dat mag ook natuurlijk!quote:Op zondag 12 december 2004 20:34 schreef Xennia het volgende:
Aanvulling: ik heb het uitgemaakt om uiteenlopende redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen
Hij is niet gedumpt, dat doe je met seksrelaties. We zijn in goed overleg uit elkaar gegaanquote:Op zondag 12 december 2004 20:36 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
dat mag ook natuurlijk!
kasta is gedumpt, was em dat al eerder overkomen ?
beetje een vreemd verhaal, eerst zeg je dat jij de stekker uit jullie relatie hebt getrokken en nu zeg je dat jullie het in goed overleg besloten hebben.quote:Op zondag 12 december 2004 20:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij is niet gedumpt, dat doe je met seksrelaties. We zijn in goed overleg uit elkaar gegaan
Ja, ik heb de stekker eruit getrokken maar ''dumpen'' vind ik zo'n kutwoord alsof je iemand met wie je een jaar lang veel hebt gedeeld zo maar bij het vuilnis zetquote:Op zondag 12 december 2004 20:42 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
beetje een vreemd verhaal, eerst zeg je dat jij de stekker uit jullie relatie hebt getrokken en nu zeg je dat jullie het in goed overleg besloten hebben.
mij maakt het verder niet uit, en iemand afzeiken is ook het gemakkelijkste wat er is natuurlijk maar bovenstaande beweringen (door jezelf getikt) rijmen natuurlijk niet helemaal met elkaar.
als je er niks over wilt zeggen snap ik dat oo, het valt me alleen op...
het komt op hetzelfde neer in ieder geval.quote:Op zondag 12 december 2004 20:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, ik heb de stekker eruit getrokken maar ''dumpen'' vind ik zo'n kutwoord alsof je iemand met wie je een jaar lang veel hebt gedeeld zo maar bij het vuilnis zet
Ik denk dat niet alleen namens mezelf spreek als ik zeg dat ik nog nooit iemand zulke lange monologen heb zien uitkramen.quote:Op zondag 12 december 2004 18:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk een alien (kom van Sirius).
Goed, ik zal het nog eenmaal uitleggen.
Waar ik dus liever eerst niet in details wou treden, maar alles voor de duidelijkheid, de mijne welteverstaan.
De laatste alinea uit mijn verhaal, was een voorbeeld wat juist ging over een duurzame relatie. Er werd iets heel moois tegen mij gezegd, laat ik het zo zeggen, ik werd symbolisch te huwelijk gevraagd in één of andere grote tent. Mijn prins op zijn knieën en ik stond daar. Leuk, erg leuk en erg mooi. Even later werd dat echter totaal voor mij teniet gedaan doordat meneer de zogenaamde prins wat leukers te doen had, verdween en dus niet meer terugkwam. Want oh ja, meneer de prins zei nog: 'als ik niet over 10 min. (whatever) terug breng, dan mag je dit of dat met mij doen'. Naja prima allemaal. Was nog steeds wat overrompeld door de mooie woorden, maar ergens ook door de overvallenheid hiervan (wat mij achteraf niet verbaaste misschien, en dan gaan de belletjes die niet willen rinkelen bij mij, juist rinkelen -> gevoel).
Want zoals ik al zei had meneer de Prins leukere dingen te doen en kwam maar niet terug, daar sta je dan te wachten ook nog, in een situatie geplaatst, ik moest en ging hem uiteindelijk zelf maar zoeken (want hij had immers toch die veelbelovende woorden uitgesproken) en leuk als je dan je zogenaamde trouwe prins die net voor je op zijn knieën is gegaan daarbij nog even wat symbolisch woorden erbij zei, gewoon doodleuk iets anders aan het doen is, maar niet met mij.
Kijk ze waren niks aan doen, maar het zag er mij iets te gezellig uit. En al die symboliek was door dat gezellige aangezicht in één keer weggeveegd. Jaloers? Mag hij (en zij) denken, mijn hart was iig in één keer versteend toen en misschien komt het door mijn mentaliteit, daar ben ik me dan wel weer bewust van, want vergeten doe ik dat soort dingen dus ook niet. Iemand kan 100x tegen mij zeggen dat ie van me houdt, ik zal er bij wijze van aan terug (blijven) denken.
Ik ben niet gauw gekwetst, maar toen was ik dat wel. Het punt waar ik niet tegen kan, is dat ik als een prinsesje even werd behandeld, dingen werden beloofd, etc en belangrijk, IK vroeg er niet eens om. Om vervolgens dat helemaal teniet te doen. Dan heb ik zoiets: 'hou dan je kop!'
Want ik wens niet als een naïef meisje behandeld te worden, dat ik het kan zijn ok, dat ik het gevoel kreeg dat er daarvan juist ergens misbruikt van werd gemaakt. No way, not over my sensitive back.
Kortom, nogmaals: iemand moet het menen, moet uit zijn hart komen, etc en niet omdat..blabla.
Want dan mag iemand voor mij dus net zo goed zijn zogenaamde romantische kop dicht houden. Ik heb bij wijze van liever iemand die zowat nooit met 'ik hou van je zinnen' strooit en/of andere symbolische taal, maar er wel voor je is als je hem nodig hebt of als iemand dan iets moois zegt dat het echt uit diegene zijnkomt of als iemand zijn beloftes ook echt nakomt, als ie ze zelf nog geeft ook, aan de ene kant boeiuh, ook dat is aan diegene. Maar dat heb ik iig 100x liever dan iemand die zich voordoet als de perfecte prins, maar zelf even later zijn eigen glazen daarmee ingooit.
Goed, het ligt aan mijn mentaliteit waarschijnlijk dat ik dat soort, misschien kleine dingetjes voor een ander, niet en nooit vergeet. Evenzo vergeet ik de net zo kleine dingetje gezegd uit iemands hart ook niet. Betekenisvol en onbetekenisvol, waardevol en onwaardevol, etc. Dus ben ik naïef dat ik daar waarde aan hecht, dat ik romantisch ben of kan zijn in die zin? Misschien en soms. Maar eigenlijk vind ik van niet. Eigenlijk ben ik dus maar wat realistisch in die zin. Ik sta open voor alles, en waar het gevoelige schip strandt, zie ik vanzelf wel dan. En volwassen ben ik waarschijnlijk dus ook juist algauw geweest of altijd al geweest in die zin, hoe speels juist ook.
Eigenlijk ben ik dus heel simpel, alleen doen sommige anderen ongevraagd moeilijk.
En dan ben of word ik in die zin wel moeilijk dan. Maar zo ben ik, gelukkig. Principes. Wel een beetje moeilijk ok, dat geef ik toe.
en ik vergeet dus dingen niet snel, maar ook dat ligt er maar weer aan
Easy, easy allemaal
Wat heb ik hier opeens mee te makenquote:Op zondag 12 december 2004 20:32 schreef Freeflyer het volgende:
conclusie: Kasta en Xennia zijn niet meer bijelkaar
toekomst: Kasta laat zich versieren voor wat sex totdat ie iemand tegenkomt waar hij het wat langer mee volhoudt.
Xennia vraagt zich af of ze Xebro aan zijn afspraak moet houden.
U spreekt ook namens mij..quote:Op zondag 12 december 2004 20:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik denk dat niet alleen namens mezelf spreek als ik zeg dat ik nog nooit iemand zulke lange monologen heb zien uitkramen.
Je vindt geen gretige aftrek van je woorden, en leest naar alle waarschijnlijkheid je eigen teksten graag terug.
Blijkbaar heeft het een therapeutische waarde voor jou, maar ik denk dat velen vinden dat dit pure verspilling van energie en een toetsenbord is.
Je typt zoveel en zegt zo weinig, wat dat betreft zou je een goede vriendin kunnen zijn voor de user DePresident.
Xennia wat is je nummer, ik moet je nog neuken blijkbaar.quote:Op zondag 12 december 2004 21:06 schreef Freeflyer het volgende:
@ Xebro
Mannen en bevestiging verwijst naar een linkje met een foto van Xennia.
jouw reactie spreekt voor zich Mooie vrouwen! meld hier!
Handig dat iemand anders dat voor je bijhoudt.quote:Op zondag 12 december 2004 21:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Xennia wat is je nummer, ik moet je nog neuken blijkbaar.
Naja, aangezien je het steeds meer op ons persoonlijk betrekt, zal ik dat ook eens op de beruchte mannelijke, rationele manier doen.quote:Op zondag 12 december 2004 20:02 schreef Xennia het volgende:
Tuurlijk wil ik ook niet dat mijn partner mij een complimentje geeft uitsluitend om van het gezeur af te zijn en niet omdat hij dat ook zo voelt. Maar als hij op langere termijn mijn diepere emotionele behoeftes niet weet te bevredigen, trek ik daar wel mijn conclusies uit
Amen.quote:Op zondag 12 december 2004 20:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik denk dat niet alleen namens mezelf spreek als ik zeg dat ik nog nooit iemand zulke lange monologen heb zien uitkramen.
Je vindt geen gretige aftrek van je woorden, en leest naar alle waarschijnlijkheid je eigen teksten graag terug.
Blijkbaar heeft het een therapeutische waarde voor jou, maar ik denk dat velen vinden dat dit pure verspilling van energie en een toetsenbord is.
Je typt zoveel en zegt zo weinig, wat dat betreft zou je een goede vriendin kunnen zijn voor de user DePresident.
Nou, als je het zo zegt, hoeft het van mij al niet meerquote:Op zondag 12 december 2004 21:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Xennia wat is je nummer, ik moet je nog neuken blijkbaar.
Met een ander naar bed gaan is toch een hele goeie manier om over relatieleed heen te komen. Daarnaast geeft het een beter gevoel om de eerste van de twee te zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 01:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, als je het zo zegt, hoeft het van mij al niet meer![]()
Idd, niets mis met een rebound-fuckquote:Op maandag 13 december 2004 01:41 schreef Tarak het volgende:
Met een ander naar bed gaan is toch een hele goeie manier om over relatieleed heen te komen. Daarnaast geeft het een beter gevoel om de eerste van de twee te zijn.
Mwah... Na kasta zal alles wel tegenvallen denk ik. Mijn libido zou ernstig beschadigd kunnen geraken.quote:Op maandag 13 december 2004 01:41 schreef Tarak het volgende:
Daarnaast geeft het een beter gevoel om de eerste van de twee te zijn.
Ik wist dat jij dat wist!quote:Op maandag 13 december 2004 01:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mwah... Na kasta zal alles wel tegenvallen denk ik.
Dat weet iedereenquote:Op maandag 13 december 2004 01:52 schreef Xennia het volgende:
Ik wist dat jij dat wist!
Zeg, ik ben de TS hoor dus het gaat ook een beetje over mij. Gek he?quote:Op maandag 13 december 2004 01:58 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat de mods morgen niet alleen de niet interessante privezaken tussen opdekastanova en xennia willen weghalen
i don't care jullie slowchat. ging me meer om die andere laffe opmerking van die joker. hoe jij was met kastagnette is voor mij echt überoniteresting, hoef ik niet perse deelgenoot van te zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 01:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zeg, ik ben de TS hoor dus het gaat ook een beetje over mij. Gek he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |