeft uitsluitend om van het gezeur af te zijn en niet omdat hij dat ook zo voelt. Maar als hij op langere termijn mijn diepere emotionele behoeftes niet weet te bevredigen, trek ik daar wel mijn conclusies uit
pi_23926475
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:49 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Ai... Wel vaatwasser mag ik hopen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 12 december 2004 @ 20:14:49 #172
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_23926590
Xennia, als je moet kiezen tussen "ik hou van jou" of 'Me bij mijn tieten pakken als ik sta te koken'. Waar gaat jouw voorkeur dan naar uit?

Slecht nederlands, jaja. So sue me! Je begrijpt me wel.
pi_23926917
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:14 schreef bankrupcy het volgende:
Xennia, als je moet kiezen tussen "ik hou van jou" of 'Me bij mijn tieten pakken als ik sta te koken'. Waar gaat jouw voorkeur dan naar uit?

Slecht nederlands, jaja. So sue me! Je begrijpt me wel.
Naar: ''Ik houd van je tieten''
  zondag 12 december 2004 @ 20:32:18 #174
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23926940
conclusie: Kasta en Xennia zijn niet meer bijelkaar
toekomst: Kasta laat zich versieren voor wat sex totdat ie iemand tegenkomt waar hij het wat langer mee volhoudt.
Xennia vraagt zich af of ze Xebro aan zijn afspraak moet houden.
Neerkomen wel!
pi_23926986
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:32 schreef Freeflyer het volgende:
toekomst: Kasta laat zich versieren voor wat sex totdat ie iemand tegenkomt waar hij het wat langer mee volhoudt.
Aanvulling: ik heb het uitgemaakt om uiteenlopende redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen
  zondag 12 december 2004 @ 20:36:15 #176
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23927034
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:34 schreef Xennia het volgende:

Aanvulling: ik heb het uitgemaakt om uiteenlopende redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen
dat mag ook natuurlijk!

kasta is gedumpt, was em dat al eerder overkomen ?
Neerkomen wel!
pi_23927066
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:36 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

dat mag ook natuurlijk!

kasta is gedumpt, was em dat al eerder overkomen ?
Hij is niet gedumpt, dat doe je met seksrelaties. We zijn in goed overleg uit elkaar gegaan
  zondag 12 december 2004 @ 20:42:40 #178
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23927178
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hij is niet gedumpt, dat doe je met seksrelaties. We zijn in goed overleg uit elkaar gegaan
beetje een vreemd verhaal, eerst zeg je dat jij de stekker uit jullie relatie hebt getrokken en nu zeg je dat jullie het in goed overleg besloten hebben.

mij maakt het verder niet uit, en iemand afzeiken is ook het gemakkelijkste wat er is natuurlijk maar bovenstaande beweringen (door jezelf getikt) rijmen natuurlijk niet helemaal met elkaar.

als je er niks over wilt zeggen snap ik dat oo, het valt me alleen op...
Neerkomen wel!
pi_23927262
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:42 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

beetje een vreemd verhaal, eerst zeg je dat jij de stekker uit jullie relatie hebt getrokken en nu zeg je dat jullie het in goed overleg besloten hebben.

mij maakt het verder niet uit, en iemand afzeiken is ook het gemakkelijkste wat er is natuurlijk maar bovenstaande beweringen (door jezelf getikt) rijmen natuurlijk niet helemaal met elkaar.

als je er niks over wilt zeggen snap ik dat oo, het valt me alleen op...
Ja, ik heb de stekker eruit getrokken maar ''dumpen'' vind ik zo'n kutwoord alsof je iemand met wie je een jaar lang veel hebt gedeeld zo maar bij het vuilnis zet
  zondag 12 december 2004 @ 20:53:00 #180
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23927476
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:45 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, ik heb de stekker eruit getrokken maar ''dumpen'' vind ik zo'n kutwoord alsof je iemand met wie je een jaar lang veel hebt gedeeld zo maar bij het vuilnis zet
het komt op hetzelfde neer in ieder geval.
over de vergelijking met vuilnis... tsja in principe lijkt het daar wel op, ik neem tenminste aan dat alle leuke dingen van de relatie ook voorbij zijn. je neemt dan toch afscheid van iets, een periode en dat komt niet meer terug... najah je begrijpt wel wat ik bedoel en dat komt natuurlijk weer voort vanwege het feit dat ik een man ben met een minder verfijnde manier van communiceren in vergelijking tot het vrouwelijk geslacht.

btw. kop op, sterkte enzo, altijd kut om mee te maken ook als je zelf het initiatief genomen hebt.
Neerkomen wel!
  zondag 12 december 2004 @ 20:55:02 #181
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_23927537
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:37 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja, ik ben eigenlijk een alien (kom van Sirius) .

Goed, ik zal het nog eenmaal uitleggen.
Waar ik dus liever eerst niet in details wou treden, maar alles voor de duidelijkheid, de mijne welteverstaan.

De laatste alinea uit mijn verhaal, was een voorbeeld wat juist ging over een duurzame relatie. Er werd iets heel moois tegen mij gezegd, laat ik het zo zeggen, ik werd symbolisch te huwelijk gevraagd in één of andere grote tent. Mijn prins op zijn knieën en ik stond daar. Leuk, erg leuk en erg mooi. Even later werd dat echter totaal voor mij teniet gedaan doordat meneer de zogenaamde prins wat leukers te doen had, verdween en dus niet meer terugkwam. Want oh ja, meneer de prins zei nog: 'als ik niet over 10 min. (whatever) terug breng, dan mag je dit of dat met mij doen'. Naja prima allemaal. Was nog steeds wat overrompeld door de mooie woorden, maar ergens ook door de overvallenheid hiervan (wat mij achteraf niet verbaaste misschien, en dan gaan de belletjes die niet willen rinkelen bij mij, juist rinkelen -> gevoel).

Want zoals ik al zei had meneer de Prins leukere dingen te doen en kwam maar niet terug, daar sta je dan te wachten ook nog, in een situatie geplaatst, ik moest en ging hem uiteindelijk zelf maar zoeken (want hij had immers toch die veelbelovende woorden uitgesproken) en leuk als je dan je zogenaamde trouwe prins die net voor je op zijn knieën is gegaan daarbij nog even wat symbolisch woorden erbij zei, gewoon doodleuk iets anders aan het doen is, maar niet met mij.

Kijk ze waren niks aan doen, maar het zag er mij iets te gezellig uit. En al die symboliek was door dat gezellige aangezicht in één keer weggeveegd. Jaloers? Mag hij (en zij) denken, mijn hart was iig in één keer versteend toen en misschien komt het door mijn mentaliteit, daar ben ik me dan wel weer bewust van, want vergeten doe ik dat soort dingen dus ook niet. Iemand kan 100x tegen mij zeggen dat ie van me houdt, ik zal er bij wijze van aan terug (blijven) denken.

Ik ben niet gauw gekwetst, maar toen was ik dat wel. Het punt waar ik niet tegen kan, is dat ik als een prinsesje even werd behandeld, dingen werden beloofd, etc en belangrijk, IK vroeg er niet eens om. Om vervolgens dat helemaal teniet te doen. Dan heb ik zoiets: 'hou dan je kop!'

Want ik wens niet als een naïef meisje behandeld te worden, dat ik het kan zijn ok, dat ik het gevoel kreeg dat er daarvan juist ergens misbruikt van werd gemaakt. No way, not over my sensitive back.

Kortom, nogmaals: iemand moet het menen, moet uit zijn hart komen, etc en niet omdat..blabla.
Want dan mag iemand voor mij dus net zo goed zijn zogenaamde romantische kop dicht houden. Ik heb bij wijze van liever iemand die zowat nooit met 'ik hou van je zinnen' strooit en/of andere symbolische taal, maar er wel voor je is als je hem nodig hebt of als iemand dan iets moois zegt dat het echt uit diegene zijn komt of als iemand zijn beloftes ook echt nakomt, als ie ze zelf nog geeft ook, aan de ene kant boeiuh, ook dat is aan diegene. Maar dat heb ik iig 100x liever dan iemand die zich voordoet als de perfecte prins, maar zelf even later zijn eigen glazen daarmee ingooit.

Goed, het ligt aan mijn mentaliteit waarschijnlijk dat ik dat soort, misschien kleine dingetjes voor een ander, niet en nooit vergeet. Evenzo vergeet ik de net zo kleine dingetje gezegd uit iemands hart ook niet. Betekenisvol en onbetekenisvol, waardevol en onwaardevol, etc. Dus ben ik naïef dat ik daar waarde aan hecht, dat ik romantisch ben of kan zijn in die zin? Misschien en soms. Maar eigenlijk vind ik van niet. Eigenlijk ben ik dus maar wat realistisch in die zin. Ik sta open voor alles, en waar het gevoelige schip strandt, zie ik vanzelf wel dan. En volwassen ben ik waarschijnlijk dus ook juist algauw geweest of altijd al geweest in die zin, hoe speels juist ook.

Eigenlijk ben ik dus heel simpel, alleen doen sommige anderen ongevraagd moeilijk.
En dan ben of word ik in die zin wel moeilijk dan. Maar zo ben ik, gelukkig. Principes. Wel een beetje moeilijk ok, dat geef ik toe .

en ik vergeet dus dingen niet snel , maar ook dat ligt er maar weer aan Easy, easy allemaal
Ik denk dat niet alleen namens mezelf spreek als ik zeg dat ik nog nooit iemand zulke lange monologen heb zien uitkramen.
Je vindt geen gretige aftrek van je woorden, en leest naar alle waarschijnlijkheid je eigen teksten graag terug.
Blijkbaar heeft het een therapeutische waarde voor jou, maar ik denk dat velen vinden dat dit pure verspilling van energie en een toetsenbord is.
Je typt zoveel en zegt zo weinig, wat dat betreft zou je een goede vriendin kunnen zijn voor de user DePresident.
  zondag 12 december 2004 @ 21:00:10 #182
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_23927655
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:32 schreef Freeflyer het volgende:
Xennia vraagt zich af of ze Xebro aan zijn afspraak moet houden.
Wat heb ik hier opeens mee te maken
  zondag 12 december 2004 @ 21:05:15 #183
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_23927759
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:55 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik denk dat niet alleen namens mezelf spreek als ik zeg dat ik nog nooit iemand zulke lange monologen heb zien uitkramen.
Je vindt geen gretige aftrek van je woorden, en leest naar alle waarschijnlijkheid je eigen teksten graag terug.
Blijkbaar heeft het een therapeutische waarde voor jou, maar ik denk dat velen vinden dat dit pure verspilling van energie en een toetsenbord is.
Je typt zoveel en zegt zo weinig, wat dat betreft zou je een goede vriendin kunnen zijn voor de user DePresident.
U spreekt ook namens mij..
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zondag 12 december 2004 @ 21:06:03 #184
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23927778
@ Xebro

Mannen en bevestiging verwijst naar een linkje met een foto van Xennia.
jouw reactie spreekt voor zich Mooie vrouwen! meld hier!
Neerkomen wel!
  zondag 12 december 2004 @ 21:12:13 #185
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_23927884
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:06 schreef Freeflyer het volgende:
@ Xebro

Mannen en bevestiging verwijst naar een linkje met een foto van Xennia.
jouw reactie spreekt voor zich Mooie vrouwen! meld hier!
Xennia wat is je nummer, ik moet je nog neuken blijkbaar.
  zondag 12 december 2004 @ 21:29:02 #186
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23928212
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:12 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Handig dat iemand anders dat voor je bijhoudt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_23928532
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:02 schreef Xennia het volgende:
Tuurlijk wil ik ook niet dat mijn partner mij een complimentje geeft uitsluitend om van het gezeur af te zijn en niet omdat hij dat ook zo voelt. Maar als hij op langere termijn mijn diepere emotionele behoeftes niet weet te bevredigen, trek ik daar wel mijn conclusies uit
Naja, aangezien je het steeds meer op ons persoonlijk betrekt, zal ik dat ook eens op de beruchte mannelijke, rationele manier doen.
Je zegt zelf dat je met 1 keer per maand zo'n opmerking al tevreden bent.
Okay, gaan we even tellen .
In 8 maanden heb ik zo'n 6 keer gezegd dat ik gek op je was of van je hield.
Tel daar vervolgens de toch sporadische complimenten over je uiterlijk bij op.
Dan ook nog de tig opmerkingen over je lekkere kut, danwel kont, die eerlijkheidshalve, voornamelijk gemaakt werden in een geile bui.
Alle complimenten voor je kookkunsten vrijwel iedere dag zal ik zelfs nog niet al te zwaar meetellen, maar zie die dan maar als bonus.
Komen we uit op toch minimaal zo'n 3 complimenten/opmerkingen/aardigheidjes per maand .

Maar kasta, Xennia kan toch wel tellen?

Tuurlijk lieverds, maar zoals alle vrouwen lijdt ook Xennia aan de chronische aandoening waar 99% van de vrouwelijke bevolking last van heeft; een selectief geheugen.
Je maakt 10 opmerkingen over hoe mooi, lief of geil een vrouw is, maar die ene keer dat je haar een michelinmannetje noemt, neemt kennelijk alle ruimte in haar geheugen in, waardoor de complimenten gemakshalve de hersenen uitgejonast worden.

Niet dat het wat uit zou moeten maken, immers, een relatie die staat of valt bij een paar lieve woordjes is in mijn ogen sowieso geen relatie.
Een relatie moet gebaseerd zijn op de dingen die je doet, voelt of met elkaar meemaakt, niet op zinnen die je verplicht dient te citeren om het toch al aanwezige ego van je vriendin op te krikken.
Heel schattig dat vrouwen zichzelf graag in de onzekere slachtofferrol duwen, waar haar vriend haar persoonlijk uit dient te halen met willekeurige, opgelegde commando's binnen vooraf vastgestelde periodes, maar ik werk er niet aan mee.

Door zit soort vrouwelijke hersenspinsels ontstaan al die zielige vrouwen die bij iedereen die het horen wil, gaan snikken over hun vorige relaties waarbij ze emotioneel/mentaal mishandeld werden.

En dat soort labiele wrakken zijn dan de zelfbenoemde, vrijgevochten, geemancipeerde vrouwen die bij iedere aflevering van Sex in the City opspingen van de bank en al juigend beamen dat vrouwen niet afhankelijk zijn van mannen. .

Maar ondertussen zijn ze wel zó afhankelijk van mannen dat hun gehele relatie, in spreekwoordelijk opzicht, aan ze voorbij flitst zodra er niet op gezette tijden een paar lieve woordjes uitgeperst worden door hun partner.

Geef dan ook eindelijk gewoon eens toe dat je het zwakkere geslacht bent, zowel fysiek als mentaal .

[ Bericht 2% gewijzigd door HansKazaNova op 13-12-2004 01:21:55 ]
pi_23928547
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:55 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Amen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23928761
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:12 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Nou, als je het zo zegt, hoeft het van mij al niet meer
  maandag 13 december 2004 @ 01:41:55 #190
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23928803
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nou, als je het zo zegt, hoeft het van mij al niet meer
Met een ander naar bed gaan is toch een hele goeie manier om over relatieleed heen te komen. Daarnaast geeft het een beter gevoel om de eerste van de twee te zijn.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_23928823
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:41 schreef Tarak het volgende:
Met een ander naar bed gaan is toch een hele goeie manier om over relatieleed heen te komen. Daarnaast geeft het een beter gevoel om de eerste van de twee te zijn.
Idd, niets mis met een rebound-fuck .
pi_23928894
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:41 schreef Tarak het volgende:
Daarnaast geeft het een beter gevoel om de eerste van de twee te zijn.
Mwah... Na kasta zal alles wel tegenvallen denk ik. Mijn libido zou ernstig beschadigd kunnen geraken.
pi_23928914
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:50 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Mwah... Na kasta zal alles wel tegenvallen denk ik.
Ik wist dat jij dat wist!
pi_23928957
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:52 schreef Xennia het volgende:
Ik wist dat jij dat wist!
Dat weet iedereen .
  maandag 13 december 2004 @ 01:58:13 #195
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23928970
ik hoop dat de mods morgen niet alleen de niet interessante privezaken tussen opdekastanova en xennia willen weghalen maar ook de opmerking van xebrozius over iemand die juist meestal zo integer en lief aangeeft hoe zij denkt, walgelijke triestheid hier. moeten we zo topics vullen? nee! liever niet. copy ik reken op je.
pi_23928981
Ach, ik geef vaak genoeg een compliment.

Maar dat is eigenlijk meer bevesting tegenover mezelf hoe goed ik wel niet ben dan dat ik haar daadwerlijk een compliment geef.
pi_23928984
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:58 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat de mods morgen niet alleen de niet interessante privezaken tussen opdekastanova en xennia willen weghalen
Zeg, ik ben de TS hoor dus het gaat ook een beetje over mij. Gek he?
pi_23928992
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:56 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Dat weet iedereen .
He gatver, ik wist niet dat het zo erg was
pi_23929014
Het is misschien erg toevallig, maar ik zeg altijd dat ik van mijn vriendin houd tijdens de seks .
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 13 december 2004 @ 02:03:21 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23929015
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:59 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zeg, ik ben de TS hoor dus het gaat ook een beetje over mij. Gek he?
i don't care jullie slowchat. ging me meer om die andere laffe opmerking van die joker. hoe jij was met kastagnette is voor mij echt überoniteresting, hoef ik niet perse deelgenoot van te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')