abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23893740
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:44 schreef Insomaniac het volgende:
Maar als je nou weet dat je betere helft zich daardoor nog beter gaat voelen, wat ook weer ten goede gaat aan jullie relatie, waarom is het dan zo'n ramp om af en toe te zeggen dat ze nog steeds het lekkerste wijf is wat je ooit aan je spit hebt geregen?
Hmmmz, hoe leg ik dat uit zonder mensen te beledigen

Euuuh, tja, laat ik het zo zeggen, ik hecht veel waarde aan oprechtheid/eerlijkheid en daar kan ik vrij (té) ver in gaan.
Iets zeggen omdat iemand wil dat ik het zeg, dat doe ik dus bijvoorbeeld niet. .
pi_23893742
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:42 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik kan m'n verbazing ook voor me houden.

En oh, welterusten en sterkte met alles voor iedereen.
Misschien moet ik ook maar eens bij mezelf te rade gaan waarom ik niet gewoon op gemiddelde mannen kan vallen
pi_23893748
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:45 schreef Xennia het volgende:

Godver dat heb ik nou altijd he! Ik doe altijd mijn best mijn foute mannen aan alle kanten bij te schaven en uiteindelijk gaat het toch mis en plukt de volgende **** daar de vruchten van.
Vrouwen zijn dol op foute mannen en klagen.
pi_23893753
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:44 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Maar als je nou weet dat je betere helft zich daardoor nog beter gaat voelen, wat ook weer ten goede gaat aan jullie relatie, waarom is het dan zo'n ramp om af en toe te zeggen dat ze nog steeds het lekkerste wijf is wat je ooit aan je spit hebt geregen?
Juist! Wel eens een lesbische relatie overwogen?
pi_23893762
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:45 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Zo'n toeter die me aankondigt bij binnenkomst zou het feest wel compleet maken .
Beste lezertjes, hij meent het echt nog serieus ook hoor!
pi_23893765
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien moet ik ook maar eens bij mezelf te rade gaan waarom ik niet gewoon op gemiddelde mannen kan vallen
Omdat je daar te veeleisend voor bent .
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:51:14 #57
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23893768
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hadden we anders verwacht dan?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_23893774
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:47 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Hmmmz, hoe leg ik dat uit zonder mensen te beledigen

Euuuh, tja, laat ik het zo zeggen, ik hecht veel waarde aan oprechtheid/eerlijkheid en daar kan ik vrij (té) ver in gaan.
Iets zeggen omdat iemand wil dat ik het zeg, dat doe ik dus bijvoorbeeld niet. .
Maar je hebt toch geen stront in je ogen? Het is toch verdomme de waarheid als je zegt dat ik het lekkerste wijf ben!
pi_23893782
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:51 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Omdat je daar te veeleisend voor bent [afbeelding].
grrr
pi_23893784
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

En weet je. Het werkt ook nog.
  zaterdag 11 december 2004 @ 03:53:32 #61
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23893788
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar je hebt toch geen stront in je ogen? Het is toch verdomme de waarheid als je zegt dat ik het lekkerste wijf ben!
eerst foto's
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_23893801
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:53 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Niet dus, ik heb nooit voor hem geknield, hem nooit met een toeter onthaald en het is uit
pi_23893824
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Niet dus, ik heb nooit voor hem geknield, hem nooit met een toeter onthaald en het is uit
Ok werkte ook nog en voor de rest wacht ik de foto's af.

Vrouwen liegen ook vaak hoorde ik laatst
pi_23893829
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:53 schreef schvvmert het volgende:
Uiteraard
pi_23893836
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:53 schreef cerror het volgende:

[..]

eerst foto's
Wou je zeggen dat je nog nooit een foto van me gezien hebt dan?
Mooie vrouwen! meld hier!
pi_23893851
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:59 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ok werkte ook nog en voor de rest wacht ik de foto's af.

Vrouwen liegen ook vaak hoorde ik laatst
Hoe bedoel je dat het wel werkte dan?
En wat bedoel je met dat liegen?
pi_23893860
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:55 schreef Xennia het volgende:
Niet dus, ik heb nooit voor hem geknield
Hier zat je toch echt wel op je knieen hoor

pi_23893865
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:04 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Hier zat je toch echt wel op je knieen hoor

[afbeelding]
Ik lag op mijn buik en bovendien was het onder dwang. Misschien ga ik alsnog wel aangifte doen. Ik heb wel ergens nog een foto waarop jij voor MIJ knielt
pi_23893882
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat het wel werkte dan?
En wat bedoel je met dat liegen?
Of je met een toeter binnenkomt blijft oncontroleerbaar. En uit onderzoek is gebleken dat vrouwen vaak liegen.
pi_23893927
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:08 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Of je met een toeter binnenkomt blijft oncontroleerbaar. En uit onderzoek is gebleken dat vrouwen vaak liegen.
Maar kasta is toch mijn getuige?
pi_23893946
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar kasta is toch mijn getuige?
Vandaar dat ik op de foto's wacht.
pi_23893952
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:25 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Vandaar dat ik op de foto's wacht.
Ik heb je een link gegeven naar een foto van mij
pi_23893982
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 03:24 schreef Xennia het volgende:
En IR en heiden6: hoe vaak geven jullie bevestiging? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit topic slechts in een ik-identificeer-me-met-kasta- topic uitmondt
Niet. Ik blijf voorlopig lekker vrijgezel.

En dit
quote:
Iets zeggen omdat iemand wil dat ik het zeg, dat doe ik dus bijvoorbeeld niet.
Is iets waar ik me ook aan houd. Als je van mij een compliment krijg is dat echt wel heel erg gemeend, zo kun je het ook bekijken.

Bovendien moet je vrouwen inderdaad scherp houden. Het is dus ook voor henzelf gunstig dat je ze niet dagelijks met slijmerige clichés bestookt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23894003
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:34 schreef heiden6 het volgende:
Bovendien moet je vrouwen inderdaad scherp houden. Het is dus ook voor henzelf gunstig dat je ze niet dagelijks met slijmerige clichés bestookt.
Maar 6 keer per jaar is karig. Iedere dag is veel. Wat is dan een goede balans?
pi_23894024
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar 6 keer per jaar is karig
Voor mijn doen relatief veel aangezien het de enige 6 keer in 24 jaar zijn en dat weet je...
Tja, dáár zou je natuurlijk ook waarde aan kunnen hechten... ..
pi_23894046
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:41 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Voor mijn doen relatief veel aangezien het de enige 6 keer in 24 jaar zijn en dat weet je...
Tja, dáár zou je natuurlijk ook waarde aan kunnen hechten... ..
Voor mijn doen relatief weinig want ik ben gewend dat de grond waarop ik loop wordt gekust
pi_23894062
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:47 schreef Xennia het volgende:
Voor mijn doen relatief weinig want ik ben gewend dat de grond waarop ik loop wordt gekust
En daarom wil elke man een maagd .
  zaterdag 11 december 2004 @ 04:57:36 #78
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_23894071
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:47 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wacht maar af, da's voorbij voordat je d'r erg in hebt.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_23894074
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:53 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

En daarom wil elke man een maagd .
En je wilt een vrouw die ouder is dan jij, als ze dan ook nog eens maagd is, is ze lelijk
pi_23894075
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar 6 keer per jaar is karig. Iedere dag is veel. Wat is dan een goede balans?
Dat is een kwestie van gevoel.

Nee, even serieus, de point is w.m.b. dat je zoiets niet hoort te doen omdat het van je gevraagd wordt.

De een zegt het elke dag, de ander elke drie jaar. Het lijkt me niet zo'n probleem als je dat gewoon accepteert.

Ik zou trouwens helemaal niet willen dat mensen me complimenten geven omdat ik ze dat geïnstrueerd heb, maar het kan aan mij liggen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23894077
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:57 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Wacht maar af, da's voorbij voordat je d'r erg in hebt.
Zeg, heb jij het topic wel gelezen?
  zaterdag 11 december 2004 @ 05:02:59 #82
106776 Nickthedick
pi_23894087
Waarom moeten vrouwen al die bevestiging? Ik ken veel mannen (mijzelf incluus) die het niet slecht doen bij de vrouwtjes (af en toe van bil gaan, af en toe vriendinnetje). Maar ik wil m'n ballen erom verwedden dat geen van die kerels ooit een compliment (in de zin zoals hier wordt besproken) van een vrouw heeft gekregen, laat staan dat 'ie erom heeft gevraagd!
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 11 december 2004 @ 05:05:11 #83
106776 Nickthedick
pi_23894094
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:59 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zeg, heb jij het topic wel gelezen?
Ja, daarom schrijf ik dit ook.

Back to reality Xennia!
pi_23894099
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 05:02 schreef Nickthedick het volgende:
Waarom moeten vrouwen al die bevestiging? Ik ken veel mannen (mijzelf incluus) die het niet slecht doen bij de vrouwtjes (af en toe van bil gaan, af en toe vriendinnetje). Maar ik wil m'n ballen erom verwedden dat geen van die kerels ooit een compliment (in de zin zoals hier wordt besproken) van een vrouw heeft gekregen, laat staan dat 'ie erom heeft gevraagd!
Inderdaad. Nu komen we na de foute mannen waar vrouwen op vallen bij het 't klagen terecht.
pi_23894153
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 05:02 schreef Nickthedick het volgende:
Zal ik het mes even aangeven?

Vrouwen kunnen behoorlijk slijmen hoor...
Niet dat ik daar behoefte aan heb, ik heb er zelfs een grafhekel aan, maar toch...
pi_23894159
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 05:50 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Niet dat ik daar behoefte aan heb, ik heb er zelfs een grafhekel aan, maar toch...
Mattie wat geweldig dat je de afwas hebt gedaan en ja mijn huis is nog nooooooooit zo schoon geweest
pi_23894171
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 04:58 schreef Xennia het volgende:
En je wilt een vrouw die ouder is dan jij, als ze dan ook nog eens maagd is, is ze lelijk
Of moslim of streng gereformeerd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 11 december 2004 @ 06:18:30 #88
106776 Nickthedick
pi_23894184
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 05:50 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Lees tus-sen de haak-jes.
pi_23894192
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 06:18 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Lees tus-sen de haak-jes.
Wordt het niet veel duidelijker van als je er zoveel gebruikt...

Maar vrouwen zeggen in een relatie zelf ook vaak genoeg dat ze me er lekker uit vinden zien hoor...
  zaterdag 11 december 2004 @ 06:31:12 #90
106776 Nickthedick
pi_23894195
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 06:25 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Wordt het niet veel duidelijker van als je er zoveel gebruikt...

Maar vrouwen zeggen in een relatie zelf ook vaak genoeg dat ze me er lekker uit vinden zien hoor...
Dan weet je dus wél waar ik het over heb.

En wat gebeurt er dan als ze je dat vertellen, ga je blozen? Geven ze je 50 euro zodat je kan gaan winkelen?
pi_23894196
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 06:31 schreef Nickthedick het volgende:
En wat gebeurt er dan als ze je dat vertellen, ga je blozen?
Nee, dan geef ik een bevestigend knikje en sla ik haar terug naar de keuken...
pi_23894199
"Oooh, KastaLoverNova wat zie je er toch weer heerlijk uit!"
"Weet ik schatje"

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_23894207
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 06:39 schreef Isabeau het volgende:
"Oooh, KastaLoverNova wat zie je er toch weer heerlijk uit!"
"Weet ik schatje"

Tja, je zult het niet geloven, maar zo gaat het toch echt...

Naja, behalve dat "schatje" dan...
pi_23894208
pi_23894213
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 06:48 schreef Isabeau het volgende:
Tja, het gaat er gewoon niet bij me in...

Wat is in gódsnaam het nut van constant in herhaling vallen
Denkt een vrouw nu echt dat als ik haar niet regelmatig mooi noem, ik haar lelijk vind?
En als ze dan toch zo'n verknipt denkwijze heeft kunnen we de lijn nog even doortrekken; als ik haar een dag niet gezegd heb dat ze mooi is, heb ik haar dan in principe gewoon lelijk genoemd?
  zaterdag 11 december 2004 @ 07:05:47 #96
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23894221
"Oh SeLang, ik vind je zo'n lekkere gozer"
"Weet ik. Ga nou maar door met pijpen"
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 11 december 2004 @ 07:06:12 #97
106776 Nickthedick
pi_23894222
Zie ik er dik uit in dit lettertype?
pi_23894310
vrouwen en t negatief neerzetten van mannen (in de slachtoffer rol)
pi_23895533
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 06:52 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

Tja, het gaat er gewoon niet bij me in...

Wat is in gódsnaam het nut van constant in herhaling vallen
Denkt een vrouw nu echt dat als ik haar niet regelmatig mooi noem, ik haar lelijk vind?
En als ze dan toch zo'n verknipt denkwijze heeft kunnen we de lijn nog even doortrekken; als ik haar een dag niet gezegd heb dat ze mooi is, heb ik haar dan in principe gewoon lelijk genoemd?
Nee, een vrouw denkt niet dat ze minder mooi is of minder lief.

Maar je moet het anders bekijken: een vrouw of een relatie met een vrouw, zijn vergelijkbaar met een auto. Af en toe moet de auto worden gewassen, moet er onderhoud aan gepleegd worden. Olie wordt ververst, soms moeten remschijven vervangen worden en ook het profiel op de banden moet goed genoeg zijn. Als je dat niet doet, roest je auto weg en gaat hij alleen maar slechter rijden, wordt het zelfs gevaarlijk! Dat is natuurlijk ontzettend zonde. En het allerbelangrijkste: Er moet met regelmaat getankt worden, anders doet hij helemaal niks meer! Herhaling, routine, elke week/maand/2 dagen weer. Je blijft bezig, snapt die auto na één keer tanken nou nog niet dat je gewoon wilt dat hij rijdt? Toch wordt het wel logisch gevonden dat je vaker moet tanken. Je bent niet meteen klaar als je een auto koopt, ook tussendoor heb je nog kostenposten.

Zo is een relatie ook, zo zijn vrouwen ook. Het is niet zo dat als je eenmaal aan elkaar vast zit, het altijd gesmeerd en vlekkeloos blijft verlopen. Af en toe moet je moeite doen, zie het als het tanken van benzine. Je moet er wat aandacht ingooien, een beetje attent gedrag toevoegen. Anders doet de vrouw in kwestie niks meer, gaat de relatie een beetje sputteren zoals een motor zonder benzine ook gaat sputteren, en uiteindelijk uit valt. Een vrouw heeft nou eenmaal een beetje liefde nodig om te blijven werken, zoals je auto die benzine gebruikt (en dat wordt logisch gevonden, waarom bij vrouwen dan niet? wij zijn ook een soort gebruiksvoorwerpen die brandstof nodig hebben hoor!) Blij zijn dat het eten op tafel staat of voetbal kijken met een biertje is geen liefde. Soms moet je wat grotere dingen doen, een keertje wandelen op het strand samen, of uit eten, vergelijkbaar met de grote beurt van je auto. Al deze dingen dienen om te zorgen dat je relatie niet stil valt, niet gaat roesten, dat je geen al te grote deuken oploopt en dat je zéker niet over de kop gaat.

Overigens lees ik hier een aantal mannen die van mening zijn dat vrouwen geen aandacht geven, geen complimentjes. Nou kan ik alleen voor mezelf spreken, maar ik doe dat wél. Mijn vriend krijgt heel vaak te horen dat hij mooi is, dat hij lekker is. Onlangs is hij een beetje afgevallen, en hij is nu echt súper lekker. Dat zeg ik dan ook. Gister heeft hij een belangrijk tentamen gehaald. Dan vertel ik dat ik trots op hem ben. Toen hij niet zo lekker in zijn vel zat, heb ik hem mee uit eten genomen. Ik stuur kaartjes omdat hij lief is, koop af en toe een klein cadeautje... Onder het motto, zoals ik zelf behandeld wil worden, behandel ik ook een ander. En het lijkt te werken, want ik heb een lief, complimenteus en attent vriendje. (En Mikey, mocht je dit lezen, vooral mee doorgaan!)

Overigens, wat doet het voor pijn om af en toe te zeggen wat je voor iemand voelt? Is dat raar? Is het ongezond om uit te komen voor je gevoelens en gedachten? Ik persoonlijk denk dat ook dat iets is waar veel vrouwen over vallen, dat die emoties, die toch het belangrijkste bindmiddel voor een paar zijn, niet getoond worden. Is dat omdat het moeite kost? Is je partner dan geen moeite waard? Doet het pijn om een complimentje te geven? Is die pijn het waard om je partner pijn te doen die bevestiging nodig heeft, maar die niet krijgt? Of is het een leugen als je aan je partner zou moeten zeggen dat je van haar houdt? Wat doe je dan nog bij die persoon?
  zaterdag 11 december 2004 @ 11:50:04 #100
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_23895681
Dit is echt een standaard-pobleem... Volgens mij zegt bijna elke man wel 'ik ben niet iemand die met complimentjes strooit' of 'ik ben niet plakkerig'. En bijna elke vrouw wil graag vaak een vleierige opmerking naar d'r hoofd geslingerd krijgen. Doet me vermoeden dat vrouwen minder zelfvertrouwen hebben en dus meer bevestiging nodig hebben van hun doen en laten...
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')