Hmmmz, hoe leg ik dat uit zonder mensen te beledigenquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:44 schreef Insomaniac het volgende:
Maar als je nou weet dat je betere helft zich daardoor nog beter gaat voelen, wat ook weer ten goede gaat aan jullie relatie, waarom is het dan zo'n ramp om af en toe te zeggen dat ze nog steeds het lekkerste wijf is wat je ooit aan je spit hebt geregen?
Misschien moet ik ook maar eens bij mezelf te rade gaan waarom ik niet gewoon op gemiddelde mannen kan vallenquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik kan m'n verbazing ook voor me houden.
En oh, welterusten en sterkte met alles voor iedereen.
Vrouwen zijn dol op foute mannen en klagen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:45 schreef Xennia het volgende:
Godver dat heb ik nou altijd he! Ik doe altijd mijn best mijn foute mannen aan alle kanten bij te schaven en uiteindelijk gaat het toch mis en plukt de volgende **** daar de vruchten van.
Juist! Wel eens een lesbische relatie overwogen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar als je nou weet dat je betere helft zich daardoor nog beter gaat voelen, wat ook weer ten goede gaat aan jullie relatie, waarom is het dan zo'n ramp om af en toe te zeggen dat ze nog steeds het lekkerste wijf is wat je ooit aan je spit hebt geregen?
Beste lezertjes, hij meent het echt nog serieus ook hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:45 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Zo'n toeter die me aankondigt bij binnenkomst zou het feest wel compleet maken.
Omdat je daar te veeleisend voor bentquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens bij mezelf te rade gaan waarom ik niet gewoon op gemiddelde mannen kan vallen
.
Hadden we anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Beste lezertjes, hij meent het echt nog serieus ook hoor!
Maar je hebt toch geen stront in je ogen? Het is toch verdomme de waarheid als je zegt dat ik het lekkerste wijf ben!quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:47 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Hmmmz, hoe leg ik dat uit zonder mensen te beledigen
Euuuh, tja, laat ik het zo zeggen, ik hecht veel waarde aan oprechtheid/eerlijkheid en daar kan ik vrij (té) ver in gaan.
Iets zeggen omdat iemand wil dat ik het zeg, dat doe ik dus bijvoorbeeld niet..
grrrquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:51 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Omdat je daar te veeleisend voor bent [afbeelding].
En weet je. Het werkt ook nog.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Beste lezertjes, hij meent het echt nog serieus ook hoor!
eerst foto'squote:Op zaterdag 11 december 2004 03:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar je hebt toch geen stront in je ogen? Het is toch verdomme de waarheid als je zegt dat ik het lekkerste wijf ben!
Niet dus, ik heb nooit voor hem geknield, hem nooit met een toeter onthaald en het is uitquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En weet je. Het werkt ook nog.![]()
Ok werkte ook nog en voor de rest wacht ik de foto's af.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet dus, ik heb nooit voor hem geknield, hem nooit met een toeter onthaald en het is uit
Hoe bedoel je dat het wel werkte dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ok werkte ook nog en voor de rest wacht ik de foto's af.![]()
Vrouwen liegen ook vaak hoorde ik laatst
Hier zat je toch echt wel op je knieen hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:55 schreef Xennia het volgende:
Niet dus, ik heb nooit voor hem geknield
Ik lag op mijn buik en bovendien was het onder dwang. Misschien ga ik alsnog wel aangifte doen. Ik heb wel ergens nog een foto waarop jij voor MIJ knieltquote:Op zaterdag 11 december 2004 04:04 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Hier zat je toch echt wel op je knieen hoor
[afbeelding]
Of je met een toeter binnenkomt blijft oncontroleerbaar. En uit onderzoek is gebleken dat vrouwen vaak liegen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 04:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat het wel werkte dan?
En wat bedoel je met dat liegen?
Maar kasta is toch mijn getuige?quote:Op zaterdag 11 december 2004 04:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Of je met een toeter binnenkomt blijft oncontroleerbaar. En uit onderzoek is gebleken dat vrouwen vaak liegen.
Ik heb je een link gegeven naar een foto van mijquote:Op zaterdag 11 december 2004 04:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vandaar dat ik op de foto's wacht.![]()
Niet. Ik blijf voorlopig lekker vrijgezel.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:24 schreef Xennia het volgende:
En IR en heiden6: hoe vaak geven jullie bevestiging? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit topic slechts in een ik-identificeer-me-met-kasta- topic uitmondt
Is iets waar ik me ook aan houd. Als je van mij een compliment krijg is dat echt wel heel erg gemeend, zo kun je het ook bekijken.quote:Iets zeggen omdat iemand wil dat ik het zeg, dat doe ik dus bijvoorbeeld niet.
Maar 6 keer per jaar is karig. Iedere dag is veel. Wat is dan een goede balans?quote:Op zaterdag 11 december 2004 04:34 schreef heiden6 het volgende:
Bovendien moet je vrouwen inderdaad scherp houden. Het is dus ook voor henzelf gunstig dat je ze niet dagelijks met slijmerige clichés bestookt.
Voor mijn doen relatief veel aangezien het de enige 6 keer in 24 jaar zijn en dat weet je...quote:
Voor mijn doen relatief weinig want ik ben gewend dat de grond waarop ik loop wordt gekustquote:Op zaterdag 11 december 2004 04:41 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Voor mijn doen relatief veel aangezien het de enige 6 keer in 24 jaar zijn en dat weet je...
Tja, dáár zou je natuurlijk ook waarde aan kunnen hechten.....
En daarom wil elke man een maagdquote:Op zaterdag 11 december 2004 04:47 schreef Xennia het volgende:
Voor mijn doen relatief weinig want ik ben gewend dat de grond waarop ik loop wordt gekust![]()
Wacht maar af, da's voorbij voordat je d'r erg in hebt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 04:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Voor mijn doen relatief weinig want ik ben gewend dat de grond waarop ik loop wordt gekust![]()
En je wilt een vrouw die ouder is dan jij, als ze dan ook nog eens maagd is, is ze lelijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 04:53 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
En daarom wil elke man een maagd.
Dat is een kwestie van gevoel.quote:Op zaterdag 11 december 2004 04:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar 6 keer per jaar is karig. Iedere dag is veel. Wat is dan een goede balans?
Zeg, heb jij het topic wel gelezen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 04:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wacht maar af, da's voorbij voordat je d'r erg in hebt.
Ja, daarom schrijf ik dit ook.quote:Op zaterdag 11 december 2004 04:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zeg, heb jij het topic wel gelezen?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 december 2004 05:02 schreef Nickthedick het volgende:
Waarom moeten vrouwen al die bevestiging? Ik ken veel mannen (mijzelf incluus) die het niet slecht doen bij de vrouwtjes (af en toe van bil gaan, af en toe vriendinnetje). Maar ik wil m'n ballen erom verwedden dat geen van die kerels ooit een compliment (in de zin zoals hier wordt besproken) van een vrouw heeft gekregen, laat staan dat 'ie erom heeft gevraagd!
Zal ik het mes even aangeven?quote:Op zaterdag 11 december 2004 05:02 schreef Nickthedick het volgende:
Waarom moeten vrouwen al die bevestiging? Ik ken veel mannen (mijzelf incluus) die het niet slecht doen bij de vrouwtjes (af en toe van bil gaan, af en toe vriendinnetje). Maar ik wil m'n ballen erom verwedden dat geen van die kerels ooit een compliment (in de zin zoals hier wordt besproken) van een vrouw heeft gekregen, laat staan dat 'ie erom heeft gevraagd!
Mattie wat geweldig dat je de afwas hebt gedaan en ja mijn huis is nog nooooooooit zo schoon geweestquote:Op zaterdag 11 december 2004 05:50 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Zal ik het mes even aangeven?
Vrouwen kunnen behoorlijk slijmen hoor...
Niet dat ik daar behoefte aan heb, ik heb er zelfs een grafhekel aan, maar toch...
Of moslim of streng gereformeerdquote:Op zaterdag 11 december 2004 04:58 schreef Xennia het volgende:
En je wilt een vrouw die ouder is dan jij, als ze dan ook nog eens maagd is, is ze lelijk
Lees tus-sen de haak-jes.quote:Op zaterdag 11 december 2004 05:50 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Zal ik het mes even aangeven?
Vrouwen kunnen behoorlijk slijmen hoor...
Niet dat ik daar behoefte aan heb, ik heb er zelfs een grafhekel aan, maar toch...
Wordt het niet veel duidelijker van als je er zoveel gebruikt...quote:
Dan weet je dus wél waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 11 december 2004 06:25 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Wordt het niet veel duidelijker van als je er zoveel gebruikt...
Maar vrouwen zeggen in een relatie zelf ook vaak genoeg dat ze me er lekker uit vinden zien hoor...
Nee, dan geef ik een bevestigend knikje en sla ik haar terug naar de keuken...quote:Op zaterdag 11 december 2004 06:31 schreef Nickthedick het volgende:
En wat gebeurt er dan als ze je dat vertellen, ga je blozen?
Tja, je zult het niet geloven, maar zo gaat het toch echt...quote:Op zaterdag 11 december 2004 06:39 schreef Isabeau het volgende:
"Oooh, KastaLoverNova wat zie je er toch weer heerlijk uit!"
"Weet ik schatje"
Tja, het gaat er gewoon niet bij me in...quote:
Nee, een vrouw denkt niet dat ze minder mooi is of minder lief.quote:Op zaterdag 11 december 2004 06:52 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Tja, het gaat er gewoon niet bij me in...
Wat is in gódsnaam het nut van constant in herhaling vallen
Denkt een vrouw nu echt dat als ik haar niet regelmatig mooi noem, ik haar lelijk vind?
En als ze dan toch zo'n verknipt denkwijze heeft kunnen we de lijn nog even doortrekken; als ik haar een dag niet gezegd heb dat ze mooi is, heb ik haar dan in principe gewoon lelijk genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |