Ik heb het niet over iedere dag. Zo veeleisend ben ik nou ook weer niet, met eens per MAAND zou ik al uitermate tevreden zijnquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, moet je elke dag lopen slijmen als een gek?
Afvragen etc?
Mja, ik heb er echt knallende ruzie om gehad en ik denk dat dit echt zo'n typisch mannen/vrouwending is. Als je als vrouw iets "verkeerd" doet, dan krijg je dat uitgebreid te horen. Doe je alles goed en geweldig, leunt hij tevreden achterover, zonder iets te zeggen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet dat mannen niet zien dat ze daar zelf ook baat bij hebben. Als hij me wat vaker zou zeggen dat ie me mooi vindt, zou ik me nog aantrekkelijker voelen en me nog meer uitsloven in bed
Of juist meer de kantjes er vanaf lopen...quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:26 schreef Xennia het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat mannen niet zien dat ze daar zelf ook baat bij hebben. Als hij me wat vaker zou zeggen dat ie me mooi vindt, zou ik me nog aantrekkelijker voelen en me nog meer uitsloven in bed
Ik probeer juist een rationele motivatie te geven aan de man om wat vaker bevestiging te gevenquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar dat vind ik rationeel denken, en als vrouwen dat zouden doen zouden ze überhaupt nooit over dit issue begonnen zijn, dus dat is vrij vreemd.
"Jamaar ik heb vorige week gestofzuigd!"quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het zal ook wel een universeel verschil tussen mannen en vrouwen zijn. Maar zoals je zelf ook hebt gemerkt word je daar zelf de dupe van.
Mannen hebben trouwens ook veel bevestiging nodig maar dan meer mbt hun prestaties. Als hij bijvoorbeeld eens een keer stofzuigt, moet je hem de hemel inprijzen en het heel lang onthouden
Met mijn sexdrive is niets mis hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef K3 het volgende:
[..]
Je bedoelt: die ene keer dat je zin hebt.
Heb je wel door hoe frustrerend het werkt op mannen dat vrouwen niet elke nacht zin hebben? En dan moeten ze ook nog overdag met complimentjes 'strooien'.
Dan snap ik je reactiequote:Op zaterdag 11 december 2004 03:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb het niet over iedere dag. Zo veeleisend ben ik nou ook weer niet, met eens per MAAND zou ik al uitermate tevreden zijn
Zo oppervlakkig ben ik ook, daarom wil ik ook horen dat ik mooi ben in de ogen van mijn partnerquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Zo oppervlakkig zijn (de meeste) mannen nu eenmaal.
Met de mijne ook niet, maar ik hoef ook niet per se elke nacht. Het was niet bedoeld als aanval op jouw sexdrive.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Met mijn sexdrive is niets mis hoor
Okee, 1x per maand moet zelfs voor de gemiddelde baviaan geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb het niet over iedere dag. Zo veeleisend ben ik nou ook weer niet, met eens per MAAND zou ik al uitermate tevreden zijn
N.v.t. in dit gevalquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:28 schreef K3 het volgende:
Je bedoelt: die ene keer dat je zin hebt.
Heb je wel door hoe frustrerend het werkt op mannen dat vrouwen niet elke nacht zin hebben? En dan moeten ze ook nog overdag met complimentjes 'strooien'.
Ik zei toch al dat ik eens per maand prima vind? Ik ben ook niet zo voor de overdaadquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:32 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Of juist meer de kantjes er vanaf lopen...
Je moet die meiden scherp houden...
Naja, iets minder grof verwoord:
Als je een vrouw iedere dag overlaadt met complimentjes zal ze ze op een gegeven moment voor lief nemen.
Stel dat je voor de 3e keer op een dag tegen je vriendin zegt "Wat ben je mooi!" dan zal ze op een gegeven moment zoiets hebben van "Jaja, nu weet ik het wel een keer"
Echter, als je het eenmaal per maand zegt, denkt ze "Ach gos, wat lief, hij vindt me echt mooi" en hup, ze krijgt een egoboost.
En zo is het in mijn ogen dus ook met het zeggen van "Ik hou van je"...
Een topic vol herkenningquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Jamaar ik heb vorige week gestofzuigd!"
Schat, dat doe ik om de dag en dan hoor ik je ook nooit..
Ik slijm 1week per maand als de vrouwelijke hormonen opspelen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan zal kasta wel geen gemiddelde baviaan zijn. Weinig verrassend overigens voor mijquote:Op zaterdag 11 december 2004 03:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Okee, 1x per maand moet zelfs voor de gemiddelde baviaan geen probleem zijn.
Bij de volgende vriendin zal ik een agenda kopen en voor elke maand noteren wanneer ik weer aan de beurt ben...quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:38 schreef Xennia het volgende:
Ik zei toch al dat ik eens per maand prima vind? Ik ben ook niet zo voor de overdaad
Ik kan m'n verbazing ook voor me houden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan zal kasta wel geen gemiddelde baviaan zijn. Weinig verrassend overigens voor mij
Moeten ze er dan ook bij knielen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:41 schreef HansKazaNova het volgende:
Als ik zou zeggen dat je me minimaal 1 dag in de maand met "Koning Martin" aan moet spreken verklaar je me toch ook voor gek?.
Maar als je nou weet dat je betere helft zich daardoor nog beter gaat voelen, wat ook weer ten goede gaat aan jullie relatie, waarom is het dan zo'n ramp om af en toe te zeggen dat ze nog steeds het lekkerste wijf is wat je ooit aan je spit hebt geregen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:41 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Bij de volgende vriendin zal ik een agenda kopen en voor elke maand noteren wanneer ik weer aan de beurt ben...
Ik zeg wel dat ik haar mooi vindt, als ik daadwerkelijk vind dat het nodig is...
Het zeggen "omdat het moet" vind ik gewoon ronduit debiel...
Als ik zou zeggen dat je me minimaal 1 dag in de maand met "Koning Martin" aan moet spreken verklaar je me toch ook voor gek?.
Godver dat heb ik nou altijd he! Ik doe altijd mijn best mijn foute mannen aan alle kanten bij te schaven en uiteindelijk gaat het toch mis en plukt de volgende **** daar de vruchten van.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:41 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Bij de volgende vriendin zal ik een agenda kopen en voor elke maand noteren wanneer ik weer aan de beurt ben...
Niet omdat het moet, maar omdat ik zeg daar behoefte aan te hebben en je elkaar nou eenmaal gelukkig wilt maken in een relatie.quote:Ik zeg wel dat ik haar mooi vindt, als ik daadwerkelijk vind dat het nodig is...
Het zeggen "omdat het moet" vind ik gewoon ronduit debiel...
Als jij zegt dat je bevestiging nodig hebt, verklaar ik je inderdaad voor gekquote:Als ik zou zeggen dat je me minimaal 1 dag in de maand met "Koning Martin" aan moet spreken verklaar je me toch ook voor gek?.
Omdat ik buiten de afwas al alle overige huishoudelijke taken op me nam ja.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:42 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Pleur op, jij stofzuigde zelf ook vrijwel nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |