Ja precies, dat is het gewoon.quote:Op zondag 12 december 2004 18:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Stiekum zijn er dat nog veel... Beetje jammer inderdaad.
Ach ieder zo zijn/haar eigenaardigheden, 't gaat erom dat je je er prettig bij voelt.. Ik in ieder geval niet, en volgens mij jij ook niet![]()
eigenlijk soms nog niet echt nee, word er wat confuse van somsquote:omgaan met complimentjes is nog steeds geen sterk punt, wel?![]()
Het heeft niks met onzekerheid te maken, dat weet jij ook wel. Waar het om gaat is dat vrouwen het fijn vinden als die dingen zo nu en dan eens worden uitgesproken, dit verstevigt de band tussen 2 personen voor mij. En nogmaals: ik hoef dat niet iedere dag te horen, met een gemiddelde van een keer per maand zou ik al blij zijn. En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd. Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeertquote:Op zondag 12 december 2004 17:29 schreef HansKazaNova het volgende:
Oftewel; als ik haar mooi vind zeg ik het, als ik haar lief vind ook, maar zij het als een niet aan te ontkomen verplichting voor me ziet, dan kan ze beter naar de psycholoog gaan om wat aan die labiliserende onzekerheid te doen.
heerlijk van die inside verhalen!quote:Op zondag 12 december 2004 18:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het heeft niks met onzekerheid te maken, dat weet jij ook wel. Waar het om gaat is dat vrouwen het fijn vinden als die dingen zo nu en dan eens worden uitgesproken, dit verstevigt de band tussen 2 personen voor mij. En nogmaals: ik hoef dat niet iedere dag te horen, met een gemiddelde van een keer per maand zou ik al blij zijn. En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd. Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeert
Kijk, dit zijn dus echt de sappige stukjes info: Kasta die de rammen lapt!quote:Op zondag 12 december 2004 18:54 schreef Xennia het volgende:
En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd.
quote:Op zondag 12 december 2004 18:54 schreef Xennia het volgende:
En moet je jou eens horen als ik je niet de hemel inprijs omdat je de ramen hebt gezeemd.
Daar ben ik het dan wel weer (wat) mee eens.quote:Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeert
lol heerlijk die monologen van je.quote:Op zondag 12 december 2004 19:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
[..]
Daar ben ik het dan wel weer (wat) mee eens.
Vanzelfsprekendheid is ook zo not done en juist idd (om in mijn geval het lange verhaal weer aan te halen) als het teniet wordt gedaan, want dan vraag ik me ook af hoe vanzelfsprekend diegene mij wel niet ziet. Uh uh, zo werkt het dus ook niet. Maarja woorden, uit het hart of.. wat is belangrijker.
Ik vind sowieso, liever 1 mooie zin in het hele jaar gekomen uit het hart, dan 10 mooie zinnen zonder smart. Maar mannen moeten idd wel wat moeite blijven doen natuurlijk, want dat is idd weer die vanzelfsprekendheid, wij nemen net zo goed jullie ook niet voor vanzelfsprekend.
oef, ik vind mezelf soms wel een vreselijke wijsneus weer![]()
en ik heb ook wel weer genoeg gebabbeld
Ik begrijp je volkomen, vandaar ook de discussie aangaande dit onderwerp met mijn eigen lief afgelopen week. En toen maakte hij me (weer eens...quote:Op zondag 12 december 2004 18:54 schreef Xennia het volgende:
Het gaat erom dat je af en toe aan elkaar laat weten dat de ander niet vanzelfsprekend voor je is geworden, maar dat je de ander nog steeds waardeert
Ik heb hier niets meer aan toe te voegenquote:Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, vandaar ook de discussie aangaande dit onderwerp met mijn eigen lief afgelopen week. En toen maakte hij me (weer eens...) duidelijk dat hij zijn liefde en genegenheid op een andere manier uit dan in (cliché) woorden.
Uhuh.
Me bij mijn tieten pakken als ik sta te koken ofzo.![]()
Of vreselijk idiote koosnaampjes die ik hier niet eens ga noemen, maar waar ik wel altijd om moet grinniken.
quote:Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Moonah het volgende:
Of vreselijk idiote koosnaampjes die ik hier niet eens ga noemen, maar waar ik wel altijd om moet grinniken.
Nee, dat is geen compliment, dat is een beweringquote:Op zondag 12 december 2004 19:36 schreef Nickthedick het volgende:
Is dit een goed compliment?: Schatje, je ziet er niet meer zo pafferig uit als vorige week.
Hoe herkenbaar dit topicquote:Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, vandaar ook de discussie aangaande dit onderwerp met mijn eigen lief afgelopen week. En toen maakte hij me (weer eens...) duidelijk dat hij zijn liefde en genegenheid op een andere manier uit dan in (cliché) woorden.
Uhuh.
maakt ie wel eens iets wat uit zijn hart komt voor je? tekening, beeldhouwwerk, sierraad? een huisklus waar hij van weet dat je het precies zo wil hebben?quote:Op zondag 12 december 2004 19:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar dit topic
Wij hebben er niet eens meer een discussie over gehad, dat heb ik allang opgegeven. Ik heb nog wel eens gevraagd of hij me inderdaad mooi vond, waarop zijn antwoord ja was. Toen ik vroeg waarom ie me dat eigenlijk nooit zei, vroeg hij " ow, zou je dat graag willen?" alsof we dat niet al tig keer hebben besproken in de afgelopen 5,5 jaar![]()
![]()
Als we dan toch bezig zijn: Ik deed ook vrijwel dagelijks in mijn eentje de afwasquote:Op zondag 12 december 2004 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kijk, dit zijn dus echt de sappige stukjes info: Kasta die de rammen lapt!
Bijna net zo schokkend als die travestiet-dubbelganger destijds.
ja, ik ben ook heel blij met mijn lief! Vandaar ook dat we er geen discussie meer over hebben: het is zinloos en hij is gewoon echt goed en lief. Maar soms vraag ik me gewoon af waarom hij nou bijvoorbeeld niet eens kan zeggen dat ik er goed uitzie, zonder dat ik er naar moet vragen. En als ik me dat afvraag, vraag ik er nog eens een keer naar. Ik geloof echter zeker dat het geen onwil is of dat hij het niet zegt omdat ie het niet vindt. Hij denkt er gewoon niet aan....quote:Op zondag 12 december 2004 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maakt ie wel eens iets wat uit zijn hart komt voor je? tekening, beeldhouwwerk, sierraad? een huisklus waar hij van weet dat je het precies zo wil hebben?
Conclusie; mannen zijn rationele en praktische mensen die volgens feitelijke logica handelen.quote:Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Moonah het volgende:
Uhuh.
Ach, zó creatief is mijn lief nog nooit geweest met zijn koosnaampjes.quote:Op zondag 12 december 2004 19:52 schreef HansKazaNova het volgende:
emotionele ondingen
Als je pas afwast als er geen bord of pan meer in de kast staat en je een mok moet omspoelen omdat je anders geen koffie kunt drinken, is het dus niet iedere dag en ook niet vrijwel iedere dagquote:Op zondag 12 december 2004 19:49 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn: Ik deed ook vrijwel dagelijks in mijn eentje de afwas.
Tuurlijk wil ik ook niet dat mijn partner mij een complimentje geeft uitsluitend om van het gezeur af te zijn en niet omdat hij dat ook zo voelt. Maar als hij op langere termijn mijn diepere emotionele behoeftes niet weet te bevredigen, trek ik daar wel mijn conclusies uitquote:Op zondag 12 december 2004 19:52 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Conclusie; mannen zijn rationele en praktische mensen die volgens feitelijke logica handelen.
Vrouwen zijn emotionele ondingen die woorden belangrijker achten dan de zaken die er daadwerkelijk toe doen in een relatie.
Ai... Wel vaatwasser mag ik hopen?quote:Op zondag 12 december 2004 19:49 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn: Ik deed ook vrijwel dagelijks in mijn eentje de afwas.
Naar: ''Ik houd van je tieten''quote:Op zondag 12 december 2004 20:14 schreef bankrupcy het volgende:
Xennia, als je moet kiezen tussen "ik hou van jou" of 'Me bij mijn tieten pakken als ik sta te koken'. Waar gaat jouw voorkeur dan naar uit?
Slecht nederlands, jaja. So sue me! Je begrijpt me wel.
Aanvulling: ik heb het uitgemaakt om uiteenlopende redenen die ik hier niet uit de doeken ga doenquote:Op zondag 12 december 2004 20:32 schreef Freeflyer het volgende:
conclusie: Kasta en Xennia zijn niet meer bijelkaar
toekomst: Kasta laat zich versieren voor wat sex totdat ie iemand tegenkomt waar hij het wat langer mee volhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |