zo gek benk nou ook weer nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:10 schreef Tiemie het volgende:
Kutfoto, geen tieten.
Wat is in godsnaam het nut van een poepvlek op een treinquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ga je naam eens eer aan doen tegen de voorkant van een intercity?
Hoe origineel, ze heeft een 'oog' foto.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:11 schreef Pracissor het volgende:
If Moses can't get to the mountain, then the mountain will come to Moses...
Shirley's fotoboek:
Fotoboek van Shirley
neequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:11 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
en die foto van je oog is gemaakt op je werk, of niet?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:09 schreef Neva het volgende:
[afbeelding] dit beter om af te zeiken dan
Ik zie je dikke kop nu beter jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:09 schreef Neva het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:09 schreef Neva het volgende:
hey ik zei afzeiken kom en verlos me uit mijn lijden en maak me blij!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ey dude, is t je wekelijkse speedsnuifavond ofzo, dat je je zo druk maakt om mijn doen en laten...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Sure men...
[..]
Reality check:
Jij hebt niets meer met haar, het leven gaat door, en puur en alleen omdat je kan lezen wat ik dacht reageer je er op.
Nu zit Emmy misschien wel met d'r vriendinnen 150 kilometer verderop jou uit te lachen ( je weet het simpelweg niet).
Ten tijde dat je wat met haar had was het echt een fotospam sloerie. Punt.
[..]
Oh nee hoor, ik ben dusdanig narcistisch en geil altijd op mezelf. Ik kom er gewoon eerlijk voor uit zonder een pose te moeten aannemen dat je intelligent overkomt als je hetgeen waar dit topic voor is afkeurt.
Ten tweede heb jij een fotoboek, en maak jij je net zo goed schuldig aan het hoereren van je foto's.
Mij zie je alleen niet stoer tegen een muur staan met een peuk in m'n mondhoek.
Ook al geil ik op mezelf, ik probeer altijd een vorm van eigenwaarde te behouden.
ik hou van jequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:14 schreef Poepvlek het volgende:
[..]
Ik zie je dikke kop nu beter ja.
idd, that is what this is all about my friend!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:12 schreef KonnieKipke het volgende:
hoe ziet sazzefraz er eigenlijk uit als ze zo over de kerels hier zeikt?
preutsquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:12 schreef Neva het volgende:
[..]
zo gek benk nou ook weer niet
jij bent ook al zo'n cavia-meisjequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:14 schreef Neva het volgende:
[..]
ik hou van je![]()
he, dat is tof.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Hoe origineel, ze heeft een 'oog' foto.![]()
Nummertje trekken en opstellen in rijen van 3quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:14 schreef Neva het volgende:
[..]
ik hou van je![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:16 schreef Poepvlek het volgende:
[..]
Junk
mjah man me cavia ownz.. alleen een beetje vreem.. net 3 babycafjes doodgeboren en ze is zo hoerig als de netenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
jij bent ook al zo'n cavia-meisje
Als je amfetamine snuift ben je met van alles bezig, maar het laatste waar je mee bezig bent is andermans gevoelens.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ey dude, is t je wekelijkse speedsnuifavond ofzo, dat je je zo druk maakt om mijn doen en laten...
quote:Je hebt geen idee hoe het zit met Emmy.
Tot dusver heb ik van mezelf nog geen drogredeneringen of non-argumenten van mezelf gelezen in dit topic.quote:Je zet jezelf voor lul op deze manier dude.
Lekker volquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:16 schreef Xennia het volgende:
[afbeelding]
ik pas niet in 3 rijen 4 ook goed ?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:16 schreef Poepvlek het volgende:
[..]
Nummertje trekken en opstellen in rijen van 3.
En die muurfiguurtjes zijn gigantisch scheef geschilderdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:16 schreef Xennia het volgende:
[afbeelding]
Waar reageer ik fel?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je amfetamine snuift ben je met van alles bezig, maar het laatste waar je mee bezig bent is andermans gevoelens.
[..]
Nee, inderdaad. Maar dat je zo fel reageert maakt alleen maar pijnlijk duidelijk hoeveel je nog voor haar voelt.
[q]Je zet jezelf voor lul op deze manier dude.[/quote
Tot dusver heb ik van mezelf nog geen drogredeneringen of non-argumenten van mezelf gelezen in dit topic.
]
Wanneer gaan wij neuken?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:16 schreef Xennia het volgende:
[afbeelding]
Komt vast door die dikke kop...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:17 schreef Neva het volgende:
ik pas niet in 3 rijen
Als je open staat voor een trio met kastaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij neuken?
En dan zeg je dat ik mijzelf voor lul zet?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waar reageer ik fel?
Ga toch slapen man.
Ik voel me mannelijk genoeg om jullie beiden te kunnen temmen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je open staat voor een trio met kasta![]()
Hmmm, als het hoofdje enige indicatie is, dan zal de rest van het lichaam ook niet veel soeps zijn . . .quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:09 schreef Neva het volgende:
Sorry Xebro, ik heb geen idee waar je het over hebt?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik mijzelf voor lul zet?
Mijn post is nog geen 5 seconden gepost of ik heb alweer een antwoord omdat jij MOET reageren.
Logisch ook aangezien je je vinger blauw geramd hebt op de F5 knop.
Direct een antwoord hebben op een argument is nog niet direct een tegen argument.
* KonnieKipke wacht op de foto'squote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik voel me mannelijk genoeg om jullie beiden te kunnen temmen.
dat is voor mij een weet en voor jullie een vraagquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hmmm, als het hoofdje enige indicatie is, dan zal de rest van het lichaam ook niet veel soeps zijn . . .![]()
![]()
Mag niet, krijg ik een banquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:19 schreef Neva het volgende:![]()
nou laat jij eens een foto van jezelf zien dan ;')
Wanneer wil jij geneukt worden dan...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:20 schreef Neva het volgende:
echt niet xebro.. mijn wereld valt in duigen...
Wow, je comeback is, zo mogelijk, nog origineler.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:15 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
he, dat is tof.
een nerd.
die hadden we nog niet op fok
Als een josti die een leeuw temt met zijn drumstokjequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik voel me mannelijk genoeg om jullie beiden te kunnen temmen.
nu? :')quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wanneer wil jij geneukt worden dan...
ik geloof dat iemand hier zich in zijn mannelijkheid aangetast zou voelen..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:22 schreef Poepvlek het volgende:
[..]
Als een josti die een leeuw temt met zijn drumstokje.
Ik neem aan dat je met josti, Groningse Godheid bedoeld.En drumstokjes is een synoniem voor jachtgeweer?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:22 schreef Poepvlek het volgende:
[..]
Als een josti die een leeuw temt met zijn drumstokje.
Prima.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:22 schreef Neva het volgende:
[..]
nu?
waarom je postcode??quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Prima.
Peizerweg 55b
9726 JD Groningen
Als postcodes niet overeenkomen mag je vreemdgaan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:25 schreef wingerd het volgende:
[..]
waarom je postcode??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |